Wat sneu toch allemaal! Rode billen, snotneuzen, koorts... Beterschap allemaal! Wie heeft mijn mailtje nou nog niet gehad?
Chacha: beterschap! ik moet de foto's nog doorsturen, sorry, ben niet zo vlot in ieder geval bedankt voor de foto's, ze zijn erg leuk!
ezzie: ik ben begonnen met jou, maar krijg het steeds terug. Welke delen heb je nu al? Ga het morgen weer proberen..
Oeps ik ben ook een beetje traag . Ik zal ze snel mailen. Beterschap voor alle kwakkelende mama's en babies.
hoi! Narcissen, ik heb je 1234 mailtje gehad, maar de link krijg ik niet open... De foto's van Pinguin moet ik nog downloaden. En ik ben dé muts van de week... Mijn memorystick zit nog in de computer van mijn ouders, dus kan ik nog geen foto's doormailen. Sorry! Chacha, beterschap en een dikke knuffel. Zieken jullie maar lekker uit. Hopelijk knappen jullie snel weer op.. René is nog niet aangestoken begrijp ik? Hoe was het bij de VK Narcissen? Ligt de baby netjes met t hoofdje naar beneden en is hij/zij a ingedaald? Marno geen diaree meer? Ik heb Tijn in een winterslaapzakje met deken erover. Voel gewoon eens zn beentjes als je naar bed gaat, voelen die koud dan kan je een dekentje doen, het koelt snachts nog wel wat meer af. Maar als zn beentjes gewoon warm voelen dan kan je het zo laten. haha juud, vind je jezelf er raar uit zien op de foto's? Nee hoor, echte oppermama, vol overgave! Leuk joh! Morgen mijn laatste dag werken En dan nog niet eens een hele dag. Sochtends hebben we knutselcircuit, 'smiddags vrij. om 17 uur is er een kerstdiner met de kinderen, nemen ze zelf eten mee. Wel erg leuk hoor, eten uit allerlei culturen: Turks, Marokkaans, Joods, Hindoestaans etc. Ben benieuwd hoe het wordt. De kinderen zijn in ieder geval helemaal losgeslagen en hyper... veel akkevietjes vandaag Nou ja ach... na morgen zal het me allemaal een worst zijn Ik ga slapen! Welterusten iedereen!
Deze oppermama is geveld. Ik weet niet wat ik heb gedaan, maar kan mijn hoofd niet bewegen. Heb zon last van mijn nek. Ben al flink aan het smeren met zalf die warm wordt, maar nog geen resultaat. Haha, deborah, de hele dag stappen. Goed hoor meis. Dank allemaal voor de foto's. Vandaag met Lynn naar de osteopaat. Ben erg benieuwd. Eigenlijk mosten we gisteren, maar het spuk dat ze voor lynn had, werkte niet goed. Werd niet hard. Had ander spul besteld en dat kwam gisterenmiddag binnen. Ben benieuwd. Jean moet nog een paar daagjes werken en dan heeft hij vakantie. Volgende week druk. 24 mijn mama jarig, 's avonds hier gourmetten. 25 eerste kerstdag, 's ochtends brunch, 's middags eten bij mijn mama en veel cadeautjes. 26, familie af. 27 efteling, musical assepoester. Mama en ik hebben voor jean een horloge gekocht wat ie heel graag wilde hebben. Hopelijk is hij er dus blij mee. Ik ga ff wat doen. beterschap iedereen.
Hey Ladies, ff een kort berichtje van hier. Ben doodop. Helaas is de antibiotica dus helemaal uitgewerkt en is ons mannetje erg erg onrustig. Langer dan een uur slapen lukt hem eigenlijk niet zonder huilend wakker te worden. Hij overstrekt enorm , mag dan ook niet aan zn buik zitten, maar ook aan zn oortje blijft hij trekken. BEgin januari gaan we naar de KNO arts en donderdag maar weer eens naar de huisarts *zucht* ben het zo zat, t is zo duidelijk dat er een lichamelijke oorzaak zit, maar wat?..... Na ja ben er dus effies wat minder! xxx
Arme Quin! Hopelijk kan de kno-qrts iets doen! Juudje; wat vervelend dat je zo'n zere nek hebt. Nikki en ik zijn ook allebei verkouden. Gelukkig is nikki wel gewoon vrolijk; alleen slaapt ze rottig met een dichte neus. Ze is net een kleine 2 weken niet verkouden geweest geloof ik.
Beterschap voor huize chacha! Hier niet zo zeer hele dunne broeken maar wel hele zure, Meerdere op een dag en hij word er sochtends mee wakker, dus smeer me suf met sudo. Gelukkig nog niet open ofzo. Beetje verhoging, ook goed verkouden, maar kan natuurlijk ook nog late reactie op de prikken zijn he. Op zich wel te spreken. pinquin ook vanuit hier een dikke knuf, balen dat het weer minder gaat zeg. juudje ook sterkte met je nek,.. ik weet hoe vervelend het is! had het laatst ook. Laat je lekker masseren! mir, ik zal vanavond eens aan z'n beentjes voelen. niek, ik heb deel 1 en 2,.... weet niet hoeveel het er waren? Ik kan in elk geval niet teveel foto's tegelijk ontvangen (per mail) max 4 ofzo.
Ach gossie, arme Quinn.. Hoop dat de huisarts kan helpen! Januari duurt nog zo lang..... Sterkte Pinguin! Juudje, hoe is het met je nek? Kun je alweer een beetje bewegen? Ik hoop het wel voor je hoor! Nikki en Blub ook al verkouden. Wat balen zeg! Hebben jullie tips tegen het hoesten? Helena is al een paar dagen vreselijk aan het hoesten. Houdt bijna niet op.. Is ook al erg verkouden. Was net een weekje "beter" en nu weer verkouden.. (baal). Als het hoesten zo blijft ook maar even naar de huisarts, maar dat lukt pas vrijdag ben ik bang. Als ik tenminste langs mag komen dan.... Verder vandaag een prut dag wat slapen betreft! Huilen, huilen, huilen. Heb haar "oude" bedje in haar nieuwe kamer gezet. Daar kan ze tenminste niet uitklimmen, want ze zat voor de deur heel hard te huilen. Uiteindelijk is ze (na ruim 15 min) huilen om 14.00 in slaap gevallen.... Arme meid! Na een uurtje weer wakker. Ze ging steeds weer staan, in plaats van lekker liggen. Ik elke 5 min. er weer heen. Pffff. Normaal slaapt ze rond half 11 al twee uur! En dan meestal aan het eind van de middag nog een uurtje.... Hopelijk gaat het morgen weer beter! Het was erg lang geleden dat ik zo'n dag had! Had wel erg met haar te doen want ze was erg moe (en ik ook! dus vanavond vroeg naar bed) Moet nog kerstkaarten voor de kinderen maken... Tot later
nou nou, wat een zielige boel allemaal, dikke knuffel en beterschap! Deborah heeft weer uitslag van waarschijnlijk tch de zwitsal. Morgen naar dokter om de rest uit te sluiten. Weet iemand nog iets anders lekkers? Zat zelf te denken aan weleda?
Ik koop het bij een reformwinkel Niek. Misschien staan er verkoopadressen op de website. www.zarqa.nl Afgelopen nacht was iets beter. Niet zo extreem veel huilen en wat langer dan een uurtje slapen. Desalniettemin nog een keer of 6 /7 wakker, maar goed er was verbetering. Gisterenavond ben ik met hem op de fatboy in slaap gevallen. Hij vind het heerlijk dan tegen me aan te kruipen en we waren zo vertrokken. Hij heeft de hele week al een droge luier als hij wakker wordt. Maar eens goed in de gaten houden hoe dat de rest van de dag gaat. Lin dank je wel voor je kaartje. Jij ook hele fijne dagen meis! Ik hoop dat je er uit kan komen met je man! Chacha al weer beter of nog steeds in de lappenmand met Lynn? Mir volgens mij was je laatste dag gisteren toch? Hoop dat je vandaag een opgelucht gevoel hebt! Juud ihoe is het met je nek en waarom moest Lynn naar de osteopaat? Ging dat goed? Ben de rest alweer kwijt veel dank voor de lieve knuffels meiden. Ik ga een kopje thee maken! xxx
Leuke foto Linda! dank je wel! jij ook hele fijne dagen en geniet maar lekker met je kleine meid! Hier was het vannochtend half 6 ze slaapt nu net, maar moet om half 10 met haar naar de dokter en daarna zwemmen, zal mij benieuwen hoe het gaat. Maar het zwemmen wil ik eigenlijk niet overslaan, omdat mijn schoonmoeder gaat zwemmen en die verheugt zich er zo op. wat is het koud he! Stefan heeft vannochtend voor zijn werk al de auto ijs-vrij gemaakt, lief he