Ik durf ook heel vaak niet te kijken... Vooral als Tim gaat lopen stoeien.. Hier ook verder geen nieuws.
Chacha wellicht kan je Zarqa eens proberen. Ik vind het geweldig spul! Ik denk dat het door de couscousmaaltijd van Olvarit komt maar wat daar nou precies inzit geen idee. Hij heeft het van de week ook al een keer gehad en toen had hij wel een flinke spuitluier(tot op zn enkels ) en dat heeft hij echt Nooit! Maar dacht dat dat aant andjes lag. Waarschijnlijk niet dus. HEt eczeem is behoorlijk weggetrokken, dus het moet daar echt aan liggen denk ik. Quinn werd door zn grote vreindin aan de kant geschoven om een speeltje en tegen de punt van de tafel geduwd! Heel zielig Later bleek dat ze steeds met hem wilde knuffelen ! zo lief
oh, moeilijk pinquin, rainbowbabies valt idd wat kleiner dacht ik, maar de mt 86/92 wat ik nu heb van simply is echt nog veel's te groot, maar ja, hoe valt 74/80,....gets, staan er geen cm bij? Wat lang geslapen zeg die Quinn! Wel lekker,..kan jij ook ff liggen! Leuk chacha dat Lynn zo aan het spelen was.
Zullen we anders rond 10:00 afspreken? Dan zijn ze nog fit. Of zijn er kiddies die 's ochtends nog een slaapje doen?
Pinguin & Quinn Narcissen & Helena Ezzie & Marno Paddykira & Seán niek&Deborah het maakt mij niet uit welke tijd, Deborah past zich wel aan...
da's ook saai... hier ook saai hoor... een pyjamadagje en een niet-willen-slapen-tijn.... Wij zijn ook van de partij hoor, zaterdag! Tussen 10 en 11? hihi wordt het nu niet steeds vroeger? Ik vind het trouwens helemaal prima die tijd! Juud, waar ben je? Hoe is het nu met Lynn? Wil ze weer eten? En hoe is het met jou? Weer helemaal beter? En al een afspraak om eens mee te lopen bij het kdv? Joepie! Deborah en Helena ook aan het stappen! Ben benieuwd zaterdag naar al die stappertjes... en wie met wie gaat ruzie maken hihi.. Geen kerstversiering Narcissen? Ik ben ook nogal lui daarin hoor.. Bart is altijd wel enthousiast. Maar ik wil van de week wel een boom kopen en die plasticballen. Dat lijkt me erg slim, want anders weet ik wel dat er overal glas gaat liggen.. Waar had je zo ook al weer vandaan chacha? Pinguin, jeeee bijna 4 uur slapen overdag Heerlijk als hij het dan gewoon op een slaapje doet en dan een lange ruk maakt. Jullie hebben Quinn-art dit jaar? Gaaf hoor dat Steven zelf die kaarten kan ontwerpen! he bah.. marno is niet fit? Kan best van de prikjes komen denk ik, is bij ieder kind weer anders. tenminste ik zou ervan uit gaan. Hopelijk slaapt hij vannacht gewoon lekker. Kira, Seán gaat ook weer ietsje beter slapen overdag? Heerlijk hoor. Want die halve uurtjes slapen zijn ook frustrerend, zowel voor jou als voor hem. Leuk om te zien he Chacha, dat ze zo aan het spelen zijn. Maar idd, soms denk je.. dit kán niet goed gaan.... Hoe oud zijn jouw nichtjes? Het is nog steeds uitvinden waar Quinn niet tegen kan he? Noteer je het altijd gelijk, zodat je een lijst hebt? Ja vast natuurlijk, maar de lijst zal dus wel erg lang zijn. Kan het zo zijn dat hij op bepaalde dingen bijv. na een tijdje niet of minder reageert? auww.. is Quinn nu blauw op zn hoofdje? Ik hoop dat Tijn vannacht een beetje beter slaapt. Hij kwijlt echt als een 'otter' en ik zie duidelijk dat hij last heeft van doorkomende kiezen. Ik kan ze ook zien en een hoektandje komt ook door. Dus volgens mij heeft hij het zwaar... ik dus ook 'snachts... Ok, het duurt al een tijdje dus het einde zal wel in zicht zijn! Mijn moeder komt zo al om morgen weer op Tijn te passen.. Nog 2 weken werken op die school en dan is t voorbij En dan hopelijk ergens anders in een leuke groep! fijne avond!
Ik hoop dat mijn dom dom me niet in de steek laat . Hihi zullen we maar weer het lijstje met de mobiele nummers rondsturen via pb?
4 uur slapen heeft Helena overdag nog nooit gedaan... Maximaal 2 uurtjes... Vandaag maar een uurtje en dat terwijl ze al om 6 uur wakker was... Arme Marno! Het zou door de prikjes kunnen komen, maar ja dat weet je nooit zeker. Tsja,lastig om te bepalen waar het aan lag met eten. Sneu hoor dat Quinn zo'n last heeft van zijn buik. Ik zou even goed kijken of er iets inzit wat hij normaal niet eet. Bijv. tomaat ofzo. Lijkt me moeilijk om te bepalen waar eczeem vandaan komt. Kan van alles zijn. Een collega van mijn vriend zei: als ze eenmaal gaan lopen moet je de dingen wat hoger zetten waar ze niet aankomen en een grotere tube arniflor kopen... Tsja, er zit wat in. Soms gaan dingen maar net goed (of net niet) maar daar leren ze van. Soms is het wel heeeel lastig om me er niet mee te bemoeien! Op de nieuwe kamer komt Helena haar kleine bed te staan (waar ze nu in slaapt) en een nieuw bed (kun je groter maken) (geen spijltjes meer). Ze kan daar al in gaan slapen maar het hoeft nog niet. Eens kijken hoe dat gaat. Kleintje gaat het eerste half jaar nog in de wandelwagenbak, daarna pas in het kleine bed, dus we hebben nog even. Tegen die tijd is Helena al bijna twee jaar! Het bed hebben we maar vast gekocht anders is de kamer zo leeg! We schilderen het bed deels oranje (zelfde kleur als de rest van de meubels)
tomtidom.. ik heb een tomtom Duss... bel me maar hoor als je het niet kunt vinden. Zonder Tomtom ben ik trouwens ook ernstig domdom....
zaterdag 15 dec. Ballorig Houten, tussen 10.00 en 11.00 uur. Pinguin & Quinn Narcissen & Helena Ezzie & Marno Paddykira & Seán Niek & Deborah Chacha & Lynn Mir & Tijn
volgens mij schreef marline destijds dat het slecht stond aangegeven. gelukkig heb ik nu een navigator in de auto! Heerlijk een pyamadagje Mir. Hier trouwens ook kunstof ballen! en custerlampjes in de openhaard! Inderdaad Quinn art. Dit is een verkleining van een van de kunstwerken die Steven heeft gemaakt. Hij heeft ook al 3 doeken van 1 bij 1 gemaakt met bewerkte foto's van Quinn. Er hangen er hier 2 in de huiskamer en 1 op onze slaapkamer. Wat Quinn zn eten betreft. Het is moelijk. Soms kan hij ergens wel tegen en dan weer een tijdje niet. Het is altijd uitproberen. HEb vrijdag weer een telefoonafspraak met zn dietiste, zullen wel weer zien. heb trouwens nog geen provocatie gedaan. Vind het vroeg genoeg als hij anderhalf is. Eerst maar eens een tijdje goed slapen en geen buikkrampen meer. Hebben jullie ook problemen met hyves? Krijg steeds een error! Heb zin in zaterdag.
Ja hyves is traaaaag! Lukt dus niet.. Ook errors hier! Leuk dat er zoveel komen zaterdag! Heb er zin in!
welterusten narcissen! Leuk, zoveel kunst van jullie mooie manneke in huis Pinguin! Groot gelijk dat je nog niet gaat beginnen met provoceren... dat hij eerst maar eens weer goed gaat slapen! Zijn daar trouwens wel richtlijnen voor?
Als je je voeding vergoed wil hebben moet je wel een provocatietest doen, maar die vergoeding is niet zo belangrijk voor me dus dan maar geen provocatie. Ach en zelfs zonder vergoeding had mijn dietiste graag gezien dat ik hem ging testen maar voelt nog niet goed voor me, dus dan niet! Cool dat je je beebje hebt gevoelt Mir! Heb je zelf een gevoel van jongen/meisje? Ik wist bij Quinn zeker dat het een meisje zou worden, alles in me zei meisje en het was een jongen!
oh fijn is dat, jullie hebben allemaal hulp in de auto! gemeen hoor! zal wel een paar routebeschrijvingen opschrijven en verschillende wegenkaarten mee nemen, hihi. Dan moet het toch lukken!? En een mobiel nr van iemand is ook wel erg handig! Hyves idd allemaal errors,.. hou ermee op, welterusten allemaal.
Pinguin, ergens denk ik dat het een meisje wordt. Maar het grote gevoel zegt toch een jongetje. Ik denk dat ik gewoon allemaal jongetjes op de wereld zet.. maar we zullen zien! Grappig trouwens, chacha, dat jij ook denkt dat het een jongetje wordt . Ezzie, volgens mij had Kira een tijd geleden alle mobiele nrs verzameld. Dus ze zijn er wel. Even checken in je inbox. Doe ik ook even... Als ze er niet meer zijn, moeten we denk ik even opnieuw alle nrs doorgeven? Ik stop er ook mee voor vandaag! welterusten Doeg!