hihi pinquin, ik heb het ook opgegeven, maar wil gewoon meer conditie hebben. we zijn toch allemaal aan de man, hihi ga nu echt slapen!
Ik ben er wel hoor meiden, maar heb het echt zo druk! Met de keuken, werk, sint..... Dat laatste zit er gelukkig op! Chacha; leuk dat je gaat trouwen! Nikki doet soms 1 slaap en soms 2; ze zit een beetje in een tussenfase. Met de laatste fles ook zo; de ene keer slurpt ze hem zo leeg en de andere keer neemt ze 3 slokjes. We hebben afgesproken om hem nog even te bkijven aanbieden en in het nieuwe jaar proberen zonder. Sorry; moet er nu ook weer vandoor!
goeiemorgen, Hopelijk is de drukt egauw voorbij blup en kan je weer mee komen kletsen. Goed nieuws hier! Durf het bijna niet uit te spreken, maar Quinn heeft vanacht de HELE nacht in zijn eigen bedje geslapen tot hij om kwart over 7 wakker werd! Ben er 1 x uit geweest om hem een speentje te geven. De rest van de nacht hebben we hem niet gehoord. Hier teken ik wel voor hoor! Nu dat wilde ik even melden, heb een drukke dag voor de boeg, moet straks naar therapie, daarna met mijn moeder naar de groothandel kerstpakketten uitzoeken , maar waarschijnlijk spullen voor kerstpakketten, zodat we ze zelf kunnen maken. Fijne dag meiden! en Chacha ga je vandaag ook gelijk in ondertrouw of alleen een datum bespreken?
Intake gesprek ging goed, totdat ik vertelde over mijn medicijngebruik. Van de ene kant begrijpelijk dat ze ervan schrok. Ik heb hier nog steeds de boeken van spw3 liggen en ze gaat proberen om me een dag mee te laten draaien op het kdv. Om te kijken of ik er meer motivatie door krijg om me dus op die studie te storten. Ze vond het heel fijn dat ik zo eerlijk was en daarom bood ze me dat aan, zodat ik, als die studie klaar is, gewoon op het kdv kan gaan werken. Lynn is knudde. Wil al 2 dagen niks eten en nauwelijks drinken. Haar ochtendfles (friso3) gaat redelijk en dan is het gedaan. Brood, 2 happen. Koekje knijpt ze fijn en het avondeten is helemaal drama. Tuft alles uit. Ze kan toch niet leven op een fles per dag? Help! Gisteren mijn wrat aan laten stippen. Mèn, wat doet dat zeer zeg. Heb nu helemaal een dikke vinger en het topje is paars. Dadelijk valt ie eraf. Haha. Mir, vanuit uit het ziden, trek ik er de rem op bij je. Ik EIS dat je rustig aan gaat doen. Denk eens aan jezelf. Lynn gaat over een uurtje fto's maken. Ben erg benieuwd. Vanavond sinterklaas bij mijn broer. Moet nog ff kleinigheidje kopen voor isa en lynn. Ga ik nu dus even doen.
juud, fijn dat het goed ging met je gesprek! sterkte met je vinger hoera voor quinn! ga zo door! ga weer even verder met strijken..
Zijn voor de prikjes geweest vanmorgen, de eerste in zn arm geen probleem, de tweede in zijn been even brullen maar zo over. Nu maar hopen dat ie er geen last van gaat krijgen. Mir wat heerlijk dat bart weer naar huis komt en blijft! =D> voor Quinn, zo door gaan manneke! Ik denk dat ik even mn mandje in duik, het is er echt weer voor.
Blupje rustig aan hoor! Wat heerlijk dat Quinn zo lekker heeft geslapen...ik ben (voorzichtig) blij voor je. Juudje goed dat je er zo open over bent geweest. Maar medicatie is toch geen schande...je werkt er juist aan. Lynn weer zo weinig eten? Vreemd weer...Komt er misschien weer wat aan qua kiesjes? Niek je kan hier een foto neerzetten via de knop IMG en dan het urladres waar je de foto hebt staan. Aaah Marno de prikjes gehad? Hopen dat hij niet ziek wordt. Heb je nog lekker geslapen? Lynn was al om 6.15 uur wakker vanmorgen. Wel laten liggen tot half 8, maar het was continu geklets en gegil. Ze heeft ook ontzettend goed geslapen op het kdv, wel een kwartier Wij zijn dus naar het stadskantoor gegaan. We konden wel een datum vastleggen voor 2 zalen, maar niet voor trouwlocatie die wij in gedachten hadden. Daar moeten we zelf heen om een datum te bespreken (en moet je van te voren een afspraak maken). Dus helaas Maar ga dus bellen voor een afspraak Vanmiddag verjaardag van vriendinnetje van Lynn. Ze werd 1 jaar. Lynn is echt verlegen in het begin. Maar kwam later wel bij en ging lekker spelen
zo hey, we hebben 2 en een half uur liggen pitten samen! heerlijk! Wat een lange tuk zeg op het kdv van Lynn! Ze wil gewoon niks missen. Is ze dan wel gezellig verder?
Wat goed van Quin dat hij zo lekker geslaoen heeft! Ezzie; nog lekker een tukkie gedaan? O ja dus lees ik nu....heerlijk! Juudje; goed dat je eerlijk bent geweest. Ik heb ook spw gedaan; is hartstikke leuk. Vervelend dat Lynn zo slecht eet. Misschien idd ene kies? Chacha; nikki had ook maar een kwartier geslapen op het kdv. Ze was net thuis dus ook niet gezellig. Stomme was dat ze ook niet gelijk wilde slapen. Volgens mij heeft ze weer last van een kies ofzo. Leuk dat julle gaan trouwen! Wel een geregel allemaal he? Is het nog gelukt om een afspraak te maken? Mir; wat super dat Bart zo lang thuis blijft! Wel jammer dat hij elke dag ver moet rijden, maar hij slaapt in ieder geval lekker naast je. En hij is er als de baby geboren wordt!
Hallo allemaal, Even heel kort. Gisteravond opeens weer last van mijn rug... Vanmorgen kon ik mijn bed bijna niet uit komen. Dus..niet gewerkt. Wel Helena even naar de oppas gebracht (lopend) (is dichtbij). Verder ben ik aan het experimenteren met mijn eigen Hyves... Jawel ook ik ben er mee bezig. Best leuk om allemaal mensen tegen te komen!
ggrrrrr die computer van mij weer bericht weg... maar ok, hoi iedereen lekker weekend? Bij mij is de rem er nu op hoor juud... nu ga ik uitblazen.. Ik ga zo lekker gezellig bij de buurvrouw borrelen.. of ehh... 'spa-blauwen'. Ik heb vandaag wel een heel erg leuke dag gehad! Ik stond voor een 7-8 groep met 27 kinderen, maar het was dus totaal anders dan in de groep 8 waar ik maandag en dinsdag voor sta. Heerlijk gewerkt. Gezellig gewoon. Gelukkig dat ik ook even zo'n ervaring heb. Heerlijk dat Quinn zo goed heeft geslapen! Het gaat er op lijken dat het steeds beter gaat worden he? Ik hoop het zo! En Kira, hoe is het nu met Seán? Ook al wat beter? Of nog steeds diensten draaien? Juud goed dat je zo eerlijk bent geweest meid. Lijkt het je zelf wat, de studie weer oppakken? Hoe lang moet je dan nog studeren? Gaat ie weer met je vinger, of ligt hij er al af? Herkenbaar hoor juud, het niet willen eten. Het zal hoogstwaarschijnlijk ineens weer over zijn hoor, vandaag over morgen... Frustrerend he? Tijn heeft het ook een paar dagen gehad. Hij tuft zn eten uit of hij gooit het gewoon op de grond...grr.. Volgens mij heeft hij dan last van zn kiesjes op dat moment... maar sinds een paar dagen eet hij alsof hij uitgehongerd is.. Blup, gelukkig je bent er nog! Hoe is het nu met de keuken? Helemaal af al? Nog maar twee weekjes meid, dan heb je kerstvakantie! Zooo Ezzie, heeerlijk zo lang geslapen! Hoe komt het dat marno zo laat zn prikjes had? Was hij ook ziek de vorige keer? Chacha, die Lynn heeft een ruk gemaakt joh daar op het kdv... woww... was ze nog wel te genieten toen ze thuis kwam? Wat lekker trouwens dat je haar kan laten liggen zo lang.. hier gaat dan ook echt het luchtalarm af en dat betekent eruit en wel nu. Dan ligt hij nog wel bij mij hoor een tijdje, dat lukt dan weer wel. He balen dat het niet zo soepeltjes verloopt het vastleggen van de trouwlocatie. Denk je dat je het even goed kunt regelen, moet je er op een ander tijdstip nog eens achter aan.. balen. Narcissen, last van je rug.. dat is wel het laatste dat je kunt gebruiken he... Goed dat je niet bent gaan werken. Rustig aan maar. Hopelijk knapt het snel weer op. Leuk, ook aan de hyves? Tijn heeft trouwens bij mijn ouders goed geslapen. 1x wakker vannacht en toen om half 8. Ik snap het echt niet. (het is natuurlijk fijn, dat is het niet) maar..bij mij doet hij dat dus nooit. Half 8 is een zeldzaamheid. En hij plaatst daar bij mijn ouders record na record... hoe kan het he? Ik ga naar de buren even bijkletsen. Tot morgen! doeg!
ieuwww ik voel de baby in mn buik, opeens dat is even leuk! .. moest ik even melden. nou fijne avond iedereen!@
Wat leuk mir dat je de baby voelde! een heerlijk gevoel niet!? Marno had met zn eerste afspraak de waterpokken, met de tweede spugen en diaree, vandaar nu pas de prikken. Leuk dat deze groep gezellig was! Apart he, dat Tijn bij je ouders wel goed slaapt, bij een ander doen ze het altijd anders,.. denk niet dat we erachter komen waar dat aan ligt! narcissen strerkte met je rug meid. Zijn de zwangere onder ons eigenlijk al bezig met namen voor de nieuwe beeb? zijn jullie er al uit? Weet nog wel dat wij er zo'n moeite mee hadden, ik vond het echt moeilijk.
hallo allemaal..... daar ben ik weer even. ben vandaag jarig \/ vanavond krijgen we veel visite. hoe is het met iedreen? Leuk mir, dat je de baby voelt! Nrcissen sterkte met je rug..... wij hebben de naam al.......al vrij snel eigenlijk weer. bij dimphy had ik met 7 weken de naam al. nu was ik een week of 10... heb nog steeds veel last van mijn heupen, banden, rug en billen.. zit een hele gemene pijn in mijn billen, kan gewoon soms even niet lopen. gisteren had ik ook op eens mijn shirt nat. mijn (.) lekte al...vreemd. is wel vroeg of niet. heb ik met dimphy niet gehad. ik ben een heleboel alweer vergeten, wat jullie hebben geschreven wie hebben de kerstboom al staan? wij zetten hem volgende week. hoop dat dimphy de boom een beetje met rust laat... goed weekend allemaal...ik ga weer even liggen... doeg
mamsie; GEFELICITEERD! maak er een gezellige dag van. Ik dacht wel eens gehoord te hebben dat die pijn in je billen dan te maken heeft met je bekken,. dat schijnt helemaal door te trekken ofzo. Rustig aan dus! Ik had ook last van lekkende (.)(.) weet niet meer precies wanneer maar ook ff ervoor. Kan geen kwaad, is alleen vervelend! Hier nog geen kerstboom, zie er aan de ene kant tegenop want ben natuurlijk de hele dag bezig om marno uit de boom te houden, maar misschien valt het mee, kan het allicht proberen. is wel zo gezellig. Fijn weekend allemaal/
Lynn was gister nog aardig vrolijk, maar om half 6 was het echt wel gebeurd. Nikki ook zo weinig geslapen zeg! Gekke grieten. Narcissen sterkte met je rug. En ik ben benieuwd of ik je kan vinden op hyves...zal eens zoeken Mir lekker dat je nu een fijne klas had. Zo kan het dus ook! Ik kan Lynn niet altijd zo lang laten liggen hoor, maar ik probeer het altijd. Soms heeft ze net haar luiken los en dan begint ze direct al te huilen. Maar gister ging het dus goed. Ja wat een gedoe met die trouwlocatie. Nou ja ik ga maandag maar eens bellen. Tijn zo lang geslapen bij je ouders? Wat een draakje toch he? Bij een ander zich zo voorbeeldig gedragen. Op zich wel lekker, hoef je je niet bezwaard te voelen als hij eens uit logeren gaat. En wat leuk dat je de beeb voelt! Ezzie wij hadden ook moeite met de naam. Heb de echte keuze ook uitgesteld tot de geboorte...welke naam beter zou passen bij haar. En het is dus Lynn geworden. (de andere naam was Britt) Mamsie VAN HARTE GEFELICITEERD! Wel balen dat je zoveel last hebt van je lichaam. Hier ook nog geen boom...wel plastic kerstballen bij de kwantum gehaald. Ik wilde toch een andere kleur en ze waren goedkoop (we hebben nu rose met zilver....hihi een homoboom zegt René) Ik heb een beetje last van de maag...wat last van mijn darmen...ze rommelen behoorlijk, maar er gebeurt niks. En een beetje misselijk. Hoop dat ik niet ziek wordt ofzo.
Mamsie gefeliciteerd meis! Maak er een mooie dag van! Ik hou het even kort meisjes, maar mochten jullie interesse hebben dan kunnen jullie foto's van Quinn zn newborn nichtje bekijken in het dagboek op mn site. T is een beauty! xxx tot vanavond
pinquin, mooie meid hoor mamsie: gefeliciteerd met je verjaardag! ga even rustig aan doen, ben weer verkouden en hoofdpijn, tot later