September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Juud, hoe krijg je het voor elkaar! haha
    Ik ben ook heel tevreden met mezelf vandaag. maarehh.. ik evenaar niet wat jij hebt gedaan... ohhh

nou veel plezier vanavond!

Marno nog steeds zulke dikke ogen? Misschien toch wel een virusje ook onder de leden als hij ook nog eens diaree heeft.. geen koorts verders?

Tijn slaapt hier nog steeds, ik snap er niets van en ben al eens wezen kijken. Nu al 2,5 uur zeker... Nou ja hij zal het wel nodig hebben.

Ik ga alvast wat op het vuur zetten!

doegie

2. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Hier ook geen poetsdame op t moment hoor!
    Misschien razen we er morgen samen even doorheen.
    Quinn ligt er voor de tweede keer in. HEb het geprobeerd met het 1 slaapje principe maar merk dat hij beter te pas is als hij er 2 slaapt, dus ik hou het lekker even zo.
    Ben het huis al een beetje aan het kersversieren. Nog geen boom, maar een lampje hier en daar.
    Hier wordt t pizza of pannekoeken vanavond. Steven gaat headbangen in amsterdam dus de keus is aan mezelf :)

3. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    WEEKEND :D

Juudje veel plezier he en veel winnen!

Mir Tijn ook last van tandjes? Zielig he? Op het kdv konden ze het ook al Lynn merken dat ze last had.

Kira lekker dat jullie wel wat hebben kunnen slapen vannacht. Tja en de manier waarop....eerst maar eens wat op krachten komen voordat jullie gaan trainen.
    En wat een grote voeten heeft Seán.

Pinguin lekker pyamadagje gehad? Neem lekker jullie rust meid.

Oei mir dat is irritant van je kleding. Ik liet dan gewoon mijn knoop los en deed er iets langs over heen. Maar ik vond dat ook geen ideale oplossing hoor.
    Is Tijn nog laat wakker geworden?

Ezzie Marno nu ook al diarree? Gelukkig drinkt hij wel. Hoe is het nu met hem?

Pinguin wat heb je nu gegeten?

Lynn heeft wat nieuws....en das niet grappig (voor mij dan)
    Ze kan al een tijdje adequaat ja knikken en nee schudden. Ik vroeg voor het slapen gaan of ik een kus mocht...nee dus. En ik kreeg m ook echt niet. Bij René knikte ze ja en die kreeg m ook. Ik heb het een paar keer gevraagd...maar krijg gewoon geen kus :cry: Mijn dochter vindt mij niet meer lief...BOEHOE

4. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    aahh arme chacha. En vooral het gemene dat ze Rene wel een kus geeft... lekker mamapesten... ;)
    Nou ach.. ik krijg nooit een kus van Tijn hoor :( Als ik erom vraag schudt hij altijd nee.... wel pakt hij me vaak heel stevig beet met zn armpjes om mijn nek. Laat ie op die manier zien dat hij me toch wel lief vindt :)

Tijn heeft van 10 over 2 tot kwart voor 5 geslapen. Vergissing denk ik?

wat hebben jullie gegeten Pinguin? Pannenkoeken of Pizza?

Ik moet een gedicht maken... zondag vieren we sinterklaas. Meestal vind ik het wel leuk gedichten schrijven, maar nu hik ik er de hele tijd tegenaan... pfff..

tot later

5. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    arme chacha, geen kus van je dochter, gemeen van haar om pap's wel te geven! 8)
    Moet zeggen dat dat hier ook wel eens gebeurt, pap wel en ik niet,... :(
    dus leef met je mee! ;)

Tijn heeft een lange ruk gemaakt zeg1 zal idd wel vergissinkje wezen,.. :)
    Nog gelukt met je gedicht?

Marno gaat ok, weinig eetlust, geen koorts ofzo, nu heeft ie alleen een hele rare uitslag op zn zij, rode vlekjes, beetje bobbelig, dicht op elkaar, zal dit nou weer wezen, kijken het wel even aan.
    Geloof niet dat ie er last van heeft ofzo.

Morgen op schoenen jacht met mn schoonzus voor Marno,...eens zien of we wat vinden.
    :D

6. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    hoe is het met de uitslag van Quinn afgelopen?

7. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    pinquin: wat naar, heb je een beetje kunnen uitrusten overdag?

chacha: hihi, vindt het wel rappig, wel zielig voor jou hoor! ;) als het liedje van k3 komt: kusjesdag, dan is Deborah niet meer te houden., alleen zijn het dan meer kopstoten :(

Deborah heeft weer wat nieuws: haar knuffel, genaamd Bunny, moet overal mee naar toe :rolleyes:

morgen de hele dag cursus, dus ben er pas laat weer. moet naar burgers zoo!

fijne nacht allemaal....

8. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    ezzie: deborah had zo'n plek op haar rug, inderdaad allemaal bij elkaar, heb er niets aangedaan en is nu weer weg

9. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Haha Deborah ook al knuffel-fanaat? Die manie hebben we hier ook een tijdje gehad. Nu is ze nog steeds met poppen in de weer. En aan het schoonmaken met een theedoek (tja als mama het niet doet)
    En haha @ die kopstoten

Bedankt voor jullie medeleven...ik vind het ook gemeen. :(

Tijn heeft lang geslapen. Zal wel een bijslaapdag a la Lynn zijn geweest. Morgen is waarschijnlijk alles weer anders.
    Eet Tijn nog steeds goed?
    Ik ben ook niet echt best met gedichten...sint en piet zaten te denken wat ze Mir eens zouden schenken (hoezo afgezaagd haha)

Ezzie wat raar van die uitslag. Ik heb ook geen idee wat het kan zijn. Zit het alleen op zijn zij?
    Geen diarree meer gehad?

10. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    ezzie quinn heeft zn uitslag nog steeds. Is iets minder geworden maar het zit er nog steeds. raar toch!?

hmm vreemd die uitslag meis. Hij heeft toch geen jeuk?

Hij heeft slecht gegeten maar is erg goed gaan slapen.
    Ikzelf heb de weg van de minste weerstand gekozen, pizza dus!

Hij vindt de antibiotica erg lekker. Het zoetgehalte druipt er dan ook af ;)

Awwww chacha misschien ben jij morgen weer aan de beurt en rene niet!
    Mir je kan een elastiekje door je broeksgat doen en zo de ruimte iets groter maken, maar ik heb ook van die verstelbare positiebroeken gehad. Maar jij ben n slanke dame toch. Ik pas altijd in positiekleding ;)

ik ga wat thee maken

fijne avond

11. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    raar ook van Quinn dat ie het nog steeds heeft, geloof niet dat ie jeuk heeft.
    Misschien dat het ook vanzelf weer weggaat zoals bij Deborah.

hihi, die kopstoten! :) zie het al voor me.

Chacha, het zit alleen op zn zij, aan beide kanten, vanmorgen 4 luiers gehad, verder niet.

yum, pizza,.....

12. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Ik heb mn gedicht affff! en hij is nog cool ook! :D
    Meestal is het je ertoe zetten het meest erge, als ik eenmaal begin is het dus ook zo gebeurd.. dus hoppa, uitprinten en klaar is deze sint :D

Leuk Niek, naar Burgers Zoo voor de cursus! Alleen is het morgen niet echt lekker weer, da's dan weer jammer... :(
    haha Deborah kopstootkusjes? Tijn vindt het liedje van K3 heel erg boeiend en is dan in trance.. maar kusjes geven.. ho maar..

Gekke uitslag Ezzie? Misschien dat iets in zn kleding heeft geïrriteerd? Een labeltje ofzo (aan de zijkant van zn rompertje?)? Ik krijg door dat soort dingen ook altijd wat uitslag, ook rode vlekjes dicht bij elkaar, bobbelig... Ik heb het ook wel onder mn horloge, dus misschien was hij wat zweterig? Ik roep ook maar wat hoor....

Ja ik denk dat het zo'n soort uitslaapdag is chacha. Dat heeft hij wel eens vaker, ineens een lange ruk maken. Maar dit was toch wel weer een record. Tijn eet nog steeds redelijk, alleen ik merk dat hij nu sneller weigert... last van zn mondje. Dus vanavond niet zo best gegeten. wel veel toetje, dat vond hij wel lekker.

Gelukkig smult hij van de antibiotica Pinguin! En maar hopen dat het snel aanslaat.
    Jummie.. Pizza... Heerlijk... brengt mij op een uitstekend idee voor morgen ;)

haha ja ik heb mijn knoop ook al open staan, maar als mn truitje toch erboven floept en ik sta bijv. voor de klas.. dan zijn de opmerkingen niet van de lucht natuurlijk. Nou ach het wil nog wel hoor. Ik heb vandaag een positiebroek aangehad met idd verstelbaar elastiek, dus dat wil best, alleen zit het nog niet ideaal...

Knuffelmanie? Loopt Lynn nog steeds met dat beestje? wat was het?.. soort koe? Tijn heeft hier echt zn doekje. Als hij moe is pakt hij het en gaat er mee wrijven onder zn neusje. Erg lief gezicht.

13. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Ezzie ik vind het verhaal van Mir ook wel logisch denk ook aan irritatiebultjes. Maar misschien even afwachten of het morgen erger is.
    En 4 luiers...oef dat valt gelukkig nog mee.

Pinguin jummie pizza. En gelukkig dat Quinn de AB wel wil. Hopen dat het werkt.

Joepie mir je gedicht af!
    Zeker weer een record van Tijn. Dat ze dat niet deden toen ze zo klein waren he?
    En dus ook minder eten? Hier net zo.
    Lynn loopt niet meer met de giraf, maar met een te grote babypop. Ze heeft ook een kleintje, maar de grote wordt overal mee naar toe gesleept.

14. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    tuurlijk... lekker onhandig.. kiezen voor zo'n grote pop haha..

Ik vind het wel frapant dat Tijn dus helemaal geen interesse heeft voor poppen maar gewoon voor auto's... zonder dat ik hem dat heb aangeleerd. Bij mijn schoonmoeder (die heeft nog 2 kleindochters) zijn er veel poppen, in soorten en maten, maar ook wat autootjes. Hij kijkt dus écht niet naar die poppen (als ik er een geef gooit hij ze gewoon weg...) zal het genetisch gewoon bepaald zijn? Meisjes spelen met poppen en jongens niet?

Ja, dat lang-slapen mocht wel wat eerder haha... ik weet nog wel dat ik héle verhalen hier neertikte over het (niet)slaapgedrag van Tijn....

Ik heb net een vriendinnetje geaccepteerd voor vrienden bij Hyves.. maar nu zie ik haar echt nergens staan? Is dat gek? Ze staat niet op mn lijst, maar heb wel geaccepteerd? Welke hyves-kenner kan mij dat uitleggen?

15. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    ook als je refreshed Mir? Dat heb ik nog wel eens.

Quinn speelt ook veel met auto's, Vindt hij machtig! Vooral die met geluid zijn leuk, maar ik heb er een paar van Duplo en die gaan overal mee naar toe.
    Apart is dat toch he!?

Ik ga mn bedje zo in.

Quinnetje nog niet gehoord
    hopelijk is t een goed teken.

fijne nacht meisjes

16. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Ja grappig he Pinguin, Quinn dus ook geboeid door auto's. Tijn maakt ook altijd een vrrrooeeemmm geluid :D
    welterusten Pinguin! duimen weer voor een goede nacht!

17. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    dank je wel mir

trusten!

18. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Op het kdv speelt Lynn ook veel met auto's. Moet zeggen dat ik er hier niet zoveel heb.

Mir ik ben geen hyves kenner...dus zal niet weten

Trusten iedereen.

19. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    Deborah is gek van haar little people bus!

ga nu echt naar bed, anders wordt het helemaal niets met mij morgen..

het regent hier al behoorlijk! :cry:

20. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    goodmorning!

Hier ook een auto liefhebber,...alles op wielen is brrrrbrrrrr en sávonds zeggen we zelfs de auto's gedag die op het plein staan buiten,,, :oops:

Dacht ook aan irritatie van iets hoor, zit ook net boven zn luier,. thanks voor het meedenken in elk geval! :D Ga hem zo weer even onderzoeken.

Mir, misschien als je de hyves opnieuw opstart zit ie er wel tussen.
    Fijn dat je gedicht af is! Ik kan het helemaal niet.

Deel Deze Pagina