Och Mir ben je ontploft? Ik vond het in ballorig meevallen hoor! Ik was bij Lynn ook tonnetje rond. Heb je nog een buikfoto? Vervelend dat Tijn zo slecht slaapt. Goed om hem dan gewoon 2 slaapjes te laten doen. Balen is het ook voor jou zeg...je kan je rust wel goed gebruiken. Niek werk ze vandaag! En Ezzie natuurlijk ook Hoe is het met Marno's mopperbui? Blup heeft Nikki weer lekker uitgeslapen? Pinguin wat fijn dat het etentje zo geslaagd was! En over dat stel....ezzie verwoordt het mooi. Het is niet haalbaar om overal rekening mee te houden als je het niet weet. Vanaf nu kun je er rekening mee houden. Maar ik snap je gevoel wel! Hoe was het vannacht met Quinn? En Quinn dus ook niet dol op de stofzuiger. Wel onhandig he? Juudje klinkt gezellig die visite! En je hebt dus alvast geoefend voor vannacht? Is ook niet fijn dat je zo midden in de nacht wakker bent. En wat zielig voor je hondje. Arme beest. Ik hoop dat hij snel wat rustiger is. Lynn had vanmorgen geen koorts. Wel veel groen snot. Bleeeeh Ze was om half 9 wakker en lag er om 10 uur al weer in. Ze is zo moe. Wil nog steeds niet eten. En ze heeft al zo weinig vet. Lynn en papa zijn de hele dag met vuurwerk bezig, René hoeft maar in de achtertuin te staan en Lynn staat al bij het raam te kijken. Vanmorgen lagen we op bed met z'n 3-en. Op mijn nachtkastje staat een foto van René samen met Lynn van 1 weekje oud. Lynn zat te wijzen en te benoemen (in ieder geval papa en lamp). Toen ik Lynn aanwees op de foto en zei dat het Lynn was, schudde ze nee...
Ik heb op m'n nieuwe laptop een euro-toets zitten en die druk ik soms per ongeluk in. Maar wie weet brengt het wél geluk, want we hebben een staatslot. Zaterdag komt ie dus al; wauw! Juudje; sterkte bij de dierenarts. Chacha; vanmorgen was het 7.15. Ze lag toen lekker te kletsen, dus nog een half uurtje laten liggen. kan ik prima mee leven. Grappig van Lynn! Ze is natuurlijk al zo groot en geen klein babietje meer, haha! Hopelijk knapt ze snel op en gaat ze weer goed eten. Hier ook van dat lekkere groene snot. Duurt alweer zo lang, ik ben er inmiddels aan gewend
dank je wel Linda, jullie ook een heel gelukkig 2008! en iedereen bij deze: EEN FANTASTISCH NIEUWJAAR! rustig aan met vuurwerk en met zn allen de loterij winnen maak er een mooi feest van! XXX
Thnx Linda! Voor jou en Iman ook een gelukkig 2008 met veel liefde en kracht! En ik denk dat dit mijn laatste berichtje in 2007 is, dus: Allemaal een geweldig 2008 gewenst! en dat we in 2008 ook maar weer veel mogen kletsen met z'n allen. Ik ga de spaghettisaus alvast maken. Lynn ligt nog even te slapen. Net buiten gewandeld. Allemaal vuurwerk, knallen en weet ik allemaal wat. Ze houden ook nergers rekening mee. Maar gelukkig vindt Lynn het allemaal geweldig. Zelfs die harde knallen dichtbij haar doen haar niks. Toedels!
Zo, de laatste uurtjes van 2007 zijn aangebroken, het eerste hele jaar van onze beebs zit er bijna op. Dat iedereen maar een geweldig nieuwjaar te wachten staat met heel veel leuke dingen! Een heel fijn uiteinde allemaal!!!!
Ik ben hier heel lang niet geweest, heb een heel moeilijk jaar achter de rug, woon nu alleen met vinny, maar wil jullie toch allemaal een hele fijne jaarwisseling toewensen en heel veel geluk en liefde in 2008 ! groetjes van jose en vinny
Gelukkig nieuwjaar allemaal! Hoe is jullie nacht verlopen? Marno heeft gewoon overal doorheen geslapen terwijl ze toch aardig wat afstaken hier. Tot lawine pijlen aan toe! 6.15 wakker dus mogen niet klagen! Fijne eerste nieuwjaarsdag!
Gelukkig nieuwjaar Dat het een mooi jaar mag worden! Celientje welkom terug. Dat 2008 een mooi jaar voor jou mag worden samen met Vinny. Hier heeft Lynn ook overal door heen geslapen, terwijl papa René 100.000 klappers aan het afsteken was. Onbegrijpelijk. Wel balen hier....echt dikke mist. Je zag helemaal niks. Misschien net 10 meter zicht. Dus we hebben nog veel vuurwerk. Vanavond doen we het dunnetjes over.
Ik heb net mijn ouders even gebeld, die waren hier gister....of ze weer heelhuids thuis waren gekomen. Hebben ze gelopen naar hun huis (met de fiets is het al dik 30 min.) Ze konden helemaal niks zien onderweg door de mist. Ze hadden nog geen 3 meter zicht. Andere auto's reden met iemand lopend voor zich om de weg te wijzen. Dus ze hebben de auto maar ergens neergezet. Sjongejonge eigenwijze ouders....ik heb hier een logeerbed (dat had ik ook al gezegd toen ze weggingen)....
goedemorgen. Gelukkig nieuwjaar ! Vinny was bij zijn vader, maar die belde vannacht nog even op, vinny was om half 1 wakker geworden van de harde knallen, en zat daar lekker op de grond te spelen met de katten. Ik ga hem straks nog even bellen hoe het verder gegaan is. Chacha: Ik las het ook op het nieuws van die mist, eng hoor. Tja, eigenwijze ouders...hadden ze toch beter je logeerbedje kunnen gebruiken, maar ze zijn gelukkig heelhuids thuisgekomen. zo nu ff een bakkie thee, de oudste 2 liggen nog te slapen, pubers he. groetjes jose
Hey meiden, Hier ook dikke mist hoor! Toen Steven zn vuurwerk afstak konden we het nog zien. Daarna niets meer. Quinn heeft overal doorheen geslapen. Maar 1 x wakker geworden en toen lekker bij me genomen. Om 7 uur ben ik eruit gegaan met hem. Om 9 uur lag hij er al weer in en ik ben er ook weer ingekropen. Heeft hij nog tot dik half 12 liggen slapen. Manneke is weer erg moe. Hij was ook mega hyper toen hij gisteren van het kdv kwam. Had ook lekker gespeeld schreven de meiden. De nacht ervoor was bagger dus ik heb de avond gisteren slapend op de bank doorgebracht. Fijne dag nog meiden! xxx