September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Ik heb een ander mobiel nummer hoor! Dus het lijstje is verouderd.

Wat hebben jullie veel geschreven.

Mir de kerstballen komen bij de Kwantum weg.

Maar eh....rené wil de computer hebben nu....Misschien kom ik zo nog even

2. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Ik had het lijstje opgesteld maar heb 'm helaas niet meer.. Heeft iemand 'm nog in de mailbox en zou die 'm naar mij willen pb'en?

3. mamsie

mamsie Bekend lid

4 aug 2006
    755
    0
    0
    doetinchem
    hooihoi,

mij gaat het niet lukken de 15de. heb erg veel pijn...... :cry: :cry:
    feestje was geslaagd, kon lekker blijven zitten. mijn mamsie en peter hebben de heel avond gelopen....

was even kort sorry...duik snel mijn bedje in....

weltrusten allemaal.

4. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    zaterdag 15 dec. Ballorig Houten, tussen 10.00 en 11.00 uur. :D

Pinguin & Quinn
    Narcissen & Helena
    Ezzie & Marno
    Paddykira & Seán
    Niek & Deborah
    Chacha & Lynn
    Mir & Tijn
    Blup & Nikki

Nikki slaapt meestal nog wel 's morgens, maar dat moet ze dan maar in de auto doen.

Om half 5 was het weer prijs hier; huilen huilen! Bij ons in bed heeft ze nog even geslaen, aar het was meer draaien en woelen.
    Van het weekend heeft ze gelogeerd en daar heeft ze tot 8 uur geslapen :( Heeft ze thuis nog nooit gedaan.

5. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik heb het lijstje nog.

Chacha als jij je nummer naar mij mailt stuur ik hem wel door vanavond!

nu back to work!

6. Narcissen

Narcissen Bekend lid

20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Hallo meiden,
    Helena slaapt ook s morgens nog. Meestal van 11 tot half 1 ofzo. Hopelijk slaapt ze zaterdag op de heenweg in de auto... We zien wel.

Pinguin, sorry hoor voor het suffe antwoord van mij op het couscous-eten van Quinn. Het kwartje viel op dat moment niet. Jullie zijn al heel lang druk met Quinn en zijn eten.... Sorry.

Vraagje: heeft een van jullie door een fotograaf buikfoto's laten maken tijdens de zwangerschap? Wie weet een goede professionele fotograaf?
    Lijkt me namelijk wel erg bijzonder als een professional de foto's maakt....

Groeten.

7. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Een vriendin van mj maakt foto's! Ze heeft ook een paar keer foto's van Nikki gemaakt. Ik weet alleen niet of ik de link hier neer mag zetten.

8. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    hoi hoi

hier weer s een berichtje van mij

youame heeft nu 6 tandjes
    loopt nog niet maar ze laat zichzelf wel wat vaker los dat ze alleen staat
    youame heeft nog geen prikken gehad
    eerste keer was ze ziek en van8 eeen rot nacht gehad ze krijgt het 19dec

ze heeft praatjes voor 10 haha

met mij gaat het ook goed
    geen last van kwaaltjes
    wordt snachts wel elke keer wakker :rolleyes:

mijn buik is al dik krijg mijn eigen broeken niet meer dicht
    zal een s kijken of ik het kan verkleinen dan zet ik de foto ff neer

19 dec heb ik intake bij de verloskundige
    en de 27e 3e echo :)

youame is vervelend die probeerd koffie te drinken

9. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    ohja nog ff snel

voor de zwangeren dit is mischien wel mooi om een keer te doen
    http://www.rainbowcreation.nl/Bellypaint_home_page.htm

wie van jullie zijn er al in houten gweest bij ballorig?
    als je bij de rontonde bent dan moet je voor het zwembad langs dan kom je er
    daar liepen wij een beetje vast

ik wens jullie heel veel plezier

10. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Pinguin ik zal je even pb-en.

Mir ik vind het altijd leuk om te raden. 2 collega's van mij zijn zwanger. 1-tje is al bevallen en daar had ik het ook goed bij. Ik vind het leuk om er een sport van te maken. Maar bij jou heb ik dus een jongetjes gevoel. Ben benieuwd of ik het goed heb.
    Wil je het weten bij een echo? Of pas bij de geboorte?

Blupje jeetje om half 5....pfff das echt nacht he? Hoop dat ze ook bij jullie wat langer door gaat slapen....net als bij het logeeradresje.

Narcissen....leuk wat je met het kamertje doet. Ben benieuwd.

Pinguin hoe was jullie nacht? En Mir heeft Tijn weer lekker geslapen?

Heb gewerkt vandaag. Moest vanmorgen naar de tandarts...heb weer een gaatje :rolleyes: Lynn heeft lekker geslapen (op een zetpil....gisteravond weer zo last van d'r mond)
    Ze heeft een lekker dagje met papa gehad.

Ik heb weer 2 daagjes vrij maar wel druk. Morgenavond duik ik de kroeg in met een vriendin (was al afgesproken) en woensdag avond uiteten met de meiden van de zwangerschapsgym. Woensdagmorgen nog visite van een vriendin. Beetje druk, maar wel gezellig

11. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hoi!

bij de 20 weken echo, willen we wel graag weten wat het wordt, mochten ze het zien. Eigenlijk ben ik wel erg nieuwsgierig. Maar het heeft natuurlijk ook wel wat om gewoon bij de geboorte te ontdekken wat je op de wereld hebt gezet :) Over 2 weekjes zullen we zien of je ook hier goed hebt geraden haha ;)

Blup.. wat is dat nu? 5 uur? Dat is geen tijd joh :( misschien toch ergens last van gehad omdat ze ook zo woelde bij jullie in bed..? hopelijk eenmalig. Nikki is net Tijn... ook lang slapen bij iemand anders en thuis spoken.. grr..

Chacha, Lynn ook weer last van haar mond? HOeveel kiesjes heeft ze nu? gaat het bij haar nu ook snel?
    ieuww... een gaatje... gelukkig is het er maar één...
    ik haat de tandarts.... moet er ook weer heen, maar heb nog geen afspraak gemaakt... ik denk dat het qua gaatjes hier ook wel bingo is... :(

HOi Marline, fijn dat alles goed bij jullie gaat! Wat een mazzel dat je niet zo veel kwaaltjes hebt...
    Dat veel wakker snachts ken ik niet zo.. wel dat als ik wakker wordt (door Tijn bijv.) dan duurt het echt wel een half uur voordat ik weer in slaap val. Balen is dat.

Narcissen, mij zou het ook mooi lijken om buikfoto's te maken later in de zwangerschap. Als je een adres hebt en het is je goed bevallen... tell me about it! :D

Ik ga zo slapen, morgen nog een dagje werken. Ik kwam vanmorgen op school en toen werd duidelijk dat ik dinsdag wéér beide groepen zou hebben, dus weer 30 in een blik. Ik heb het geweigerd en heb gezegd dat ze maar een andere oplosing moesten vinden. Ik durf dat eigenlijk niet zo snel, maar ik word er zo gestresst van om de boel draaiende te houden.. dat doe ik gewoon niet meer. Gelukkig gingen ze er mee akkoord. Nu heb ik wel de andere groep 8 en niet mijn eigen groep 8.. beetje vreemd, maar ok. Ben benieuwd hoe het gaat.

Tijn heeft vannacht doorgeslapen, ole.. dus hopen op weer een slapende nacht!
    trusten iedereen!

12. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Goed Mir dat je je mond open hebt gedaan. Nog eventjes en dan is het voorbij :D . Wie weet herinnert Tijn zich weer dat slapen best fijn is. Nu onze beer nog.

Toen ik van Seán zwanger was dacht ik de hele tijd dat het een meisje zou worden omdat mijn zwangerschap zo anders aanvoelde dan bij de 1e.
    Narcissen geef je eigenlijk nog BV of heb ik gemist dat je al was gestopt :oops: ?

Ali sociali lekker dat ze goed heeft geslapen maar volgens mij gaat het de laatste tijd erg goed toch?

Marline lekker dat alles goed bij jullie.

Blup jij ligt zeker al in bed :D ? Misschien heeft ze ook last van kiesjes? Ik heb het idee dat hier bijna alles door is. Hij heeft een goed gevuld bekkie :D .

13. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Bedoel je mij :D ? Ja het gaat zeker de laatste tijd stukken beter. En met Seán? Al weer wat beter?

Oeioei...Mir spannend. de 20 weken echo
    Bij Lynn gaat het niet zo snel met de kiesjes....ze heeft er nu 2. Maar er werkt nog wel steeds wat.
    Tijn heerlijk geslapen joh. Wat goed van m.
    En wat goed van jou dat je je mond hebt opengetrokken....wauw. De zwangerschap maakt goede dingen in je los.

He lees ik nou in het pb dat Narcissen niet komt?

14. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    ja ik ben heel blij dat ik het gezegd heb.. pff.. en idd nog maar 1 weekje en dan is het klaar!

gaat ie bij jullie nog steeds sjit kira? Nog steeds nachtdiensten draaien...? Of is er een stijgende lijn te zien qua slapen...

Wisten jullie het niet of het nu een jongen of een meisje werd tot de bevalling?
    Volgens mij is deze zwangerschap ongeveer hetzelfde als bij Tijn. Alleen groei ik nu niet zo mega hard als de eerste keer. Toen ben ik in totaal 25 kg aangekomen. Dat zit er bij deze denk ik niet in.. misschien dan toch een meisje? :) géén idee. we zien het!

Pinguin dank je voor de herziene versie van de nummers.

nu vertrek ik echt, tot morgen!

15. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Ali volgens mij is het een foutje en komt Narcissen wel.

16. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Nee die opmerking hoorde nog bij de vorige versie.

17. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    ... hihi.. die Ali

18. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    oh heb de oude pb gewoon blind gekopieerd chacha
    is dus nog van de vorige meeting

Ik hou het hier even bij, ben moe en ga nu lekker slapen.
    Quinn had vanacht weer buikpijn, maar toch redelijk tussen ons in geslapen.
    Op het kdv was hij de clown vandaag! lekker gespeeld en 2 x slapen . 1 x dik 2 uur , en het middag slaapje ruim andrhalf.

Hij heeft ook eindelijk goed gegeten vanavond ( warm eten gaat moeizaam al een tijdje) En ligt sinds half 8 in bed en hem hem sindsdien niet meer gehoord.
    @ weken terug was ik al 4 x boven geweest.
    Woensdag nog even zn oortjes laten checken. Hopelijk is alles goed nu.

spreek jullie morgen.

xxx
    Pinguin

19. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Bij de 20 weken scan wisten we dat het een jongetje zou worden maar ik bleef het gevoel houden. Haha zo zie je maar dat dat ook niks zegt.

Hier nog steeds nachtdiensten idd maar het lijkt wel ietsje beter te gaan.

20. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Quinn heeft de hele nacht in zn eigen bedje geslapen!
    Ik werd om 5 uur wakker van Hmmmm!

Heerlijk!

Deel Deze Pagina