September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    .... tjonge.. er zijn nu al weer september 2008 mama's..
    wat gaat de tijd snel pfffieuw..

2. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Goeiemorgen,

Gaat hard he de tijd Mir, september 2008 alweer. Klopt ook wel want mijn kleine vriend is op oudejaarsavond gemaakt :oops: :)

Idereen een leuke 1e kerstdag gehad?
    We hebben gisteren all u need is luv gekeken. Pff wat een jankerd ben ik toch. Die vader die zn beebje voor het eerst zag *slik*

Vanavond komt mijn familie eten. Nou ja een gedeelte daarvan.

MEt Quinn zijn de nachten nog niet goed. Aan het eind van de dag eet en drinkt hij moeilijker omdat zn keel pijn doet denk ik. Hij hoest flink en dan huilt hij ook omdat het pijn doet. Zo ook in de nacht.
    Wat wel fijn is is dat hij weer te troosten valt en dat hij niet meer zo heftig huilt.

Voor de rest weinig te melden meiden!

Fijne 2e kerstdag!
    Oh ja mijn omaatje is jarig 86 alweer!

3. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    pinquin: gefeliciteerd met je oma!

mijn oma gaat al iets beter, mijn ouders gaan vandaag bij haar eten, wij gaan naar mijn schoonouders.

Deborah houdt het al twee dagen uit tot ongeveer 8 uur 's avonds, vanmorgen werd ze ook pas om 8 uur wakker. Nu slaapt ze weer, dus het is wel vermoeiend voor haar, hihi

iedereen een hele fijne tweede kerstdag...

4. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Volgens mij heeft Quinn hetzelfde virus als ik had....dat hoesten doet zeeeeer.

Hihi wat leuk dat Quinn op oudejaarsavond verwekt is....dat was de dag dat ik positief testte.

Gefeliciteerd met je oma Pinguin. een dame op leeftijd :D

Hopelijk voelt Quinn zich snel weer beter.

Mir Tijn is net zo....misschien niet leuk voor jou, maar voor mij een geruststelling. Die 2 moeten we niet samen in een huiskamer neerzetten he? Maar Lynn heeft dat dus ook, wat geen speelgoed is is reuzeinteressant. En bij opa en oma trekt ze alle kasten leeg en gister trok ze de kerstballen uit de boom en was aan het gooien met fruit :oops:

Fijn dat Marno en Quinn wel zo goed kunnen spelen! En jullie hebben waarschijnlijk gelijk, ik maak me vast weer te druk.

Lynn heeft dat ook net zo als ze moe....is het net dronken lowietje...kan ze geen evenwicht meer bewaren en maar gek doen.

Deborah is echt een gezelschapsdametje he :D

Ezzie al een kerstgevoel?

Wij zijn vandaag wezen brunchen met René 's familie
    Lynn moest aan tafel en René en ik dachten van tevoren dat ze max een half uur het vol zou houden. Ze heeft het 1,5 uur volgehouden dank zij krentenbollen, donuts en yoghurt. En dank zij kindjes aan een andere tafel.
    Toen wilde ze rondstruinen en daar was het niet echt de plek voor, maar ben toch trots op haar. Ze is wel moe van deze dagen geworden (en ik ook)
    René moet zo al weer aan het werk bleeeeeeeh

5. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    ik moet morgenochtend ook weer werken :(

vrijdag ga ik naar apassionata, heb er onwijs veel zin in!

Deborah was vandaag om 7 uur helemaal af, we zijn maar gelijk na het eten naar huis gegaan en nu slaapt ze als een blok, hihi

6. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Deborah ook erg moe? Vorig jaar was het toch makkelijker met onze kleintjes he? Nu ben ik toch wel erg gebonden aan bedtijd (en ze gaat echt niet zomaar slapen zonder ritueeltje)

7. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    wat is trouwens apassionata?

Ik moet morgen ook weer an die arbeit :(

8. mamsie

mamsie Bekend lid

4 aug 2006
    755
    0
    0
    doetinchem
    hoihoi,

allemaal fijne kerstdagen gehad?
    hier ook niet in echt in de feestdagen stemming. maar dat komt denk ik door de hormonen...krijg last van nesteldrang en die boom enzo vind ik nu alleen maar rommel :oops:

het uit eten gister was erg leuk en dimphy hield het goed vol.
    vandaag bij mijn schoonouders was het ook gezellig.
    op de site van dimphy staan 2 foto's (kerst 2007)

goh september 2008 mama's........

dimphy speelt ook niet echt lang met iets. dimphy is nu aan het klimmen :( ze kan nu op de bank en de voortafel komen. helemaal niet blij mee.....
    ze gaat op de speelgoed kist staan en allemaal dat soort fratsen......

beterschap voor quinn.....

voor de ladies die morgen weer an het werk moeten....werkse!

ik duik mijn bed in, zo moe.....
    vermoeiende dagen....

weltrusten.

9. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    chacha: dat is de spaanse rijpaarden show die momenteel in Amsterdam is, schijnt erg spectaculair te zijn

10. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Iedereen een leuke kerst gehad?

Goeiemorgen trouwens!

Bleh chacha weer aan het werk. Na de kerst vind ik erger dan tijdens de kerst werken!
    Hier was het reuze gezellig gisteren. Lekker gegeten en wat kleine cadeautjes gedaan. Quinn kreeg van mijn moeder een kersttrein van Little people. Erg leuk! Meneertje was er blij mee.
    Vannacht weer tot 6 uur in zn eigen bedje gelegen! daarna een flesje en tussen ons in. Eerst wilde hij niet maar toen Steven eruit ging is hij in diepe slaap gevallen en nu slaapt hij nog steeds.
    We moeten zo meteen naar het cb. Eigenlijk voor de inentingen, maar dat gaat nu niet door . Ik laat hem wel even wegen en wil wat vragen over hun dietistes want degene die ik heb houdt zich niet aan haar afspraken.

Veel plezier vast Niek! voor vrijdag.

Fijn trouwens dat Dimphy & Lynn het allebei zo goed vol hebben gehouden.
    Hier is dat zeer moeizaam op het moment met Quinnemans!

Ik ga wat koffie maken!

Fijne dag!

11. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Zo mijn kleine vriend heeft sinds begin november een flinke groeispurt gemaakt!
    Hij weegt nu 10.7 kilo (in nov was dit 10.03) en 81cm (77 in nov)

Gaat lekker dus. Niet laten enten maar wel uitvoerig over de entingen gesproken met de arts. Ze nam echt de tijd voor ons.
    Ze zei dat het voor Quinn JUIST erg belangrijk was te laten enten ivm met het feit dat hij nu steeds zo kwakkelt. We hebben besloten bij de volgende afspraak te laten enten. (april)

Ik ga mn Paul de Leeuw dvdtje kijken.

Fijne dag!

12. Narcissen

Narcissen Bekend lid

20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Hallo allemaal,

Sorry, nog niet bijgelezen......(schaam)
    Wel gezien dat alles goed was bij de echo van Mir! Gefeliciteerd! Wat gaaf zeg een meid!

Hoop dat iedereen fijne dagen heeft gehad!
    Wij waren beiden hard toe aan vakantie en hebben de afgelopen dagen zalig geluierd!
    Met Kerst heb ik zelf niet zo veel. Dus ook geen kerstgevoel. Eerder twee rustige dagen!
    Elke morgen samen ontbijt op bed. Heerlijk! Om een uur of 9 naar beneden...
    Van uitslapen kun je niet spreken want Helena is natuurlijk gewoon vroeg wakker.
    Wel goed in haar doen als ze wakker is. Helaas is het slapen overdag een drama... Veel te snel weer wakker!
    Kan ze nu in een sprongetje zitten? Het lijkt er wel op. Niet zoveel eetlust, snel mopperen, niet willen slapen...
    Gaat wel weer over. (liefst een beetje snel!)
    We zien het wel.
    Tot later

13. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    poeh heb weer gewerkt....ieee dat viel tegen, maar we hebben het overleefd. Het was werkelijk uitgestorven.

klinkt leuk Niek die paardenshow!

Pinguin Lynn heeft die kersttrein ook gekregen, vindt ze ook erg leuk (voor eventjes dan ;) )
    Quinn is goed gegroeid zeg. En dat in een maandje tijd.
    Dus april inenten? Nou je hebt dan nog even, is hij ruim 1,5 jaar.
    Fijn dat de arts zo de tijd nam.

Klinkt als fijne dagen Narcis! Lekker hoor. Nu nog ruim een week vrij?
    Het is inderdaad sprongetjestijd, die van de 15 maanden. Is een leuke joh ;)

Wat heb ik blupje lang niet gezien zeg.

14. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Is blup dr laptop niet kapot ofzo?

de groei is sinds begin november, 7 weken. 100 gram per week. Best veel en dat terwijl hij helemaal niet zo veel meer eet eigenlijk.

Klinkt als een relaxte kerst Narcissen!

ik ga op de bank met een dekentje. HEb t zo koud!

15. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Ohoh Pinguin....zo begon bij mij de griep....ik duim voor je dat je gewoon moe bent en daarom het koud hebt.

Mooi gegroeid hoor je mannetje!

Volgens mij heeft blup-man de laptop toch gemaakt?

16. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    nou ja zeg.....wat een rust hier!

Juud, Mir, Ezzie?

Nou heb mijn chips op :oops: ....ga naar bed :D

17. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    pfff, heb gewerkt gister en was sávonds helemaal stuk, we gaan verhuizen van groep dus heb me een breuk lopen tillen. Wil dan ook alles hebben zoals ik dat wil, een erg vermoeiend iets van mezelf.

Niet ziek worden hoor pinquin!

met marno alles goed, gister op het kdv een super dagje, ohzo vrolijk en wel 3 uur geslapen! Zelfs als ie thuis komt is ie nog goed te spreken.

Lekker weekend!

18. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Zo; hier ben ik ook eindelijk weer eens! M'n laptop was idd stuk. Ik heb nu een nieuwe. De draadloze verbinding werkt alleen nog niet, dus ik zit nog aan een draadje vast en moet daardoor ergens in een hoekje zitten. Nou ja, ik kan in ieder geval weer gezellig meedoen!

19. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Druk geweest ezzie. En marno lang geslapen zeg!

He blup daar ben je dan :D Handig zo'n laptop om in een hoekje te gaan zitten. Hopelijk werkt de verbinding snel weer.

Lynn is ziek...Ik werd gebeld door het kdv of ik haar kon komen halen. Snot, koorts van 39 en een beetje spugen. Dus was vroeg thuis met haar.
    Ze ligt nu te slapen. René is aan het werk en ik voel me op dit moment echt de werknemer van de maand :( Vorige week zelf ziek, amper weer aan het werk of ik word al weer weggeroepen :(

20. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    awww Chacha dat is niet leuk meis.
    Niet voor jou maar ook niet voor je kleine meisje.
    Is het erg druk op het werk op t moment?
    Gaat bij jullie ook altijd door denk ik he.

Zo ezzie Marno kan er ook wat van!. Quinn slaapt vaak langer op het kdv. Zal wel stiller en donkerder zijn denk ik.

Gisteren op het cb uitgebreid gesproken over de onvrede over mijn dietiste. Nu heb ik via hun (mogen ze eigenlijk niet zeggen maar goed) weer contact opgenomen met Quinn zijn eerste dietiste en hij gaat daar weer onder behandeling!
    Joepie! Ben er blij mee.

Bij de AH hebben ze nu leuke nijntje boekjes voor 3,25. Erg Leuk & Leerzaam!

Quinn heeft sinds kort een nieuw huiltje. Echt jengelend en jammerend huiltje! Hij is sowieso wel een beetje dwars enzo!

Deel Deze Pagina