September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    HOERA voor de Quinn( en een beetje de hulp van de antibiotica)!
    Ik heb hem tussen 19:00 & 6:00 niet gehoord. :whistle:
    Daarna een flesje en tussen ons in tot iets na 8:00 geslapen!
    Hopelijk was dit geen vergissing maar een voorbode voor wat komen gaat.

tot later!

En niek veel plezier in Burgers!

2. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Hoi meiden!
    Ik kom alleen even snel melden dat ik straks naar m'n ouders vlucht. M'n man is met de nieuwe keuken bezig en wij lopen alleen maar in de weg.
    Tot na het weekend!

knuffel!

3. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hoi!

:D Wat heerlijk dat Quinn zo goed heeft geslapen! Ik ben blij voor jullie!

Blup, vluchten? Haha, groot gelijk en wel zo slim. En ook heerlijk dat als je straks weer terug komt er een hele mooie keuken in je huis zit!

Niek, het is hartstikke mooi weer, heerlijke dag dus daar in de dierentuin. En ik gister maar roepen dat het vies weer werd? Hoorde ik terloops in de supermarkt.. moet ik dus ook niet naar luisteren :oops:

Hoeveel geld heb je gewonnen Juud?

Hier een redelijke nacht, twee keer wakker. Maar om kwart over 6 was het afgelopen. Dan rek ik het nog een beetje tot 7 uur en ga dan naar beneden.. dan lijkt het gewoon nog nacht zo donker.

Tijn heeft weer erg last van hoofdbonken de laatste paar dagen. Ik vind het vreselijk. Hij is heel snel boos en driftig. Als ik al nee zeg en hem na een paar keer ergens anders wil neerzetten dan laat hij zich vallen en bonkt dan echt hard met zn hoofdje tegen de grond :( Nu heeft hij al drie plekken naast elkaar en dan is het brullen brullen brullen. Ik probeer er dan helemaal geen aandacht aan te schenken als hij huilt loop ik even van hem weg. Erg moeilijk, want het is gewoon zo zielig. Ik weet dus ook niet of het de juiste manier is, al zeggen ze het op het cb van wel... Je zult denken dat, na drie blauwe bulten hij wel denkt: dit doe ik niet meer.. maar nee...

Ik ga snel boodschappen doen! Tot later!

4. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Pinguin wat heerlijk dat De Quinn zo heerlijk heeft geslapen!
    Ook ik ben blij voor jullie.

Juud ben je als miljonair gevlucht naar het carribisch gebied?

Blup groot gelijk dat je vlucht. Daar wil je geloof ik ook niet bij zijn.

Hoe is het met marno?

Mir het zonnetje schijnt hier, maar joh ik waai bijna weg. Dus je hebt wel een beetje gelijk hoor.
    Fijn dat Tijn beter gaat slapen.
    Het is echt een driftkikker he? Je gaat er goed mee om hoor door even weg te lopen. Hij moet leren dat dit geen manier is om aandacht te krijgen of zijn zin te krijgen.

Lynn was vannacht 1x wakker...zat met haar armpje helemaal vast tussen de spijlen.
    En inderdaad vandaag deed ze het omgekeerd....mij wel kussen en René niet. Dame maakt er een spelletje van.
    Vanmorgen boodschappen gedaan....Lynn hielp met uitpakken. Ik was bij de koelkast bezig. Komt ze heel trots met een doos eieren aangewandeld... :confused: . Maar ze hebben het overleefd.

En Lynn is weer eens verkouden :rolleyes: Is 2 weken virus vrij geweest

5. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Het zal wel de beste manier zijn om er mee om te gaan.. Ik hoop in iedergeval dat het snel over is... maar ik denk dat hij nu ook niet zo lekker in zn vel zit of zo. Zullen de kiesjes wel zijn...

Lynn weer verkouden? Hoe kan het he? Maar gelukkig alleen neusverkouden toch? Bij sommige kindjes slaat de verkoudheid ook altijd op de oortjes, da's helemaal niet zo fijn. Heeft ze er veel last van?

getssssss Tijn wil niet slapen..... in tegenstelling tot gister dus..
    Hij klinkt erg verdrietig.... Ik kom zo verder schrijven

6. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Mir misschien heeft ze haar profiel alweer verwijderd. Of je moet haar even opnieuw opzoeken.

Seán had ook weleens van die uitslag en dan vooral in zijn nek. Hij had er ook absoluut geen last van dus ik denk dat er een labeltje soms kriebelde.

Tsss ( :D ) Seán heeft net 2 uur geslapen maar ik lag er wel naast. Dus hij kan het wel overdag :x . Ik kan niet meer tegen alcohol. Ik had vandaag zelfs hoofdpijn dus een goed excuus om ook even te gaan liggen.

Pinguin super dat ie zo goed heeft geslapen!

Mir balen van dat hoofdbonken joh. Wat een temperamentje die Tijn. Hopelijk stopt het snel voor je want het lijkt me idd geen pretje om te zien. Was Blup lerares van groep 1/2? Zei je dat nou?

7. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    woowww die Seán, zomaar uit het niets 2 uur pitten :D Heerlijk even of niet? (even niet jammer dat je er bij moest liggen dus! kon je wel gebruiken.. ;) ) Nu snachts nog... wie weet bouwt hij het gewoon weer op?

Tijn wil helemaal niet slapen. Als ik maar met hem speel is het goed, dus hier zitten en wat tikken is niet zo'n succes... Dus ik ga maar weer samen balletje rollen.

Jep Blup is de expert van groep 1-2!

Ik ga maar weer eens spelen :) (komt die pizza van zometeen goed van pas.. hoef ik niet in de keuken te staan)

8. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Jeetje dat ie helemaal niet wil slapen. Nou ja misschien tukt ie dan vannacht lekker door. Als jij pizza eet geef je Tijn dan ook pizza of kook je dan wel voor hem? Wij doen ook lekker makkelijk. Hele kip in de oven. Patatjes halen en wat maiskolven in het hete water en snijboontjes voor Seán. Bal ze met Tijn.

9. Narcissen

Narcissen Bekend lid

20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    JOEPIE DE POEPIE VOOR QUINN! Ik hoop echt voor je dat het vannacht ook zo gaat!

Goed idee, pizza vanavond! Mmmm
    Moeten we alleen voor Helena nog even wat anders bedenken. Ze eet wel altijd de korstjes mee.

Mir, ik heb eventueel nog een spijkerbroek waar die je misschien nu wel goed zit. Zit bij mij nu niet meer fijn omdat mijn buik wat dikker is. T is een strakke stretch spijkerbroek, laag onder je buik. Laat maar even weten of je m wilt lenen of kopen. We zijn morgen thuis.

Paddy, wat vervelend dat Sean zo'n uitslag heeft en je niet weet waar het van komt...

Arme Lynn, dat ze nu weer verkouden is. Het schijnt "normaal" te zijn dat onze kleintjes wel acht keer per jaar verkouden kunnen zijn. Ze pikken snel een virusje op. Maar....wel heel vervelend hoor.

en Sean lekker slapen! Heerlijk. Fijn dat je erbij lag. Ik merk zelf dat als ik denk dat Helena lang gaat slapen, en zelf echt ook wil slapen ze vaak kort slaapt en andersom....Denk ik dat ze kort slaapt, slaapt ze lang en ben ik zelf niet gaan liggen. Grrr. Nu ga ik gewoon altijd plat als ze gaat slapen tussen de middag. Heb ik ook echt nodig.
    Ben de laatste tijd wel heel vaak moe. Dinsdag bij de VK maar even mij ijzer laten controleren......

Het is trouwens net in mijn rug geschoten....Au! Aan 1 kant. Tillen gaat niet meer zo soepeltjes. Ik hoop heeeeel hard dat het snel over is.

10. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    narcissen, dat klinkt heel bekend! zelf niet gaan liggen en ze slapen dik 2 uur en als je wel gaat liggen zijn ze met een uurtje wakker! haha.
    Wat je al zegt, gewoon elke keer even plat, heb je nodig hoor.
    Sterkte met je rug.

iets teveel borrels kira! ;) lekker ook even plat.

phew, jij blij dat Lynn de eier doos goed vast hield! :D

Hier gooit marno zichzelf ook naar achteren als ie boos is. Vooral als ik hem vast heb, en dan meppen met die handjes,... :( Dan zet ik hem neer en laat hem ff gaan, maar hij doet zichzelf (nog) geen zeer.
    kan me voorstellen dat het moelijk is om Tijn dan te laten gaan, want hij doet zichzelf wel zeer,. maar denk ook dat het de beste oplossing is.

Wat HEERLIJK dat Quinn heeft doorgeslapen! duimen dat het deze nacht ook zo goed gaat!

Zijn geslaagd voor schoentjes vandaag, met 25% korting ook nog! Zag super stoere maar die zool was nog te hard, ze raade echt deze aan, lekker soepel. Dus ben blij.

Z'n oogjes gaan de goede kant op, z'n uitslag is een stuk minder en geen diaree meer. Allemaal positief dus! :D

11. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hoi!
    Om kwart voor 7 lag Tijn al in dromenland!
    Ik heb pizza gegeten en Tijn een potje en eet dan stukjes pizza met mij mee. Klinkt ook erg lekker bij jullie Kira! Maiskolven jummie! Die ga ik van de week ook weer eens kopen, dat is echt heeel lang geleden!

Dat is lief Narcissen. Misschien doe ik het wel, kom ik dan volgende week even langs?, morgen vieren we sinterklaas. Ik heb hier ook alle zwangerschapskleren helemaal uitgemest en heb hier ook nog een spijkerbroek liggen, die nu al wel gaat. Alsi k die van jou dan leen of koop dan heb ik er nog even eentje achter de hand. Ik ga straks pas zwangerschapskleding kopen, als mijn buik wat groter is, nu heeft het allemaal nog niet echt zin. Ik kijk nog wel even!

Klinkt bekend narcissen. Goed dat je gewoon elke dag mee gaat liggen. HOe ver ben je nu? Al tegen de 30 weken aan of niet? Lekker rustig aan doen! Hopelijk hoef je geen ijzertabletten te gaan slikken yek...
    Sterkte met je rug! pas maar op met tillen hoor!

Ezzie, gelukkig zeg, dat Marno weer wat aan de beterende hand is!
    Lekker geslaagd voor je schoentjes, en nog met korting ook! Super. wat voor maat heeft Marno nu?

Marno gaat dus meppen met zn handjes? Ook frustratie dus... Tijn gooit zichzelf dan ook achterover. Dus de een mept met zn handen en de ander bonkt met zn hoofd :( Ach ja, ik hoop dat het er niet in blijft zitten dat driftige, dan ben ik er straks klaar mee. Maar voor de rest is ie wel lief natuurlijk!

Ik krijg straks bezoek. Beetje laat dat ik het wist dus heb helemaal niets in huis.. euhh.. ja Wokkels... Nou ja, het zal wel gezellig worden!

12. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    veel plezier met je bezoek!

Juud: ik zag net die foto op de site van Lynn, ik vind het zo leuk die tandjes, hihi wat veranderen ze dan in hun gezicht he.
    ga ook even bij rest kijken..

13. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    tjonge.. wat een geklep hier! ;)

Niek, hoe was nou je cursus vandaag?

Bezoek was erg gezellig. Wokkels en pepernoten erg lekker haha

welterusten iedereen!

x

14. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Nou, helaas, geen milionair. Grrr, wel 200 euro kwijt. Maar we hebben een leuke avond gehad en veel gelachen. Is me wel 200eurie waard.

Lynn had het heel goed gedaan bij tante Kimmie en voor het eerst heeft ze in bad gepoept. Ze moest zo huilen. Haha. Ze schrok ervan. Haha.

Zal dadelijk een paar nieuwe foto's op de site zetten. Ook die van de kapper, maar je ziet echt niks.

Jean zijn neefje en nichtje hebben bij ons geslapen. En om 6.00u zat ik dus al beneden met de jongste. Helemaal nerveus of er iets in zijn schoen zat. Haha.

FF foto's plaatsen.

15. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Ja niek, schattig is dat he. Ze kan dan ook heel ondeugend kijken.

Hoe heeft Quinn geslapen? Weer een lekkere nacht gehad.

Chacha, toen lynn gisteren thuis kwam, na het logeren, kreeg ik ook geen kus en ze pakte Jean extra goed vast. Voelde me ook aan de kant gezet hoor. Begrijp je heel goed.
    Daarna heb ik een kus afgedwongen. Voor een pepernoot. Ghegheghe.

Mir, hier gaat dat ook zo hoor met eten. Als wij iets eten, wat ik denk dat dat niet goed is, dan krijgt ze een potje en eet dan een paar hapjes van mij mee.

Ben nu dus robin aan het entertainen.

Lynn heeft haar schoen gisteren gezet. Zal eens kijken of ik kan spammen.

16. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond

17. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Cadeautje paste er niet in. Hahaha.

18. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond

Ook maar even deze foto. Je ziet het eind resultaat niet, maar goed.

19. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Waar zijn jullie? Slapen jullie nog?

Ik ga de tafel dekken en kom straks nog even terug.

Ik kan jullie ook voortaan spammen. Heb nu door hoe het moet. Hahaha.

20. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    goedemorgen!

Juud, verloren dus? ahhhh... ach ja, een leuke avond is natuurlijk het belangrijkste. Als je erheen gaat met de gedachte miljonair te worden dan heb je grote kans dat je t mis hebt he

Leuke spam. Lynn vond het wel interessant om geknipt te worden of niet? En die schoentjes hahahah.
    Lief he die kleintjes die dus zo nerveus worden of er wat in hun schoen zit :D maar ok, de andere kinderen zijn wakker en Lynn slaapt nog begrijp ik?

Wij gaan vanmiddag sinterklaas vieren. Ik heb wat leuke dingen gekocht voor Tijn en zn nichtjes en degene die ik met lootje trekken heb... (ik vind het altijd zo lullig staan om te zeggen: 'degene die ik getrokken heb'... :( )

Tijn was vannacht weer aan het spoken en vroeg wakker. Ik hou het op kiesjes... Als hij zo nog even gaat slapen duik ik er ook weer even in.

Nou, fijne dag iedereen!

Deel Deze Pagina