September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    leuk chacha je banner1 zo blijven we beter op de hhoogte!

mag je Lynn mee nemen naar het ziekenhuis? Of is dat beter van niet, niet gek hoor dat je de tranen van je mam's slecht kan hebbe, zonder hormonen lijkt het me al moelijk!

2. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Lynn was vanmiddag mee. En toen zei mijn moeder dus van hoe erg ze haar miste. Tja ze past ook iedere week op.
    Lynn had zich keurig gedragen in het ziekenhuis....alleen op parkeerplaats niet...driftbui omdat ze de auto in moest. Ik kreeg haar de autostoel niet in...ze gedroeg zich als een plank.

3. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hoi!
    Hier was ik ook weer!
    Wauw Chacha, een goede echo. Geweldig dat het kindje nu ook al aan het zwaaien was! :D Mooi dat je je banner ook hebt aangepast, kunnen we het ook goed bijhouden ;) Grappig dat de termijn nog steeds zo is dat je op je eigen verjaardag uitgerekend bent. Wacht je met vertellen tot 12 weken, of is het nu geen geheim meer voor bijv. je werk ed?
    Blij dat Lynn weer aan de betere hand is!
    Fijn dat het beter gaat met je moeder. Hoe lang moet ze nu nog blijven in het ziekenhuis? Kan Lynn niet op bezoek bij oma? Of wacht je tot ze weer thuis is?

Haha Juud, Lynn doet dus gewoon haar slaapzak uit? Oei... daar zal je dus echt niet blij mee zijn... Hopelijk was het eenmalig... Wel erg goed trouwens dat ze dat al voor elkaar krijgt! Hoe is het nu met stappen aan de hand? Doet ze dat wel? Of van tafel naar stoel gaan?
    Het is al een tijdje aan de gang he, die niet-willen-eten-periode... :( frustrerend joh... dat van de lepel uit je hand slaan dat herken ik ook wel. Heeeel irritant. Goed dat je dan maar gewoon flessen geeft, dan krijgt ze toch wat binnen.
    Hoe is het eigenlijk met jou? En de plannen voor de studie of werk? Heb je nog een andere optie?

Ohhhh nog niet aan het bevallen Narcissen? T wordt nu wel erg spannend!
    Hoe was het bij de VK?

Kira, heerlijk naar Barcelona! Is het daar een beetje mooi weer nu? Erg fijn dat Seán nu gewoon weer goed slaapt, dan ga je ook een heel stuk geruster weg! Bart en ik willen ook binnenkort een weekend met zn tweetjes weg, maar nog geen idee waarheen. Lijkt me heerlijk om eventjes met zn tweetjes te zijn!
    Jeetje wat goed dat Seán gewoon zelf al uit een beker drinkt! Ik probeer ook elke dag, maar ik moet de beker echt nog stevig beet pakken hoor. En als hij genoeg gedronken heeft wil hij de beker zo wegsmijten... :(

Gulay, Tijn gaat tussen 19 uur en half 8 naar bed. Voor hem maakt het dus helemaal niet uit of hij vroeg of laat gaat, het gaat hier om het juiste moment. Als hij moe is gewoon naar bed. Hij slaapt er niet langer of korter door.

Ik ben echt blij voor je dat jullie weer betere nachten hebben Pinguin! Wat chacha zegt zou heel goed kunnen, van dat praten, dat Quinn nu beter hoort! Mijn nichtje had dat ook nadat er buisjes geplaatst waren.

Woww Deborah loopt ook! Wat duurt het lang joh voordat jullie weer internet hebben? Is er een en ander fout gegaan? Of duurt het altijd zo lang als je van provider wisselt?

Hihi, geweldig dat Marno zo met zn vingertjes doet. Hoe snel ze zoiets oppikken he? Leuk! Als Tijn wat op de grond laat vallen of gooit of iets stouts doet, heb ik wel eens o ohh! gezegd. Nu zegt hij altijd als hij iets stouts doet ofzo dan roept hij heel hard o ohhh
    Oh en Tijn verraad zichzelf ook altijd als hij bijv. de trap op aan het gaan is, dan roept hij bij de tweede tree al OHHHHHH mammmaaaaa hihi.

Hier trouwens nog steeds behoorlijk beroerde nachten. Tijn zit helemaal vol met snot. Veel slijmhoesten en pijn aan zn oren. Snachts als hij wakker wordt kan hij heel moeilijk weer in slaap komen. Nu zijn we zover dat we hem maar echt bij ons in bed nemen i.p.v. een beetje wiegen op zn kamertje. Maar dan nog ligt hij te draaien, snotteren en jammeren en duurt het wel een uur voor hij weer slaapt.
    Gisteren lag ik om 20 uur al te pitten op de bank... pff.. ik hoop dat het snel over gaat en dat hij er geen nare gewoontes aan overhoudt.. met niet meer willen slapen....

4. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Hier is Tijn nu officieel ziekjes... :( Koorts en veel snot, maar vooral last van zn oren lijkt het. Hij zit nu bij zn papa op de bank. Hopelijk werkt de zetpil snel en kan hij weer gaan slapen...
    We vertrekken nu dus zo maar naar boven.
    Tjoh, wat rustig hier?

trusten trouwens voor iedereen!

5. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Het is zeker rustig hier!

BLUP? Where are you?

En Pinguin gaat onze date morgen nog door? Hoe is het bij jullie?

Mir hoe is het nou met Tijn? Het heerst ook vreselijk. Zielig hoor zo'n ziek manneke.
    Hopelijk geen oorontsteking?

Over dat in bed nemen, moet kunnen hoor als je ventje niet lekker is. Maar zodra hij beter is, zou je denk ik een aantal dagen wat strenger moeten zijn om het oude ritme weer op te kunnen pakken. Maar doe vooral waar jullie je goed bij voelen.

Ik hou de zwangerschap nog wel even geheim voor mijn werk. We hebben de traditie op het werk om het te vertellen met aardbeiengebak. Je trakteert en iedereen weet dan dat een collega zwanger is.
    Waarschijnlijk volgende week ofzo, als ik 11 weken ben. Krijg trouwens een buikje. Maar deze zwangerschap is wel anders dan met Lynn. Toen groeide ik ook al direct in de breedte. Nu ook minder pukkels. Misschien een jongetje?

Lynn is gister dus mee geweest naar mams. waarschijnlijk waren we tegelijk aan het typen.

Lynn is regelmatig wakker geweest vannacht, maar ik hoefde haar gelukkig niet uit bed te halen.
    Verder weinig nieuws hier. Ben lui (en lag er gister al om 21.15 in)

6. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hoi,
    wat een leuke manier om het zo op het werk te vertellen, nog lekker ook :D
    Ohh ben benieuwd, zou wel leuk zijn een jongetje erbij? Ach je kunt niets zeggen. Ik ben nu hetzelfde zwanger als bij Tijn, als ik het heb over de groei van mijn buik. Die staat weer naar voren, terwijl men zegt dat het dan een jongetje is.. ach.. wil je het weten van te voren? Of laat je het een verrassing?

Hier weer een beroerde nacht. Tijn maar weer bij ons. Maar slapen ging erg moeilijk. En in zijn bedje slapen, dat lukt niet snachts, hij blijft maar huilen. Daarnet lukte het ook niet met slapen, maar toen hebben we hem wel laten huilen met de 5 min regel... :( toch wel met gemengde gevoelens, want ik weet dat hij last heeft van zn verstopte neus en keel... maar ja. Hij is gelukkig na een paar keer er naar toe in slaap gevallen
    Zodra hij weer de oude is, wil ik wat strenger zijn. Bart roept nu al dat hij een loopje met me neemt, maar dat geloof ik niet zo. Hij is echt zielig met zn hoofdje zo vol snot...

Ik ben ook lui....hopelijk slaapt Tijn nog eventjes. Ik ga foto's inplakken... eindelijk..

ja? Waar is Blup?

7. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik ben ook lui en zo ontzettend moe.
    Daarnaast nog eens een flink jengelende snottebellende dreumes die vandaag weigert te lusiteren!
    Chacha wat mij betreft staat onze date./ Ik kan alleen niet naar de stad komen , want heb geen auto.
    Weet niet of je een planner in de auto hebt maar anders kan ik je ook een routebeschrijving mailen. Als je het tenminste leuk vindt naar mijn huis te komen?!

De nachten gingen heel goed maar vannacht was t weer helemaal prut. Kereltje heeft ook weer flinke diaree.
    Naja gaat wel weer over!

Gisteren is hij met de leidster van het kdv en wat andere kindjes in de bolderkar naar buiten geweest. Hij schijnt er een feestje van gemaakt te hebben. Hij kan nl nogal luid zijn!

Mir heb je nog een afpraak bij de fysio gemaakt? Heb je Tijn zijn oortjes na laten kijken?
    Bij Quinn hielp een nachtelijk flesje nog wel eens.

Chacha fijn dat je echo goed was! Ben benieuwd of ik al wat buik bij je kan ontdekken. ;)
    Hoelang moet je moeder nog in het zh blijven?

Fijn Niek dat je weer bijna internet hebt en nog beter dat Deborah nu echt loopt!

Narcissen nog steeds niet bevallen?

OOh ik zag dat Kalush (ook een september mamma) inmiddels wel bevallen was. In maar 3 uur tijd! En ik dacht dat ik snel was ;)

Mn kindje huilt weer.
    Ga maar event orentjes met hem bouwen voordat hij de luierdoekjesdoos weer leeg heeft geplukt :(

fijne dag!

8. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Pinguin ik vind het helemaal goed om naar je huis te komen. Ik heb een tomtom dus het adres is voldoende om te geven. (maar dan nog kan ik het presteren om te verdwalen, dus hou je mobiel bij de hand ;) )
    Leuk met die bolderkar, dat doen ze bij ons ook!

Quinn dus nu weer diarree? Getsie. Kiesjes of buikgriep?
    Hopelijk gaat het snel beter met de nachten.

Mir idd leuk om het zo te vertellen, dat is ook het enige moment dat er aardbeientaart is ....anders wordt er echt nooit op getrakteerd
    Mijn familie denkt trouwens dat ik weer een meid krijg. Ik weet het zelf echt niet. Alles is welkom :D
    Ik denk dat ik het wel weer van tevoren wil weten, ik ben te nieuwsgierig.

Gets Tijn dus ook slecht geslapen? Ik kan me voorstellen dat je wat makkelijker dan bent in de regels. René zegt ook dat ik Lynn te veel haar zin geef. Ik was ook soepeler hoor toen Lynn ziek was. Nu maakt ze er volgens mij wat misbruik van, dus vandaar nu weer de strenge aanpak

Lynn is trouwens nog niet van haar driftbuien af...Het vervelende is...ik zie ze aankomen, maar ik kan er niks aan veranderen, een Nee is al voldoende om haar helemaal door het lint te laten gaan. Pffff lastig hoor.

Mijn meisje is alweer wakker...zucht....dat was een uurtje :rolleyes:

9. Narcissen

Narcissen Bekend lid

20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Hallo meiden,
    Nee, nog niet bevallen.... Dus vanmorgen lekker naar de kapper, daarna naar een vriendin om een broodje te eten en nu weer even thuis. Helena is bij de oppas dus ik ga zo nog even plat voor ik haar weer ga ophalen.

Sneu zeg dat Tijn zo ziekjes is! Erg lastig om te bepalen of hij je in de maling neemt of niet. Je weet het niet he met die kleintjes. Misschien toch even langs de huisarts om hem even te laten bekijken?

Chacha, leuk idee zeg aardbeientaart! En inderdaad ook lekker! Goh, en Lynn nog steeds driftbuien. Bedenk het maar zo: het is alleen maar goed voor haar als ze weet waar ze aan toe is.. .Dat helpt mij erg goed op het moment dat ik met een blerende Helena op mijn arm door het dorp loop....
    Ik hoop dat je mams snel herstelt!

Pinguin, wat leuk zeg een bolderkar! Gaaf dat ze dat doen op het kdv.
    Ach gossie en Quinn aan de dunne en huilen. Wat zal die zere billetjes hebben dan. Of valt het wel mee.? En als ze zo jengelen en huilen op een dag vind ik dat zo sneu. Je kunt ze niet zo goed helpen als ze zich niet zo lekker voelen. Althans mijn meisje wil dan eigenlijk gewoon helemaal niks! Niet op schoot, niet van schoot, niet op bed etc.

Poeh, bevallen in drie uur is wel heeeel snel!
    Ga er zelf eigelijk steeds van uit dat het wel wat langer gaat duren dan drie uur. Maar je weet het maar nooit. Ik ga er ook van uit dat het nog wel ruim een week kan duren voor die kleine komt. We zullen zien!

10. celientje

celientje Actief lid

9 nov 2005
    382
    0
    0
    nu nog thuisblijfmoeder
    almere
    Narcissen, spannend hoor, lekker dat je je zo lekker hebt laten verwennen en dat helena even bij de oppas was . kanje even je rust nemen. t word nu wel spannend hoor !

Chacha, wat mooi dat je echo zo goed was ! Tis toch weer een wondertje wat je te zien krijgt. Leuk idee ook zo met die taart om het op je werk te vertellen, is toch leuk dat soort tradities.
    Hier niet zo veel driftbuien, af en toe stort vinny zich ten aarde maar ik laat hem maar even uitrazen. gelukkig nog niet buiten gehad, kan me herrinneren dat ik het met maik heel erg gehad heb, die stortte zich ter aarde in de supermarkt en die kon ik dan letterlijk naar buiten slepen. :) Ben beniewd of me dat met vinny ook te wachten staat

Gulay, vinny gaat hier ook rond 19 uur 19 30 uur naar bed, ligt eraan hoe moe hij is. spelletjes die wij doen is torens bouwen, boekjes lezen met de bal rollen, kleine opdrachtjes geven, zingen en dansen.

Ezzie, vinny drinkt ook geen water, vind diksap erg lekker, zit ook geen suiker in dus dat is wel goed.

Pinquin Leuk die bolderkar, daar hebben die kids altijd wel lol in, en ze hebben buiten ook veel te kijken.

Mir, Tijn al wat beter. ikhoop het voor je, anders misshcien inderdaad even naar de huisarts?

Hier verder geen nieuwtjes, beetje saaie dag. Soms komt het thuiszitten mijn keel uit, maar ja, nog even wachten tot ik een huis heb, dan naar school en weer gaan werken, heb er zin in.
    De oudste kwam vanmorgen lekker koffie drinken, bleef hangen tot half 3 dus dat was gezellig, hij moest even van zich afpraten, het gaat niet zo goed op school met zijn opleiding, en dat doet hij dan lekker hier met een bak koffie.

Zo, nu nog even zitten, en dan zo lekker eten maken.
    groetjes
    jose.

11. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    ooh chacha zie dat het deze week precies een jaar geleden is dat we voor het eerst afspraken.

grappig!

ben er later weer.

12. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Goh Pinguin echt waar'? Wat grappig zeg!

Narcissen het blijft spannend he? Lekker dat je zo'n dagje voor jezelf hebt gehad. Nu kan het nog, straks ben je druk zat.
    3 uur is idd wel erg snel om te bevallen, maar you never know.

En ja dat is een goede gedachte om in mijn hoofd te houden als Lynn weer eens zo boos wordt. Thnx!

Celientje, dus Maik was ook zo. Ben benieuwd of Vinny op zijn broer lijkt ;)
    Nog even en dan een eigen huisje! En wil je dan naar school? Welke opleiding zou je willen doen?
    Fijn dat je oudste nog even bij je is geweest

Lynn is gaan slapen zonder 1 gil te geven! Joepie!

13. celientje

celientje Actief lid

9 nov 2005
    382
    0
    0
    nu nog thuisblijfmoeder
    almere
    Fijn dat Lynn zo lekker is gaan slapen.

Vinny hier ook, die was zo moe,lag om kwart voor 7 al in bed en gelijk slapen. zal het wel een vroegertje worden maar ja.
    Ik wil of mijn spw3 kinderopvang afmaken of toch een verkorte adminstratieve opleiding volgen. Maar moet dat ook nog bespreken met de reintegratiemedewerkster. Moet ik geloof ik eind februari heen.
    Maar dat lijken me nog wel leuke opleidingen en daar kan ik dan hopelijk nog werk in vinden.

gr jose

14. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Hier was ik weer even. We modderen maar wat aan.

Chacha, kom je hier ook een stukje naartoe brengen dan? Jummie jummie. Lynn heeft ook driftbuien hoor. Ze kan ook heel zielig zijn. Dan gaat ze op de grond liggen.

Mir, kan best hoor, dat uitproberen. Dat hebben ze snel door. Lynn weegt haar wangen onder snot en gaat heel zielig in bed zitten huilen(zonder tranen) Hier is nu de periode aangebroken van gaan staan in bed. Ik trek gewoon de deur dicht en loop een uurtje later binnen om te kijken hoe ze ligt. Ben vorige week nog bij het uwv geweest en de man vindt me nog niet geschikt voor de arbeidsmarkt. We gaan wel langzaamaan kijken of er iets is en heb ik binnenkort een gesprek met de reintegratiebegeleidster. Gisteren weer naar de psychiater en heb nieuwe medicijnen erbij. Ik ben zo moe, maar ik kan niet slapen. Eind van mijn latijn. 's nachts om 2.00u gaan mijn ogen open en kan ik niet meer slapen. Ga dan naar beneden en drink een beker warme melk, maar voordat ik dan weer in slaap val, is het zeker 2 uur verder.

Narcissen, nog maar 2 daagjes. Spannend. Begin je al zenuwachtig te worden?

Pinguin, hoe is het met Quinn zijn diarree? Is ie weer helemaal de oude, sinds de operatie? Merk je nu ook echt verschil?

Ezzie, dat ben ik Lynn ook aan het leren. Hahahaha. Papa centjes verdienen. Hihihi. En ikke maar thuis zitten. :rolleyes:

Celientje, hoe oud waren je oudste 2 ook al weer?

Chacha, leuke kleertjes trouwens weer bij hema en van bakkaboo ook weer. Zo schattig.

Hier nog steeds drama. Ze wil echt niets eten 's avonds. Alleen haar toetje. Gisteren 3 happen spinazie en dan tuft ze het weer uit. Geef ik daarna een stukje kip. Eet ze op, maar het volgende stukje tuft ze nweer uit. Frustrerend kind. Verder is ze wel vrolijk en levendig en zit ze de hele dag te kwaken, zoals de eendjes en de kikkertjes.

Ga even mandarijntje geven.

Tot later.

15. celientje

celientje Actief lid

9 nov 2005
    382
    0
    0
    nu nog thuisblijfmoeder
    almere
    Juudje, die oudste 2 zijn al weer 14 en 16, nog 3 maandjes en dan al 17 pffff :) Pubers dus.
    (met al hun pubereigenaardigheden en streken :) ).

Is het een bijwerking van je nieuwe medicijnen dat je niet kan slapen? Geef dat anders goed aan bij je huisarts, want zonder slaap knap je ook niet op. Doe maar rustig aan met weer gaan werken, ik wil het ook heel erg graag, maar ik weet wel dat als ik nu teveel ga doen ineens ik straks weer een terugval krijg, en ik weer ff niets kan.
    Ik hoop dat het gauw beter met je gaat.

groetjes
    jose

16. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    De medicijnen die ik nu heb, kunnen dat veroorzaken. We zijn al een stap naar beneden gegaan, want met de vorige dosering had ik ontzettend last van nachtzweten.
    Nu dus naar beneden, maar lig ik de halve nacht wakker. De medicijnen die ik erbij gekregen heb, vullen het een aan en zorgen dat ik goed slaap.

Al 2 flinke kerels dus. Wel leuk om er dan zon frummel bij te hebben? Herleef je dan 17 jaar geleden of is alles ook weer nieuw en anders voor je?

Oh jee, lynn is al wakker. 2 uurtjes geslapen. Ga haar maar uit bed halen.

17. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    aaah Juud hoop dat je snel echt lekker in je vel zal zitten en geen medicatie meer nodig hebt!

Chacha ik vond het erg gezellig dat je er was vanmiddag! Moeten we gauw nog eens doen. En ik zou tekenen voor het buikje wat je nu hebt. Bij mij is het allemaal blubber!

Quinn gaat trouwens goed. Nog geen echte poepluier gehad maar wel flinke stinknattescheetjes luiers. Bah!
    Hij zit echt heel lekker in zn vel nu Juud en dat vind ik wel een verschil met voorheen. Toen was hij ook vrolijk, maar niet zoals nu.

Onze vaatwasser doet raar. Heb de zaak gebelt waar ik hem gekocht heb. Blijk nog garantie te hebben dus ze komen hem gratis maken!

Mn kindje ligt te mopperen in bed. Hij heeft er geen zin in vandaag denk ik.

fijne dag nog meisjes!

18. celientje

celientje Actief lid

9 nov 2005
    382
    0
    0
    nu nog thuisblijfmoeder
    almere
    Leuk dat het bezoek van chacah zo gezellig was vanmiddag. Wat leuk dat er hieruit zulke contacten zijn ontstaan !
    Gauw laten maken die vaatwasser...ik ben nu gewend aan gewoon afwassen maar wat zou ik toch graag weer een vaatwasser willen.
    Mazzel dat ie nog in de garantie zit !

Juudje, ik vind het heerlijk zo'n klein mannetje erbij. Wel eerst wennenhoor, had enorm veel vrijheid met die grote mannen, en dat is wel ff over nu :) !. Ik geniet enorm van Vinny, herken ook veel dingen van de jongens, maar ben veel relaxter met hem. En ook zijn sommige dingen weer ff nieuw, dan benik het al weer vergeten, of doet vinny iets wat de jongens niet deden, ach, dan zoeken we het op of vragen het hier :)

Zo ik ga nog ff wat eten, ik probeer te lijnen maar heb zo''n honger nu...tijd voor de crackers :)

fijne avond !

19. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Hai!

Ah.. dus zo te lezen komt er binnenkort een mooie buikfoto van Chacha? ;) Ik ben benieuwd!

Juud, weer nieuwe medicijnen erbij? Gets... daar moet je dan ook weer aan wennen met alle bijwerkingen van dien :( Ik hoop echt dat er binnenkort iets moois aan werk voorbij gaat komen. Maar idd. doe lekker rustig aan meid en forceer niets!
    Nog steeds drama met eten? Dat is nu zeker wel een paar weken aan de gang toch? Echt vervelend, vooral omdat je weet dat ze ook zo'n vreetmonstertje kan zijn. Wat zou het kunnen zijn omdat ze verder gewoon zo vrolijk is en goed slaapt.... een fase zeker, alleen Lynn blijft er ff wat langer in steken... :(

Wat goed dat je weer aan de studie gaat Celientje. Hoe lang zou je nog moeten als je je spw af gaat maken? Hoe doe je dat met oppas, of is het thuisstudie?
    Best pittig met nog twee pubers in huis... zijn er al vriendinnetjes over de vloer? hihi, je hebt dus echt te maken met twee heel verschillende kanten van opvoeden, wel leuk hoor!

Heb je vandaag moeten afwassen Pinguin? Of is je vaatwasser gemaakt.
    Heeft Quinn nog een beetje kunnen slapen vanmiddag?

Chacha, weer veilig thuis gekomen? En ligt Lynn lekker te slapen?

Kira, gaat het goed bij jullie, wanneer gaan jullie nu ook al weer naar Barcelona? Morgen toch? Of zit je er nu stiekum al?

Hier is het een beetje een ziekenboeg. Bart is ook ziek. Tijn nog steeds aan het snotteren en hoesten... Ik voel me ook niet echt optimaal, maar weet niet of dat komt door een opkomende griep of gewoon door het weinig slapen met een spookkindje snachts.
    Vannacht was het weer veel protest met slapen als hij wakker werd.... Dus vandaag toch maar even langs de huisarts. Longetjes zijn schoon, één oortje is wat geïrriteerd, dus het valt erg mee. Het is denk ik echt zn keeltje en zn verstopte neus.. he.. nu ik dit tik bedenk ik me dat de arts helemaal niet naar zn keeltje heeft gekeken... Hij is zo schor als wat. Nu hebben we via recept een neusspray gekregen voor een week. Ik heb hem tot nu toe nog niet gehoord, maar ja dat zegt natuurlijk niets. Hopelijk worden de nachten snel beter.

Pinguin, ik heb nog geen afspraak voor de fysio. Ik ga even kijken welke fysio hier wat meer gericht is op bekkenklachten. Heb het vandaag ook even aan de HA gevraagd, die had het over verschillende soorten therapie. En ze zei dat ik Tijn veel meer zelf moest laten lopen dan tillen. Ja logisch, maar hehe.. dan duurt het jaren voor we ergens zijn, maar ik neem de tip goed aan hoor.

Ik ga even thee zetten voor mn zieke man hier.

fijne avond iedereen!

20. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Oei, wat een rust.

Ik heb mijn stofzuig en dweil uurtje er al op zitten. Nu dus laptop tijd en dadelijk speel en zing tijd.

Ja, Mir, dat is al wel een tijdje bezig. Eigenlijk vanaf eerste kerstdag dat ze haar eten echt weigerde. Naderhand at ze de ene dag wel goed en vervolgens twee niet.
    Gelukkig heeft ze gisteren wel goed gegeten. (afkloppen) Maar dat was ook in enen genoeg. Ze neemt de hap aan, kauwt erop en vervolgens tuft ze het uit. :rolleyes:
    Nu zit ze een mandarijntje te eten. Gelukkig doet ze dat wel goed.

Vervelend hoor, die bekkenklachten. Ben er maar al te goed bekend mee. Vanaf 16 weken had ik het. Ik heb mensendieck gehad. En idd, zo min mogelijk tillen en als het niet anders kan, door de knieën gaan.

Als ik moet komen poetsen hoor ik het wel, hè!?

Leuk pinguin en chacha, dat het gezellig was.

Teletubbies is afgelopen. Ik ga oelekwakkwakkwak zingen met mijn dochter.

Deel Deze Pagina