Kira vermoedelijk is mijn bekkenbodemspier spastisch. Heb vooral pijn. Niet echt lekker! Dit en mijn bekkeninstabiliteit zijn een beetje tegelijkertijd begonnen. Nu dus bekkentherapie erbij. Hoop dat het bij mij ook goed gaat helpen. Blup balen van je laptop. Hopelijk gauw weer hier meis! Quinn ziet er neit uit. Echt grieperig, maar hartstikke vrolijk. Vanochttend had hij 38 dus dat viel mee. Ga zo naar mijn vader heb hem te lang niet gezien. Daarna lekker thuis hangen met mn kleine man. Boodschappen komt morgen wel. HEbben jullie gelezen bij de juli mamma's? Vind het echt erg voor Linda. Ze verdient beter! LInda nogmaals dikke knuffels! Ik ga n broodje smeren! Fijne dag
pinquin; ontstoken oogjes schoon houden met een watje en afgekoeld gekookt water, de ene dokter geeft wel een zalfje, de ander niet, het zalfje helpt alleen ter verlichting, het gaat er niet door over is mij verteld, moet vanzelf weg gaan. Bij Marno duurde het ruim een week voor het over was. Het is hier prachtig weer en alles nog wit, Hebben al tegels gehaald voor de wc want die gaan we opnieuw betegelen. Nou ja, we,.. manlief...die is vrij en kan gelijk weer aan de slag,..
Ik ga voor je kijken Pinguin! Gelukkig valt de griep mee bij Quinn. En lees ik nou goed dat je morgen boodschappen gaat doen? Op zondag? Ooooh lieve Lin....dit verdien je echt niet. Wat een lamlul. Waarom zo boos? Machteloosheid en kan hij het niet met woorden af? Wat een eng idee dat hij Iman mee wilde nemen. Dikke knuffel vanuit hier meid!
Yup morgen is alles open hier. Ook de AH dus gewoon dan maar boodschappen doen. Bij jullie geen koopzondag? Net bij mijn vader geweest. God wat wrodt die man oud zeg! (loopt al tegen de 70) Quinn natuurlijk weer alles mollen daar! Heb gezien dat ik die beker ook online kan bestellen chacha maar als jij hem kan vinden mag het ook! DA en kruidvat hadden hem niet in ieder geval. Quinnetje heb ik net in bed gelegd. Ondanks dat hij bijna 39 graden koorts heeft is hij hartstikke vrolijk. Hoop dat hij even lekker een paar uurtjes gaat slapen. Heeft moeders even rust!
jeetje linda...dit is niet niets zeg Goed dat je aangifte hebt gedaan. Hou je sterk meid! Ik weet verder even niet wat te zeggen... Ook vanuit hier een hele dikke knuffel!
Nou je mag m ook online bestellen hoor. Het duurt nog dik een maand voordat ik je zie. Maar mocht het niet lukken dan neem ik het met liefde voor je mee. Hier wel koopzondag, maar er is nooit een supermarkt open. MIR HOE IS HET GEGAAN?
De echo was helemaal goed! Alles erop en eraan! Pffieuw, ben nu zó blij! En, we krijgen er een meisje bij. Was geen twijfel over mogelijk. Tof he? Ik ga nog even snel boodschappen doen. Morgen alles bij jullie open Pinguin? Dat is nog eens luxe! tot later!
woohoo gefeliciteerd Mir! Leuk een kleine dame. Had ik ook vor je gependeld geloof ik! Weet t al niet meer. Vind t bijzonder naar voor Linda, vooral omdat er geweld bij is komen kijken. Geweld maakt zo veel meer kapot dan het oog ziet. Kindje is echt ziek nu NEt huilend wakker, weer even in slaap gewiegd. Hij is flink heet. Is de AH op dat plein net buiten t centrum ook niet open chacha(bij de Diesserstraat geloof ik) We hebben hier maar 1 AH dat scheelt misschien ook wel. En het is hier bijna nooit koopzondag, maar 3 of 4 keer per jaar ofzo, Misschien dat dat meetelt. Ik ga nog even hyven.
wauw mir, gefeliciteerd! wat fijn dat alles goed is,.. en een meisje! wat leuk! Ben helemaal blij voor je. Hier ook alle winkels open morgen, wel handig, ga denk ook ff shoppen. Beterschap met Quinnemans. Net op het ijs geweest met Marno, wel handig, kunnen zo vanuit onze tuin de sloot op. Hij vond het maar wat grappig dat glibberige, ook het lopen door de stukken sneeuw, zal ff fotootje spammen.
hoi meiden, even heel snel, Lynn: dikke knuffel! Mir: fijn dat alles goed is, gefeliciteerd? Chacha: geen bloedneus meer gehad? leuke foto van Marno! verder weet ik het even niet meer, sorry o ja, gefeliciteerd met ons 2 jarig bestaan tot later
De AH bij de diezerpoort is dat ja....nee ook niet open. Je hebt best wel wat Zwolle kennis Pinguin Maar wij hebben hier iets van 12 koopzondagen op een jaar, misschien scheelt dat ook en op zaterdag zijn de supermarkten open tot 20 uur. En wat leuk dat Pendelen....ik klop ook een keertje bij je aan Ik vind het ook naar voor Linda. Geweld doet zoveel met je. Ik hoop dat alles weer een beetje rustig is in de tent. Ook voor Iman. Beterschap voor Quinnetje. Arm ventje toch zo ziek aan het worden. Wat een leuke foto van Marno. Stoere jas en zo stoer op het ijs.
hoi! Dank jullie wel voor de felicitaties Ik vind het echt een hele opluchting dat alles ok is. Ja Pinguin, jij had goed gependeld! Hoe doe je dat? Ik vind dat Marno er altijd zo wijs uit ziet! Erg mooie foto! Gaaf dat jullie zo dicht bij huis ijs hebben! Gebeurt denk ik niet vaak dat er ijs ligt, dus die foto's zijn dan zeldzaam! Ik ben nog bij mijn ouders en daar zijn morgen de winkels ook open smiddags. Dus ik blijf nog even. Morgen nog even winkelen. Beterschap voor Quinn. Arm manneke. Kira: een goede reis gewenst! Hopelijk gaat het goed met Seán in het vliegtuig! Veel plezier daar! Ik ga gezellig doen beneden, koffie drinken! Tot later!
Zo wij zijn er klaar voor! Mir super dat alles goed is en harstikke leuk een MEISJE . Geweldig nieuws! Leuke foto van Marno. Ik ga zo naar bed. Morgen bijtijds weer op en iets vroeger naar Schiphol want ik heb gehoord dat het echt mega druk is. Dus alvast iedereen; FIJNE FEESTDAGEN!! Maak er iets moois en gezelligs van. Tot de jaarwisseling!
hallo, wat was het mooi buiten he, de laatste dagen. alles wit....... Mir. Wat leuk een meisje! van harte gefeliciteerd en wat fijn dat alles goed was! paddykira. heb gemist wat je gaat doen en je zult het wel niet meer leze, maar heel veel plezier. ezzie, mooi foto, wat lijkt die daar al groot..... pinguin hoe is het met je mannetje? en ik ben vast een heleboel vergeten linda, heb het gelezen bij de juli mama's.....heel veel sterkte..... dikke knuffel voor jouw. vandaag hebben we feest, schooonouders zijn 30 jaar getrouwd! Alvast ALLEMAAL! Hele fijne Kerstdagen!Wij gaan eerste kerstdag lekker uit eten met mijn ouders en tweede kerstdag zijn we bij mijn schoonouders. doegggggg
Wat een rust! Ben vandaag met heel Nederland wezen winkelen, Gelukkig net voor de ergste drukte hoor, laarzen, shirtjes, wel geslaagd, alleen voor mezelf,.. Vannacht kwam Marno rond middernacht, zeurend huiltje, bij me genomen met het idee dat ie dan wel verder zou slapen maar nee, af en toe dutte hij weg maar ook weer gewoon verder jengelen, tot een uur of 3, toen heb ik er een zetpil in geduwd en sliep ie door tot 7. Denk dat ie nog last heeft van kiezen, weet het anders ook niet. Laatste 2 nachten heb ik hem ook helemaal moeten verschonen omdat ie was door gelekt, heeft ie normaal anders ook nooit, ligt natuurlijk ook niet lekker natte kleertjes,.. Overdag wel te spreken, alleen de laatste 2 nachten dus beetje aan het spoken. Moet morgen gewoon werken,.. bleh,.. maken er maar het beste van. Waar ging paddy ook alweer naar toe?
Volgens mij is Kira naar Ierland ofzo. Kerst vieren met de familie van haar man denk ik. Veel plezier trouwens Kira! Mamsie klinkt als een lekkere kerst meis. Hoe is het nu met je rug & bekken? Wat voor luiers gebruik je ezzie? Naar he die kiesjes! Hier ook wezen shoppen, maar alleen de AH & Gall & Gall. Voor de rest lekker het huis gepoetst. Boven en beneden. Steven doet morgen de badkamer nog en dan is alles weer schoon. Ik meot morgen ook werken en 1e kerstdag ook trouwens. Morgenacond komt Steven zijn broer & vriendin eten. Wij zorgen voor het voor en nagerecht. Zij voor het hoofdgerecht. Quinnetje heeft nog steeds koorts. Voor de rest doet hij het goed, behalve het slapen overdag. Trouwens gisterenavond is hij ook een tijdje beneden geweest. Daarna wel goed gaan slapen. Hij zou morgen eigenlijk gewoon naar het kdv gaan maar we houden hem maar thuis. Vanavond na het eten pakte hij mn handen en begon hij achteruit! te lopen, duwde mij min of meer de keuken in, linea recta naar de pot met rijstwafeltjes. Kleine slimmerd weet wel hoe hij mamma zo ver moet krijgen. Hij zegt tegenwoordig ook uh oh! Inderdaad rustig vandaag. Zal de hele week wel zijn! Gulay & Nokinee voor jullie ook fijne dagen meiden!