September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Wat een leuke foto's! Speelt Deborah al echt met die beestjes? Lynn smijt ze alleen maar de kamer door :(

Ezzie komt morgen vast helemaal goed met je.

Wat Lynn nou vandaag had...Diarree. :( Niet heel heftig, gelukkig niet. Vanavond heel erg krijsen...niet stil te krijgen. Dacht aan buikkramp, maar toen ik de luier er af haalde zag ik het al....vuurrood. Ik mag er niks aan doen...maar ja toch maar insmeren. Dus was ze helemaal overstuur. Nu slaapt ze lekker...hopelijk blijft ze dat doen

2. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    arme Lynn ook al diarree? :(
    hoop dat het niet erger word en dat r billetjes snel opknappen.

Hoorde gister dat een vriendin van me ook zwanger is, 11 weken,. zo leuk! :D heb al 2 vriendinnen met kids maar toen was ik er totaal niet mee bezig. nu is het zo anders, leef helemaal mee!

De kerst boom staat hier ook eindelijk,. hij heeft er eigenlijk weinig interesee voor. hangen beertjes in waarvan de hond er 1 had die stuk is,. Zie ik hem opeens aan de kerstboom zitten en wil al zeggen afblijven tot ik zag dat ie dat kapotte beertje erin wilde hangen, zo lief!

3. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Aaaah wat lief van Marno :D En leuk zeg...je vriendin zwanger!

Ik hoop ook niet dat het erger wordt met Lynn. Maar haar eetlust is er niet minder om...dus het zal wel meevallen.

4. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Ik denk dat het zo'n 3 kwartier rijden is vanaf hier. Ik heb er zin in.

Leuke foto's Niek.

Die Marno. Wat een lieverd!

5. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hoi!

Erg leuke foto's Niek! Ze zit echt heel geconcentreerd met de poppetjes te spelen zeg! Hihi... nou hier het zelfde als bij jullie Chacha.. er wordt hier ook hoofdzakelijk gesmeten met speelgoed... :(

Marno en Lynn, niet ziek gaan worden hoor!

Hier trouwens ook zure luiers en rode billetjes. Verder een hyperactief kind vandaag en vanavond oververmoeid, dus krijsen en brullen. Op een gegeven moment kon hij niets meer en is in slaap gevallen... tjonge..

Ik ben al bij mijn ouders, dus morgen nog maar een klein stukje rijden. Ik heb er zin in!

Wat leuk Ezzie, een vriendin zwanger! Nu leef je in een keer veel meer mee he?
    Jullie dus ook de kerstboom! Hebben jullie glasballen of ook plastic?

Ik ga zo nog even naar de winkels hier.
    Tot later!

6. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    hmmmm, dus morgen na morgen hebben alle beebs rode billen en dunnen luiers? :)

Het is vanaf hier wel een uur rijden,.. nou ja, muziekje aan en gaan!

Heb niks breekbaars in de boom, had achteraf misschien wel gekund gezien hij er bijna niet aan zit maat ja, hoeft maar 1 bal te vallen en hij erin, nee, dan maar zo.

Leeft nu idd veel meer mee, had al kadootje mee genomen omdat ik al vermoeden had, weet nu zefl hoe leuk zo'n kleine attentie is.
    Achteraf jammer dat ik het met mn andere vriendinnne niet had, heb een hoop van ze gemist.

7. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Niemand mag mijn ventje ziek maken hoor ;) ! We moeten volgende week nog vliegen!

8. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    Deborah heeft ook nog rode billetjes en diarree, maar erg vrolijk.

paddy: voor ons is het ook ongeveer 50 minuten, ga hier rond 9 uur weg, dan heb ik wat speling :oops:

ezzie: leuk is dat he, je eigen gevoelen komen dan weer helemaal boven ;)

ga nog even kerstkaarten schrijven, iedereen is vroeg dit jaar!

tot later

9. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    iedereen fit en klaar voor vandaag? :D :whistle:
    Hoop dat er niemand ziek is geworden!

Gingen naar HOuten he,... typisch ik hoor, dan ga ik twijfelen,. :oops:

tot straks1

10. mamsie

mamsie Bekend lid

4 aug 2006
    755
    0
    0
    doetinchem
    hallo,

heel veel plezier vanmiddag!

groetjes

11. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Hihi Ezzie ja het is Houten. Ik zie jullie zo!

12. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    tot zo!
    ik ga over 5 minuutjes wef

13. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    meiden, ik ben net thuis en Deborah slaapt. Ik heb onwijs genoten, helemaal top! :D

14. Narcissen

Narcissen Bekend lid

20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Hallo allemaal,
    Wij vonden het ook erg leuk.
    Heel erg leuk om iedereen te zien.
    Helena ligt ook te slapen.. Gelukkig wilde ze nog wel, na een "powernap" van 15 minuten in de auto.
    Ga zelf ook even plat.
    Tot later!

15. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Ik vond het ook erg leuk om jullie eens te zien. Nikki heeft ook genoten! In de auto viel ze gelijk in slaap. Toen we thuiskwamen heb ik haar wat drinken gegeven en in bed gelegd. En volgens mij gaat ze nog verder slapen ook.

Ik wil jullie foto's graag zien!

16. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hoi!
    Leuk was het he? :D
    Iedereen goed thuis gekomen?
    Alle kindjes lwaren vast en zeker binnen 10 minuten in dromenland!

Tijn sliep gelijk in de auto en ik kon hem gelukkig zo overplaatsen in zn bed!

Foto's die ik heb zijn ook erg leuk. Ik heb ook een paar filmpjes van deborah, een van tijn en helena en eentje van Lynn. Die wil ik wel even uploaden via photobucket, kan je ze aanklikken hier, als jullie dat goed vinden?
    Zal ik de foto's mailen? Op wat voor handige manier deed jij dat ook al weer Pinguin?

Fijne dag iedereen nog!

17. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    Was super meiden,. erg leuk om elkaar weer te zien! Ook een erg leuk afspreek punt. Heerlijk om met reden weer in een ballenbad te liggen ! haha. (niet allen marno vond het leuk,.. :oops: )

marno sliep pas toen we bijna thuis waren en toen ik hem eruit haalde weer klaar wakker natuurlijk. Nog even gespeeld en nu net naar bed gebracht waar hij geloof ik nog wel een tukkie gaat doen.

Wil ook graag alle fotos zien,.. dacht dat we de email adressen van elkaar hadden en het zo doorstuurde?

18. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    ik heb nog een paar mail adressen dus als iemand ze ook wil hebben moet je het ff zeggen!

19. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Wij zijn een kwartiertje geleden thuis gekomen en we vonden het ook erg gezellig. Hij heeft 30 minuten in de auto geslapen maar toen we thuis kwamen was ie klaar wakker en nu is ie weer het mannetje. Dat is inderdaad een goed afspreekpunt voor de volgende keer :D .

20. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Hoe kan ik nou een pb naar meerderen tegelijk sturen? Ik wil jullie m'n emailadres sturen, maar ik weet niet hoe.

Deel Deze Pagina