September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Dank je wel Linda! Ik hoop het ook dat het gemier dan eindelijk voorbij is.

2. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Oei Mir! Wat balen dat je gevallen bent! Heb je er nog last van?

Pinguin; Quin wordt al snel geholpen zeg! Lijkt me ook absoluut geen pretje, maar daarna gaat het waarschijnlijk alleen maar beter met hem.

Paddy; leuk dat je er weer bent! Hopelijk slaat de training aan!
    Gaat je oudste nou al naar school? Na deze vakantie toch?

3. celientje

celientje Actief lid

9 nov 2005
    382
    0
    0
    nu nog thuisblijfmoeder
    almere
    - Mir, jeetje dat is niet mooi, zo vallen. hoop dat je er niet te veel last van hebt. Is altijd uitkijken in die natte ruimtes.
    - pinquin. Joh, wat snel al dinsdag ! Kan me voorstellen dat je er tegenop ziet, gelukkig dat het al zo snel is. Het is een kleine ingreep, verwen hem maar lekker daarna ! Bij maik hebben ze dit ook gedaan toen hij 1 1/2 jaar was, en hij is er enorm van opgeknapt.
    Paddykira: nog een goed 2008 ! Ik heb veel gemist, wat houd die training precies in?

Zo, wij zijn vandaag naar ikea met de bus geweest. Joey was ziek, dus alleen met maik gegaan. Spulletjes voor de keuken en voor vinny zijn kamertje gekocht...tis net weer een nieuwe uitzet kopen :) .
    Morgen gaan we een dagje weg met de vrouwenopvang...we schijnen in de watten te worden gelegd...ben benieuwd !

fijne avond allemaal

jose

4. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Och Pinguin dat is me ook wat. Er wordt iets aan gedaan en hopelijk is dit het einde van de drama nachten. Maar je hebt helemaal gelijk, tis niet niks zo'n klein manneke onder het mes. Mag hij dan wel gelijk naar huis of moet hij blijven?

Celientje heftig dat je nog geen eigen huisje hebt. Is toch wel erg belangrijk om je eigen stekkie te hebben. Ik hoop dat je snel je eigen plek krijgt. Gaan de oudsten dan ook bij je wonen?
    En hoe is het met Vinny? Krijgt hij er nog wat van mee?

Jeee Mir gekke dingen aan het doen? Hoe is het nu met je? Nog last?
    En weer lekker thuis? Hoe zijn de nachten bij Tijn?
    Morgen komt Bart weer he? :D

Kira Fijn dat de vluchten zo goed ging. En nu dus trainen? Ik vind het weer dapper van jullie. Heel veel succes!

Nou dames mijn eerste open bericht :D Ik ben vandaag bij de VK geweest. En er zit een minimensje in me. Wel heel pril nog hoor. Zo rond de 7 weken. was nog maar 1 cm, maar een goed kloppend hartje (dat was bijna het enige wat je zag).

Ik mocht kiezen of een inwendige echo of over 2 weken terug komen voor een echo. Heb voor het laatste gekozen.

Ze denken dat ik rond 20 augustus zal bevallen. Jaja mijn verjaardag.

De VK was wel voorzichtig, de kans op een miskraam is nog wel zeker aanwezig. Maar ik ben al heel blij met het kloppende hartje.

Wel spannend weer hoor.
    Ik moet ook voor de volgende keer beslissen of ik de combinatietest wil.

Lynn kwam gister goedgemutst uit haar slaapje. Vannacht alleen liggen spoken van 5 tot half 7, verstopte neus...dorst. En toen heeft ze geslapen tot half 9 (en zat ik dus al op mijn werk)

5. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    oh Pinguin, dat is even schrikken, maar wel de beste oplossing dus zo. Hij zal er zeker een stuk van opknappen, maar ja het is nog al wat; zo'n klein ventje al onder het mes... :( Gelukkkig valt de ingreep mee en ik heb wel eens gehoord dat hoe jonger ze zijn, hoe minder last ze van die ingreep hebben. Wat snel al zeg, a.s. dinsdag.

Celientje, woon je nu in een ander huis? Wel leuk om wat nieuws uit te zoeken!
    Veel plezier morgen trouwens, ben benieuwd wat jullie gaan doen!

Ik ben niet blauw, maar t zit niet helemaal goed in mn rug. Vanaf mn bil gaat het door naar mn rug... :( Het gekke is dat ik het aan de andere kant voel. Ik ben links gevallen maar ik voel het rechts... Nou ja, ik voel me net een oud wijf, zuchten en steunen haha. (en Tijn vindt me niet eens zielig....) Hopelijk trekt het snel weer weg!

chacha alles ok?

6. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Fijn chacha dat de echo goed was! Toch wel een opluchting of niet?
    Hoe ga je het nu eigenlijk doen met je trouwplannen? Vroeg ik me al een tijdje af.

Quinn mag als alles goed gaat dezelfde dag mee naar huis.
    HEb afgesproken met Steven dat hij meegaat de OK in. Als ik er aan denk begin ik al te janken! Niet goed voor Quinnetje om mij daar bij te hebben (mag er maar 1 van ons mee)
    Ga ik naar hem toe als hij wakker wordt op de uitslaapkamer.

Spannend celientje, maar wel heel lekker om in de watten te worden gelegd!

7. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    hey Mir je hebt een zwangerschapsbanner! Cool (want ik vergeet van iedereen wie wanneer is uitgerekend)

Hoop dat de pijn in je rug wegtrekt! Misschien wat srl gelei er op smeren of Bart lekker laten masseren :)

Zatenw e nou weer eens lekker met zn allen tegelijk te posten?

8. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    :D :D heee dat is goed nieuws chacha! super zeg dat alles goed is! En nog op je verjaardag uitgerekend zijn.
    Krijg je nu over twee weken nog een echo? Wat heb je nu gehad dan? Ook een inwendige echo toch? Ik ben erg blij voor je! Ga er maar vanuit hoor dat het goed is, als je een kloppend hartje ziet toch? Hoe denk je over een combinatietest?

Bart komt trouwens maandag pas thuis... die grappen zijn al vaker gebeurd... :( Dan moeten ze ineens nog een extra haven aan doen... dus nu weer het geval. Maandagavond komt hij thuis. Ach die paar dagen kunnen er ook nog wel bij, maar ja, je kijkt er zo naar uit... wel even balen.

9. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    haha volgens mij posten we allemaal tegelijk! :D

Kan me voorstellen pinguin, dat je de OK niet mee in wil. Ik zou ook echt moeten huilen en je kunt voor Quinn beter rustig en relaxed zijn. Spannend zeg, ik hoop echt dat je mannetje daarna ook echt pijn vrij is!

ja trouwens chacha, dat vroeg ik me ook al een tijdje af... hoe zit 't met de trouwplannen?

ja leuk he, n zwangerschapsbanner. Zo vergeet ik zelf ook niet hoe ver ik ben haha. Maar ik wilde Tijn er ook bij. Dat kon dus bij deze banner :D

10. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Pinguin de trouwplannen zijn er nog steeds. Wel wat eerder dan gepland waarschijnlijk en een wat simpele versie. We denken er stiekem ook een beetje aan om in complete stilte te trouwen en een kaartje te sturen aan iedereen. Maar we moeten het er maar weer over hebben.

Wel fijn dat Quinn weer mee naar huis mag dezelfde dag.

Mir wat balen dat Bart later thuis komt. Idd die paar dagen kunnen er ook wel bij, maar het is wel balen.

Ik heb nu een uitwendige echo gehad. Ze dachten dat ik al 9 weken zou zijn (gezien eerste dag laatste menstruatie).
    Daarom is de uitgerekende datum ook nog niet helemaal zeker. En ja over 2 weken weer een echo...das wel erg leuk.

Combinatietest...ik heb m bij Lynn niet gehad. Het geeft totaal geen zekerheid, de kans op een valse uitslag is op mijn leeftijd groot (4 op 10) en als ik dan verdere onderzoeken laat doen is de kans dat ik een miskraam krijg door die onderzoeken groter dan de kans op een kindje met down.
    En daarbij....ik zou er nooit voor kunnen kiezen om een leven te beëindigen (tenzij het niet levensvatbaar zou zijn na de geboorte)
    Dus waarschijnlijk staat de beslissing al vast.

11. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    wat een geklets! :D als vanouds!

Pinquin, heeeel veel strekte met Quinnetje straks, wel slim dat je Steven mee stuurt naar de ok, mij zou je daar ook op kunnen vegen denk.

Hoop dat de pijn snel weg trekt mir,. leuk zo'n banner! Zo kunne we het beter bij houden.

Super chacha, 7 weekjes! :D spannend allemaal weer hoor, en met je verjaardag uitgerekent, leuk kado!

sterkte met het trainen paddy... zal niet makkelijk zijn maar het is voor een goed doel.

12. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    dat was ook mijn gedachte bij een combinatietest en ik heb m ook dit keer niet gedaan.

haha, stiekum trouwen en dan een kaartje sturen. Daar hebben bart en ik het ook wel een aantal keer over gehad. Maar zijn zus heeft dat ook gedaan en zijn moeder overleeft het niet als wij hetzelfde gaan doen hahaha...
    Ben benieuwd wat jullie kiezen te doen.

Hoe is het met Marno? nog steeds zo vroeg sochtends?

13. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    chacha: wat fijn dat alles goed gaat!

Mir: leuke banner!

quinn: fijn dat je snel geholpen kan wrden, we zullen dinsdag allemaal aan je denken, maar dan ben je wel van de pijn af! dikke knuffel vanuit hier..

14. Narcissen

Narcissen Bekend lid

20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,
    Even snel een berichtje. De hele dag op stap geweest. Vanavond mijn broer en moeder te eten gehad. Erg gezellig!
    De chocoladefontein uit het Kerstpakket uitgeprobeerd...Mmmmmmmmm

Chacha, gefeliciteerd! Ik hoop dat er over twee weken echt een hele duidelijke hartslag is! Spannend hoor!

Mir, hoe is tie nu? Kun je al beter bewegen? Ik ga juist regelmatig bijna onderuit over onze badmat. Zou het anti-slip-laagje dan echt "op" zijn? En dat al na een jaar of 5...
    Bart bijna thuis! Joepie!
    Leuk die banner! Inderdaad met beide erop. Zal morgen ook eens op die site kijken.

Arme Quinn. Spannend zeg, zo'n ingreep... Ik zou er zelf wel buikpijn van krijgen geloof ik. Maar zoals het nu gaat is het wel heel vervelend voor hem! (en jullie)

Ik geniet trouwens volop van mijn verlof. Mijn vriend is nu ook thuis en dat is heerlijk! Hij gaat maandag weer aan de slag dus dan moet ik het weer alleen doen. Morgen even met Helena naar de dokter. Ze heeft al zo lang last van een verstopte neus.. Echt van dat taaie snot zeg maar. Ze ademt eigenlijk de hele dag door haar mond. Lijkt me niet echt goed.

Paddy, succes met de training! Ik vond dat ook heeeeel erg moeilijk! Bij ons duurde het een nacht of drie voor Helena weer doorsliep. Ik hoop dat je het volhoudt en dat er snel verschil te bespeuren is. Ik lag mij dan ook te verbijten in bed terwijl mijn vriend heen en weer liep. Wij lieten Helena dan in bed liggen en hij liep elke tien minuten heen en weer om haar weer een aai over haar rug te geven. Niet dat ze daar rustig van werd maar uiteindelijk heeft het geholpen.
    Of ze stopte met huilen totdat hij weer wegliep... Pff. Sterkte! Hou vol!

Ik ga lekker douchen en mijn bedje in.
    Tot morgen.

15. Narcissen

Narcissen Bekend lid

20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Joepie m'n banner is gelukt!
    Nu ga ik echt naar boven!
    Truste

16. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Leuke banners narcissen en mir!

Narcissen; voor jou gaat het echt al opschieten zeg! Slim om ff naar de dokter te gaan met helena.

Chacha; nu kan ik je hier ook gewoon feliciteren! Fijn dat alles er goed uitzag. Spannen de echo binnenkort.

Ik heb heerlijk een dagje alleen; nikki is naar het kdv en m'n man aan het werk.
    Ik ga nu eerst ff schoonmaken en dan heerlijk genieten!

17. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Lieve Pinguin

Wat fijn dat ie al zo snel geholpen wordt. Is ie er gelijk vanaf. Wat betreft de narcose. Het ziet er enger uit dan het werkelijk is. Ze doen helemaal niks, alleen een kapje opzetten. Daar wordt ie heel muffig van. Dat ziet er even raar uit, maar daarna gaat het heel snel. Je mag hem nog een kus geven en dan ga je weg. Ik moest de eerste keer ook huilen hoor bij Lynn. 9 maanden en haar dan zo achterlaten. Is heel raar. De tweede keer ging het beter bij me. Wist immers dat ze in goede handen was/is. Daar moet je ook echt van uit gaan, dat is ook echt zo. Er staan best veel mensen om zijn bedje die hem in de gaten houden.
    Daarna gaat hij naar de uitslaapkamer en wordt jij er al weer bij geroepen. Het is dan allemaal even vreemd voor hem en hij zal best huilen, maar dat hoort erbij. Tis voor hun ook raar en eng. Hij zal die dag ook best hangerig zijn. Als hij wil slapen, laat hem dan ook echt slapen en ga even de stad in ofzo. Hij heeft dit dan echt nodig om zijn narcose te verwerken. Ze hebben mij toen gebeld, toen lynn weer wakker was.
    Je moet natuurlijk zelf weten wat je gaat doen, maar laat hem wel lekker slapen. En als ie een nachtje moet blijven, doe dit dan ook. Is voor jullie fijn, om even een nacht door te trekken en hij is in hele goede handen. Weten ook wat ze moeten doen, mits ie wakker wordt.

Ik wens jullie heel veel succes.

Dikke kus Judith

18. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    jaaa Narcissen, ook een banner. Nu zie ik pas dat je al zover bent. Ik wist wel dat je ver was, maar nu komt het wel heel erg dicht bij of niet? Leuk! We houden je vanaf nu maar goed in de gaten ;)

antisliplaagje? badmat? :oops: die is hier dus héél hard nodig!

Helena is ook aan de lopende band verkouden he? vervelend zeg! Ben benieuwd wat de dokter zegt van dat taaie slijm.

Ohh lekker blupje, een dagje alleen. maar snel aan de schoonmaak goed idee, dan heb je dat gehad. Tenminste dat heb ik wel, dat schuif ik dan voor me uit en geniet dan nog niet van de dag.

Tijn was vannacht wakker met alles nat, getsie... Daarna kon hij niet zo goed de slaap meer vatten. Hij zat elke keer geluidjes te maken. Op een gegeven moment was het stil tot kwart voor 8 wowww dat was echt heeerlijk!

Kira hoe ging het vannacht bij jullie? Zit er verbetering in?

19. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Oeps, dit had een pb moeten zijn.

20. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hihi juud. Nou dan kunnen we gewoon met zn allen zien wat voor lieverd je bent! :D

Deel Deze Pagina