Fijn dat het achter de rug is pinquin en jullie weer lekker thuis zijn. Die Lynn, weet goed hoe ze zielig moet doen! hihi. Wat leuk dat je de kleine hebt gevoeld marline, snel hoor! Hier verder weinig nieuws. Meneer slaapt nu al 3 uur, zijn vanmorgen bij een vriendin geweest met 2 kleintjes, heerlijk gespeeld dus en blijkbaar erg moe ervan!
he gets pinguin, een koortsblaar. Teveel gezoend misschien? Wel raar dat je anders er nooit last van hebt, misschien toch verminderde weerstand? Hoe is het met Quinnetje? Zoooo Marno lang geslapen! Was zeker erg moe van al het spelen. Tja Lynn weet hoe ze iets kan bereiken. Vanavond deed ze het alweer toen elke keer uit de stoel klom onder het eten Blijkbaar voelt ze aan dat ik haar dan zielig vind
ach Chacha hier ook zo een die me probeert te bewerken hoor. Hij is trouwens wel weer lekker zn gewone zelfje redelijk slecht gegeten maar wel meer dan de afgelopen dagen. Hij is al wel een paar keer wakker geweest maar denk dat hij aan het dromen is. Ik ga er iedere keer maar naar toe. Dan weet hij in ieder geval dat wij er zijn. Merk trouwens dat hij dingen goed begint te begrijpen. Als ik een opdracht aan hem geef weet hij heel goed wat ik bedoel! Leuk .. wordt steeds meer mensje!
Het is hier rustig zeg. Vandaag voor mijn gevoel de allereerste verlofdag.... Is mijn mannetje ziek. .. Vannacht koorts. Hij ligt nu nog in bed, nog steeds met koorts. Hoop wel dat hij snel opknapt. Helena is bij de gastouder. Raar hoor, zo stil in huis. Maar...wel heeeel prettig. Chacha, als roosvicee laxo niet helpt: veel vezels eten. Ik gooi ze overal doorheen. Bijvoorbeeld door de yoghurt. Je kunt tarwe en volkorenvezels bij de natuurwinkel kopen. Vervelend hoor. Ik merk zelf dat ik pas rustig op de wc kan zitten als ik echt rust voor mezelf heb. Vanmorgen dus.... Was ook alweer een poosje geleden. Ha, ha. Chacha, ik ben eigenlijk helemaal niet zenuwachtig voor de bevalling. Denk af en toe wel dat de kans dat het zo goed gaat als bij de eerste misschien klein is.. Ach, dat weet je dus niet. Vind het wel enorm spannend weer. Je weet niet wanneer het gebeuren gaat. Gisteravond bijvoorbeeld heel vaak harde buiken, terwijl ik gewoon op bed tv lag te kijken.. Maar, heb lekker geslapen dus daar bleef het bij. Pinguin, wat fijn dat het allemaal goed gegaan is met Quinn! Heeft hij weer lekker geslapen vannacht? Marline, wat heerlijk voor je dat je inmiddels alweer 12 weken zwanger bent. Wat heb je het kindje snel gevoeld zeg. Wauw! Helena kan ook een hele mooie pruillip trekken als ze iets niet mag. Bijvoorbeeld aan de knoppen van het gasfornuis zitten. Ze huilt dan even, probeert het nog een paar keer en gaat dan meestal wat anders doen. Verder is alles momenteel da. Behalve de bal die is ba. Ik vind het ook heel leuk dat ze veel meer begrijpt. Helpt mee met vaatwasser uitruimen, geeft dingen aan, kan zelf haar t0-shirt uit doen en nog veeel meer. Gaaf. Pinguin wat balen zeg zo'n koortsblaar! Heeft Steven je dus toch besmet.. Bleeh, snel zovirax smeren dan maar. Tot nu toe heb ik er ook geen last van. Mijn vriend wel, dus als hij er een heeft wordt er in dit huis niet gezoend.. Wauw Marno 3 duur slapen... heerlijk hoor Mir, alles goed bij jullie? We zien je wel weer verschijnen. Tot later dames.
hey meisjes, Klinkt alsof je er klaar voor bent Narcissen. Spannend hoor! Ik hoop dat je vriend gauw beter is! Watde koortsblaar betreft. Steven heeft in geen maanden een blaar gehad en nu ik opeens , vreemd toch. Hij zergt dat het komt omdat ik gespannen was voor gisteren. Kan best. Quinn was erg onrustig vannacht. Veel huilen in zijn slaap, maar heb hem gisteren ook geen pijnstilling gegeven behalve voor de operatie. Dus denk dat hij wat napijntjes had en ook de dag flink moest verwerken. Hij had al vroeg weer trek en na zijn flesje hebben we tot 9 uur geslapen! Het gekke is dan dat hij alsnog 2 x slaapt gedurende de dag. Meneertje wordt net wakker dus ga hem uit zn bedje halen!
Pinguin met wie heb je dan gezoend? Je valt door de mand Narcissen, goeie tips van die vezels! Ben zo benieuwd wanneer je gaat bevallen. En wat het zal worden! Hoop voor je dat het net weer zo goed gaat als bij Helena. Fijn dat Helena zo goed helpt! Slimme meid! Beterschap voor je mannetje Pinguin fijn dat Quinn zijn gewone zelfje is. Kon je vannacht wel een beetje slapen? Ik zou volgens mij telkens het gevoel hebben om te gaan kijken. Lekker dat jullie zo lang hebben kunnen slapen na zijn flesje. Lynn slaapt weer als vanouds weinig overdag, een uurtje. Ze ontbijt heeeeeel slecht, paar hapjes. Tegen 10 uur krijgt ze honger en dan eet ze een bolletje. Ze wil de hele tijd aardappels kijken op het fornuis, komt ze aangerend en zegt a-appuh. Ik heb vandaag last van me rug Ik hoop dat het gewoon eenmalig is en niet een zwangerschapskwaaltje ofzo
Hoi! Wat fijn dat de opereratie goed is gegaan. Hoe is het nu met Quinnemans? En met jouw koortsblaar? Dat zal vast en zeker met de spanning te maken hebben en natuurlijk met je (denk ik?) verminderde weerstand door weinig slaap. Haha, chacha, Lynn weet echt precies hoe ze haar moeder om haar vinger kan winden? Jee wat slaapt marno lang joh! Heerlijk (deed ie dat sochtends maar wat langer he? )Tijn slaapt nu maar 1x perdag en dan hooguit anderhalf uur. En heel soms een keer 2 uur. Spannend, Narcissen! Tja, het is nu gewoon wachten en hopen dat die kleine niet besluit tot 42 weken te blijven zitten..pffff... Ging de bevalling van Helena dan zo vlot dat het haast niet vlotter kan? Ik heb gehoord dat de tweede bevalling meestal sneller gaat, toch? ohhh ik heb een chocola-manie Ik kan er niet van afblijven en het gaat niet met kleine aantallen... Gek dat de trek in snoep enzo ineens zo sterk aanwezig is.. Tijn is trouwens weer helemaal in zn sas met zn papa Ik natuurlijk ook! Tijn sliep even bij mijn schoonouders, toen ik Bart ging ophalen. Toen we hem wakker maakten om naar huis te gaan, was hij helemaal verbaasd. Ik denk niet dat hij Bart echt herkende, maar hij draaide zich ook niet weg van hem. De volgende dag was het dikke pret en gewoon weer als van ouds. Heerlijk hoor.
Chacha, die vezels helpen echt super goed. Ze zijn van zonnatura! Ik had er super last van bij Tijn. Deze zwangerschap in het begin ook, maar het is gelukkig! een stuk beter nu. Tijn wil ook de hele tijd op het aanrecht kijken tijdens het koken. Even kijken, wegrennen en dan weer terugrennen en dan roept hij kijkehhh.. Balen dat Lynn zo slecht weer slaapt. Is ze aan het einde van de dag ook erg mopperig? Oogjes wrijven, maar niet meer willen slapen? Dat slechte eten is ook erg vervelend he? Hoe eet ze nu de warme hap? Dat ging toch juist wel goed?
o ja... TIjn heeft vanaond een flinke slok baby-olie binnen gekregen... De dop zat niet goed en hij lag, terwijl ik zn luier aan deed, hij greep naar de fles en voor ik het wist sprong die open en er ging best wel wat naar binnen Zou het kwaad kunnen? Hij reageerde er verder niet op. Hij heeft nog zn flesje gedronken, heeft nog wat gespeeld en is gaan slapen.... Ik weet het nu niet. Ben net weer even wezen kijken, maar hij slaapt prima.. Ik kan me zo voorstellen dat hij even flink dunne poep krijgt, maar verder niets ernstigs... denk ik.. maar ik weet het niet zeker. ?
Die Tijn toch Mir! Volgens mij moet je overal ogen hebben om hem in de gaten te houden Geen idee of het kwaad kan. Als je je zorgen maart zou ik even contact opnemen met de huisartsenpost en anders niets doen. Fijn dat het met Bart allemaal lekker loopt. IS toch even afwachten toch! Hier ook een kindje wat graag in mn potten en pannen kijkt maar ik vind het te gevaarlijk met zn grijpgrage handjes. Zet hem dan maar een eindje van me vandaan in zijn stoel. Is hij ook blij mee. Hij doet het goed trouwens. Ging net even bij hem kijken en zag dat hij op zijn rug lag te slapen. Heeft hij heel lang niet gedaan. Misschien heeft dat ook wel een beetje met de onrust te maken. We hebben besloten een broodbakmachine te gaan kopen en zelf het brood voor Quinn te gaan maken. Wat we tegenwoordig van de bakker krijgen is zo ontzettend slecht. Heb er al een paar keer wat van gezegd, ook omdat ze t verkeerde brood hebben gegeven, maar krijg er nauwelijks response op. Las toen op zn koemelkallergie pagina over zelf brood bakken en vond dat wel een goed idee. Mir geef je nog steeds steples? xxx
ja.. ik wacht even tot bart weer terug komt van een verjaardag en vraag hem eens. Mijn moeder dacht dat hij er al op had moeten reageren (Spugen of iets) dus ik ga zo nog even kijken of hij rustig slaapt. Heel goed idee zo´n broodbakmachine, vooral in jullie geval voor Quinn.. Heerlijk ook voor jullie zelf natuurlijk, want je hebt altijd lekker vers brood en je kunt allerlei soorten kiezen! Ik geef al vanaf de kerst geen steples meer. Ik heb echt veel last van mijn bekken. Soms als ik te veel gedaan heb dan lijkt of alles er vanonder uit kan vallen Maar als ik wat meer rust dan is het een stuk beter. Na een steples moest had ik zeker een aantal dagen pijn dat ik niet wist hoe ik moest liggen of zitten..Dus het leek mij geen goed idee om er nog mee door te gaan. Heb ook enge verhalen gehoord, dus ben daarna ook acuut gestopt. Tijn tillen is al zwaar genoeg dan haha... Wat een goed teken zeg dat Quinn nu op zn rugje ligt. Betekend dat alles vrij is, geen pijn, geen druk meer... Gelukkig zeg! Ik hoop dat de nachten weer heerlijk gaan voor jullie!
Hihi die Tijn. Eerst al een tube tandpasta en nu de olie . Ach volgens mij kan het niet heel veel kwaad. Als ie maar niet het hele flesje heeft leeg gedronken joh. Pinguin fijn dat alles goed is gegaan. Chacha ik vind veel fruit ook altijd helpen. Kiwi en peer doen het meestal erg goed . Hier gaan de nachten best goed. Hij wordt 1 keer wakker en slaapt dan meestal verder tot een uur of 7:00. Ik ben allang blij dat ie er niet meer uit getild hoeft te worden. Overdag slaapt ie meestal ruim een uurtje en daar heeft ie echt genoeg aan. Narcissen spannend allemaal. Bij mij ging de 2e bevalling echt als een trein. Echt super snel en pijnloos vergeleken met de eerste. Dus ik hoop dat dat bij jou ook zo gaat. Morgenochtend gaan we naar de HA voor het soms 'niet ademen' in zijn slaap en krijgen dan een verwijsbrief voor de KNO arts. Een beetje met gemengde gevoelens want ik vraag me af in wat voor molen we dan weer terecht komen..
Misschien valt het allemaal wel mee Kira, hoop het maar in ieder geval. Ah Mir ken de bekkenpijn goed. Gisteren dus voor t eerst naar een bekkentherapeut geweest en nu blijkt dus dat doordat ik zon turbo bevalling(4,5 uur) had en TE snel otnsluiting had (laatste 6/7 cm in anderhalf uur) mijn bekkenbodemspier van slag is geraakt en te gespannen is. Dit kan nogal wat pijntjes veroorzaken. Zij gaat me dus leren alles weer te ontspannen. Pff ben al die therapieen wel moe hoor!
Heerlijk Kira die goede nachten weer! Gelukkig maar! Tja.. Tijn met zn rare gewoontes... Je stelt me wel gerust. Ik ga er ook maar vanuit dat het gewoon zn darmpjes smeert...? Woww dat klinkt wel als een bevalling waar ik ook graag voor wil tekenen. Bij Tijn duurde het 5 uur. Dus ook best snel, maarehh zéker niet pijnloos... dus als het bij de tweede zo gezegd sneller gaat.. lijkt me dat een goed vooruitzicht!
oh.. bij jou kwam dat door zo´n snelle bevalling? (zat ik net te schrijven dat ik daar voor zou tekenen.. dan maar wat langzamer...) Vervelend, dus een hele lange nasleep... Ik kan me voorstellen dat die therapieen je de keel uit hangen.. Dat ceasartherapie hielp je toch wel goed? Of was dat puur voor je rug?
Bij Tim duurde het geloof ik 6 a 7 uur en bij Seán was het in 1,5 uur gebeurd. Ik vond de ontsluitingsweeen bij Tim een hel maar bij Seán heb ik ze nauwelijks gevoeld.
woowww..... geweldig. Ik kan me herinneren dat je dat in het begin dat we schreven dat vertelde. Heerlijk hoor, zo snel en soepel.
Nee dat nog niet geloof ik. Kan hem gewoon moeilijk zelf aanspannen omdat hij al te gespannen is. Jij had dat toch ook gehad?