September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    Zo, hij ligt in dromenland.

Die Lynn, al zo duidelijk haar voorkeur voor wie haar naar bed brengt! hihi, alleen op het moment niet echt handig...Fijn dat het spugen over is.

Gekke Tijn, s'nachts willen spelen, en de volgende dag dan niet moe zijn, hoe krijgen ze het voor elkaar he. Zo raar af en toe. Dan loop jij er als een zombie bij van een gebroken nacht en hun hebben nergens last van. :(

Fijn dat het zo goed ging met het eten pinquin. Eet ie de rijst dan droog met de sperciebonen?

Beterschap met je mama chacha. Hoop dat ze snel opknapt.

Hier gaat verder alles z'n gangetje, boekjes lezen vind ie nu ook erg leuk en dat moet nu standaard voor het slapen gaan.
    Gister was ie (weer) gevallen, zag niet hoe maar het was wel hard want hij moest ff goed huilen maar t was toch snel over.
    later aaide ik hem over z'n bol, zit er een heel ei! :oops: met z'n knar dus ergens tegen aan gevallen,. arme ziel.
    vandaag was de bult gelukkig alweer weg.

Juudje gaat het met Lynnie alweer beter?

2. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Uiteindelijk hebben we niet veel gedaan Mir. Wel even weggeweest met de auto. Jullie nog pannenkoeken gegeten?
    Lynn heeft afgelopen nacht niet doorgeslapen, 2x wakker.
    Vanavond wil ze helemaal niet slapen. Echt last van kiesjes, aan de oren trekken en heeeeeeel mopperig. Net uit bed, zetpil, even beneden zitten (wachten tot de zetpil gaat werken). Ze heeft als een bezetene rondgerend.

Dus Tijn misschien keelpijn :(
    Fijn dat ie goed gemutst is. Lynn absoluut niet vandaag.

(hmmm ze huilt nu al weer)

Celientje kan me voorstellen dat het lastig is om in je eentje zo naar de ikea te gaan. Zou ik ook niet zo snel doen in mijn eentje met kind.
    En je bent geen uitzondering met die fles dus....volgens mij geeft iedereen hier nog wel een fles. :)

Ezzie vindt het leuk om te lezen hoe jullie dingen op jullie werk aan pakken.
    Zoals nu met de beker.
    Boekjes lezen vindt Lynn ook zo leuk, echt onderdeel van het slaapritueel.
    En agos weer gevallen en een ei :confused:

Lynn gaat dus niet slapen :(

3. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    lynnnn, ga eens slapen meis,.... hoop dat de zetpil snel werkt en haar een beetje de nacht door helpt, (en jullie) sneu dat ze er zo'n last van heeft.

geloof ook dat de meeste nog lekker een fles geven! :)

Was gister bij de verkoop van de speelotheek, ze stoppen ermee, al het speelgoed voor een habbekrats weg, heb een doos vol met:
    een treinbaan, treintjes, boompjes, koeien, varkens, schapen, poppetjes, traktor en een boerderij huis die hij helemaal geweldig vind, (de treinbaan is ie nog te klein voor hoor) dat alles voor het schokkende bedrag van 5 euro! :D :D
    Was er helemaal blij mee!

4. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Mir misschien moet je toch zn oortjes en neusamandel effies laten nakijken. Quinn stonk ook zo uit zn giegeltje! En overdag was hij de vrolijkheid maar snachts een ramp dus!
    Heeft hij geen koorts?

Hier zijn de nachten ook nog niet goed, maar ze zijn niet meer zo dramatisch als ze waren.
    Hij wordt nu meestal tussen 4 en 6 wakker en dan komt hij tussen ons in.
    Vind t zelf al een hele verbetering!

Latig he die kiesjes en gewoon niet weten wat er mis is met onze kindjes.

OOh ezzie weer een bult. yuk. Quinn heeft ook regelmatig blauwe plekken. Gisteren deed ik de deur dicht en besloot hij er voor te gaan staan. AUW! blauwe wang. Naja hoort erbij denk ik maar zo.

Heeft lynn helemaal niet meer gespuugd? en dr diaree? hoe is het daar mee.

We hebben een vakantie geboekt! Gaan een weekje skieen in Oosternrijk met Steven zn broer + vriendin.
    Ik ga niet skieen maar lekker sleeen en zwemmen enzo.
    En gewoon even niet werken en genieten van mekaar.
    Zwager & zwageres zeiden vanmiddag al dat zij wel even gingen oppassen. Konden wij lekker met zn tweeen eten ofzo.

Quin is trouwens zo vrolijk, zo anders dan voor hij aan zn oortjes werd geholpen. Hij gaat trouwens opeens ook veel meer zeggen enzo. Echt napraten. ZO grappig!

Ik ga Quinn zn tasje klaar maken en een beetje ruimte creeeren. Mn nichtje heeft ooit zon duur houten keukentje gekregen. Nu ze10 wordt doet ze daar niet zo veel meer mee en wellicht kan ik Quinn daar aan het koken zetten ipv aan mijn broekspijpen te hangen als ik wil koken ;)
    Echt een mooi ding!

Nou ik ga er vandoor.

later!

ps Narcissen.. hoe is het daar?

5. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    Leuk zo'n keukentje pinquin! Wie weet houd dat hem lekker bezig. leuk om te zien dat ze je nu na gaan doen met alles.

het is dus echt wel goed geweest dat ie aan zijn oortjes is geholpen als je al zo'n verschil merkt. Fijn hoor.
    Heerlijk op vakantie! Even ertussen uit. Geniet ervan!
    Wanneer gaan jullie?

Wat doen jullie met de zomervakantie?
    Ik zou aan de ene kant nog best even naar griekenland willen ofzo, Voor z'n tweede is ie natuurlijk nog gratis (min of meer) denk dat we het hierna niet meer zo snel zullen doen.
    maar ja, we willen nog zoveel dit jaar, is toch weer een hoop geld,.. dus zit nog beetje in dubio.

6. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Hoi meiden. Hier gaat alles goed. In tegenstelling tot de andere kindjes slaapt Seán de laatste nachten het klokje rond :D :D :D . Zoals jullie begrijpen zijn we daar echt super blij mee. Overdag slaapt ie nog steeds een uur en 15 minuten. Meer heeft ie gewoon niet nodig.

De laatste tijd heb ik niet veel tijd gehad om te schrijven maar ik lees wel mee hoor. Ik ben bezig geweest de benedenverdieping te herorganiseren. Ik heb nu een eigen speel- en zithoek voor de boys in de serre gemaakt. Dus nu blijft onze zithoek redelijk speelgoedvrij. Voor de rest komen mijn ouders donderdag 3 dagen oppassen want ik ga samen met manlief een lang weekend naar Barcelona. Nu maar hopen dat er geen enge explosieven afgaan als wij er zijn!

Mir jeetje wat is Tijn allemaal aan het uitspoken? Raar joh maar het kan best een kies ofzo zijn. En dan zijn ze op gegeven moment zo wakker dat ze lekker gaan spelen. Volgens mij is het zo weer voorbij en kun je snel weer lekker slapen. Positief denken!

Hier krijgt Seán pap of brood voor zijn ontbijt. Eigenlijk eet ie dan heel weinig dus krijgt ie daarna altijd een halve peer en 30 minuten daarna meestal een rijstewafel en zo kan ie er tot de lunch mee door. Aan tafel drinkt ie altijd keurig zelf uit een normale beker maar overdag geef ik 'm een tuitbeker. Is toch wat veiliger.

Celientje ik kan het me voorstellen hoor en voor dat soort zaken is het inderdaad handiger om je handen vrij te hebben hoewel Seán dat autootje in de ikea helemaal geweldig vindt en er niet uit meer is te krijgen..

He Ezzie jij hebt een goede slag geslagen!

Slaapt Lynn al?

Lekker pinguin naar de sneeuw! Ik ga ook maar dan met vriendinnen en zonder familie hihi. Die laat ik lekker thuis.

7. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    Wat heerlijk paddy dat Sea'n klokkie rond slaapt nu! en dat allemaal door die trainingen?
    Overdag dan niet zoveel maar denk dat dat nu niet meer uitmaakt!

lekker zo'n eigen speelhoek voor de kids, anders zit je idd continue in de rommel, houden ze alles dan ook wel daar of gaan ze ermee slepen?
    en ook nog naar barcelona! heeeeeerlijk, even tijd voor jullie twee, geniet ervan!

:confused: drinkt ie echt al uit een gewone beker? helemaal zelf? dat is dan erg knap, goed hoor. Wat ik al zei, sommige kids van 2 jaar hebben er nog moeite mee!

8. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    We hebben er ook een normale 2-zitsbank neergezet dus ik zit er overdag nu ook. Tja eigenlijk werk ik als een soort magneet :D waar ik zit daar zijn de jongens ook dus het werkt erg goed.

Ja allemaal dankzij de trainingen van manlief :D . Ik ben erg trots op 'm. Misschien is het toeval maar sinds ik 'm 's nachts sokjes aan doe gaat het goed.

Oei Chacha zijn jullie nog bezig met Lynn?

9. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    \:D/ \:D/ marno werd pas om 7 uur wakker! Wat heerlijk is dat zeg.

Lynn de nacht nog een beetje doorgekomen?

Fijne dag allemaal.

10. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Lynn krijgt, de laatste paar dagen, 's morgens en's avonds een fles. Zolang ze niet wil eten, geef ik ze maar ff de fles.

Gisteren was het drama. Sloeg ze de lepel uit mijn hand,dus ik verhefte mijn stem en ze heeft de rest van de tijd aan tafel zitten huilen. Maar eten..... ho maar. Zelfs vleesje(gehaktbal) wilde ze niet.

Volgens mij waardeert ze mijn kookkunsten niet zo.

Kom ik boven, ligt ze in bed, met de slaapzak helemaal open geritst. Rara, politiepet.; Lynn heeft me toch een fijne motoriek. Poppetjes van de duplo rechtop zetten. Figurenblokjes in de daarvoor bestemde gaten doen. TV aan en uit zetten. Maar lopen, ho maar.

Pinguin, Lynn stinkt ook uit haar waffeltje.

Heb eigelijk de rest niet gelezen. Wilde ff vlug laten weten dat ik nog leef.

Tot later

11. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    hier weer even een berichtje van mij (nog steeds zonder internet)

als het goed is hebben we eind volgende week weer internet :D

Deborah loopt nu echt sinds 14 januari! Ze vindt het helemaal geweldig en doet niets anders meer. Ze is ook erg vrlijk en de nachten gaan goed. Niets te klagen dus!

Hopelijk gaat het met iedereen goed, goede nachten en geen zieke kindjes...

tot gauw.. ik beloof het ;)

12. celientje

celientje Actief lid

9 nov 2005
    382
    0
    0
    nu nog thuisblijfmoeder
    almere
    Niek fijn dat je bijna weer internet hebt, en wat heerlijk dat alles zo goed gaat. Wat leuk dat deborah nu ook loopt !

Wat een butsen en blauwe plekken weer bij de kiddies. Het zijn ook allemaal een beetje brokkepiloten. Vinny ook weer , speelt hier altijd met de wasmand, klimt hij op, dan gebeurd er niets, loopt hij naar de mand toe struikelt hij en pats met de zijkant van zijn wang op de mand. Weer blauw.

Juudje, komt wel hoor dat ze gaat lopen. Als kinderen heel vroeg al bezig zijn met de fijne motoriek kan het lopen wat later komen. Komt goed.

paddykira, wat heerlijk lekker naar barcelona. Ben er ooit geweest en het is zo'n prachtige stad en zoveel te zien !

Goed idee pinquin zo'n keukentje. Kan inderdaad goed voor afleiding zorgen. Ik wil voor vinny een bezempje en stoffer en blik gaan kopen, hij wil ook altijd helpen , al is dat dus geen succes :D

Wow ezzie, wat mooi, zoveel speelgoed en dat voor zo'n bedrag !

Pinquin, leuk dat jullie gaan skiieen. heerlijk.
    En wat goed dat Quinne nu zo heerlijk vrollijk is.

Ik weet ook nog niet wat ik met de zomervakantie doe. Heb wel een stapel boekjes gehaald, maar moet nog met de vader van Bart en de vader van de oudste 2 overleggen wanneer de kinderen allemaal hier zijn, heb wel al een beetje een idee, maar moet echt gaan kijken voor een budgetvakantie, heb nauwelijks vakantiegeld dus het moet echt goedkoop worden, mara ik vind wel wat leuks.
    Heb er wel zin in.

Vinny krijgt alweer een tand, nu rechtsonder de hoektand en de andere 3 hoektanden zie je al zitten, als die tand door is heeft hij al 9 tanden en 4 kiezen, pff hij gaat snel.

Tijd voor televisie.

groetjes
    jose

13. Narcissen

Narcissen Bekend lid

20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,
    Nee, ben nog niet bevallen... Het grote wachten is wel begonnen hoor. Ben heeeeel erg benieuwd hoe het deze keer gaat beginnen. We zien wel dus.

Helena kan bijna uit een gewone beker drinken.. Soms gutst het er langs. Dan is ze te enthousiast. Maar soms heb ik daar ook geen zin in en gaat het in een flesje....
    Verder krijgt ze soms 's morgens nog een flesje melk. (100 ml) Lekker bij ons in bed. En 's avonds voor het slapen gaan nog een klein flesje.(ook 100 ml)
    Hier drie keer op de dag een "melk" -moment.

Paddy, wat heerlijk dat Sean goed slaapt. Zal het terwijl ik dit schrijf meteen afkloppen...
    Fijn, niet al het speelgoed overal.. Wij ruimen het meestal aan het eind van de dag op om het de volgende dag weer overal te verspreiden. Maar..dan begin ik de dag tenminste opgeruimd.

Hoera voor Marno! Dat hij vannacht ook maar zo lekker mag slapen!

Ook hoera voor Deborah! Gaaf hoor dat ze loopt!
    Lekker rustig zonder internet. Geloof dat ik dan echt ontwenningsverschijnselen zou krijgen.

Juudje, fijn dat we weer van je lezen. Maakte me toch een beetje zorgen.
    Wel vervelend dat ze zo slecht eet zeg. De niet-eet periode van Helena is inmiddels weer voorbij. Ik hoop dat Lynn toch ook weer snel gaat eten!
    Eet Lynn normaal van een lepeltje? Ik merk dat Helena het heerlijk vindt om zelf te eten. Dus knoeien met haar handen en proberen om zelf te eten met haar lepeltje. We eten dan zelf tegelijkertijd en laten haar ook knoeien. Soms gaat ze het op de grond gooien, dan gaat haar bord snel weg!

Mir, hoe was jouw nacht?

14. Narcissen

Narcissen Bekend lid

20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Ezzie, wij zijn van plan om te gaan wandelen op Corsica. Kamperen en wandelen is ons vorig jaar met alleen Helena goed bevallen. Moet met twee kinders ook kunnen lijkt ons.
    Moeten nog wel een wat grotere tent gaan zoeken...

Griekenland wil ik ook nog erg graag heen! Lijkt me geweldig!

Pinguin, heerlijk Oostenrijk! Zeker als je ook nog eens samen uit eten kunt!
    Heerlijk dat Quinn beter in zijn vel zit. Dat de operatie zo'n effect heeft zeg! Wauw! Ik hoop voor jullie dat hij zo goed blijft slapen!

Oja, Helena drinkt haar roosvicee enzo gewoon uit de tuitbeker hoor. En ze heeft zo'n rietjesbeker. Ze drinkt best veel en was niet van plan de tuitbeker te vervangen door een gewone! Dan blijf ik bezig!

Morgen weer naar de VK.

15. Narcissen

Narcissen Bekend lid

20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Zie nu ook jouw berichtje Jose.
    Arme Vinny, weer een blauwe plek erbij. Soms kunnen ze zo onhandig vallen.....

Hoe doe je dat met de vakantie? Ga je dan samen? Lastig lijkt me om een budget-vakantie te vinden. Wil je in Nederland blijven? Succes met zoeken!
    Wat een tanden heeft Vinny al zeg! Hier een totaal van 9..

Ga nu ook op de bank hangen!

16. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    HOERA voor Deborah. Goed zo meid...lekker lopen!

Narcissen dus nog niet bevallen. Spannende tijden hoor.

Celientje. Vinny dus zo naar gevallen...getsie. En hopen dat je een leuke vakantie vindt!

Ach juudje, volgens mij kan je best wel koken, maar is je dochter gewoon eigenwijs. Wat goed zeg, dat ze de slaapzak open kan krijgen! Lynn peutert wel aan haar rits maar krijgt die echt niet open.

Ezzie wat lekker dat Marno zo laat wakker was!. Uitslapen voor jullie begrippen.

Dus Seán aan de sokjes 's nachts? Ik kan ook echt niet slapen als ik koude voeten heb. Fijn dat het zo goed gaat met de nachten!
    En wat heerlijk dat jullie straks naar Barca gaan! Heerlijk.

Ezzie hier doen we dit jaar niet aan vakantie. Ben weer eens uitgerekend in de zomer.

Pinguin wat fijn dat de nachten al heel wat beter gaan.
    Lekker idee van de skivakantie. Wanneer gaan jullie?
    Leuk dat Quinn zo aan het napraten is....misschien hoort ie toch een stuk beter doordat hij nu buisjes heeft?

Heb vandaag weer een echo gehad. Ze zeggen dat ik 9 weken en 5 dagen zwanger ben. En dat ik uitgerekend ben op 20 augustus. My birthday.
    Zat al te trappen met de beentjes en zwaaide al naar ons. Helemaal geweldig.
    Lynn was mee (geen oppas) en dat was geen succes...zodra ik met de buik bloot ging liggen begon ze te huilen. Totdat we klaar waren :( Kom niet aan mijn mama.

Lynn is sowieso raar. Volgens mij een sprongetje (en combinatie met tanden). Alles is weer opeens eng, mama mag niet van haar zijde wijken, ze is mopperig en kan uit het niets woest worden.
    Gisteravond om half 10 is ze gaan slapen. Regelmatig wakker vannacht en om 5 uur klaarwakker. Om kwart over 6 weer in slaap gevallen, maar toen moest ik er al bijna uit. Wat een tuttebel. Vanavond wilde ze ook niet slapen. Heeft heel hard gegild. René heeft het opgeknapt (anders wordt ze helemaal zo claimend naar mij toe)

Vandaag verder gewoon gewerkt. Morgen ff naar mijn mams. En vanavond vroeg in bed.

17. Narcissen

Narcissen Bekend lid

20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Chacha, wat gaaf zeg dat de echo goed was!
    Ha, ha en op je verjaardag uitgerekend! Had je zelf het idee dat je langer of korter zwanger was?
    Hoop voor je dat Lynn weer snel in haar hum is! Vervelend hoor zo'n meisje dat niks wil behalve aan je broekspijp hangen! Ik hoop voor je dat ze vannacht lekker slaapt!

18. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    wat lekker Paddy dat hij lekker doorslaapt..Eslem slaapt de laatste maanden ook super goed..soms wel eens een rommel weekje er tussen maar dan slaapt ze gewoon bij ons..

Hoe laat gaan jullie kindjes naar bed?
    Bij eslem schommelt het echt..ik was eigenlijk voor stipt 7 uur..maar als ze soms overdag veel heeft geslapen dan is ze net nog niet moe genoeg op dat tijdstip..zo had ik vorige week steeds slaapproblemen met eslem..dat ze ging gillen in bed..en dat was toch blijkbaar omdat ze gewoon niet moe genoeg was. Soms ligt ze er om 8 uur in. En soms als k weleens op visite ga later..

Eslem drinkt ook uit een beker..ze wilt het flesje eigenlijk niet echt meer..
    maar het nadeel is dat ze het ook heel leuk vindt om met het water te spelen als ze niet meer zo'n dorst heeft. Meestal doe ik maar een klein beetje water erin maar dat is genoeg om de vloer mee te dweilen of over zich heen te gaan. Maar als ze echt drinkt gaat het over het algemeen gewoon goed..soms als ze te enthousiast is kiepert ze het ver zich heen.
    Alhoewel ze het niet pratend duidelijk kan maken pakt ze als ze dorst heeft haar bekertje en komt die dan naar ons brengen hehe..zo van ik heb dorst..
    Ik geef eslem trouwens altijd water..bijna nooit limonade of iets anders. Ze hebben hier geen kinderlimonade zoals in nederland en de rest is suiker troep. En ach..water is het meest gezonde toch.

Kira wat betreft die sokjes..hoeft geen toeval te zijn..ik heb voordat ik naar nederland ging 2 maanden terug een paar dagen bij eslem op de kamer geslapen..en haar kamertje was super koud..ik had daar geen flauw benul van! Toen ben ik haar dik gaan aankleden..een maillot onder haar broekje enzo..en hup toen ging het slapen goed!
    Dus het kan best zijn dat die sokjes lekker warme voetjes geven en daardoor gewoon lekker blijft slapen..het hoeft het niet perse te zijn natuurlijk maar het is mogelijk..

Niek wat heerlijk dat ze loopt nu! lopen nu alle kindjes?
    pff ik ben zooo blij dat eslem al maanden loopt..ik denk dat het je een hoop gesjouw scheelt..

ohhh narcissen wat spannend! je kunt elk moment bevallen..hehe..weet je al wat het is?

chacha: nog een keer gefeliciteerd meis..spannend zo'n volgende zwangerschap! krijg je met 12 weken nog een keer een echo?

Als jullie met de kids spelen..wat doen jullie dan?
    Ik ben zelf helemaal niet zo spelerig met eslem..mijn man eigenlijk ook niet echt..ja soms kroelen of met haar speeltjes spelen enzo..maar niet echt actieve spelletjes..
    Hebben jullie tips en of ideeen voor me?
    Ik zit er ook aan te denken nog wat speelgoed voor haar te kopen..maar het is hier super de super duur..maar ik hoor iedereen over blokken en van die dingen die je er met een hamertje in slaat en dat heb ik hier helemaal niet. WEet ook niet f ik dat kan vinden.
    ze speelt wel met de duplo en ze kan ook bouwen ezg maar..of iniedergeval..de duplo in elkaar zetten...ze bouwt nog geen huizen ofzo :p

19. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    Zo leuk, als ik zeg papa gaat centjes verdienen dan gaat Mano met z'n vingertjes over elkaar, heb hem dat 3 keer voorgedaan ofzo en toen pikte die het al op! zo schattig!

Marno ligt in principe om 19.30 op bed, soms iets eerder en soms wat later. Dat ligt ook aan of ie wel of niet moe is.

Goed hoor dat Eslem alleen water drinkt, marno drinkt wel diksap&roosvicee maar nu dus geen water meer omdat ie aan het smaakje gewend is, vind ik eigenlijk wel jammer.

Leuk weer een echo chacha! Dat je het al zo goed kan zien he. Geweldig.

Wat goed dat deborah loopt! hoera!

Knappe Lynn die dr slaapzak al openrits zeg! Alleen niet echt handig voor mama! Achterstevoren aan trekken en je bent als het goed is van het probleem verlost.

20. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Hihi wat leuk van Marno, een kindje van de zw.schapsgym doet dat ook...zo grappig gezicht.

Gulay Lynn ligt hier tussen 19 en half 8 in bed. Maar als we bij mijn ouders eten ligt ze er later in.
    Wat goed dat Eslem ook al uit een beker drinkt. Lynn gaat zitten soppen met haar handen.

Hier geen echo meer met 12 weken. Ik kies niet voor de combitest, dus die echo heeft geen zin. Wel weer 1 met 20 weken.

Lynn vindt het leuk om pakspelletjes en verstopspelletjes te doen. Dat is het actieve wat we met haar doen. Ik lees boekjes met haar, bouw torens (die zij weer sloopt) en ze vindt het leuk om me te helpen...afstoffen was opvouwen (nou ja vouwen).

Lynn heeft vannacht weer doorgeslapen....Overdag was dikke drama met slapen. Net ook weer heel boos met slapen. Maar we hebben onze strenge aanpak weer opgepakt. de 10 minutenregel. En ze is zowaar na 10 minuten in slaap gevallen.
    Vanmiddag bij mijn mams geweest. Ze miste Lynn zo zei ze...ach en tranen in de ogen....oei dat kan ik slecht hebben met mijn hormonen hoor.
    Het gaat stukken beter met haar. Ze zat rechtop voor 5 min.
    Alleen had ze vannacht veel pijn gehad. Dus weer andere pijnstillers.

Deel Deze Pagina