September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Ja pinguin, ik ben aan het smeren met arnica.
    Ik wist helemaal niet dat je er ook druppels van hebt? Ik ontou die tip even voor als ik ga bevallen. Ik heb bij Tijn eigenlijk helemaal geen last gehad van napijnen of iets dergelijks, maar je weet bij deze natuurlijk maar nooit.

Heerlijk joh Kira, dat het de goede kant op lijkt te gaan! Nog even doorzetten! Hier ook een ventje dat gaat zitten in zn slaap, dan wakker wordt en gaat brullen....

wat is het koud bij jullie zeg Pinguin? Hebben jullie een oud huis? Slim dat je de verwarming in het begin in iedergeval even aan zet. Badstofpyama? Die van de hema met streepjes?

waar is chacha?

2. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Pinguin ja dat is ook zo. Ik ben wel verbaasd dat de training zo snel zo goed gaat. Wat een boefje.. Zo zie je maar dat gewenning er snel in sluipt en het patroon toch snel weer doorbroken kan worden. Hij praat niet echt in zijn slaap maar slaakt wel kreetjes.

Een ander vraagje trouwens. Vanaf dat ie een baby is heeft ie weleens dat ie heel lang niet ademt in zijn slaap. Ikzelf vond dat eerst wel raar maar hij werd er niet wakker van en ademt daarna gewoon weer door. Nadat mijn ouders hadden opgepast en dat ook hadden gemerkt zitten ze erop aan te dringen om naar de dokter te gaan. Doen jullie kinderen dat ook?

3. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Ja pinguin, ik ben aan het smeren met arnica.
    Ik wist helemaal niet dat je er ook druppels van hebt? Ik ontou die tip even voor als ik ga bevallen. Ik heb bij Tijn eigenlijk helemaal geen last gehad van napijnen of iets dergelijks, maar je weet bij deze natuurlijk maar nooit.

Heerlijk joh Kira, dat het de goede kant op lijkt te gaan! Nog even doorzetten! Hier ook een ventje dat gaat zitten in zn slaap, dan wakker wordt en gaat brullen....

wat is het koud bij jullie zeg Pinguin? Hebben jullie een oud huis? Slim dat je de verwarming in het begin in iedergeval even aan zet. Badstofpyama? Die van de hema met streepjes?

waar is chacha en waar is juud?

4. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    oh dat herken ik niet van Tijn, wel dat hij als hij in een heel diepe slaap is, dat hij minder vaak ademt of zachter ofzo..
    Misschien gewoon eens vragen aan de ha? Doet hij dat elke nacht?

5. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Nou ik kan eigenlijk niet precies zeggen hoe vaak maar wel heel regelmatig. Vooral toen ik nog BV gaf merkte ik dat ie dat vaak deed. Volgens mijn vader is dat de reden dat ie zo vaak wakker wordt.. Ik zal de HA inderdaad maar eens bellen maar ja.. ik ben benieuwd wat die gaat zeggen?

6. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Ben ook wel benieuwd, misschien gebeurt het wel vaker bij kindjes. Of misschien even op internet kijken?

7. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    hahaha ja Mir heeft Tijn die ook die pyama? VInd ik zo'n lekker ding voor hem en hij wordt er echt zo'n manneke in!

Kira Quinn heeft dat niet, maar misschien heeft hij wel een wekker in zich die hem wakker laat worden voordat hij te lang niet ademt ofzo.
    Geen idee eignelijk. Ik zou er ook even mee naar de dok gaan denk ik.

Mir ons huis is ergens uit de 70-er jaren. Zomers is zijn kamer bloedje heet en swinters dus koud.
    We hebben ramen van plafond tot aan de vloer, misschien scheelt dat wel een beetje en boven geen dubbele beglazing nog.

8. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Klinkt wel heel erg mooi, van die hoge ramen :D alleen minder handig voor de temp. schommelingen in je huis.
    Ja, dat pyjamaatje heeft Tijn ook. Ik vind hem er ook echt een ventje in lijken, maar ook een rolmopsje.. door die strepen lijkt hij echt een klein rond worstje haha.

Ik ben nu eindelijk klaar met het selecteren van de foto's van Tijn. We hebben namelijk nog niets afgedrukt. Wel heeeeeel veel foto's digitaal op de computer staan. Ik wil toch een album hebben. Dus heb nu de foto's geselecteerd die ik wil afdrukken en dat maandag maar even naar het kruidvat brengen.

oh ik heb nog even spam van Tijn in zn stoeltje tv kijken :)

9. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    oh en vrienden van ons hebben dit stoeltje, of euhhh beer, erg grappig! Volgens mij komt die bij Ikea vandaan.

10. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    .... volgens mij ben ik hier nog maar in mn uppie...
    Ik ga er ook maar vandoor!

truste!

11. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    ik ben er ook nog, was gecrashed!

Heb nu 1 album bij de hema gemaakt mir, dat is pas van zn eerste 3 maanden. Moet dus nog wel wat albums maken. Nou ja hopelijk binnenkort meer tijd daarvoor.

Lueke foto's van tijn.

Grappig die berenstoel.

Zit er aant e denken mn beebiesite ook op slot te gooien met een password. Waarom weet ik niet, misschien gevoel.

12. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    ja op slot te doen met wachtwoord?
    Hmm.. je weet het gewoon niet he met internet natuurlijk. Ik ben erg makkelijk met foto's enzo en denk er eigenlijk nooit over na....
    maar ok, er staan ook echt verhalen in natuurlijk, tenminste, ik houd het niet echt bij, maar je kunt er echt iets moois van maken en dan is het fijner om het besloten te houden natuurlijk.

Tijn is al 3 keer wakker geworden, ik ga nu ook maar slapen, hopelijk zet de trend niet voort vannacht...

welterusten!
    x

13. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    wat een leuke foto's van Tijn :D
    Mir: misschien moet je aan je baby vragen of hij/zij stil wil zitten, zodat je niet meer valt ;)

paddy: ik heb wel eens dat ik als wij naar bed gaan luister en dan hoor ik haar niet. Maar als je dan helemaal bij haar gezicht zit dan hoor je haar heel zachtjes, bedoel je dat?

Juud: had je nog last van die grote brand?

quinn: hopelijk slaapj je goed vannacht

wel trusten allemaal..

14. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Nou Niek, die brand, dat was me toch wat. Vrijdagavond brandmeester en zaterdagmorgen stond alles weer in de fik. Heeft tot zaterdagavond geduurd. Ze mochten niet naar binnen dus kregen ze het niet onder controle. Wij hebben er geen last van gehad. Er waren wel een paar wegen afgesloten, maar gelukkig moesten wij de andere kant op. :D

Mir, foei meisje. Doe eens rustig aan, anders ben ik verplicht om de laatste maanden van je zwangerschap bij je te komen zitten om als oppas te spelen. :( Veel plezier morgen met Bart. Je zal dan even niet online zijn, denk ik zo. ;)

Lynn eet de laatste dagen ontzettend slecht. Haar ochtendfles van 200cc gaat er gulzig in. Haar fruitje om 10.00u ook. Broodje heeft ze al wat moeite mee, maar haar avond eten is een drama. 2 happen en dan vertikt ze het.

Pinguin, dat was een pb bedoeld, maar ik was waarschijnlijk zo met je verhaal bezig dat ik vlug het venster had geopend om een nieuw bericht te typen. Nou ja, kwam iig uit een goed hart.

Vandaag eigenlijk 3 verjaardagen, maar heb er 1 afgezegd. Als Lynn straks heeft geslapen, gaan we dus taart eten.

Ons plafond op de zolder is, eindelijk, bijna af. Dan kan ik gaan opruimen. Ga dus even bij Jean kijken.

Fijne zondag.

15. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Miesjes, meisjes wat is het rustig!

Chacha alles goed bij jou?

Mir & Kira goede nacht gehad? Hier was het een keer of 4 eruit helaas.
    Steven is wel lekker met hem opgestaan zo dat ik nog even kon doorslapen.

Juud Quinn eet ook zo slecht. Ik laat het maar. Zelfs koke enzo krijg ik er niet in.
    Ik geef hem nu maar steeds kleine beetjes maar dat wil ook nog niet zo werken.
    Hoe is de zolder geworden?
    Jij bent nu toch ook al bijna een jaar me Jean?

We hebben net lekker gewandeld. Heerlijk weer daarvoor. Quinn viel aan het eind natuurlijk in slaap maar toen hebben we hem maar uit zijn wagen gehaald. Sliep hij verder op Steven zijn schouder.
    Nu ligt hij lekker in zn bedje te knorren.

Morgen mag ik een uurtje later beginnen. Januari is altijd een vrij rustige maand. Lekker!

Mir hopelijk heb je weinig spierpijn. Morgen veel plezier, dan komt BArt toch weer? Is hij dan weer een tijdje vrij of moet hij al vrij snel aan het werk?

16. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    Ben er weer na een lekker weekendje, heerlijk gegeten, zelfs kreeft die ik uit de poot moest halen! en veeeeeeeeeeel wijn, met elk gerecht een ander en ja, zonde om te laten staan als het nog niet op is.......
    Gelukkig geen hoofdpijn vanmorgen! ;)

Marno heeft zich ook prima vermaakt met oma, 5.30 wakker! Blij dat ik er niet was! 8)

mir mir mir, je bent wel lekker bezig he met je valpartijen, pas op nou meis! Heerlijk voor je dat Bart er morgen weer is.

Ik ben gestopt met marno zijn beebiesite, tenminste, de betaalde versie, schrijf toch alles ook al in een schrift en had niet het idee dat er nog veel mensen naar keken. Als ik ermee was doorgegaan had ik er ook een password opgedaan pinquin, weet je tenminste wie er allemaal naar kijkt en anders niet.

Leuk die stoeltjes, dacht er ook aan om er 1 te kopen maar het is weer zo'n sta in de weg, en hij zit ook in de zitzak. Wil namelijk ook nog een tafeltje met 2 stoeltjes kopen, daar zit ie zo leuk aan bij vrienden.

17. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Paddy; nikki heeft dat niet dat ze stopt met ademen. Geen idee of het kwaad kan, maar als jij je er niet lekker bij voelt zou ik gewoon een keer naar de dokter gaan.

Mir; lieve foto's van Tijn!
    Die beer is idd van ikea; heb hem daar vorige week nog gezien.

Pinguin; ik heb toevallig een wachtwoord op m'n site gezet. weet ook niet warrom; een gevoel dat ik het maar moest doen.

Juudje; vervelend dat Lynn slecht eet. Hopelijk is het een (korte) fase.

Ezzie; heb je al ene tafeltje met stoeltjes op het oog? Ik wil dat ook nog kopen, maar ik weet niet welke.

18. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Hooooi hier ben ik. Had wat weinig tijd en ook nog erg moe, dus nog minder tijd (omdat ik meer slaap)

We hebben hier een record! Lynn werd vanmorgen om half 10 wakker :confused: :confused: :confused: En ze lag er gister om 19.15 in

Mir gevallen in de Appie. Ojeetje :( Hoe is het nu? Rustig aan hoor!
    Leuke foto's van Tijn, snoepie!
    Heeft hij nog lekker geslapen vannacht?

Pinguin koud bij jullie hoor! Goed om de verwarming aan te zetten.
    Quinn nog koorts? Is hij al wat beter gaan eten?
    Lynn eet ook zo bar slecht.

Kira dat doet Lynn ook. Een hele tijd de adem in houden en dan zuchtend verder adem halen. Maar René doet dat ook en ik schijn het ook te doen.
    Fijn dat het zo goed gaat met de slaaptraining.

ezzie fijn dat het weekend geslaagd was! klinkt goed.

Juudje, druk hoor al die verjaardagen! Hopelijk gaat lynn snel weer beter eten.

Blupje hoe is het met Nikki

Ik heb ook een wachtwoord op mijn beebiesite. Een hele simpele, maar degenen die mij niet kennen, zullen het niet weten. Ik voel me er iets prettiger bij.

Lynn heeft ook een badstofpyama van de hema....de rose met streepjes :D

Hier alles goed, lui en moe, wij allebei. Vanmiddag lekker buiten geweest. Vanmorgen tot 13 uur in de pyama rondgehangen. Was helemaal van slag door Lynn's uitslaaprecord. Ze was om 6,15 wakker, even speentje gebracht en dan krijg je dit :D

19. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Juud voor ik het vergeet. Ik vond je bericht erg lief! :)

Chacha lekker dat ze zo lang geslapen heeft! Ik word dan wakker met uh oh doet hij het nog wel. Zal altijd wel zo blijven denk ik.
    Hoop dat je gauw over je vermoeidheid heen bent.

Quinn heeft vandaag helemaal geen koorts gehad. Sterker nog zijn temp was bij het naar bed gaan 37.2 en normaal zit dat altijd boven de 37.5.

Ik zag dat Gulay hier net even was. JHammer dat ze niet even eenb erixhtje heeft achtergelaten. Ben benieuwd hoe het met dr gaat.
    Heb de meeste van jullie volgens mij een mailtje met het ww gestuurd.
    Als het neit zo is wil je het me dan laten weten, en als je het ww hebben wil natuurlijk ;)

Ik ga zo mn bedje in. 1 dagje werken morgen en daarna voor mn kereltje zorgen.

fijne avond nog

20. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Heb niks ontvangen, maar wil m natuurlijk graag weten

Ik schrok vanmorgen ook echt wakker, en heb dat ook vaak ....van er zal toch niks aan de hand zijn?

Fijn dat de koorts gezakt is.
    Werk ze morgen! Lekker dat je later kan beginnen

Deel Deze Pagina