hey meisjes, Ben er wel maar ff niet zo spraakzaam ofzo. dunno blijf maar kwakkelen met een griep en ben dat een beetje zat. Lijtk maar niet beter te worden. De laatste 2 nachten waren weer beter. vanacht zelfs weer doorgeslapen tot 5 uur en daarna nog tot 7 uur bij mams in bed. Gisteren had hij erg pijn in zn oor dus misschien is er iets doorgebroken ofzo waardoor het vanacht beter was. Vanochtend moest ik weer naar de gyn. Gelukkig viel de utislag van de onderzoeken mee. Geen endometriose in ieder geval en daar ben ik best opgelucht over, Wel een flinke verstoring in de zuurgraad downunder, maar daar is wat aan te doen. Hopelijk verdwijnt de pijn dan ook. We liepen daar ook tegen de sint en pieten aan. Quinn was meer onder de indruk van zijn ontbijtkoekje wat ik hem had gegeven. Chacha Quinn had het vorige week ook. en Pfffffffffffffff als je dan moet proberen ze weer in die fietsstoel te proppen. Quinn heeft ook tot thuis gegild. Heb hem toen lekker in bed gelegd. scheelde wel weer hier. Maar het haalt het bloed onder je nagels vandaan. Gelukkig is hij sinds gisteren echt weer mijn eigen vrolijke quinnemans! Leuke foto ezzie! snoeppie is het toch! xxx
Leuke foto Ezzie! En veel gewerkt dus? Gaat Marno straks naar een extra half dagje naar het kdv? Dus jullie kinders zijn ook zo? Pfieuw...ben geen slechte mama Inderdaad Pinguin dat geprop in dat fietsstoeltje..het lukt je bijna niet alleen he? Fijn dat de nachten beter lijken te worden. Nu hopen dat dit doorzet. Gelukkig geen ernstige uitslagen van de onderzoeken? Kunnen ze met zekerheid zeggen dat het geen endometriose is? College van mij heeft ooit een kijkoperatie gehad om zekerheid te krijgen. Heb je veel buikpijn? Hopen dat je snel weer opknapt Pinguin! Dit kwakkelen is ook niks he? Ik baal een beetje. Mijn spiraal is er dus nu 2 cyclussen uit. En mijn lichaam is echt van slag. Eerst een cyclus van 34 dagen. Nu zit ik op dag 35 en nog niks....Heb wel borsten die uit elkaar lijken te knallen en steken in mijn buik. Gisteren een testje gedaan voor de zekerheid en die was gewoon negatief (wat ik ook wel had verwacht) Met de pil had ik geen last van ontpillen....en nu ga ik volgens mij toch ontspiralen...
Naar chacha dat je lijf van slag is. Wellicht een maansteen proberen of anders vrouwenmantel (Alchemilla) gaan slikken. Ik heb totaal geen last van buikpijn en ook niet als ik ongesteld moet worden. De kweekjes hebben een bacterie gevonden die deze klachten kunnen geven dus hopen maar dat dit het is. Als ik wel klachten blijf houden moet ik weer terug naar de gyn maar vooralsnog niet. Laten we maar hopen dat het na de ab kuur over is.
vervelend pinquin, dat je nog steeds niet helemaal fit bent,... dikke knuf voor jou. chacha, in jan gaat marno om de week een ochtend naar het kdv. Die tijd lekker voor mezelf,.. Morgen weer gewoon werken, 3 en een halve dag deze week! Voor een keer niet erg maar zou het niet elke keer willen! maarre,... spiraal eruit? : zomaar of plannen? Als ik te nieuwsgierig ben moet je het zeggenhoor! Maar wel vervelend dat je cyclus nog niet loopt zoals het hoort. Mir doe je een beetje rustig aan!? Leuk om al die trouwverhalen te lezen,.. wij hebben het ook klein gedaan,. hier thuis, was beregezellig.
hoi hoi, Ik ben al weer een weekje terug in turkije..ben helemaal niet meer actief geweest op zwangerschapspagina..soms even gelezen..maar ik ben nog steeds nauwelijks op de computer te vinden omdat eslem dat niet toestaat hihi.. Ik lees dat er over trouwen wordt gesproken..maar wie er nou precies gaat trouwen ben ik even kwijt haha.. Chacha: hehe..wat een krengetje he..helemaal driftig omdat het niet gaat zoals zij het wilt.. hier weer terug in het gewone leventje..eslem ging super in nederland..nu is het toch steeds weer eventjes huilen voor ze gaat slapen..en omdat ze gister een aantal keer is wakker geworden en we haar niet wouden laten huilen in bed op dat tijdstip (buren :S) is ze nu wel erg aan het janken..want ze probeert het gewoon weer.. Nog steeds dus een dilemma hier..en het brengt een hoop stress..elke keer de angst dat ze gaat huilen als ik haar in bed leg..de buren die er ' last ' van hebben en iedereen die er met elkaar over roddelt..heel leuk allemaal.. en er zijn dus meerdere die alweer bezig zijn voor een tweede kindje? Ik heb daar echt bewondering voor..ik weet niet of het met mijn leeftijd te maken heeft of met mijn karakter..denk eerder het laatste..maar ik denk niet dat ik het aan zou kunnen..en vind het zo knap dat andere vrouwen dat wel kunnen... ze zeggen hier ga nu voor een kindje dan ben je er daarna van af (de slapeloze nachten etc.) als je over 4 jaar bijv. voor de volgende gaat dan heb je alles weer overnieuw..nouja..dat is misschien wel waar..maar ik denk er pas weer aan zodra ik het echt wil..en momenteel denk ik dat ik volledig in zou storten als ik er twee zou hebben hahahaha.. Niet dat eslem erg vervelend is..juist niet eigenlijk..maar ze wilt wel heel veel aandacht..zeker nu we uit nederland weer komen..dus ik kom bijna nergens aan toe.. Lopen alle september kindjes al? Eslem praat nog steeds geen woord..maar ze begrijpt alles..nederlands iniedergeval..turks weet ik niet echt eigenlijk..denk dat ze nederlands beter begrijpt.. ze is ook echt niet dom en pakt dingen snel op..zo doet ze de deur dicht als ik zeg dat ze de deur dicht moet doen..zei ze zomaar uit zichzelf woef woef toen ze een hondje in een boekje zag (en als je nu zegt waar is gizmo woef woef (naam van onze hond in nl) dan pakt ze dat boekje haha.. daarom verbaast het me eigenlijk best wel dat ze met praten niet zo is.. Als ik haar woordjes wil leren lijkt het alsof ze expres doet of ze het niet kan..zo zei ze altijd mama en als ik nu zeg mama mama zegt ze nana :S achja het komt natuurlijk wel met de tijd.. Ik vind het wel echt steeds leuker worden..leuk ook als ze echt dingen beseffen en begrijpen enzo..het is heel leuk om te zien hoe ze groeit en leert..hoe ze haar armpjes uit steekt om haar jasje aan te doen..hoe ze naar de voordeur gaat en tjekoo roept (naam vriendje) en daarmee wilt zeggen dat ze naar hem toe wilt gaan hihi..ze geeft ook mijn hoofddoek aan als ik ga bidden..of als we naar buiten gaan..dat vind ik zo leuk dat soort dingen Pinguin..jij hebt ook al echt een tijd problemen met quinn met slapen he? hij wordt snachts vaak wakker enzo? of lijkt dat maar zo omdat steeds als ik mee lees het toevallig zo is.. Nouja iniedergeval sterkte meis..slapeloze nachten zijn zo vermoeiend...het gedrein en aandacht vragen overdag is normaal gesproken wel uit te houden..maar als je snachts niet geslapen hebt...en als je dan nog een kindje hebt (jij had toch nog een oudere zoon of haal ik het door elkaar?) en wat gaan de zwangerschappen snel van de zwangere meiden zeg! denk dat het echt anders is dan bij de eerste inderdaad..met een kindje thuis en het al eerder hebben meegemaakt maakt het allemaal veel sneller gaan.. De tijd vliegt sowieso.. ik heb echt het idee dat sinds eslem er is de tijd werkelijk vliegt..alsof het in een vingerknip voorbij gaat..ben ik de enige hierin? hehe
Fijn dat je weer even wat van jelaat horen Gulay! Quinn heeft onrustige nachten sinds hij 8 maand oud is. Ik denk nog steeds dat het voornamelijk door de tanden en kiezen is, en ook door voeding. Het is een gevoelig manneke. Hopelijk wordt het nu beter. PaddyKira is degene met nog een oudere zoon. Ik hou het nog eventjes bij eentje! Het lijkt alsof ze het wel iets beter doet qua slapen dan voorheen of niet? Je zal zien dat tegen de tijd dat ze gaat praten gelijk hele zinnen gaat zeggen Ezzie je hoeft je niet te schamen voor even tijd voor jezelf hoor! De dinsdagmiddag is ook voor mijzelf! heerlijk toch even. Mag best vind ik! Quinn heeft van de sint een dikkiedik boek gekregen. Per post, met een gedicht. Ik weet alleen niet welke sint het is geweest dus kunnen we ook niet bedanken. Hij heeft hem al 10 keer gelezen, meneertje houdt van boekjes. Ik ga even lekker banken meiden. fijne avond!
Pinguin thnx voor je tips, ik zal er zeker aan denken. Geen buikpijn, gelukkig maar. Hopen dat je wel snel van die vreemde gast in je lichaam af bent. Wat leuk een cadeautje over de post. Spannend wie het is. Lynn heeft ook veel cadeautjes gekregen. Ik kon het zelf niet laten om iets te kopen en plots stond oma en overgrootoma ook aan de deur met cadeautjes...Lief. Ezzie lekker toch tijd voor jezelf. Je bent niet nieuwsgierig hoor (oké een beetje ). We hebben plannen voor een 2e. Geen haast, we zien wel. Als het nu gebeurd is het welkom, gebeurt het over een jaar dan is het ook prima. Maar ja het zal wel fijn zijn als ik gewoon weet wat mijn lichaam doet. Nu verwacht ik elke keer ongi en het is er gewoon niet. Gulay. Ik ga trouwen. Fijn dat Eslem het zo goed deed in NL Je bent ook niet de enige erin die vindt dat de tijd zo snel gaat. Ik kan me vorig jaar nog zo goed herinneren. Ik ga op internet op zoek naar een kast...moet iets vinden om het speelgoed in op te bergen....dit is ook niks
hahaha Mo-tje! Ik had al het vermoeden dus dacht plaats het effies hier. Als jij het dan was kreeg ik wel een reactie. Dank je wel meisje! Heeeeel erg lief! dikke zoen
Goedemorgen, hier weer een wat aan de betere hand mama. Gisteren sinterklaas gevierd bij de broer van Jean en Lynn daar om 20.30u op bed gelegd. We hebben haar lekker laten liggen toen we naar huis gingen. Waarom zit ik dan nu al beneden? Ze heeft een paar leuke dingen gekregen. Ik word totally crazy van de OTTO. 3 dingen besteld, alledrie niet goed. Retour. Komen ze maar 1 ding halen. Nog een ding besteld, andere maat, ook niet goed. Blijft maar liggen. Dadelijk heb ik een rekening van 1000 euro. Ben er dus klaar mee. Geen bruin pak voor judith. Heb al een was in het machine zitten. Al gestofd en zo meteen even stofzuigen. Vanmiddag heb ik een intake gesprek met spring voor kinderopang. Ben erg benieuwd dus. Eerst even flink poetsen, want dat is de laatste 3 dagen dus niet gebeurd. Men, wat kun je je beroerd voelen als je griep hebt. Kon Lynn er ook echt niet bij gebruiken. Chacha? Plannen voor een tweede? Leuk leuk leuk. Bij ikea hebben ze van die kastjes met van die bakken. Misschien iets? Ik heb voor lynn alles in een plastic bak zitten. Moet binnenkort nr 2 gaan kopen. Is al bijna vol. Wat krijgen ze ook veel hè. Ik ga ff stofzuigen en douchen. Heb zon zin in volgende week. Hopelijk gaat het nu wel door. Wil jullie allemaal weer zien.
hallo meiden, hier weer even een berichtje van mij! we hebben een hele leuke dag gehad, sinterklaas en drie pieten waren bij ons en de kleintjes hebben echt genoten! foto's volgens snel! chacha: wat leuk dat je gaat trouwen en plannen voor een tweede, je gaat dus goed 2008 in! heb vandaag weer even een aurobics les gevolgd, ik voel het nu al! wil echt mijn streefgewicht gaan halen en ben nu dus volledig aan het trainen geslagen. kies wel een leuke tijd uit he met al dat lekkers, hihi ik heb ook erg veel zin in volgende week, eindelijk weer eens "live" bijkletsen.. chacha: Deborah heeft het erg met speelgoed, ook al is het niet van haar, alles is volgens haar van haar! (snap je het nog?) gulay: Deborah loopt nog steeds niet, staat wel vaker los en doet af en toe een pasje. ze zegt wel weer veel woordjes pinquin: beterschap meid, hopelijk knap je snel op! ezzie: wat een schattige foto! mir: wij gaan jou volgende week eens even met zijn allen toespreken en we verplichten je (op afstand) om meer rust te nemen! zo, strenge Niek heeft gesproken! ik zal vast wel iemand vergeten zijn, maar moest ook best wel veel bijlezen ga nu even een warme douche nemen en mijn spiertjes masseren..
phew, mijn werk week zit erop, gelukkig. weekend! niek; goed hoor, zo fanatiek aan het sporten, ik had hardlopen in de planning,....heb het al 1 keer gedaan! (in 3 weken, ) Moet bij mij ook nog een hoop vanaf. Fijn dat je je weer wat beter voelt juud,..en voor 6.15 al zoveel gedaan?! leuk hoor chacha,...een 2e! (dacht het al een beetje )
Ha meiden, Ook ik heb zin in onze "date". Lijkt me erg leuk om iedereen live te zien. Bij de vorige ontmoeting moest ik werken.... Vandaag een lekker dagje gehad. Vanmorgen de auto naar de garage zodat de spiegel gemaakt kon worden. Wordt ik een poosje later gebeld: ze hadden de verkeerde besteld.... Sukkels. Kost me dus weer heen en weer gerij! Grr. Verder heb ik Mir aan een fijne spijkerbroek kunnen helpen. Zij past er gelukkig nog wel mooi in. Helena en Tijn hebben een beetje met elkaar kennisgemaakt. Een knusse foto is niet gelukt. Ze bleven maar niet stilzitten. En Mir...heb je hem wakker kunnen houden tot thuis? Ga nu lekker douchen en op bed Ik vertrek kijken. Vind ik toch zo leuk. Zal volgende keer weer op iedereen reageren.
k*T alles weg wat ik getikt had Gulay, leuk dat je er weer even bent. Jammer dat Eslem nog steeds niet zo goed gaat slapen. Laat je niet op je kop zitten door de buren he! Je doet het goed hoor! Chacha, vervelend joh dat je nu aan het ontspiralen bent... dat kan dus ook nog... Ik heb het met de pil gehad en ik wist een jaar lang niet waar ik aan toe was. Fortuinen aan testen gekocht... Ik hoop echt dat je cyclus weer snel op orde is. Natuurlijk voor de nieuwe spruit in spe en voor je zelf dat je weer kunt vertrouwen op je lichaam! Lekker weekend nu he? Niek, wat goed dat je aan het trainen bent geslagen! Maar wel lekker genieten van de kerstdagen hoor! Daarna maar weer vol aan de bak... lekker moment kies je uit om streng te zijn voor jezelf Ach bij mij is het zinloos, wat ik ook doe, ik word toch dik haha Narcissen, de broek zit uitstekend! Dank je wel nog! ben er erg blij mee. Tijn heb ik wakker kunnen houden tot thuis. Daarna heeft hij maar een uurtje geslapen. Hier is het trouwens echt drama met slapen. Hij wil gewoon de hele nacht niet slapen. Wat ik ook doe... Elke keer een uurtje en na 3 uur is het afgelopen. Naast mij dommelt hij heel even en dan weer wakker. En om 5 uur wil hij er gewoon echt uit? Dus om kwart voor 6 maar een fles, denk ik dat hij dan wel gaat slapen... not.... Morgen moet ik werken. Invallen op een school hier in Zeewolde (waarvan ik hoop dat ik er ooit volgend schooljaar in dienst kan zijn). Ik weet, ik ben compleet krankzinnig dat ik het doe, maar ok, eigen schuld dikke bult dus, ik doe het mezelf aan. Tijn slaapt nu wel bij mijn ouders, dus ik zal nu wel een goede nacht hebben. En ook nog goed nieuws, Bart komt 5 jan. thuis en gaat komend jaar op kantoor werken. Wel in Rotterdam, dus hij moet heen en weer elke dag. Maar hij krijgt een auto om heen en weer te rijden. Dan blijf ik ook mobiel. wat een heerlijk vooruitzicht! Ik moet zometeen nog naar een vergadering van de sportschool.. hoe verzinnen ze het... van kwart voor 10 tot kwart voor 11.. Getver... Nou welterusten iedereen straks!
Hallo! Tijn niet aan de knuffel met Helena vandaag? Fijn dat de broek past Mir! Nog beter dat Bart volgend jaar lekker thuis is. Echt iets om naar uit te kijken lijkt me! Balen van de nachten, ik heb geen advies. Ja wellicht even na laten kijken door de dokter ofzo. KLinkt alsof je een pittige week achter de rug hebt ezzie! Lekker genieten van je vrije dagen meis! NIek ik meot ook weer aan het sporten pfffffffffff sta al zo lang stil met lijnen, niet grappig meer. Moet dus ook aan het sporten en de plannen liggen er ook, maar elke keer komt er wat tussen(voornamelijk ziek zijn eigenlij) Ik mis Blup een beetje, en die nieuwe meiden heb ik ook niet meer gezien. Vanochtend heeft hij weer tot een uur of 5 in zijn eigen bedje geslapen, daarna nog even bij ons. Hij is echt ontzettend vrolijk, vandaag zo flink aan het rondstappen geweest. Boekjes gelezen, muziek geluisterd, echt lekker gespeeld, en nog beter zodra ik hem in bed leg is het stil en slaapt hij een uur of 2 en dat 2 x per dag. Vanavond heb ik hem lang opgehouden zodat hij nog even met Steven kon knuffelen Lekker genoten van mijn manneke dus! ik ga mn bedje in meiden. Fijne nacht! xxx
Juud ik heb ooit wat bij de Otto besteld...ik kreeg alles in etappes en wist niet meer wat ik wel en niet moest betalen...erg onduidelijk. Voor mijn geen Otto meer. Meid wat ben je allemachtig druk geweest zo op de vroege morgen. ADHD'tje Hoe was het intakegesprek? Zo Niek jij bent actief. Moet je er veel af voor je streefgewicht? Ezzie lekker dat je drukke weekje er op zit. Het is nu ook wel mooi geweest he? Lekker uitrusten meid. Narcissen wat een sukkels bij die garage zeg. Mir jij had dat dus met de pil? Ik toen helemaal niet. DUs ik sta hier wel een beetje van te kijken. Maar goed het is niet anders. En ie bin nie wies (oftewel je bent niet wijs). Morgen werken, vanavond nog zo laat vergaderen Denk je wel aan jezelf en dat kleine mannetje binnenin (jaaaa ik denk dat je weer een jongen krijgt ) Balen dat Tijn zo slecht slaapt. Nare gewoonte aan zijn ziek-zijn overgehouden? Of toch kiesjes? Lynn is ook erg onrustig in haar slaap. Laat ieder uur horen dat ze er nog is, ik hoef er niet uit gelukkig Pinguin fijn dat Quinn weer een beetje zichzelf begint te worden. Lekker zeg. En hij slaapt ook weer behoorlijk overdag. Hopen op een goede nacht Ik moest vanmorgen al weer naar Hengelóóóóó. Vanuit mijn huis dik een uur rijden. Ook nog in de file, maar was net op tijd. Zat om half 8 al in de auto. Nu lekker weekend. Lynn heeft bij oma ook haar temperament laten zien. Lynn wilde ondanks de stortbuien niet naar binnen. Zitten nu bijna alle kindjes op 1 slaapje? En welke kindjes krijgen de fles nog om 19 uur? Pinguin Misschien is Blupje nog steeds het huis ontvlucht? En ben benieuwd hoe het met Kira is. ik mis de nieuwe meiden ook....misschien toch niet zo gezellig hier (kan het me haaaaaaast niet voorstellen)
misschien schrikken al die nieuwe meiden van al dat gepraat, hihi er hoeft niet heel veel af, moet eigenlijk weer wat strakker worden, maar ja...begin overigens wel de spierpijn te voelen ik ga mijn bedje in, morgen sinterklaas feest bij mijn bazin thuis, zal wel weer laat worden... wel trusten
o ja Chacha, Deborah krijgt haar fles nog om 19:00 uur, want als ze uit haar bad komt wil ze de fles, ook al drinkt ze maar een paar slokjes. Deborah slaapt 1 x, soms al om 11 uur en anders tussen de middag en hoogstens een uur tot 1.5 uur
Chacha ik bied de 19.00 fles ngo wel aan maar hij weigert hem steeds vaker. Quinn krijgt nog 3 flessen op n dag! maar laat er dus regelmatig eentje staan. Ik heb via een actie van Huggies ism de AH een tshirt van simply colors gratis besteld. Erg leuk! Alleen nog veels te groot! Nu las ik dat de actie nog loopt. Ga ik via mijn moeder of mn zus nog een gratis shirtje bestellen. Heb nog genoeg streepjescodes! ooh Niek weer wat strakker worden heb ik allang opgegeven. Dat gaat nooit meer gebeuren! chacha jij rijdt nog wat af door Oost NL! Ik ga nu echt mn bedje in! xxxx