Het is nog steeds rustig hier! Onze kleine moet flink vaart gaan maken wil ie vandaag nog geboren worden..... Jose, heb je vrijdag lekker geslapen? Kan me zo voorstellen dat je pas echt lekker slaapt als iedereen thuis gekomen is... Marno ook maar kort geslapen gisteren. Poeh. Fijn dat hij er wel vrolijk bij blijft. Helena heeft wat minder geduld als ze niet genoeg geslapen heeft. Ze gaat dan om alles mopperen. Vandaag heeft ze gelukkig weer lekker geslapen vanmiddag! Leuk zeg een tafeltje en stoeltje. En handig voor zijn eigen spulletjes lijkt me. Grappig he dat die kleintjes steeds meer gaan begrijpen. Ik vind het geweldig om te merken. Met mijn vriend heeft Helenavanmorgen geholpen met auto wassen terwijl ik nog lekker in mijn bedje lag.. Ik slaap de laatste tijd 's nachts niet zo geweldig. Heb het gevoel ongeveer elk uur wakker te zijn. Bleh. Lijkt me zalig om weer een nacht non-stop te slapen, maar dat zal nog even duren.. Net lekker een appeltaart gebakken om te vieren dat ik vandaag uitgerekend ben! Bij Helena zijn we toen samen uit eten geweest maar daar hadden we beiden niet zo'n puf voor. Oja, keek net in Helena haar mond, zitten er bovenin alweer twee nieuwe kiesjes... De een al helemaal door en de ander een randje. Het enige wat me opviel was dat ze vorige week zo op haar vingers aan het kauwen was.. Nou ja, en gisteren niet slapen maar of dat ermee te maken had dat weet ik niet. Dames fijn weekend!
Chacha; wat sneu voor je moeder zeg. Lijkt me rot om haar zo te zien. Hopelijk knapt ze snel wat op. Toen ik zwanger was had ik ook zo'n last van m'n (.)(.) En Narcissen; zijn de weeën begonnen? Helena wilde vats genieten van één van de laatste daagjes met mama alleen Celientje; ik heb ook naar Guido gekeken. Voor het eerst en ik vond hem ook leuk! Ezzie; leuk he, je kindje zo rond laten lopen bij ikea? Nikki heeft zich daar laatst ruim een uur vermaakt en toen wilde ze nog niet weg, haha!
Nee, nog helemaal niks, noppes, nada.. We proberen die kleine nu met de lucht van vers gebakken appeltaart naar buiten te krijgen! Zou toch moeten lukken zou je zo denken! LOL
narcissen, moet toch lukken met die appeltaart, niets lekkerders als zelfgebakken appeltaart ! Wat leuk dat helena heeft geholpen met autowassen. was de auto wel schoon? of was helena helemaal kledder nat? En dat hele nacht doorslapen zal zeker nog wel een tijdje gaan duren, maar dan ligt er toch wel weer iets heel moois bij ! Helena weer 2 kiesjes erbij, snel gaat dat nu die tanden krijgen, zit je te wachten tot het eerste tandje komt en zo hebben ze er 10 Ik heb redelijk geslapen vannacht. Ben wel in slaap gevallen , af en toe wakker, en toenhij voor de deur stond was ik wakker, komt ie heel zachtjes naar boven...mam ik ben thuis...ok jongen...truste, zo toen kon ik weer rustig slapen. Ja leuk he die Guido, en vooral inderdaad die stukjes over school, zo herkenbaar ! Ik zal vinny toch ook maar een keer meenemen naar ikea. ALs ik zo lees dat marno en nikki zich daar prima vermaken, dan zal vin dat vast ook wel heel leuk vinden. Vinny was vanmiddag verkeerd wakker geworden, heeft echt een uur geduurd voor dat hij weer iets te genieten was...grrr. en maar gillen, en zich op de grond gooien en niets willen...daarna was hij weer lekker vrolijk, maar om half 7 echt doodmoe, dus lag hij er vroeg in vanavond. zo en nu tijd voor koffie. doei doei..jose
hihi Narcissen je gevoel voor humor is nog niet verdwenen Ik zie nog geen buikfoto's van je....ik word wel steeds nieuwsgieriger hoor! Ezzie leuk een stoeltje en een tafeltje. Dat wil ik toch ook binnenkort voor Lynn aanschaffen. Wat heeft Marno weer kort geslapen zeg. Gelukkig blijft hij wel lekker vrolijk. Iedereen dus blij met de grotere (.)(.)? Als ik nu mijn foto's terug zie van de stuwing na de bevalling AAAAH Mir was het gezellig bij de buren? Celientje was het gezellig met het kidsweekend? Heeft je oudste je nog lekker door laten slapen? Lynn was vanmorgen al weer zo vroeg wakker. Vanmiddag bij mijn mams geweest. Ze heeft eindelijk geslapen vannacht. Nu hopen dat het doorzet. We gaan zo filmpje kijken. Fijne avond iedereen
Chacha, ik heb een aantal foto's in mijn album gezet! Oja, stuwing... Auauau etc... Leek Pamela wel! Wij gaan zo ook filmpje kijken. Als we de was hebben weggevouwen.. Nou ja, als mijn vriend de was heeft weggevouwen.. Ik zit achter de compu.
Narcissen wat een prachtige foto's! Ik heb René er zelfs bij geroepen. Oei ik wil ook....dit gaat me geld kosten. Bij wie heb je dit laten doen? Was ver weg he?
Dank je wel! Ik was zelf helemaal ontroerd toen ik ze voor de eerste keer zag... Was in Waalwijk... Dus wel een rot-eind rijden. Maar, ik zou het zo weer doen! Zal je een pb sturen. Weet niet of ik de link mag plaatsen.
wow narcissen, wat een heel erg mooie buikfoto's. Dat zou ik serieus ook wel willen! Wil je mij ook een pbtje met de link sturen? was gister erg gezellig bij de buren.. half 2 werd het.. dus laat. Maar we hebben Tijn niet gehoord de hele nacht, pas om 5.30. Veel te vroeg voor ons dus eigenlijk, maar ok, hij heeft in ieder geval weer doorgeslapen. Het snot is ook minder. Fijn dat je moeder wat heeft kunnen slapen. Hopelijk gaat het vanaf nu de goede kant op. Hoe lang moet ze nog in het ziekenhuis blijven? Totdat ze pijnvrij is? Ezzie, Marno gaat ook niet meer slapen he als hij overdag niet slaapt of als hij laat naar bed gaat he? Tijn ook niet Ach ja, je er bij neer leggen is het beste en dan geniet je van die enkele keren dat hij je verrast met een uurtje langer slapen. Oh celientje, dat herken ik wel, van dat verkeerd wakker worden. Tijn heeft dat ook wel eens, dat duurt ook een tijd voordat hij weer vrolijk is. Gelukkig dat je goed hebt geslapen vannacht. Hoe laat is Vinny meestal wakker sochtends?
Narcissen, wat een prachtige foto's, echt fantastisch ! Nou mir, dat was dan laat geworden he, en dan weer zo vroeg op voor die kleine man, ach, kan best toch als het gezellig is. Vinny is meestal rond half 7 wakker, ligt dan ene tijdje in zijn bed te mummelen, en dan rond kwart voor 7 neem ik hem bij mij in bed. Lukt 5 minuten, en dan zegt hij die die en dan wil hij de televisie aan, geef ik hem wat speelgoed in bed, en dan speelt hij en kijkt hij soms wat tv, na sesamstraat gaan we dan uit bed en naar beneden. Chacha, fijn dat je moeder eindelijk heeft kunnen slapen. Slapen is ook goed om weer beter te worden, hoop inderdaad dat dit doorzet. Zo, heeft een van jullie ook Uri Geller gekeken op sbs6? Wij wel, waren zelfs zo idioot om een h orloge en een lepel op de tv te leggen omdat er rare dingen zouden gebeuren haha Nou niks dus he, horloge doet het nog steeds niet en die lepel ligt er nog net zo als dat we hem hebben neergelegd. haha, maar wel lol gehad samen met maik. Ga zo een etage hoger. truste jose
hey meiden, Wij hebben toch best veel vroege vogeltjes he! Quinn op t moment ook weer tussen 6 en 7 wakker hoor! Fijn dat Tijn heeft doorgeslapen! Het was hier 5 uur vanochtend maar toen lekker tegen me aangenomen en tot 7 uur doorgeslapen. Narcissen wat een geweldig mooie foto's! Spannend nu de laatste weken echt zijna aangebroken. Iemand nog wat van mijn (.)(.) hebben? Pfffff bij mij zijn ze twee maten groter gebleven helaas. Toen ik net bevallen was was ik 4 maten groter echt niet grappig. Zou Quinn bijna verstikken met die mega meloenen. Chacha hoop dat je moeder gauw naar huis mag. En dat ze een goede pijnbestrijding voor dr kunnen vinden. Want pijn vreet zo veel energie! Quinn is al een paar keer wakker geweest vanavond. Echt zo overstuur dat we hem tot 2 x toe naar beneden hebben gehaald. Nu net er weer in gelegd. Hoop dat hij blijft slapen. Donderdagavond echt iets verdraaid bij mn bekken. Heel raar gevoel. Vrijdag zei mn therapeute dat ik een bloeduitstorting op mn rug had. Ze heeft me goed gemasseerd, maar heb wel last nu. Mag ook even geen oefeningen doen en sporten. Gaan morgen met mooi weer lekker een stuk wandelen in het bos ofzo! Heb vandaag een cake gebakken. Quinn vond het niet lekker. Rare jongen. Eet liever zn bordje macaroni. Gisteren hebben we 3 x opgeschept! Hij kreeg er maar geen genoeg van. Het met ons meeeten gaat dus aardig goed eigenlijk. Merk wel dat zn darmen wel wat van slag zijn. ZOu dat daardoor komen? Ik ga mn bedje in meiden. trusten! xxxxx Is Niek alweer terug?
Narcissen ik vind dat je een van de foto's moet opsturen voor de buik v/d maand verkiezing. Mijn stem heb je in ieder geval!
6.30 vanmorgen, dus redelijk voor zijn doen. Ligt ie gilletjes te maken in bed, gewoon nog lekker op zijn rug. Wie gaat er bij jullie altijd uit, jij zelf of je man? Of wissel je dat af, hier ben ik het eigenlijk altijd, moet het echt zeggen dat ik de volgende dag wil blijven liggen, dan is dat wel ok maar ben ik alsnog degene die eerst naar beneden gaat voor de fles! Wil toch eigenlijk wel elk weekend een uitslaap dag ingaan voeren... Mijn stem zou je ook hebben narcissen! jee pinquin, een bloeduitstorting op[ je rug, wat heb je gedaan dan!? Rustig aan dan maar, hopen op een beetje mooi weer zodat je wel kan wandelen. Fijn dat Quinn zo lekker aan het smullen is van de macaroni. Zou best kunnen dat z'n darmpjes daardoor wat van slag zijn. Nee mir, marno gaat ook niet meer slapen, je zou denken van wel maar nee,. ach, heb ik me ook wel bij neergelegd, zolang ie verder vrolijk is mag ik niet klagen toch! Vandaag op family bezoek in Hoorn, altijd wel gezellig.
ezzie hier was het ook half 7 en een heel onrustige nacht. Hij was zo ontzettend aan het scheten laten. Hier gaan we er om en om uit. Als het om uitslapen gaat laat Steven mij vaker liggen dan ik hem. Is eigenlijk meer omdat ik op dit moment een beetje uitgeblust ben. Naar beneden gaan om flesje te maken gaat eigenlijk een beetje om en om. Moet ook wel zeggen dat Steven nu even thuis werkt en als hij op locatie aan het werk is is het wel wat anders. Quinn en ik hebben volgende week samen een afspraak bij de kapper. Bij hem hopelijk een modelletje erin maar niet te veel er af. Bij mij... denk dat het verven wordt. Ben mn grijze haren zat! FIjne zondag meiden, hopelijk wordt het mooi weer!
Jeetje pinquin, dat is niet mooi zo'n bloeduitstorting, hoe komt dat nou dan? Vervelend zo'n onrustige nacht van Quinn. Leuk dat jullie samen naar d ekapper gaan, ik knip vinny altijd zelf, tondeuze en schaar, en gaat prima, moet zelf ook weer ff, verven doe ik zelf, maar weer ff een model erin. Misschien eens iets anders laten knippen, tis over mijn schouders nu dus kan er wel wat mee. Ezzie, dat was weer vroeg, maar ach, als hij dan maar vrolijk is toch. Vinny heeft tot halr 8 liggen kletsen in zijn bed, en nu is hij een half uur geleden bij mij op schoot in slaap gevallen die schat, ik heb hem maar ff op de bank gelegd, hij slaapt nu nog. Dat word vanmiddag dus nog een keer slapen als hij wil, want anders word het een drama. Veel plezier in Hoorn. Hier is het droog met zonnetje, dus straks maar ff naar de eendjes toe.
Nikki slaapt sinds de kerstvakantie langer uit. had ik al eens geschreven toch? En ik denk dat het komt doordat we haar bedje anders hebben gezet, want ze doet het dus sindsdien. Narcissen; prachtige foto's zeg! Kun je trots op zijn. Celientje; ik heb niet naar Uri gekeken. Lijkt me ook niet zoveel aan. Schattig dat Vinny bij je in slaap is gevallen Pinguin; vervelend dat je zo'n last hebt. kan best dat Quin z'n darmen wat moeten wennen aan het 'nieuwe' eten. Ezzie; ik ga er altijd uit eigenlijk. Als ik het zou vragen gaat m'n man er wel uit, maar ik weet dat hij er niet goed tegen kan om zo vroeg op te staan. Soms zeg ik wle dat hij er tegelijk met ons uit moet gaan hoor.
Ach gossie, Vinny bij je op schoot in slaap gevallen.. Veel plezier bij de eendjes. Wij komen net terug van een kort uurtje door het bos lopen. Heerlijk! Helena lekker in de rugdrager. Na een poosje viel ze daarin in slaap. Ze heeft denk ik 15 minuten geslapen dus ik hoop dat ze nu wel gaat slapen! Morgen weer naar de vk. Voor de rest van de week eigenlijk niks gepland.. Saai! (ja, het krijgen van een kindje, ha, ha) Poeh, half 7 is wel erg vroeg zeg! Zeker als je er zelf wat later in ligt. Bij ons is het eigenlijk vaak zo dat ik naar beneden ga om de fles te halen en Lena uit bed te halen. Volgens mij zorgen de hormonen er voor dat vrouwen eerder wakker zijn en uit bed springen....
hoi Meiden! vanaf donderdag weer internet Chacha: hoe is het met je moeder? hihi, Rene moet trots zijn nu met (.)(.) Narcissen: spannend, nog steeds niets, of misschien nu wel! mooie foto's hoor! Mir: hoe gaat het met jouw zwangerschap? Zijn er weer zwangeren bij gekomen? Ezzie, paddy, blup en pinguin: alles goed? jee, wat mis ik jullie, zal zo blij zijn, donderdagavond ben ik niet meer weg te slaan.... fijne avond en tot donderdag
Nee, nog steeds niks hoor! Laat het jullie zo snel mogelijk weten hoor als er wat gebeurt! Niek, joepie vanaf donderdag weer internet. Wat heeft dat lang geduurd zeg.. Zou zelf echt afkickverschijnselen hebben geloof ik. Hebben net gekeken naar de film Flushed away. Animatie-film over muizen en ratten in het riool. Erg leuk! En lekker niet nadenken. Is altijd wel erg lekker op de zondagavond. Nu ga ik kijken naar boer zoekt vrouw.. Tot morgen! ps 28-01-2008 vind ik wel een mooie geboortedatum. Ha, ha, ha. Helena is 26-09-2006 vandaar...