applaus! =D> ik vond dat ze op die wiebelige ondergrond al aardig stapte vanmorgen. Ze heeft het dus goed te pakken
goedemorgen, allemaal aan het bijkomen van gister? Deborah heeft ook alles even moeten verwerken en heeft vannacht daarom ook bijna een uur wakker gelegen. maar nu is alles weer goed. fijne zondag allemaal...
Leuke foto's allemaal meiden! Gisterenavond was het weer mis hier. Schreeuwend wakker worden en uiteindelijk een uur tegen me aan liggen huilen. Toch maar weer een paracetamol, maar na een uur was hij al weer aan het huilen. Toen maar in ons bed met zn tweetjes. Binnen twee tellen sliep hij weer en heb ik maar inb ed een beetje tv liggen kijken. De hele nacht door flink wat huiltjes, maar wel weer lekker in slaap gevallen. Om half 9 ben ik maar eens een flesje voor hem gaan maken (toen sliep hij nog steeds!) Nu zit hij heerlijk te spelen Verder weinig te melden eigenlijk. Ga zo even een slaapzak voor hem kopen. De kleine combisleeper begint te krap te worden, nou ja is eigenlijk te krap en de grote is echt veels te groot. Even voor de winter een ander slaapzakje dan maar. Welke maat hebben jullie? Fijne dag! Pinguin
goed, wie oh wie heeft Marno aangestoken met diarree!? hihi, hij had het ook al ene beetje voor we weg gingen hoor zaterdag. Hoe is het met de kindjes die rode billen hadden? leuke foto's! Chacha denk dat jouw gestuurde bestand te groot was want mijn computer liep vast,.. ik had onvoldoende virtueel geheugen ofzoiets? Pinquin, waar moet ik jouw foto's dan vinden via die site? Wij gaan vanmiddag naar Hoorn, dobbelen,. weer een stukkie in de auto dus. Ga nu dan ook wat doen. Fijne zondag!
ezzie je moet halverwege een antispam code invullen, die staat er bij en dan op download klikken. Dan heb je als het goed is een zipfile met alle fotot's Ik heb niets van Chacha ontvangen trouwens. Alleen foto's van ezzie tot nu. Hier geen diarree, maar wel een hangerig kindje. Hij ligt al weer een dik half uur te slapen.
Hmmm Ezzie waarschijnlijk te weinig geheugen? Vreemd De mail kon niet iedereen ontvangen....ik had een mail terug dat bij de hotmailadressen de foto's niet bezorgd konden worden. Dus bij Blup, Pinguin, Juud en Niek is hij niet aangekomen. Er waren klachten geweest over mijn IP-adres....dus ze hebben mij geblockt...wat heb ik nu weer gedaan? Pinguin ik heb maat 90 voor Lynn. Past ze prima in. De CS is hier ook te klein...en ik weet eigenlijk niet of ik wel een grotere ga aanschaffen. Jammer dat Quinn weer zo slecht heeft geslapen. Lynn heeft geen diarree meer...wel ontzettend verkouden nu. En rode billen...het ligt nu wel open. Dus ik ga de tip van Juud opvolgen en morgen poeder kopen. Tis echt heel zielig. Vannacht was ze ook wakker en wilde niet meer slapen. Na een schone luier wel gaan slapen tot 8.15 uur vanmorgen. En ik ben nog steeds moe. Vanavond op tijd mijn bedje in!
Leuke foto's allemaal. Bedankt. Ik zal die van mij binnenkort ook mailen. Hihi Chacha een verdacht IP adres? Nee hoor het is waarschijnlijk gewoon Hotmail die de boel blokkeert. Bij mij was het geen probleem. Hier hadden we gistermiddag vrienden op bezoek gehad en die gingen pas laat weg dus we waren allemaal erg moe. Niettemin vandaag naar Egmond aan Zee geweest met dit heerlijke weer. Wij hebben de grootste maat slaapzak met lange mouw. Is wel lekker want dan hebben zijn beentjes tenminste lekker de ruimte. Wat is een CS? Oh ja Chacha als het mogelijk is zou ik Lynn overdag gewoon lekker 'bloot' rond laten lopen als het kan. Gewoon overdag een hydrofiel los om d'r heen binden zodat de wondjes kunnen drogen.
hoi! nog meer kindjes aan de diaree behalve marno? Tijn gelukkig niet. Nog wel wat geïrriteerde billen, door zure luiers. Maar niet zoals Lynn.. zielig meiske! Goed idee van kira, lekker laten luchten die boel! Ik heb een hoop positiekleding gescoord vandaag Lekker wezen shoppen! Ook mooie laarzen gekocht, dus met kerst zie ik er een beetje fatsoenlijk uit Jeetje wat was het druk in Utrecht, net of heel Nederland langs kwam daar. Bedankt voor de foto's! erg leuk! Ik heb nog geen tijd gehad ze te versturen. Morgen! trusten iedereen oh kira, CS= Combi Sleeper Tijn heeft een winterslaapzakje maat 86-104. Prima en lekker ruim.
Pinguin, ik kan jou foto's niet openen. Hij vraagt of ik megaupload wil downloaden. Verder heb ik leuke foto's gekregen. Dank jullie wel. Vond het ook erg gezellig. Alleen, wat zien die foto's er raar uit, als ik op dat ding hang. Hahahaha. OPPERMAMA. Hahaha.
Nu weet ik het weer pinguin. De vorige foto's kon ik ook niet openen. Heb net mijn mailbox geleegd en daar stond ie nog steeds tussen. Kreeg het toen ook al niet voor elkaar. Anders mag het ook naar j.grinwis1@chello.nl
gets het is weer maandag, werken dus,.. Fijn dat je zo geslaagd ben mir! Hoe is het met Lynn dr billetjes? Gister wezen dobbelen,.. Marno heeft zich voorbeeldig gedragen, werd overal naar toe gesleept door zn oudere nichtjes, haha, vond het wel best. Mijn oma heeft weer genoten van hem, leuk om te zien. Slapen jullie beebs alleen in een slaapzak of ook onder een deken? Met dit koude weer ga ik wel twijfelen of het warm genoeg is. Fijne dag allen!
Goedemorgen meiden! Als het goed is hebben jullie mail gehad van mij. Helaas krijg ik die voor paddykira en Blubje steeds terug Ik probeer het later nog wel eens. Wat sneu, diarree. Helena ook nog niet. Wel weer snotverkouden. Het stroomt er uit... Juud, je moet inderdaad eerst op downloaden drukken en dan kun je de foto's openen volgens mij. Ik zat ook even verward te kijken naar het scherm zo van : wat moet ik nu? Helena slaapt in een slaapzak van Prenatal met mouwen en heeft een dekentje over zich heen. De kleine combi-sleeper was echt te klein geworden en een losse slaapzak veeeeel goedkoper. Krijg haar alleen niet met slaapzak en al in de autostoel. Dus, nog even een gat maken... Leuk dobbelen! Mir, gaaf dat je zoveel kleding hebt kunnen vinden! Wil ook wel weer uitwaaien op het strand! Misschien in de Kerstvakantie. Ga zo naar de vk. Voor degene die moeten werken: werkzu!
Maizena schijnt ook goed te helpen chacha! Nikki heeft juist dikke drollen. Mir; lekker gehopt zeg! Wij waren in Rotterdam en daar was het ook zo druk. Ezzie; nikki slaapt alleen in de slaapzak. Ik wil soms ook een dekentje over haar heen leggen, maar ik durf niet zo goed. Ze ligt soms zo te woelen. Jammer dat het niet goed lukt met de foto's sturen chacha en narcissen Ik ben zo benieuwd. Jullie kunnen het anders ook proberen naar moos77@wanadoo.nl Nikki wordt wakker geloof ik. doei!
Ik bedenk me net dat dat emailadres helemaal niet juist is. mar wat het dan wel is weet ik niet meer; ik gebruik dat adres ook nooit. Nou ja, dan hoop ik dat het nog gaat lukken via hotmail.
Hoi allemaal, kom ff zeggen dat we hier ziek zijn. Zoooooooo verkouden..Lynn en ik. Ik heb er ook koorts bij die ik probeer te onderdrukken. Duik snel mijn bedje in.