Rond een uur of 4 begon hij weer te huilen en te knauwen. Denk zelf echt dat t de hoektanden zijn maar ja zeker weten pas als ik ze zie zitten Ik moet zo naar Quinn zn nieuwe/oude dietiste. Je bent donderdag toch in Zutphen chacha? Hoop dat Lynn gauw opknapt. MammaMo dr dochter heeft ook al zo lang diarree en daarbij ook spugen. Echt zielig. Leuke foto Juud. Ook beterschap voor jouw meisje!
Donderdag ben ik van de partij! Om 13 uur ben ik klaar en om 16 uur heb ik een gesprek in Ommen, dus heb mooi even tijd om bij te kletsen. Ik hoop voor Quinn/jullie dat de hoektanden snel door zijn! Veel succes bij de dietiste, ben benieuwd wat ze allemaal gaat zeggen Agos nog meer kindjes ziek? Het heerst ook echt he? Zielig hoor. Ook beterschap voor mamamo en haar dochtertje
Wat sneu zeg voor Lynn! Beterschap! Chacha, heel veel sterkte! Fijn dat de operatie goed is gegaan! Hopelijk gaat het snel beter met je mams! Leuke foto Juud! Wat een lekker meidje! Ach gossie, en Quinn ook al aan het spoken.. Dat die tanden maar snel door mogen komen! Gisteravond heerlijk uit eten geweest met een vriendin van me. Zalig zitten leuteren. Er zou nog een vriendin mee komen maar die was ziek. Dus.. misschien gaan we volgende week gewoon nog een keer! (nu kan het nog! als die kleine er eenmaal is wordt het wat lastiger) Helena wilde tussen de middag absoluut geen brood eten. Gisteren ook al niet. Ze keek er niet eens naar... Manderijn gaat er dan wel in en gisteren avondeten ook. Zal wel weer een fase zijn... Dames, ik ga plat. Tot later.
Dank Linda Lief van je! Narcissen fijn dat het etentje zo geslaagd was. En volgende week lekker weer gaan als het het toelaat. Gezellig toch! Misschien krijgt Helena ook weer een kiesje erbij? Ik duik mijn bed in meiden. Voordat ik omval Trusten
Iedereen weg? Narcissen, klinkt gezellig je etentje met je vriendin! Quinn heeft ook tijden dat hij geen brood wil eten. Tja dan maar niet. Vanmiddag dus bij de dietiste geweest. Was een erg vruchtbaar gesprek! Wel is duidelijk dat we absoluut het roer moeten omgooien. Ik laat Quinn veels te veel bepalen wat hij eet, in plaats van hem met de pot mee te laten eten. Ook raadde ze me aan op vaste tijden wat te drinken en wat te eten. Dus rond koffie en thee tijd bijv. Niet de hele dag door een koekje of soepstengel ofzo geven, maar echt op die vaste tijden. Wil hij tussendoor toch wat, dan lekker water geven. Vanavond hem dus met de pot mee te laten eten. Tja na 3 happen enw at geklieder was het wel gebeurt. Ik laat het maar zo. Op een gegeven moment zal hij wel goed mee gaan eten (ooit) Oh ja we aten aardappels en daar is hij niet heel dol op. Morgen eens rijst eten Chacha hoe is het met Lynn? Hopelijk al iets opgeknapt. Mir hoe is het met jou? En heb Blup ook al even niet gezien hier. Hoe vinden jullie het om een "gezelschapsspel"met jullie man te spelen? Ik raak altijd geirriteerd omdat hij zo bloedje fanatiek is en ik voor de gezelligheid zit te spelen. Bleh!
hallo, Hier gaat het slecht met de nachten. vannacht is Tijn van 00 uur tot 4 uur op geweest, we hebben beneden gezeten en Bart is uiteindelijk met hem op de bank in slaap gevallen. Hij wil niet meer in zn bed slapen. Om 6 uur weer in mijn bed, maar niet willen slapen, dus nu zitten we weer beneden. Ik ben het echt wel zat en heb vannacht zelfs ruzie zitten maken. Ik hoop dat het snel weer beter gaat. Voor de zieke kindjes beterschap!
hoihoi, chacha, fijn dat de operatie geslaagd is, beterschap voor je moeder en je meisje. juud, ook voor jouw meisje beterschap en wat een leuke foto.. pinguin, hopelijk zijn de tandje s er snel door, als dat het probleem is. fijn dat het gesprek bij de dietiste zo goed is gegaa en je er iets aan hebt. een gezelschap spel doen wij eigenlijk nooit. vind er niet veel aan. hahahhaa, zie het al helemaal voor me hoe dat bij jullie gaat....... mir, kan me voorstellen dat je er door heen zit. dimphy heeft het ook een poos gedaan, het was een fase. hoop dat het bij hem ook een fase is en dat het snel voorbij is. ik heb vandaag veel last van harde buiken. lekker rustig aan doen maar... fijne dag allemaal.
Zo, op cb hebben ze niet veel gezegd van vinny zijn oogje, het is nu al bijna weg, het zag er niet uit haha. Hij was wel goed gegroeid, hij was in oktober voor het laatst geweest en was 560 gr aangekomen en 4,5 cm gegroeid. Hij is nu 85 cm en weegt 12650 gram. wat hij at op een dag was goed, mocht tussen de middag wel een extra boterhammetje. Verder vond ze het erg knap dat hij de hele blokkenstoof al maakte, hij doet dat thuis ook veel, is gek op blokken, torens bouwen, boekjes lezen. Jammer genoeg is zijn vader ziek, dus vinny is het weekend hier, had wel even zin gehad in 2 vrije daagjes, zou naar Ikea gaan vandaag, nou ja dan maar volgende keer. mamsie, grappig dat ze stiekem die spekkies pakt. slim he. En doe maar rustig aan met die harde buiken, je hebt je rust hard nodig hoor. Narcissen, leuk zo'n buikenfotoshoot ! Is dat bij een echte fotograaf? lekker bijslapen hoor, zo'n tweede zwangerschap is veel drukker met zo'n kleine hummel er al bij. Chacha, beterschap met je moeder. Pff wat een lange operatie, hoop dat ze gauw opknapt. Ach die Lynn, zo ziek. Goed zorgen dat ze wel vocht binnen krijgt, en inderdaad licht verteerbaare dingetjes laten eten. Juudje leuke foto ! Pinquin: fijn dat het duidelijk was bij de dieetiste, zal wel wennen worden voor Quinn en ook voor jullie. maar als je goed volhoud komt dat goed. Mir, wat vervelend dat Tijn niet wil slapen. Vinny heeft dit ook een tijdje gedaan, gelukkig ging het in 1 keer over. heb ook heel wat met hem op ge zeten of hem in mijn bed gehad. Tis zeker leuk dat die kleintjes nu zoveel gaan doen. Vinny kan ik echt kleine opdrachtjes geven: pak je lala, pak je boekje, zet maar op tafel, zet maar in de kast, en hij doet het ook nog, knap vind ik dat. Nu zit hij echter de natte doekjes leuk uit de doos te trekken, dus ik ga nu even stoppen. fijne dag jose
Hoi allemaal! Het spugen is over. Ze kreeg gister trek, dus ook nog wat gegeten, wat er in is gebleven. Daarna wel een diarreeluier. Ze is nog aan de diarree. Maar ik ben blij dat het spugen over is. Mijn moeder doet het ook aardig goed. Ze moet waarschijnlijk wel langer in het ziekenhuis blijven dan verwacht. De operatie was zwaarder uitgevallen, ze hebben haar buik ook open gemaakt om bij de rug iets te kunnen doen (hoppa alle darmen eruit). Ze heeft veel bloed verloren, 4 zakken bloed gekregen. Ze moet nu de hele tijd op de rug blijven liggen. Vindt ze vreselijk. Ga straks een kijkje nemen. Ach en hoorde een verhaal van mijn kraamverzorgster. Ze heeft vorig jaar een Mola zwangerschap gehad en het is nog niet goed. De tumor is alleen maar groter geworden. Nu moet ze naar nijmegen voor een 5 daagse chemo. Zo sneu voor haar. Ze zegt zelf: wat zoiets moois had moeten zijn, is zoiets verschrikkelijks geworden. Pinguin dat klinkt als een hele verandering voor Quinn. Ben benieuwd hoe het zal gaan. Lynn eet eigenlijk altijd met de pot mee (en is juist dol op aardappels, ze kan het zelfs zeggen). Ze krijgt soms een potje uit gemak door ons. Hier ook vaste eetmomenten, 's ochtends en 's middags (en ik ben zelfs zo erg dat ze dat aan tafel moet doen, ik word gek van de zooi in mijn huis als zij met eten rondsjouwt) Maar geen vaste drinkmomenten, ze heeft ieder moment de beschikking over haar beker. Ben benieuwd hoe Quinn de rijst vindt. Hij went er vast wel aan. René en ik doen eigenlijk nooit spelletjes (tja wilde spelletjes, maar dat geldt niet ) Wel eens poker,maar hij kan niet zo goed tegen zijn verlies. Mir balen dat Tijn zo slecht slaapt. Heb je het idee dat hij last heeft van zijn mond? Anders gewoon eens een zetpil proberen. Dat werkte bij Lynn erg goed. Ik deed dan een zetpil, even wat drinken (melk ofzo, een klein beetje) en dan weer naar bed en dan sliep ze meestal snel weer. Dus jullie hebben eigenlijk niet geslapen vannacht....bahbahbah. En dat ruzie maken is zooooo herkenbaar. René en ik maken ook altijd ruzie als Lynn loopt te spoken. Lekker afreageren op elkaar. Mamsie, sterkte met je harde buiken. Hopelijk zijn ze niet te heftig! Celientje fijn dat alles goed was op het cb. En hij maakt dus al een blokkenstoof? Wat knap. Lynn smijt alleen maar en heeft het geduld niet om alle vormen er door te doen. Jammer dat zijn vader ziek is. Lynn snapt ook zo veel opdrachten. Zo leuk. Knappe kindjes. Fijne dag allemaal
Het eten vandaag ging geweldig! Fruit ging goed, zomaar een heel appeltje opgegeten. Brood ging goed en vanavond heb ik hem rijst met spercieboontjes gegeven. En daarbij moest ik wat ei proberen om te kijken of hij daar een reactie op had. Ging allemaal goed! Hij was sowieso goed gemutst vandaag. Echt heel lekker gespeelt. Hij is nu vooral met van die potjes die in elkaar passen aan het bouwen. Blokken ook maar die potjes zijn toch je van het op t moment. Chacha fijn dat het spugen over is. Hopelijk de diaree ook gauw. Hoe heeft ze vandaag gegeten? Lijkt me lastig je moeder zo in het ziekenhuis te zien liggen. Weet dat ik dat slecht zou trekken! OH Mir ik hoop zo dat Tijn de nacht even lekker doortrekt. Heb geen advies voor je alleen heel veel knuffels! Mamsie hoe is het nu met de harde buiken? Misschien even wat gas terugnemen meid! Jammer van je weekendje celientje maar aan de andere kant, met je kindje is toch veel leuker! Even een vraagje, Krijgen jullie kindjes sochtends brood of pap? En pap of melk dan uit een flesje of beker? Ik ga naar Paul kijken. later!
Dank voor de kuffels, ze worden hier warm ontvangen, lief! Nu hopen dat er een betere nacht aankomt voor straks. Zetpil had ik hem gisteren ook gegeven, maar daar werd hij hyper van ofzo.. want toen was het dikke pret en wilde hij alleen maar beneden zijn en spelen. Dat was het meest rare van vannacht, hij heeft met al zn speelgoed zitten spelen.... Toch ook wel fijn te lezen dat het ruziemaken toch ook op die momenten bij anderen voorkomt... Chacha, wat fijn dat Lynn niet meer spuugt! Hopelijk knapt ze nu snel op. Heeft ze nog koorts? Wat een heftige operatie heeft je moeder gehad zeg! Dat is niet niks. Gelukkig is de operatie wel geslaagd. Heel erg veel beterschap voor je moeder. Wat een vervelend verhaal ook van jullie kraamverzorgster... Kan ze na de chemo nog wel zwanger worden? Of moeten ze die hoop dan opgeven? Juud, wat een lekker koppie heeft Lynn daar zeg! Helemaal in dr sas! Hoe is het nu met haar? Nog steeds zo ziek? Pinguin, wat een heerlijke dag vandaag Lekker dat hij zo gesmuld en gespeeld heeft. Heerlijke momenten zijn dat dan he! Gelukkig reageerde hij goed op ei. Rijst vond hij dus ook best lekker? Goed joh dat hij echt aan het bouwen is. Tijn doet mij soms wel na, maar heeft helemaal het geduld niet, dus het liefste gaat hij á la Lynn zich bezig houden met het smijtwerk... Balen celientje, dat je net een vrij weekendje had en je plannen nu niet door kunnen gaan. En het is ook nog rotweer het weekend, dus met Vinny lekker de hort op is er ook niet bij, maar ja, je kunt wel het hele weekend lekker van je mannetje genieten! Kira, hoe is het bij jullie? Blup heb ik ook al eventjes niet gezien en Ezzie? Heeft Niek al weer internet? Pinguin, Tijn krijgt sochtends een fles pap. 200 cc melk met 6 scheppen bambix in een fles. Wat doe jij sochtends? Wij hadden vandaag verjaardag van mijn schoonvader die is 60 geworden. Tijn was helemaal vrolijk en heeft heerlijk met zn nichtjes gespeeld. Ik snap er niets van.... wij zaten er als zombies bij, maar meneertje had energie voor tien.. na zo'n nacht? We zijn vroeg weer naar huis gegaan, we wilden Tijn niet eerst even daar laten slapen en dan weer met hem sjouwen. Bart is nu weer terug gegaan, mafkees, het is toch een halfuurtje rijden. Maar ja, hij heeft veel familie al een tijdje niet meer gezien. Ik ga mooi zo slapen, dat weet ik wel! Nou fijne avond iedereen!
Inderdaad raar van dat spelen snachts mir. Gefelicteerd met je schoonvader! Die van mij wordt al 65 dit jaar. Hoop echt dat Tijn beter gaat slapen. Merk aan Quinn nu dat er wat bepaalde dingen betreft echt gewenning in zit. Als hij wakker is en hij ziet me dan wil hij alleen nog met me mee, maar is het alleen een speentje dan slaapt hij wel weer door, maar soms hoor ik hem midden in de nacht ook opeens kletsen en dan is het na een tijdje weer stil. Rijst vindt hij erg lekker. Hij wilde het ei en de boontjes niet, maar toen zag hij de rijst en dat wilde hij wel en alles door elkaar heengemengd ging prima. Nou vind ik ook goed hoor. Quinn krijgt sóchtends dus ook nog een fles(210/7 en 3 schepjes bambix), maar er is ons dus aangeraden de flessen eruit te gooien (hij is immers geen zuigeling meer) en brood en een beker melk te geven. Ik weet nog neit wat ik daar van vind. Eigenlijk mag hij ook niet meer uit een tuitbeker drinken want hij moet uit een beker drinken. Ik vroeg me af hoe jullie dat allemaal doen. Ik heb het idee dat hij nog wel behoefte heeft aan dat flesje, dus blijf het nog wel even geven. Ik ga ook zo mn bedje in. trusten meisjes
Hier wordt ook geadviseerd om de flessen eruit te doen hoor. en idd ook de tuitbeker vervangen door een beker. Maar ik doe het rustig aan. De beker wil sowieso nog niet zelfstandig, want dan wordt het een hele knoeiboel. Dus alleen smiddags drinkt hij samen met mij uit een gewone beker. Hij oefent dus elke dag wel. Tussendoor gewoon de tuitbeker of een klein flesje. Savonds drinkt hij meestal geen melk meer, alleen als hij geen yoghurt heeft gehad of niet veel heeft gegeten. Dus eigenlijk heb ik alleen voor sochtends nog de fles met pap. ik ben ondertussen al verhuist naar bed.. en ga nu echt mijn ogen dicht doen. Ik heb nog niets gehoord uit de slaapkamer hiernaast, dus dat is tot nu toe een goed teken! trusten!
Pinguin Lynn krijgt een bordje pap 's ochtends met een lepel. Brood gaat er 's ochtends niet in. En een gewone beker wordt hier nog maar weinig uitgeprobeerd. Lynn krijgt alleen 's avonds nog een flesje, maar het is steeds minder wat ze drinkt, zo'n 100 cc Verder gebruik ik gewoon de rietjesbeker hoor. Ze kunnen zoveel vinden wat allemaal moet. Fijn dat Quinn zo gesmuld heeft. Wij hebben pannenkoeken gegeten. Niet zo'n juiste keuze met buikgriep, maar ze heeft heerlijk gesmuld en alles is er in gebleven. Mir wat raar van dat spelen 's nachts. Energie over Ik zou er ook niet zo blij van worden. Hoe heeft hij vannacht geslapen? En was Bart nog laat weer? Lynn heeft geen koorts, wel erg moe, ze ligt nu al weer in bed. Gaf aan naar bed te willen....René wilde haar naar bed brengen, maar dat was niet de bedoeling...BOOS....ik moest het doen Dus René is de komdende dagen aan de beurt om Lynn in bed te leggen. Tijn 's avonds geen melk meer? Gaat dat goed? Heeft hij dat zelf aangegeven? Ik ga zo ff douchen...wat een vies weer...bleeeh niks aan. En ik heb geen zin om de hele dag binnen te zitten
ja vies weer he... wat gaan jullie doen chacha? Al wat besloten? Bart is nu even rennen. We wilden misschien pannenkoeken gaan eten ergens. Misschien komt bart zo met goede ideeen. Tijn drinkt savonds niet altijd meer melk. Eigenlijk maakt het hem niet zo veel uit, het is voor mij eerder een psychisch iets want ik denk dat hij dan pas goed kan slapen. Maar soms heeft hij zoveel gegeten en ook nog eens een toetje, dan is het onzin om nog wat melk te geven. Lynn wil alleen door mama naar bed gebracht worden? Gelukkig geen koorts meer, gaat de goede kant op dus. Heeft ze vannacht doorgeslapen? ja dat spelen van Tijn was echt vreemd. Maar normaal ga ik ook niet met hem naar beneden. Toen was ik het zo zat, had alles geprobeerd, dus dan maar naar beneden. Maaaar vannacht was veel beter. Drie keer eruit en niet zo lang eruit, even wiegen en weer slapen. Tijn stonk ook echt wel uit zn mondje, dus ik denk toch ook keelpijn En grijpen naar zn oortjes.. maar ja, overdag goed gemutst dus ik weet het niet. Ik ga maar even wat opruimen hier en de oven aanzetten voor lekkere broodjes! Fijne dag!
Goedemorgen allemaal, Allemaal goede nachtrust gehad? Mir, hoe ging het vannacht? Wat een spookie he dat hij gewoon lekker gaat zitten spelen 's nachts. Toen vinny zo slecht sliep 's nachts werd hij gewoon 's morgens gezellig wakker en speelde de hele dag weer door, terwijl ik inderdaad net als jullie als een zoutzak op de bank zat. Ergens schijnen ze zo'n stiekem energiepotje te hebben. die zou ik ook wel willen Fijn dat Quinn zo lekker gegeten heeft. Vinny drinkt 's morgens ook nog uit een fles. 210 ml melk met pap erbij. Vind hij heerlijk, en ik makkelijk Tussende middag brood met melk, ''s avonds met de pot mee, of een potje, toetje en soms voor het slapen nog een beetje warme melk. Hij drinkt uit een tuitbeker, die krijgt hij eigenlijk op vaste tijden, maar ik ben niet altijd zo aan de tijden vasthoudend, dus soms drinkt hij ook gewoon meer. Op CB hebben ze niets gezegd van die fles, dus ik laat het lekker maar zo. Ga hem eerst leren drinken uit een pakje of uit een gewone beker. Hij vind zijn fles gewoon nog zo lekker. Dacht eigenlijk eerst dat ik een uitzondering was met nog een fles ! heb ook wel weer plezier gehad aan het mannetje hoor dit weekend, maar als je constant alles alleen moet doen zijn die 2 weekendjes in de maand dat ik dan alleen ben heerlijk. Het is gewoon wat moeilijker om bv met vinny even naar ikea te gaan, ik moet met de 2 bussen, ben dan dik 1 uur onderweg, dan zit hij de hele dag in de buggy en dat vind ik neit echt handig voor hem. Ach, ga ik over 2 weken wel proefzitten op een bank. Het ziet er hier nu redelijk droog uit, vinny gaat zo even slapen, en ik hoop dat we dan straks in ieder geval even naar de eendjes toe kunnen. groetjes jose
hey, was ik weer eens, ff snel, Marno ligt nu bij papa dus kan typen. Hier sóchtends ook nog steeds een fles pap, hij vind het lekker, ik vind het makkelijk,. maak hem alvast voor ik hem eruit haal en dan drinkt ie hem bij ons in bed op. Heerlijk nog ff tegen me aan. Ik denk dat als het straks eerder licht word en wat warmer dat ik dan wel met hem naar beneden ga en brood ga geven. Vooralsnog lekker knus in bed. sávonds ook nog een flesje, van 100cc, soms idd geeneens nodig maar nog ff zo gezellig, en misschien ook het idee dat ie er beter op slaapt. Wat het uit een beker drinken betreft. Zou het knap vinden als ze dat nu al zelfstandig zonder knoeien kunnen. Dus hier fijn een tuit, soms wat slokjes uit een beker en als ie tegen de 2 jaar loopt vind ik een beker vroeg genoeg. Op m'n werk doen we het ook zo, 2 jaar en een beker, soms kunnen ze het dan nog niet. oh, oh, daar komt ie weer, straks meer,...