September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    goedemorgen, iedereen een fgoede nacht gehad?

hier is eindelijk een monteur geweest voor de droger, dus eindelijk weer zachte handdoeken :D

heb net geprobeerd op kerstfoto's te maken, hele leuke, alleen haar jurkje zat wat omhoog, dus de luier zit erg in de weg :rolleyes: vanmiddag nog maar eens proberen

sweetangel: daar zijn we voor! je kan hier altijd je ei kwijt!

2. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    hey ladies!

vanacht was weer wat onrustiger. Ach het gaat met vallen en opstaan hoop ik maar.
    Heb vandaag zn oortjes nog even laten nakijken. Zijn rechteroor is nu helemaal genezen maar zn linker nog steeds geirriteerd. We laten het maar even zo. Zolang hij geen koorts heeft.

Kira de druppels heten symbioflor 1. Ik krijg ze via de homeopaat geen idee of je ze ook los kan verkrijgen.

Ik ga wat doen hier!

Fijne dag!

3. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Pinguin & Quinn
    Narcissen & Helena
    Ezzie & Marno
    Paddykira & Seán
    Niek & Deborah
    Chacha & Lynn
    Mir & Tijn
    Blup & Nikki
    Juud & Lynnie

En dan hebben we 2 zwangeren onder ons ;)

4. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Linda ik vind het zo vervelend voor je. Vandaar de dikke knuffel. En als je je ei kwijt wil, je mag het gerust hier neerzetten of pb-en hoor. Daar zijn forum-dinnetjes voor.

Pinguin ik hoop dat dit echt het begin is van betere nachten. Misschien moet Quinn het stapsgewijs leren?
    1e kerstdag dus werken? Wel leuk dat je het samen met je moeder kan vieren dit jaar.

Haha@ Marno die rennend op flessen wijn af gaat. (van wie heeft hij dat ? ;) )

Goh Seán slank geworden? Ik was vanmorgen bij een vriendin. Haar dochter is 3 maand jonger dan Lynn en ruim 12 kilo. Komt boven de curve uit. Je wil het verschil met Lynn niet zien. We stonden er allebei een beetje van te kijken.

Mir hoe is het met Tijn nu? Goed geslapen?
    Balen dat hij zo overstuur was. Het is ook wel weer een beetje de periode van eenkennigheid volgens mij. Lynn kan zo ontzettend verlegen doen.

Niek leuk kerstfoto's. Wij hebben bij de blokker een haarband gekocht met een rendiergewei voor Lynn. Erg leuk, maar ze houdt m niet op :rolleyes:

Vanmorgen zou een vriendin hier komen, maar ze had beide kinderen ziek. Ik ben dus maar naar een andere vriendin gegaan. Gezellig. Lynn gedraagt zich zo goed bij anderen.
    Straks uit eten en morgen eindejaarsbijeenkomst van mijn werk (bleeeeh saaaaaaaaaaai, gaan we het hebben over onze visie van onze organisatie :rolleyes: maar wel even kerstpakket scoren)

5. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
  6. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Drukke dagen voor je chacha! Heb mn kerstpakket ook al binnen. ook zelf gemaakt dus weinig verrassing voor mij!
    Jemig 12 kilo. Hoeveel weegt Lynn? 9?

Ik hoop ook dat het een voorbode is voor beter nachten. Hij had gisteren bij de man van mijn moeder een stuk pizza gescoord(korst) maar die heeft er nooit aan gedacht of daar iets in kon zitten wat hij niet mag. Ik heb het afgepakt van hem maar het was een kaaspizza dus wellicht heeft hij iets binnen gekregen en had hij daar last van.

Ik lag gisteren al om half 10 te slapen was zo moe van het fitnessen pffff Ouwe taart begin ik te worden!

Ik moet altijd met feestdagen werken. Gelukkig 1 januari wel altijd vrij.
    De 24e moet ik ook en de 31e het jaar financieel afsluiten.
    Ach Quinn gaat gewoon naar het kdv en Steven gaat samen met mijn moeder megaveel oliebollen en appelflappen bakken (doen ze ieder jaar)

Ik ga mn manneke vermaken voordat hij mn pc weer molt! ;)

fijne dag

7. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Lynn woog vorige maand 9.5 kilo. Maar het is een heel verschil hoor. Die van mijn vriendin kruipt ook nog niet, dus echt babyvet nog. Lynn is dat allemaal kwijt...geen rilletje meer te vinden.

Ben je blij met je kerstpakket? ;)

Misschien heeft Quinn toch wat kaas binnengekregen? En als hij al zo heftig reageert, is een klein beetje al genoeg he? Nog maar even geen provocatietest.

Jij lag er vroeg in! Heeeeeeerlijk

8. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Wat een naar nieuws voor sweetangel zeg!

Pinguin; leuk dat je eindelijk weer eens kerst met je moeder kan vieren.

Paddy; ik ben benieuwd hoor, naar sean z'n haar. Ook nikki kan niet wachten, haha!

Mirl lastig dat Tijn zo aan je hangt. Soms kan het gewoon niet anders en kun je er niet zijn. e zijn nog te klein om dat te snappen jammergenoeg.

Chacha; Lynn weet dus precis hoe ze zich moet gedragen in gezelschap.
    Nikki en Lynn moeten ook maar eens naats elkaar gaan staan zaterdag; zal ook wel een verschil zijn. Ik krijg steeds te horen dat Nikki al zo groot is.

Hoe ga ik jullie herkennen eigenlijk zaterdag? Heb jullie nog nooit in het echt gezien natuurlijk. En als ik als eerste ben zien jullie mij misschien wle niet, haha!
    Ik heb ook geen idee of ballorig in houten groot is.
    Je mag trouwens geen eigen eten en drinken meenemen he? Maar ik ga toch wle een boterhammetje voor Nikki meenemen hoor, want ze hebben daar alleen friet om te eten geloof ik.

9. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    blupje: ik neem altijd eten en drinken voor Deborah mee. en over het herkennen van ons, ik keek naar de baby's, want die kende ik allemaal van de foto's, hihi

10. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hoi..
    pff tijn wil niet slapen en hij gilt nu de boel bij elkaar. :(
    vannacht ook dramanacht, meer niet slapen dan wel en om 5 uur was hij klaar wakker.. Hij is nu verkouden. Overdag slapen gaat ook moeilijk. Getsie! Ik ga nu maar weer eens kijken. Hij is echt wel moe... tot later!

11. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    he getsie Mir!

Hij heeft dit toch al eerder gehad een half jaar geleden ofzo?
    Rond de 14/15 maand zit toch n sprongetje met moeilijk slapen ofzo?
    Moeilijk hoor. Heb helaas geen advies meis alleen knuffels, dat ook goed? *knuffel*

Ik heb Quinn er al om half 7 ingelegd. Hij had zn middagslaapje gemist en was dus helemaal opgebrand.Pff wat een gejengel en gejank zeg.
    Hij lag op de commode al met zn oogjes te draaien.

Niek waarom een pw op je site? Zie dat veel mensen dat doen.

Blup het gaat eigenlijk wel een beetje vanzelf vind ik dat je elkaar herkent.
    Misschien was het voor mij makkelijk vorige keer omdat ik Chacha al ontmoet had.
    Maar zoals Niek zei denk ik dat we de beebjes maar moeten bekijken ;)

Ik ga een pot thee zetten en lekker bankhangen meiden.

Bye bye

12. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    Heb er zin in meiden zaterdag! :D
    Neem voor marno ook gewoon eten en drinken mee hoor.

geen puf verder om wat neer te zetten,...zijn snotverkouden, ga bankhangen.

13. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Ieks Mir - slaapt Tijn al?

Hier helaas een mannetje die dus niet meer alleen in slaap wil vallen. Ik word er een beetje moedeloos van. Ik heb het extra bed in zijn kamer al weg gedaan dus hij weet dat ie daar niet meer kan liggen. Ik vind het welletjes geweest. Vannacht is manlief er niet dus deze keer neem ik 'm mee naar mijn bed als ie weer begint. Mocht Tim wakker worden dan wil ik niet dat ie een leeg bed vindt.

Ik ben er zaterdag om 10:15. Ik kan namelijk niet al te lang blijven. Dus niet allemaal om 11:00 komen anders dan zijn we zo Remy ;) .

Ik ga eens kijken of ik dat vinden Pinguin. Bedankt.

14. Narcissen

Narcissen Bekend lid

20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Even snel berichtje.
    Zal proberen er ook om 10.15 te zijn.
    Spannend! Heb jullie ook nog nooit gezien.....

Tot zaterdag!

15. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Narcissen gezellig! Zitten we tenminste niet alleen. Nou ja zitten.. ik zal waarschijnlijk achter iemand aan rennen. Is het eigenlijk groot? Waar spreken we af? Is er een gedeelte voor dreumessen?

16. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Er is een aparte ruimte voor kindjes tot 5 jaar.
    Entree is 6 Euro en ze zijn vanaf 10.00 uur open.
    Zal dus hopelijk nog niet te druk zijn als we komen (wel zo lekker toch?!)

17. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Oh perfect. Ik las net op hun web site dat je inderdaad geen eten en drinken mag meenemen. Dat is toch raar? Ik vraag me af hoe strict ze hier in zijn..

18. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hoi!
    Dank je wel voor de knuffel Pinguin, lief! Tijn slaapt. Al wel eventjes gelukkig hoor, hij is ondertussen ook al weer een keer wakker geweest. Het duurt vreselijk lang voordat hij in slaap wil vallen. Inderdaad pinguin, het lijkt heel erg op dat gedoe van een half jaar geleden....
    Hij is nu wel verkouden, maar het zou niet moeten zijn dat hij daarom niet meer wil slapen.. dat zou wat zijn zeg...

Kira, volgens mij heeft Seán dus ook weer hetzelfde van wat toen in maart begon he? En wat zo lang duurde... Ik kan me voorstellen dat je er moedeloos van wordt, met nadruk op moe.. :( Sterkte vannacht nu je alleen bent!

Ik zorg er dan ook dat ik er rond kwart over 10 - half 11 ben. Leuk! Dat eten en drinken niet mag vind ik gek hoor. Als je er alleen patat hebt? Ik neem gewoon eten en drinken mee hoor, ik verwacht dat ze dit bedoelen voor oudere kinderen en volwassenen, zodat ze met een feestje niet met eigen gebracht eten gaan picknicken daar...

Ezzie, verkouden? he bleeh... beterschap!

Dat zal wel een verschil geweest zijn Chacha en dat dochtertje is dan ook nog eens 3 maanden jonger?
    Heerlijk hoor, dat Lynn zich zo goed gedraagt bij anderen... Gelukkig zeg, aangezien er nog al een koppie op zit ;)
    Oh.. lekker uiteten! Gezellig!

Ik heb de kerstboom staan :D
    Gewoon boven op het dressoir, zodat Tijn er helemaal niet bij kan. Het staat eigenlijk helemaal niet vreemd. Ik heb een kleintje. Prima zo! Heb ik ook geen plastic ballen nodig e.d. Gewoon de ballen uit de kast gehaald en klaar :)

19. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Mir was het toen Tijn zo'n lading tanden in 1 keer kreeg?

Moeilijk hoor!

20. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    ja inderdaad, toen hij al die tanden kreeg. En daarbij kon hij toen net gaan staan. Dat was natuurlijk ook interessant, dus stond hij ook de hele tijd op...
    Nu heeft hij denk ik last van doorkomende kiesjes en daarbij verkouden... Er is wel iets aan de hand, wel balen de nachten, maar daar kan jij helaas maar al te goed over mee praten....

Deel Deze Pagina