yes inderdaad, maar het is zo naar als je kindje zo overstuur is en vooral de ontroostbaarheid pffffffffffffffffffffff! Hoop dat het snel voorbij is deze periode Mir! Wanneer komt Bart weer thuis (of heb ik dat al honderd keer gevraagd) Hier is hij gelukkig goed gaan slapen en we hebben hem nog niet gehoord. Hopelijk blijft het zo vanacht. Morgen gaan we naar mijn nichtje, die heeft een dochter die 6 weken ouder is dan Quinn. Kunnen ze weer even lekker spelen. Ik neem ook eten mee naar Ballorig. Denk niet dat ze koemelkvrij brood hebben of soyamelk
Chacha heb je het leuk gehad met je etentje? Ik ga mn bedje in meiden, way passed my bedtime trusten en een goede nacht! especially voor de onrustige beebjes!
Ik hoop dat Quinn lekker blijft slapen vannacht! Hoop ik ook voor Tijn en Seán! Veel plezier morgen bij je nichtje!
Bart komt 5 januari weer thuis! ieuw.. vergeet ik gewoon elke keer je vraag te beantwoorden! En daarbij.. dan blijft hij thuis welterusten!
pinquin: iemand heeft het mij aangeraden, als ze kwaad willen met de foto's doen ze het toch wel, gewoon voor mijn gevoel.. ik zal er ook rond kwart over 10 zijn, maar.... ik heb alleen Deborah en geen tomtom weltrusten!
Hoooooi heb heerlijk gegeten...garnalen in knoflook en een tonijnsteak met pesto en pasta. Walm walm (knoflook). Was supergezellig met de meiden. Ik hoop dat Tijn nu lekker slaapt. Morgen ben ik er weer .....tis laat en ik moet nodig mijn tanden poesten. Trusten allemaal!
..snif..snif... goedemorgen! Leuke avond dus Chacha! Klinkt ook errug lekker wat je gegeten hebt! Gezellig hoor er effies tussenuit. Moet je vandaag weer werken? Sterkte voor je collega's! Hier een redelijke nacht tot kwart over 5 niet gehoord. Daarna wilde Tijn niet meer slapen, ook niet meer in mijn bed. Hoe laat hij ook gaat slapen, hij wordt elke keer zo vroeg wakker en is dan nog wel moe, maar wil niet meer slapen.... Ik heb de 5 minutenregel geprobeerd.. Toch maar gedaan, want als deze trend straks doorzet.... Hij was in mijn bed vrolijk, dus niets aan de hand. En ja hoor na 2x 5 min. ging hij weer slapen, niet zo lang, maar toch. Ik denk dat hij er op rekent dat ik snel naar hem toe kom (toen hij ziek was en de afgelopen week ook, was ik er snel, logisch) Nu hoeft het niet meer, tenminste als ik zie dat hij nergens last van heeft. Nu zit hij aandacht op te eisen.... lukt hem aardig want hij ruikt zuuuurrr... even een schone broek hier.
nou? Rustig hier hoor! Vanmiddag hebben we hier heerlijk gerust! Tijn een uur in zn bedje en daarna nog anderhalf naast mij. Dat doet je goed zeg! Nog even boodschapjes doen, ik krijg visite dus moet het eventjes wat uitgebreider doen met lekkers voor vanavond! tot later
hoi, hoe is het met jullie? hier wordt de pijn steeds erger. kan er nu ook niet meer van slapen..... maar ze kunne er weinig aan doen, zoals de vk zegt. ik moet minder doen en beuren. maar ja dat is makkelijker gezegd dan gedaan. vanmiddag is de kraamzorg geweest voor een intake gesprek, het gaat zo snel, kraampakket staat er al...........pppfffff.... ik heb d ekerstboom al een paar keer opnieuw kunne optuigen, dimphy haalt alles er steeds uit. heb er 'stuiterballen' in gehangen, maar goed ook dus..... ik heb nu een laptop, ben nog aan het proberen, hoe alles werkt. is toch wel anders.. als ik niet meer eerder hier ben, heel veel plezier zaterdag! benieuwd naar alle verhalen, wie welke beker heeft leeg gedronken...wie van de kids elkaar wel zagen zitten ....... fijne avond alvast........
wat vervelend Mamsie, ik kan niets anders zeggen dan dat je inderdaad rustig aan moet doen..dikke knuffel! Mir: heerlijk dat je hebt kunnen uitrusten Deborah heeft vandaag echt diarree en heeft knalrode billetjes. Als ik er alleen al naar wijs staat ze met haar billetjes te trillen en begint te huilen. Nu ingesmeerd na het badje en gelukkig ligt ze te slapen..
Ojeeee Deborah niet ziek worden hoor! Arme meid. Mamsie balen dat je zo veel pijn hebt. Had je ook pijn tijdens de vorige zwangerschap? Handig die stuiterballen in de kerstboom Mir kwart over 5 is wel erg vroeg. Hier was het ook vroeg voor Lynn's doen. 06.15. Wel lekker dat je vanmiddag nog zo lekker hebt kunnen slapen. Hopen dat die 5 min. regel weer gaat werken. Ik had vandaag eindejaarsbijeenkomst. Bleeeeh saai en lang (en ook wel leuke dingen, maar ik vind deze dagen eigenlijk niet zo leuk....wel heerlijk geluncht) Morgen weer gewoon werken (gelukkig) Pinguin is Quinn lekker rustig geweest vannacht? En hoe was het bij je nichtje? Ik neem zaterdag echt wel eten mee voor Lynn...desnoods geef ik het haar in de auto als ze me weg willen sturen. Wij zijn ook wel vroeg. Lynn heeft het rond 12 uur echt wel gehad. Lynn wordt verwend door oma. Vandaag oppasdagje en oma geeft Lynn alle aandacht. Erg lief, maar Lynn is daarna een beetje onaangepast. Eist onmogelijke dingen. En dan doet ze dus alleen maar boos...terwijl ze bij oma zo lief is geweest.
Oei Mamsie sterkte met de pijntjes.. Mir, lucky you, even lekker gerust met Tijn. Daar knap je van op he? Hihi Chacha ja leuk he die lieve opa's en oma's die gezellig de hele dag met ze spelen. Seán (en Tim ook toen ie jonger was) heeft echt een duidelijke voorkeur voor opa. Als ie 'm ziet rent ie op 'm af en arme oma wordt dan even genegeerd . Merk je niet dat ze ook veeleisender is als ze uit het kdv komt? Gezellig dat jullie zaterdag ook iets eerder zijn! Deborah niet ziek worden hoor! Vandaag een heel stuk gefietst met het lekkere weer. Helaas kan Seán niet van het windschermpje afblijven. Dat ding moet echt kapot volgens hem. De hele tijd slingeren we over de weg omdat ik probeer dat schermpje te beschermen. Begrijpen jullie 'm nog ?
Leuke foto's van deborah. Lynn ook rode billen en dan begint te te piepen. Zal het morgen even voordoen. Hahaha. Mamsie, veel beterschap en doe rusitg aan. Als ik het goed begrijp is iedereen er morgen? Ik ga even het adres opzoeken en kijken hoelang het rijden is voor mij. Tot morgen meisjes.
Het blijft maar druk hier! Hopelijk heb ik vanavond nog ff tijd voor jullie en anders tot morgen! Ik denk dat ik er ook wel vroeg ben.
zo, ben er helemaal klaar voor,. route beschrijving opgeschreven,...wegenkaart mee,. moet het kunnen vinden! leuke foto's niek, hoop niet dat je ze ziek word! is ook heel interesant zo'n windscherm! marno z'n 1ste kies is door, wat een gevaarte zeg. als die andere ook zo groot zijn gaat het nog wat worden! (nog) niet ziek van de prikken,.. hoop dus dat het zo blijft! sleep hem anders ook gewoon mee hoor morgen, haha.