goedemorgen, haha juud, je favoriete uurtje stoffen en soppen zit erop? Gek hoor, dat niet willen eten van Lynn. Gelukkig eet ze wel goed fruit, krijgt ze toch wat pitamientjes binnen! het is hier echt uitgestorven of niet? Ik heb ook weinig opbeurend nieuws hier vanuit huize Tijn Vannacht weer raak. Hij gaat dus niet meer slapen. De 5 minutenregel is slopend, dit doen we nu twee dagen, maar ik vind het vreselijk, vooral in de nacht. Toch maar bij me genomen en tja, dan slaapt hij goed. Hij zit nog vol snot. En ergens kan ik me natuurlijk wel voorstellen dat als je je niet zo lekker voelt, je niet alleen wil zijn, maar bij papa of mama. Maar ja, als bij elke verkoudheid of iets er gelijk niet meer geslapen gaat worden, dan wordt het nog wat. Vooral als hij straks naar de psz of kdv gaat... dan zal verkoudheid e.d. nog wel veel vaker aan de orde komen. Oh trouwens even een vraagje. welke kinderziektes zijn gevaarlijk in je zwangerschap? En dan na de 20 weken? Waterpokken dan ook nog steeds? Ik weet nl. niet zeker of ik die heb gehad vroeger... en andere kinderziektes nog gevaarlijk voor de baby na de 20e week? Tijn zit Brum te kijken, helemaal leuk.... Net broodje gegeten. Zometeen gaat hij lekker slapen en ik hoop voor minstens een paar uur! Nou iedereen fijne dag!
Hoi hoi Zo, lekker afgestoft en schoongemaakt? Ik heb ff geveegd en alles nat afgenomen verder nog niet, ik doe het 's avonds als vinny slaapt. Hij ligt nu ook wel lekker te slapen, maar Joey was weer hier voor de koffie en om te vertellen hoe het gesprek met zijn vader ging, hij wil niet meer verder met deze opleiding. Gelukkig reageerde zijn vader goed, en gaat hij nu zelf alles regelen en een stageplaats zoeken voor zijn nieuwe opleiding. Is inderdaad vreemd dat ze niet wil eten he, en inderdaad, fruit is gelukkig goed, het schijnen ook fases te zijn hoor dat ze niet willen eten, maar bij Lynn duurt die fase wel lang. Toch zal het vaak wel zo zijn dat als je kijkt wat er wel in blijft op een dag ze toch wel redelijk nog wat eten. maar het blijft vervelend. Vinny eet als een bouwvakker,alles gaat erin en op, lust ook alles, begint n u stukjes fruit en mandarijn te eten, die bananen werden toch wel wat saai. Mir, gaat het met al die zieken thuis? er heerst echt van alles. Wat vervelend dat Tijn toch niet wil slapen, kan me voorstellen dat je er dood en dood moe van word. Vinny heeft ook zeker 3 maanden niet in zijn bed willen slapen ( was dan wel in het opvanghuis), met veel geduld en dus ook die 5 a 10 minuten regel is het me gelukt dat hij weer in zijn bed slaapt. Hij ligt wel bij mij op de kamer, maar hij slaapt tenminsten. Ik hoop dat het een fase is bij tijn, en dat het met veel geduld weer goed komt. Hopelijk kan je overdags eventueel wat bijslapen? Volgens mij is alleen rode hond en zo niet goed, waterpokken weet ik niet zeker? ik hoop dat iemand anders het antwoord voor je weet. Als ik spw wil doen moet ik nog 2 jaar naar school, er is geen snellere en verkorte opleiding, kan het ook wel thuis doen, maar dan krijg ik het waarschijnlijk niet vergoed, en is erg duur. Vinny kan dan naar het kinderdagverblijf voor de dagen dat ik naar school ga. Hier vanmorgen een drama. ging boodschappen doen, en onderweg zag ik dat vinny zijn 2 poppies had meegenomen ( knuffels).Ik neem er altijd wel 1 mee, maar nu dus 2. Ben ik bijna bij de winkel zit vinny Pie Pie te roepen, zie ik dat hij er nog maar 1 heeft, grrr :x . Snel naar de winkel geweest en dezelfde route teruggelopen, zie ik hem gelukkig op zo'n stenen paaltje liggen ! Helemaal blij. Vinny krijgt ze dus echt alletwee niet meer mee, en maar weer vastmaken zijn poppie. Zo ik ga stoppen, mijn maatschappelijk werkster komt zo ff praten hoe het hier allemaal gaat. cu jose
Hallo meiden, Jeetje Juudje, wat vervelend dat het niet eten van Lynn al zo lang duurt. Gelukkig heeft ze donderdag wel lekker gegeten. En een mandarijntje heeft ze voor vandaag in ieder geval alweer binnen. Helena vond een stuk krentenbol wel erg lekker toen ze geen brood wilde eten. Je wordt er denk ik een beetje moedeloos van. Maar ja, je kunt er niks aan doen! Slaap je 's nachts al wat beter? Mir, ik weet zo niet welke ziektes gevaarlijk voor je zijn. Sorry. Wat ontzettend slopend voor jullie dat Tijn zo slecht slaapt. Ik hoop dat de neusspray snel goed werkt en hij weer lekker adem dan halen! Is Bart alweer een beetje opgeknapt? Celientje, pfff gelukkig weer twee knuffels! Succes met de maatschappelijk werkster! Pnguin, wat fijn dat Quinn weer lekker in zijn velletje zit! Kan me voorstellen dat het een opluchting is om je mannetje lekker vrolijk te zien! Chacha, inmiddels heb ik mijn buikfoto's gezien! Ze zijn erg goed gelukt vind ik zelf. Kost wel een boel geld hoor! Maar....dan heb je ook wat! Zal er een aantal in mijn album zetten. Hoe is tie verder met je buik(je)? Ben je erg moe? Hier een boel getrappel en gedoe aan de binnenkant en regelmatig harde buiken, maar dat is al een dag of vijf zo... Zucht! Schijnt vaker voor te komen bij de tweede (nog een keer zucht)...... Helena ligt nu in bed. Hoor haar kletsen dus slaapt nog niet. Hoop wel dat ze dat gaat doen, dan kan ik ook nog even een tukkie doen. Vanavond pizza eten met een vriendin. Het kan nu nog steeds......
Chacha, hoe is het met je moeder? Helena had vanmorgen ook een mopperochtend. Ha, ha, ze wil eigenlijk alleen maar lopen in het dorp. Maar ja, dat kan niet altijd. Als ik haar dan in de buggy til is het brullen en zo stijf als een plank... Nou ja, zal wel weer over gaan...(voor ze in de pubertijd is) Oei ik hoor allemaal gestommel van boven dus volgens mij ligt ze nu niet meer in haar bedje....
Het gaat lekker vanmiddag met slapen... maar niet heus. Ze doet een poging om zo hard mogelijk te huilen! Is nu weer uit haar bedje... Grr ... En het ging zo goed met haar grote bed.. Even een dipje dus. Waaah, ik wil ook even een tukkie doen anders ben ik vanavond zo ongezellig... Normaal ligt ze om een uur of 1 al diep in dromeland!
spannend Narcissen... morgen zou de dag moeten zijn Hopelijk laat de kleine niet meer zo heel lang op zich wachten! Heeft Helena trouwens nog een beetje geslapen vandaag? waar is iedereen? Wil niemand meer kletsen? Wij gaan straks buurten bij de buren, maar het niet te laat maken. Tijn is minder verkouden, dus hopelijk slaapt hij heeeerlijk de hele nacht! fijne avond!
Hoi meiden! Ik ben lang niet geweest zeg! Heb wel regelmatig gelezen, maar niet gereageerd. Druk en zit er met m'n hoofd ff niet zo bij. Mir; toen ik zwanger was heerste er waterpokken in m'n klas. Mij is verteld dat dat alleen gevaarlijk is als je het nog niet gehad hebt zelf. Omdat ik dat niet zeker wist, hebben ze wat bloed afgenomen om dat te cheken. Kun je dus evt doen als je je 'zorgen' maakt. Vervelend dat Tijn zo aan het spoken is 's nachts. Hopelijk een hele korte fase. En wie weet gaat het al beter als hij zich wat beter voelt. Juudje; lastig dat lynn zo slecht eet. Heb vaker gehoord dat het 'erbij' hoort; is ook weer zo'n fase. maar wel vervelend al sprecies jouw kindje er last van heeft. celientjel; goed dat je weer naar school gaat. heb ook spw gedaan en het is erg leuk. Ook een goede opleiding voor jezelf; heel veel zelfreflectie. Narcissenl; wat spannend wordt het zeg! Doe inderdaad nog maar leuke dingen met vriendinnen, want straks is het weer even over. Chacha; fijn dat de echo goed was. ben ook benieuwd naar je buik hoor! Sterkte met je moeder. Nikki heeft de laatste tijd ook regelmatig driftbuien. Lastog hoor; ik ben het ook helemaal niet gewend van har. Vorioge week lag ze middne in de V&D te brullen omdat ze geen eierkoek kreeg! Pinguin; gezellig een afspraakje met chacha! Gaat het al wat beter met Quin? Ezziel; wat schattig van marno met z'n vingertjes!
Blupje leuk weer van je te horen! Soms is het gewoon even druk, maar leuk dat je er weer even bent! Nikki dus ook een driftkoppie? Ohh... gewoon midden in de V&D oeps... O, kan je bloed prikken daarvoor? dat wist ik niet. Bij mijn nichtje heerst het op het kdv en heeft van de week met Tijn gespeeld. Dus ik vroeg het me zo af.
Ja, ik heb destijds de huisarts gebeld, omdat ik ook twijfelde en die heeft me doorgestuurd naar het ziekenhuis. M'n moeder wist ook niet meer of ik het gehad had.
Nee; klopt niet wat ik schreef! Heb het aan m'n verloskundige gevraagd en zij heeft me naar het ziekenhuis gestuurd.
Hoi allemaal, was ik ook weer eens. Pinguin ik vond het ook gezellig om even bij te kletsen. Die pauze is ook veel te kort eigenlijk he? En oooooh wat is Quinn toch een Cutie! En zo ondeugend, dat lachje haha Hij heeft echt heerlijk gespeeld he (zegt Chacha met wat jaloezie in haar stem) En thnx over de buik! Quinnetje vandaag weer vrolijk? Mir de waterpokken zijn gevaarlijk, zeker ook vlak voor de bevalling, babietje kan dan geboren worden met waterpokken en dat schijnt gevaarlijk te zijn. Maar je kan je er op laten testen. En verder in het CMV virus gevaarlijk, de rode hond en de 5e ziekte.' Ga er maar vanuit dat je de waterpokken hebt gehad, de meeste kinderen (over de 90% krijgt ze in hun vroege jeugd) Balen dat Tijn nog steeds niet lekker is. Hopen dat hij snel opknapt. Juudje dus weer bij het UWV geweest? Fijn dat Lynn wat beter heeft gegeten. En wat ben je toch altijd lekker vroeg met schoonmaken! Celientje fijn dat Joey's vader zo goed reageerde! En ojee das ook wat met die poppies van Vinny. Gelukkig lag hij op een paaltje! Dus nog 2 jaar naar school. Is wel even weer wennen denk ik! Narcissen jij hebt dus aardig wat te stellen gehad met Helena? Zou ze iets aanvoelen? Zal zo even kijken naar foto's (als ze in je album staan) Ben benieuwd! Veel plezier vanavond met je vriendin. PIZZA Met mijn moeder gaat het nog niet geweldig. Ze is nog niet thuis. Ze kunnen de pijn niet onder controle krijgen en dan mag ze dus niet naar huis. 's avonds krijgt ze last van spierspasmes in haar benen. Eng gezicht. En doet haar ook pijn. Ze heeft nu weer nieuwe medicatie en hopelijk gaan die goed hun werk doen. Blupje leuk dat je er weer bent? Gaat alles goed? Dus Nikki ook driftbuien? Pfieuw Lynn is dus echt niet de enige. Ik heb een moeheidsperiode. Lag er gister heel vroeg in. Eerst gewerkt, toen thuis gegeten, na het ziekenhuis en om 21 uur lag ik er in. En helaas was het vanmorgen 6 uur. Nu weekend!
dat klinkt niet fijn van je moeder chacha Is het puur dat het herstellen dus niet zo vlot loopt i.v.m. pijn of betekent het dat de operatie niet helemaal naar wens is gegaan? Ik hoop echt dat je moeder snel naar huis mag en wat meer pijnvrij is! Hoe krijgt ze pijnstillers? Via een pompje zodat ze het zelf wat kan regelen? Sterkte, jij ook, want het vreet voor jou vast ook energie om je moeder zo te zien. Last van vermoeidheid? Laat je lekker verwennen he? Goed uitrusten hoor! Dank je voor de info over de ziektes.. hmm.. tja, de 5e ziekte, die kan Tijn dus zomaar krijgen.. Nou ja, het zal allemaal wel meevallen. Als mijn nichtje de waterpokken blijkt te hebben, ga ik me toch maar testen. Anders zal het ook wel meevallen allemaal. Wij gaan even een borrel doen bij de buren fijne avond iedereen!
Mijn moeder heeft zo'n pompje gehad (met morfine) maar daar moest ze na 2 dagen vanaf vanwege de verslavingsgevoeligheid. Nu krijgt ze iedere 2 uur een cocktail van medicatie. Technisch gezien is de operatie geslaagd, alleen het herstel gaat dus niet zo als verwacht. Ik hoop echt dat ze snel naar huis kan. De 5e ziekte heerst op het kdv nu. Volgens mijn mams heb ik het gehad. Tja het kan maar zo gebeuren, maar heb vertrouwen. Het gaat vast goed. heb ff een link opgezocht voor je...de kans is echt heel klein http://www.gezondzwangerzijn.nl/D_ls1697 Veel plezier bij de buurtjes. Ik ga mijn was uit de machine halen en ga mijn bedje in. Toedels!
oja nog iets....mijn (.)(.) zijn net ballonnen...die groeien harder dan mijn buik...AAH René heeft zelfs commentaar
of we ooit nog richting hiernaast gaan... zucht... klepperdeklep zit meneer aan de telefoon... Dus wordt denk ik een latertje. Dank je wel voor de link chacha! ik ga even lezen! hihi ik herken de (.)(.) die zo groot worden. Euhh ik vind het geweldig hihi, ik heb normaal een kleine B. Maar nu gaat mijn buik ineens ook heel erg hard hoor.. Ik ga eens weer eens voor bart zn neus dansen.... doei!
En werkt het dansje? Ik heb normaal ook geen kleine cup (D). Dit gaat wel weer richting E of F....gets. Nou ja hoort er bij he?
Hoi meiden, Mmmm de pizza was heerlijk! Helena heeft vandaag NIET geslapen! Ze is in bed met haar flesje in haar mond in slaap gevallen.... Hopelijk was het een foutje vandaag! Mir, veel plezier bij je buurtjes (als je er ooit aankomt) Ik wil mijn (.)(.) ook wel graag zo houden hoor! Heb eindelijk ook iets in mn decoletee! Ha, ha.. Chacha, jeetje wat naar zeg om je moeder zo te zien. Ik zou me erg machteloos voelen. Heel veel sterkte! Blub, fijn weer van je te lezen! Ik ga nog even een drankje drinken en dan naar bed toe... Laat de weeen maar komen!
narcissen, wat een spokie he dat ze vandaag niet wou slapen. Hoop inderdaad dat het morgen weer normaal is, dat je nog ff kan bijslapen. Ben zo benieuwd wanneer het begint bij je, tis spannend ! Chacha, hoop echt dat ze het snel onder controle krijgen voor je moeder, zo is het toch ook niets, pijn en al die dingen erbij. Echt heel naar ! Mir al aan het borrelen? wat kunnen mannen toch ook kletskousen zijn he! Dames, succes met de (.)(.) ! en de groeiende buiken ! ( stiekem..ik zou het zo nog een keer wel mee willen maken...hihi..maar gebeurd niet meer hoor). ZO, ik heb heerlijk naar guido wijers zitten kijken, heerlijk gelachen, ik vind die gozer zo goed, en ondanks dat ie zo scheel kijkt vind ik het een moppie hoor. Maik heb ik naar boven gestuurd, tis kidsweekend hier, de oudste is een half uurtje geweest, die zit nu bij een hardcore feest, komt vannacht thuis. Heeft gelukkig een sleutel, zou de kleinste danniet je nachtrust verstoren dan is het de oudste wel . Nog ff rondkijken op het internet en dan ook mijn mandje in ! truste allemaal jose
spannend narcissen, je uitgerekende dag vandaag! Wie weet,.... celientje, geweldig he die Guido,. heb ook stukjes gekeken, erg gelachen. Vooral dat stukje over vroeger op school, met de gum, vulpen en balletjes sparen....hihi. Mir, kan je ook niet helpen,.. dacht het wel, van de waterpokken, maar weet het niet zeker. Was het nog gezellig bij de buurtjes? Ik vond het ook gewedig die grotere (.)(.) maar kan me voorstellen dat als ze al aan de grote kant zijn dat het dan wat minder is! M'n zwangere vriendin zei laatst dat ze gek werd van dr jeukende tepels,. hihi, toen dacht ik, hey dat heb ik ook gehad, maar ben dat toch alweer vergeten. Gister ben ik met marno naar ikea geweest, heb hem losgelaten bij de kinderafdeling, hihi, geweldig, al die kamers in enzo. Vermaakte zich er prima! Thuis gekomen met een tafel en stoeltje, had in de gaten dat ie dat erg leuk vind om te zitten en spelen, en zo is onze koffietafel tenminste weer speelgoed vrij want alles staat nu op zijn eigen tafel. Gister heeft ie hoogstens een half uur geslapen, was er niet minder gezellig door hoor, dacht alleen dat het vanmorgen wel later zou worden als 5.30! Hij heeft de bel nu ook door, wil er steeds op drukken als we thuis komen en zegt ing ing. hihi. Fijne dag allemaal.