Mamsie; gefeliciteerd! Niek; beterschap meis! Verder iedereen een dikke knuffel! Ik ga weer gauw verder!
hoi hoi! gefeliciteerd mamsie met je verjaardag. Een heel gezellige avond gewenst! Plastic ballen chacha? dat is een slimme! Ik ga ook eens op zoek. vandaag zijn we naar arnhem geweest naar het nichtje van Tijn. Tijn heeft vandaag helemaal niet geslapen, alleen een half uurtje op de terugweg. Dus ik hoop dat hij heel de nacht nu doorslaapt. Ik ga naar bed, ik val om! fijne avond iedereen!
Oei Chacha ik hoop dat je niet ziek wordt! Geen rare dingen eten. Mir super dat je de eerste beweginkjes hebt gevoeld. Dat blijft toch altijd wel heel speciaal he? Doe je het nu wel wat rustiger aan? Blup super bedankt voor je berichtje ! Hier gaat alles z'n gangetje. Sinterklaas was heel erg leuk maar ook vermoeiend met een zenuwachtig mannetje dat de hele dag op pakjesavond moest wachten. Seán ging er met het grootste pakje vandoor . We hebben vandaag de kerstboom neergezet wel op een tafeltje anders is ie in een mum van tijd leeg geplunderd. Desondanks ging Seán er nog wel al met een paar ballen vandoor. Ik onderschat soms hoe lang ie is. Hij vond het geweldig om met de (onbreekbare) ballen te voetballen en gooien. We hebben de boom maar snel neergezet want wij vertrekken de 23e al voor de kerst. Mamsie gefeliciteerd. Veel plezier vanavond. Pinguin las ik nou dat Quinn goed heeft geslapen? HOERA! Heeft dat met de antibiotica te maken?
hey meisjes, Zo flink drukke dag hier. Even naar Deventer geweest om een fototoestel te kopen en even nog door de intratuin gelopen. Vorige week was ik in intratuin in Lochem en het is toch een behoorlijk verschil hoor! Die in Lochem was veel mooier. Inmiddels is het huis versierd en heb ik de kerstkaarten geschreven. Helemaal klaar dus. Quinn zit beneden te jammeren dus vrees voor de nacht Ik ga gauw naar bed met hem fijne nacht meiden
goedemorgen! hier ook net de boom opgezet met Deborah. ze heeft me keurig geholpen en gaf alle ballen aan. af en toe wilde zij het ook doen, maar dat lukte niet. ze komt er niet aan (nog niet), alleen ieder jaar weer gaan mijn katten helemaal uit hun dak binnen als de boom er is, geen idee wat dat is. rennen en ineens achter Deborah aan (spelend), rare katten...
helemaal vergeten te zeggen: DEBORAH HEEFT GISTER HAAR EERSTE ECHTE STAPJES GEZET! ze was er zelf zo trots op! en wij natruurliijk ook
hey meiden, Hoera voor Deborah! Nog effies en ze wandelt het hele huis door Niek! Hier uiteindelijk een goede nacht, maar wel tussen ons in. Ach zo hebben we toch geslapen. Nu ligt hij er al sinds een uur of 11 in en hij slaapt nog steeds. Hij zal het wel nodig hebben Wel weer eczeem en een beetje kramperig gisterenavond. Toch iets verkeerds gegeten denk ik. Krijgen zo bezoek dus hele fijne zondag! xxx Pinguin
Hoi meiden, Gisteren en vandaag zijn we de hort op geweest. Spullen voor Helena haar nieuwe kamer gekocht. Vandaag verjaardag. Hiep hiep hoera voor Deborah! Mamsie nog gefeliciteerd! Ook Helena besloot om ons een mooi verjaardagscadeau te geven. Ze loopt nu echt los! Wat is dat stoer zeg! Wauw Mir, wat gaaf dat je die kleine in je buik gevoeld hebt.. Super! Succes allemaal met de Kerstversiering... Plastic ballen is inderdaad wel erg slim. Dit jaar blijft bij ons nog even zonder Kerstversiering. Wel wat meer kaarsen maar daar blijft het bij. (we zijn beiden niet zo kerstversierderig). Geld wat we zouden besteden aan kerstkaarten gaat naar een goed doel. Moet nu stoppen. Krijg klachten van mijn mannetje, die de vaatwasser aan het uitruimen is
Juudje, hoe is het met Lynn? Eet en drinkt ze inmiddels al weer wat? Ik hoop het wel hoor! Wie komen er zaterdag allemaal? Gaan we mensen missen? (ik hoop dat we niet weer allemaal in de lappenmand zitten zoals de vorige keer...)
Ik ben ook wel benieuwd wie er allemaal komen. Misschien even een lijstje maken? Quinn heeft vanmiddag bijna 4 uur geslapen Als hij op 1 slaapje gaat en hij slaapt dan zo'n 3 uur ben ik heel tevreden! Narcissen was jij vandaag jarig? if so Gefeliciteerd! Ook hoera voor Helena trouwens! Ik vind het kerstversieren en de kaartjes maken altijd erg leuk. Sinds ik met Steven ben maken we dus zelf de kaartjes. Hij is ontwerper dus zou ook wel raar zijn ze niet zelf te maken Dit jaar is wel weer een masterpiece mag ik zeggen. Echte Quinn-Art! Het geld schenken aan een goed doel vind ik ook geweldig trouwens! Quinn heeft trouwens nauwelijks aan de kerstboom gezeten. Wel veel naar gewezen en gekeken, maar niet aangezeten. Hadden visite van vrienden met hun dochter (1,5) en hun bijna 5 weken oude zoon. Is al een flinke knul! 5,5 kilo en maatje 62 al. Maar oh wat een lekker manneke! Mamsie leuk feestje gehad? Waar is iedereen? zo rustig vandaag! ik ga banken! xxx pinguin
Helaas, was zelf niet jarig....Was wel heel erg kort in mijn vorige berichtje. Moest naar een verjaardag toe.. Sorry
=D> voor Helena en Deborah! nu gaat het hard hoor. Ik geloof dat iedereen zou komen zaterdag,...of mamsie niet? heb er zin in hoor! Wat leuk dat Deborah zo heeft geholpen met het optuigen van de kerstboom! Fijn pinquin, weer een fototoestel, Kan je tenminste weer foto's nemen! Ben je er ook uitgekomen wat het shirtje betreft? (de maat) Marno is niet helemaal fit, huilerig en voor het slapen had ie 38 gr. Nu ga je natuurlijk twijfelen, is het door de prikjes of gewoon, hij heeft ze vrijdag gehad dus wel snel dan. Nou ja, we gaan het wel merken.
Ezzie ik had via een actie van huggies een gratis shirtje besteld bij simply colours, maar 86/92 is nog veels te groot. Ik heb shirtjes van rainbownbabies (de polo-tjes) en die zijn maat 74/80 en passen nu precies, maar beginnen al wat krap te worden. Nu kan ik dus nog een shirtje bestellen en vroeg me dus af of ik dat dan toch 74/80 zou doen. Ik twijfel nog! Kan best van de prikken. Maar ja zeker weten doe je nooit toch! mamsie niet volgens mij en Marline ook niet.
Pinguin & Quinn Narcissen & Helena Ezzie & Marno Paddykira & Seán goedzo Deborah! Zo 4 uur geslapen?! Dat zou voor mij echt luxe zijn. Ik moet zeggen dat meneertje de laatste 3 dagen een uurtje overdag heeft geslapen en daar ben ik heel blij mee en hij volgens mij ook. Hoe laat doen we de meeting?
Hoi allemaal. 8) Wij komen ook zaterdag! Wat heeft Quinn lang geslapen zeg! Heerlijk. En toch last van zijn buik? Ben je er al achter wat hij verkeerd heeft gegeten? Lynn kan opeens niet meer tegen het badschuim van Natusan. Dan krijgt ze jeuk. Hoera voor Deborah met haar 1e stapjes! En hoera voor Helena met het loslopen! Narcissen krijgt Helena al een groot meisjesbed op haar nieuwe kamer? Leuk idee om het kerstkaartengeld naar een goed doel te doen. Eigenlijk is het ook best wel onzin he al die kaarten.... Marno weer niet fit? Geen idee of het door de prikjes komt...Normaal tussen de 5 en 12 dagen, maar ja misschien is het bij Marno weer anders. Hopen dat hij niet echt ziek gaat worden. Vanmorgen zijn we bij mijn ouders geweest. Mijn broer was er ook met zijn dochters. Lynn heeft met die 2 lopen ravotten door de kamer heen. Ze had zoveel pret...zo leuk om te zien. Ik durfde alleen niet te kijken, het ging er zo wild aan toe. Verder geen nieuws hier