Nou zeg, de bedoeling is dat die letters blauw en groot worden,maar ik krijg het niet voor elkaar..... Dus nu twee keer....Oops. Hier gisteren ook slecht zicht. Heb echt stapvoets gereden met de auto door de wijk. We waren gelukkig niet ver van huis... Helena heeft overal doorheen geslapen! Ook door de superknallen... Wauw.
allemaal een heel gelukkig nieuwjaar! Deborah sliep heel erg goed bij onze vrienden. We hebben haar om 1 uur wakker gemaakt en thuis aangekomen leek het wel of ze net begonnen waren. Deborah keek haar ogen uit! Eenmaal in bed lag ze gelijk weer te slapen tot 9:15! celien: welkom terug, wel jammer dat je Vinny niet bij je had fijne avond allemaal
jee zeg, bizar he dat ze overal doorheen slapen! wel fijn,. het was hier wel mistig maar niet zo erg dat je niks meer kon zien, dus hebben genoeg vuurwerk gezien. lekker zooitje nu overal. welkom terug celientje. Ik krijg het ook niet voor elkaar hoor narcissen, die dikke en gekleurde letters. Lekker dan die ouders van je chacha! hoezo eigenwijs, hebben ze er wel een poos over gedaan zeker! Ga die kleine man van me naar bed brengen.
Ik heb net vader van vinny even gesproken, hij is tot 2 uur wakker geweest. hij was klaar wakker en wou dus gezellig spelen. Vanmorgen om 7 uur weer wakker. Kort nachtje dus voor meneertje, maar hij was niet sjaggie of zo, dus dat viel weer mee. Ja Niek, was wel jammer dat Vin niet hier was, maar dat was de afspraak die ik met zijn vader heb Vin was alletwee de kerstdagen hier. En gelukkig waren die 2 grote knapen bij mij met oud en nieuw, dus zat ik niet helemaal alleen. Zaterdag is het kleine mannetje er weer, tot die tijd ga ik nog wat leuke dingen doen met de jongens. Fijn dat alle kinderen zo heerlijk hebben geslapen met dat geknal !
Gelukkig nieuwjaar allemaal! Tijn heeft ook overal doorheen geslapen, onbegrijpelijk met al die knallen he?! welterusten en tot morgen!
Ik gisteren een heel stuk getypt, drukt lynnie op het uit knopje. Hele lijst weg. Iedereen een gezond, gelukkig en liefdevol 2008. Hier ook lekker doorgeslapen. Wij lagen trouwens ook om 0.30 in bed. Ik heb niet de miljoen gewonnen in de staatsloterij, maar wel 63,50. Ben ik ook blij mee. Ga ik vanmiddag meteen uitgeven bij villa happ. Alles 50% korting.
Wat hebben de kindjes toch allemaal lekker doorgeslapen. Leuke prijs Juud. Kan je leuk kleertjes scoren! En al om 0.30 in bed? Das vroeg! Celientje hoe oud zijn je andere kids ook alweer? Gaat het allemaal een beetje goed zo in je eentje met de kids? Lynn is humeurig vandaag. Ze doet de hele week al 2 slaapjes omdat ze niet fit is. Vandaag een slaapje overgeslagen....was geen goed plan van mezelf
Lekker juudje zo'n prijs , en nou maar lekker uitgeven, heerlijk toch ! handig ook he, zo'n hulpje bij de computer . Vinny wil ook altijd op schoot als ik achter de pc zit, maar is geen succes, en van mij mag hij niet op de knopjes, maar Joey vond dat dus wel goed, dus vinny drukt nu op allerlei knopjes ! Heel vervelend. Ik had ook niets, had dan ook geen lot Chacha, mijn oudste is Joey die is nu 16 en dan heb je maik nog, die is in december 14 geworden. ! Echte pubers dus, druk met de pc, msn'n vriendengroepjes, meiden enzovoort, maar wel erg leuk ( maar druk ) Het gaat best wel hoor, heb alleen nog geen eigen woning, woon in een tijdelijke woning van de vrouwenopvang met nog een medebewoonster ( die er al 2 weken niet is geweest, heerlijk ), krijg als het goed is volgende week een urgentie en dan hoop ik snel ene eigen huisje te krijgen. Moet bijna alles opnieuw kopen, krijg gelukkig herinrichtingskosten van de gemeente). We redden ons wel hoor, zie mijn oudste 2 kinderen weer erg veel, moet wel het verdriet nog een plaatsje geven van de afgelopen 2 jaar, maar dat komt ook wel goed. Chacha, vervelend dat Lynn zo humeurig is, hoop dat ze zich snel weer fit en lekker voelt !
Hey ladies, Quinn heeft helaas weer koorts. Pff krijg er wat van. Afgelopen nacht was weer erg onrustig. Gisterenavond al uit bed gehaald omdat hij niet meer wilde liggen. Vanavond voor t naar bed gaan had hij weer 38.9. Hij krijgt morgen voor t laatst de antibiotica. bleep bleep bleep (xcuse my french) Voor de rest alles goed hoor. Hij is vrolijk, speelt, wel iets hangeriger maar niet veel. Ja hij drinkt meer dan normaal. Dan nu naar t goede nieuws, mijn nichtje vertelde me gisteren dat ze zwanger is. ben hartstikke blij voor dr want bij haar duurt het allemaal langer om zwanger te raken. Bij de eerste ruim anderhalf jaar en nu heeft ze sinds de geboorte van dr dochter (nu anderhalf) ook niets meer gebruikt. Vind t echt geweldig! Voor de rest weinig nieuws hier! later!
hoi! Hoi Celientje, dat was een tijd geleden! Leuk dat je weer mee komt kletsen. Jee, dat is wat hoor, dat je nu alleen bent Heb je nog wel goed contact met de vader van Vinny, dat er goede afspraken gemaakt kunnen worden? Ahh Quinn weer aan het kwakkelen... hoe kan het he... en wat zou het nu dan kunnen zijn die koorts? Gelukkig is hij wel lekker vrolijk en drinkt hij goed! Gefeliciteerd trouwens met je nichtje! Helemaal geweldig omdat het niet zo snel vanzelf gaat! Maar gelukkig wel spontaan dus begrijp ik? Geen medisch circuit nog? Woww juudje, dat is toch best wel lekker zo'n prijsje. Hier helemaal niets... Is Lynn nog een beetje bijgedraaid vandaag? Of geen land mee te bezeilen? Hopelijk slaapt ze nu lekker. Hoe zijn de nachten nu? Ik ben sinds gisterenavond weer in mijn eigen huisje. Ben een hele week lekker bij mijn ouders geweest en heb oud en nieuw bij virenden gevierd. Best relaxed hoor, vooral het NIET hoeven koken haha. Tijn is blij weer thuis te zijn, dat kan ik wel goed merken. Al zijn speelgoed is ineens interessant (huh..?) Ik ben net op mn sjieke laarsjes door de douche heen gegleden... autss... ik viel best gunstig, niet pijnlijk, niet op mijn buik, gewoon op mn kont. Maar nu voel ik mn bekken flink verdorie... dus toch een smakkerd gemaakt... Ik ga even bankhangen tot later!
ooh Mir hoop dat je je niet te veel bezeerd hebt. Was je een dansje aan het voorbereiden voor als Bart er weer is? Fijn trouwens dat Tijn het fijn vindt weer thuis te zijn. Merk dat ook altijd goed aan Quinn dat thuis ECHT thuis is. Heb hem net toch maar een paracetamolletje gegeven. Het is maar 13 graden op zn kamer en zn temp was nog steeds 38.7. Ik ga naar boven, moet het bed nog opmaken bleh! fijne avond
quinn: dikke knuffel vanuit hier.. mir: doe je voorzichtig! straks is Bart terug en leg jij in bed bbrrr het is weer behoorlijk koud, ga zo lekker mijn bedje in!
Zo wij zijn ook weer in het land. Het bezoek aan mijn schoonfamilie was gezellig maar ontzettend vermoeiend. Elke dag waren we op stap en ik merkte aan de boys toen we de laatste 2 dagen in Dublin waren dat ze het ook wel hadden gehad. Dus we waren blij dat we weer thuis waren. De vluchten gingen erg goed. Seán heeft gedurende beide vluchten geslapen . Gelukkig maar want ik vreesde al het pad op en neer en op en neer te moeten. Het slapen ging helaas hetzelfde als thuis. MAAR gisternacht is manliefje begonnen met de training. Ik heb wel een beetje gemengde gevoelens dus het is beter dat manlief het doet. Ik ben echt zo'n softie wat dat betreft. Hij is van half twaalf tot half drie bezig geweest maar uiteindelijk heeft ie toen wel tot 7:45 geslapen. Vannacht dus weer.... He Mir wel uitkijken met je laarsjes in gladde ruimtes he? Bah Quinnemans weer ziek. Sterkte Pinguin.. Euh nu weet ik het even niet meer..
Pinguin... ik was niet eens een dansje aan het instuderen... haha. Ik wilde Tijn behoeden voor een glijpartij in de douche toen hij binnen kwam banjeren, maar was even vergeten dat ik ook wel eens kon glijden ... Jee, het is wel erg koud op zn kamertje he? Koelt het denk je nog verder af? HOpelijk slaapt Quinn een beetje goed op het zetpilletje. HEb je enig idee waar de koorts vandaan kan komen? Kira ook gelukkig nieuwjaar. wat een mazzel dat het goed ging met de heen- en terugvlucht zeg! Kan me voorstellen dat het ook vermoeiende dagen zijn! Ahh de training begint.... sterkte! Ik hoop dat binnen een paar dagen de gewoonte doorbroken wordt! Trusten Niek!
goeiemorgen, Kira welkom terug en gelukkig nieuwjaar! Hoop dat Sean gauw weer door gaat slapen! Heb je spierpijn van de val Mir? Quinn is ook zo'n glibber in de badkamer. Moet nodig van die matjes kopen. Ik denk dat het gewoon zn oortje weer is. Hij is snotverkouden, en de laatste 2 nachten is het weer helemaal mis. Gisteren heeft hij om 9 uur een zetpilletje gehad en om 1 uur alweer een. Hij lag toen alweer een half uur te gillen en wilde alleen maar rechtop zitten. Normal heeft hij een temp van 36.5-37.0 sóchtends. Nu was het 38.2. We kijken het aan, Is het morgen nog zo dan bel ik de huisarts weer. Zn piemeltje is ook helemaal rood trouwens, zo zielig. Narcissen geniet je al een beetje van je verlof? Ik moet naar cesartherapie, fijne dag meiden!
Kom net bij de KNO vandaan. Quinnetje gaat dinsdag onder t mes Oortjes waren aan beide kanten weer ontstoken en ook zn neusamandel, dus hij krijgt buisjes en de amandel gaat eruit. Zal allemaal maar een half uurtje duren maar ik vind t toch best wat allemaal hoor!