hey meiden, Hier op zich een goede ancht, maar ahlverwege werd hij toch weer krijsend wakker. Toch maar tussen ons in. Toen tot zn flesje om 6 uur doorgeslapen. Toen begon hij te klooien , is Steven gaan douchen zodat hij met Quinn op kon staan en ondertussen zijn Quinn en ik prinsheelrijk in slaap gevallen tot een uur of 9. Wat zat er in het pakje Juud? Ben wel nieuwsgierig. Leuk foto's trouwens. Mir goede kans dat het kiezen zijn. Hier ook nog steeds gemiemel met die tanden. Hopelijk gaat het snel allemaal en is hij met anderhalf jaar klaar! Veel plezier met Sinterklaas! oh er staat een klein mannetje hier te drammen. Ik ga even met hem voetballen! zn vader heeft al een hele voetbalcarriere voor hem in zicht
Zo , hebben er al een hele ochtend op zitten, vanmoren vroeg naar Beverwijk, de bazaar geweest, een uurtje rondgelopen en toen haden we het wel weer gezien, paar kerst spulletjes gekocht. Nog even bij oma op bezoek en om 12 uur weer thuis. Marno ligt in dromenland. vanmiddag lekker niks. marno heeft nu maat 21 mir, 20 kan ook nog, maar niet lang meer. jammer dat je niks hebt gewonnen juud, maar het was in elk geval een leuke avond. Quinn zn (voeltbal)carriere is dus al uitgestippeld? Fijn he die vaders,... ga ook weer eens de babysites door kijken..
Lynn gaat op meisjesvoetbal, ze kan heel goed voetballen Juudje leuke foto's van Lynnie. Jammer dat jullie niks gewonnen hebben, maar een gezellige avond is belangrijker he? Ik ga de volgende keer ook gewoon een kus afdwingen. Mir fijn dat de wokkels gesmaakt hebben. Ach het gaat ook niet om de hapjes he? Tijn dus niet heel lekker geslapen? Gister aten wij chinees. Lynn heeft bami meegegeten en ik heb apart wat vlees voor haar gebakken. Maar bij pizza of gekruide dingen zou ik ook een potje openmaken. Verder eet ze alles mee....patat, soep, hutspot ...maakt niet uit. Ezzie al vroeg op pad zeg. Wij zijn ook op visite geweest, half 1 thuis en lynn slaapt nu ook. Nu een beetje aanklooien...hangen, opruimen... Lynn heeft trouwens maatje 21.
ezzie: je had wel even door kunnen rijden! Mir: leuke cursus, ging alleen maar over konijnen en knagdieren. niet veel van het park gezien. vanmiddag op verjaardagsvisite geweest en alle kadootjes die werden uitgepakt moest deborah vasthouden en de jarige mocht er niet aan zitten
Ok, we zijn erachter waarom meneer zo slecht eet de laatste dagen,....(avondeten) hij wil het zelf doen! Met geen mogelijkheid kreeg ik er een hap in, tot ie zelf z'n lepel pakte en at! Met een beetje hulp zelf weer scheppen en hup nog een hap! Goed, alles zat onder maar er ging wat in zo! Tsss, hoezo al eigen willetje... Hebben net z'n slaapkamer verbouwd, paar dingen verschoven, het een en ander opgehangen, tis weer helemaal gezellig. niek, k'had idd wel even door kunnen rijden! hihi, die Deborah, eigend het zichzelf nu al toe!
Volgens mij een uurtje of 11 Niek. Haha, die deborah. Hebben hebben hebben. Lynn heeft schoenmaat 18. Maar worden vanzelf groter als ze gaat lopen. Ik is zoooooo ziek. Kop vol snot. Alles doet me pijn. Lynn heeft me besmet. Grrr. Mama's kunnen helemaal niet ziek zijn. Vandaag dus weinig doen. Gisteren hebben we de kerstboom gezet! Hij is, al zeg ik het zelf, erg mooi. Heb nu bruine ballen. Heb door elke kerstbal een lintje gedaan en een strikje van gemaakt. Zit er heel mooi uit. Geen slingers, wel veertjes. Ik ga lynn uit bed halen en dan oma bellen, denk ik. Dan kan ik terug onder de dekens. Mir, bij ons komt dat wel goed uit. Ik heb Jean getrokken. Whahahaha.
wat een rust hiero. Waar is iedereen. Ik heb oma gebeld en ze heeft lynn ogehaald. Ik heb de rest van de dag alleen maar geslapen. Net in bad geweest en nu ga ik weer even mijn oogjes dichtdoen.
haha die Juud! Lekker rustig is het hier! De kerstboom al opgezet Juud, da's snel? en hangt Lynn nog niet in de boom? En beterschap meid... ook al ziek... hier om mij heen wordt iedereen ziek. Mijn broertje was zelfs zo ziek met buikgriep dat hij uitdrogingsverschijnselen had Hij was bij de dokter omdat hij steeds zo slap bleef. Hij moest op de stoel blijven zitten en iemand bellen om hem even naar het ziekenhuis te rijden.. wowww.. en dan denk je dat het niet zo snel bij volwassenen voorkomt, uitdrogen... Gelukkig is hij nu weer aan de beterende hand. Ah handig dat je hebt ontdekt dat Marno in de 'zelf doen' fase is. Gelukkig eet hij dan wel! Sinterklaas was erg leuk. Tijn heeft de hele dag niet geslapen (op een half uurtje na sochtends) maar was super vrolijk. Heeft leuk met zn nichtje gespeeld en ook ruzie gemaakt. Zij wil de hele tijd knuffelen, maar Tijn wil dat niet. Heb een erg grappige foto van beide monstertjes pff ik ben nu moe van het werken, ga even lekker thee maken en wat hangen! Tot later! even spam [/img]
Ik las dat het met Marline en beeb toch goed gaat! ze is nu 6 weken en 4 dagen en er was een kloppend hartje. Dat is even fijn nieuws toch!
ooh Mir Tijn ziet er niet happy uit daar! Hier ook nog steeds grieperig en weinig puf om te schrijven. Vanacht was weer als vanouds. Gillende baby tussen ons in. Op het kdv heeft hij 2,5 uur liggen slapen. Daar wel ! Lekker Juud dat je mamma Lynn heeft gehaald. Bof je mee! Ik ga lekker bankhangen. Vroeg naar bed. Nog 1 dagje werken Mir hebben we weer weekend
ja heerlijk idee niet? nog maar 1 dagje ... nog steeds ziekjes...? Groot gelijk, lekker bankhangen... laat Steven maar lekker voor je zorgen! beterschap! En bah... vannacht dus weer rot... had je de hoop dat de ab aansloeg... nou ja maar lekker vroeg naar bed meis! hihi.. nee idd Tijn had het op dat moment niet zo naar zn zin. Ach hij kon het wel hebben hoor, t viel enigszins mee (alleen de rest van zn leven een knuffelfobie voor zn nichtje)
Haha wat is Tijn boos Juudje foei toch... Balen dat je zo ziek bent meis. Wel lekker dat oma Lynn heeft opgehaald Niek volgens mij hadden we nog geen tijd afgesproken. Er gaan stemmen op voor 10 uur en voor 11 uur. Dus zullen we half 11 doen? Mir jeeee je broertje zo ziek? Ik heb vroeger ook 10 dagen in het ziekenhuis gelegen met uitdroging. Was ik nog geen 2 jaar oud. En ik moest begin dit jaar ook al starten met ORS omdat ik toen zo ziek was. Fijn dat het nu weer wat beter met hem gaat. Lynn wil hier ook wel zelf eten, maar dan moet ik het op het lepeltje doen en dan pakt zij de lepel en brengt die naar haar mond. en anders eet ze met de handen. Wat fijn dat het met Marline goed is zeg. Joepie weer een beebje. Pinguin balen van dat gegil weer. Wel gek dat het op kdv wel goed gaat. Wat is hun geheim? Ik moet morgen werken.....bleeeeeeeh Moet naar 't UWV in Hengelo. Ondersteuning bij een gesprek met een keuringsarts. Opa komt oppassen.
Ha meiden, Ook ik heb vandaag gewerkt. Nu ben ik ook moehoe.... Maar...donderdag vrij! Wat vervelend Juudje dat je je zo beroerd voelt! Wel fijn dat je Lynn dan even bij je mams onder kan brengen zodat je een gat in de dag kan slapen.... Poeh...kerstboom dat is snel. Maar.. kan die lekker lang blijven staan. Enne..Jean getrokken. Haha.. Die Marno, wel eten als hij het zelf mag doen... Nou ja, als dat de oplossing is! Ik lig zelf ook na elke maaltijd de vloer te poetsen. Niet alles gaat in haar mond. Gelukkig wel veel. Maar dan niet met een lepeltje hoor! Oja, ik ben inmiddels 32 weken zwanger.. Nog drie weken werken en dan alweer met verlof. Morgen even naar de Vk, ben benieuwd hoe kleintje ligt. Heb zelf het idee dat hij al met zijn hoofd naar beneden ligt...... Dat zou mooi zijn (als het zo blijft) Daarna gaan we babyzwemmen en komt mijn moeder langs. Gezellig. Pinguin, hopelijk voel jij je ook snel weer beter. Da's niks he, ziek zijn... Mir, leuk hoor al die foto's...Arme Tijn, helemaal platgeknuffeld.. Hij kijkt wat benauwd.. Jeetje, als volwassene uitdrogingsverschijnselen. Dat is wel schrikken zeg. Fijn dat je broertje weer opknapt! Fijn dat het met Marline goed gaat!
oh joh.. zo ziek geweest toen je zo klein was? Wat een schrik ook voor je ouders! Ik kan me nog wel herinneren dat je vorig jaar zo ziek was? maar zooo dat je aan de ORS ging? Pff.. hopelijk gaat de buikgriep nu aan je voorbij! Morgen werken op je vrije dag? Balen joh! Hopelijk niet de hele dag, maar alleen dat gesprek. Succes! Lukt het Lynn om een beetje zelf te eten als je helpt en accepteert ze dat helpen? Tijn vindt na een hap zelf met hulp dat hij het wel helemaal alleen kan dus mag ik helemaal niet meer helpen.. en dan is het brullen geblazen. Dus ik begin er nog maar niet aan even aan het zelf doen. Later nog eens weer proberen.
Ja vorig jaar heb ik na 4 dagen kotsen de HA-post opgebeld omdat ik zoooo vreselijk zwak was....ORS was toen het antwoord...en het heeft echt geholpen. Nou ik ga morgen dus de hele dag werken. Ben al een halve dag kwijt om naar Hengelo te gaan, het gesprek te doen en weer terug te rijden. Dus dan maar de hele dag en dan ben ik vrijdag vrij. Dan gaat Lynn naar het KDV en gaan René en ik dingen regelen voor de trouwerij. Als ik het zo doe met het lepeltje met Lynn gaat het goed en dat accepteert ze. Gelukkig maar. Narcissen al weer 32 weken poeh wat gaat dat snel. Mijn cyclus is helemaal in de war....ze zeggen dat dat niet kan na de mirena...maar ik ben het levende bewijs
ja, het gaat heel snel! Veel sneller dan bij een eerste. Ik sta er lang niet zo veel bij stil. Bij Helena hield ik bijna per minuut bij hoe lang ik zwanger was.... Vrijdag vrij is ook wel erg lekker! Leuk, plannen maken voor de trouwerij! Weten jullie al wat voor een soort feest het moet gaan worden? Gelukkig dat Lynn van het lepeltje eet. Helena pakt haar eten dan van de lepel af. Mag het niet op de lepel in haar mond doen. Lekkere eigenwijze troela! Ben trouwens wel door de war van vandaag werken....