Ik ga die vezels maar eens kopen. Ik ontbijt iedere ochtend met brinta en doe braaf de fruithap met Lynn mee. Maar weinig resultaat. Drink ook veel water. Hihi die Tijn met zijn babyolie. Kan geen kwaad denk ik hoor. Zeker als het geen hele fles is. Misschien poept ie morgen wat makkelijker. Fijn dat Bart er weer is!. En dat Tijn zo leuk op hem reageert. Wat vond Bart van je buik? Lynn eet de avondhap trouwens goed. Dus ik maak me weinig zorgen. Alleen vervelend als ze naar het kdv moet, daar hebben ze geen bolletjes om 10 uur. Slapen overdag is weinig, maar 's nachts goed. Aan het eind van de dag is ze wel op. Ze liep vandaag keihard tegen de muur op....was druk met een reclamefolder die ze uit de brievenbus gepikt had. Wordt dus nu echt zwaar met Tijn tillen? Ik vind Lynn nu al zwaar en ben minder ver en Lynn is ook een stuk lichter....hmmm dat belooft wat Oh hier trouwens een bevalling van 13 uur, ik teken ook voor iets korter. Pinguin dat wil Lynn dus echt niet, in de stoel terwijl ik kook. Dikke drama. Goed idee om zelf brood te maken. Is waarschijnlijk nog lekkerder ook! Fijn dat hij zo ontspannen sliep. Een hele geruststelling Kira ben benieuwd wat de KNO arts gaat doen. Geen gemengde gevoelens hebben hoor. Misschien valt het allemaal wel mee. En wat lekker weer goede nachten! Toppie! Sjonge ik ben op vanavond. Duik mijn bedje in.
Chacha ze gaan naar zijn amandelen kijken. Ik heb een beetje gemengde gevoelens omdat hij niet vaak ziek of verkouden is en ook niet snurkt dus ik weet niet wat ik ervan moet verwachten. Ik had maandag een telefonisch consult met de HA en die vond het allemaal niet alarmerend klinken maar ik mocht langs komen voor de verwijsbrief en zei gaat ook even kijken, mocht ik mij grote zorgen maken. Dat doe ik een beetje maar ja hij heeft er denk ik niet veel last van. Dus ik doe het meer voor mijn eigen gemoedsrust. Oh en toen ik zwanger at ik ook altijd Brinta ik vond het goed helpen in combinatie met de kiwis!
hihi.. Lynn die tegen de muur aanloopt maar wel zielig.. geen blauw voorhoofdje hoop ik? 13 urige bevallling.. da's super zwaar... Hopelijk valt deze erg mee! Bart vond mijn buik echt mega ineens. Maar hij vond m ook erg mooi ben ik weer blij! Tillen van Tijn is nu best zwaar maar niet zo dat ik het niet trek. Je moet het toch, maar ik probeer nu wel wat voorzichtiger te zijn. dus de trap op doet hij vaak zelf met mij erachteraan. Nou lekker je bedje in, trusten en slaap lekker!
Nou heb ik vanmiddag ook kiwi gehad....dus hopen dat het helpt Kira voor je gemoedsrust is het een goede reden hoor! Vind ik wel! DIe 13 uur vielen mee hoor. De laatste 5 uur waren het ergst. En Lynn heeft nu een rode bult op haar voorhoofd. Ging ook wel met vol gas tegen die muur. Maf kind Fijn dat Bart je buik zo mooi vond! En slim om Tijn mooi zelf te laten traplopen Nou ben nu echt weg. Toedels!
Komt niet vaak voor dat ik het laatste berichtje typ. Ben net terug van concert van Trijntje Oosterhuis. Wat kan die zingen zeg! Wauw. Wel een bijzonder concert. Alleen een gitarist en trijntje. Mooi hoor! Morgen maar even bijslapen.... Zit nu met een alcoholvrij biertje en een borrelnootje achter de computer.. Tot morgen
Goedemorgen dames, Zo te lezen gaat alles goed met de kleine mannetjes en vrouwtjes Hier gaat ook alles goed en Thijmen slaapt ook nog 2 keer per dag en s'avonds om half 7 naar bed en de volgende morgen is hij dan rond half 9 weer wakker. Eten gaat ook super want alles wat we hem aanbieden gaat smakelijk naar binnen pinguin ik bak ook zelf brood om de zelfde reden die jij noemt en ik vind het ideaal en nog lekker ook. Het is zo makkelijk, meel erin, paar schepjes gist, melk of water en aanzetten maar. Ik maak ook zelf krentenbrood of brood met olijven en kaas (jummie) Hoe gaat het nu met je manneke? Zie je al verbetering? fijne dag vandaag
Ik ben trouwens 36 uur bezig geweest voordat Thijmen er was Dat viel echt niet mee kan ik je vertellen, poeh poeh Foto update groetjes
hoi allemaal, hier gaat het weer ietsjes beter, ik heb antibiotica gkregen, het bleek dat ik longontsteking heb, dus ik doe ff heel rustig aan. kan ook niet anders want ik ben doodmoe. vinny doet het prima, is erg druk met overal heen wandelen en ontdekken. Vinny geef ik tijdens het koken een paar potten en pannen (oude) en dat vind hij prima. En als het eten dan klaar is, dan schuift hij zelf zijn stoel aan de kant en wil hij in zijn stoel zitten. Pinquin hoe is het met quinn nu? al lekker opgeknapt? ZO'n broodmachine is echt handig, ik heb hem ook, staat nog in rotterdam hoop hem snel wee rhier te hebben, kan ik weer brood bakken. Vooral met allergie is het reuzehandig omdat je geen problemen meer met je brood dan hebt. Mir. fijn dat bart weer thuis is, lekker genieten hoor, En rustig aan doen met tillen! Paddy kira, hoe was het bij de arts? Narcissen, spannend hoor het schiet nou op. Leuk dat je nog naar een concert bent geweest, trijntje is nou eenmaal ook wel top ! Nokinee, wat een langslaper zeg. Heerlijk. Vinny slaapt overdag nog 1 keer, en is dan om 6 uur helemaal afgeknoedeld en supersjaggie, maar gaat dan tussen 7 uur en half 8 naar bed, en is dan om 6 uur klaarwakker. ( afgezien van de diverse keren dat hij huilend wakker word omdat hij zijn poppie kwijt is, en aangezien hij bij mij op de kamer slaapt ben ik ook steeds wakker Zo ga een broodje doen met de kleine man. groetjes jose
OOh leuk weer van je te horen Nokinee! Wat is Thymen toch een mooi ventje zeg! Net als Quinn nog weinig baby he! Hoe is het met je gezondheid? Maakte me al een beetje zorgen omdat je al een tijdje niet was geweest. Welke machine hebben jullie dan? Wij denken er aan een inventum te kopen. Voel je je al wel wat beter Celientje? Longontsteking is niet niks he! IS je verwendag nu aan je voorbij gegaan? Ohh Narcissen, kan me goed voorstellen dat je genoten hebt van Trijntje. Hihi lekker van je biertje genoten? Hier een goede nacht eigenlijk wel. Hij werd om 2 uur heftig huilen wakker en toen heb ik hem maar weer bij me genomen. Werden we tegen 8 uur pas weer wakker. Merk dat de nachten langer worden voor hem. En voor ons ook! Nu ligt hij al weer sinds 10 uur te slapen. Bijna 2,5 uur dus. Klein slaapmonster. Ik hoor hem wakker worden. GA gauw een flesje voor hem maken. Fijne dag!
Hoi meiden, Hier even een berichtje van mij. We gaan morgen gezellig een weekendje weg. Heb er erg veel zin in. We gaan naar de kempervennen. Heb alles even snel gelezen. Mir, fijn dat Bart er weer is en Leuk dat ie je buik zo mooi vindt. Pinguin, is Quinn al weer opgeknapt? Chacha, Oei oei Lynnetje toch! Krijg je hoofdpijn van hoor! Hier ook een vrouwke wat nog steeds slecht eet 's avonds. Ze draait gewoon haar hoofd weg of slaat de lepel uit mijn hand. Best frustrerend. Ga er niet nog een week mee aankloten. Van de week maar even naar de huisarts. Narcissen, genet van je verlof. Ik ga de spullen pakken en dan op de bank hangen. Lynn ligt gelukkig al in bed. Heb vandaag het hele huis gepoetst en lynn heeft geholpen. Waren om 9.00u boven en toen ik Lynn om 14.30u wakker maakte was ik net klaar. Flink gewerkt dus. Merk het nu wel. Voel me trouwens best klote. Wilde een bbl opleiding spw volgen, maar daar moest ik dus een stage adres voor hebben. Ze willen alleen mensen met ervaring. Grrr. Hoe kan iemand zonder ervaring dan zon opleiding gaan volgen. Had me er zo op ingesteld. Heb er best om zitten brullen. Nou, fijn weekend allemaal en tot maandag.
pinguin wat lekker dat quinn al beter slaapt en nu maar hopen dat hij dit blijft doen. Wij hebben die broodmachine bij de makro gekocht en het merk is volgens mij niet echt bekend maar het is van home electronics. Mijn gezondheid is redelijk stabiel maar het zou wel beter kunnen. En bij jou met je rug? Slaapt iedereen al? Volgens mij ga ik ook te laat naar bed ( tussen 12 en 1) maar ik vind het zo lekker om s'avonds tijd voor mezelf te hebben en lekker dingen voor mezelf te doen. Vandaag was Thijmen aan het sjansen met een meisje en het was zo schattig om te zien en toen ze reageerde werd hij een beetje verlegen slaap lekker voor iedereen
hoi meiden, ik ben nu even bij mijn ouders, mis jullie heel erg hopelijk heb ik volgende week weer internet! allemaal een dikke knuffel en hopeljk gaat het met iedereen goed! tot gauw..
Juudje, kan de school zelf niet voor een stageplek zorgen? gewoon blijven proberen hoor, tis zo'n leuke opleiding. En veel plezier in de Kempervennen, is een prachtig park ! Nokinee, lekker he die tijd voor jezelf, ik ga altijd vroeg naar bed omdat ik het anders niet trek, maar heb overdag geen minuutje voor mezelf met die druktemaker hier. Leuk hoor die Thijmen lekker flirten ! Vinny is erg druk met dozen en andere klimbare objecten. Vanmiddag was hij op een doos geklommen en probeerde hij op de tafel te komen, helaas schoof de doos weg en hing hij op zijn onderarmen aan de tafel. En gillen natuurlijk ! Irritant is wel dat hij mijn verhuisdozen ook telkens te pakken krijgt, die staan hier overal, en als ik niet oplet dan ruimt hij net zo hard een doos weer uit die ik net netjes heb in gepakt. Bijna 7 uur weer,, gaat hij lekker naar bedje...hij was vandaag vreselijk druk. De grote boys komen zometeen, dus dat word gezellig. groetjes jose
o nog even een creatief vraagje. Hoe maken jullie die leuke banners onder jullie berichten? bedankt vast
mijn partner heeft mijn banner gemaakt en het word bij mij ook weer tijd voor een nieuwe aangezien Thijmen er nu toch weer anders uit ziet.