Zo ik ben er weer. Het was echt super leuk in Barcelona. Ik heb er echt van genoten maar ik ben doodop. Tja dat krijg je van het late eten en uit gaan. Ik ben er te oud voor. Dus ik schrijf later weer meer. Succes Narcissen! Ik denk aan je. Gaaahaap ik ga naar bed. Oh ja Seán doet het nog steeds super. Hij heeft ook voor zijn opa en oma gewoon klokje rond geslapen.
Wat een geweldige foto's narcissen. Ben je inmiddels aan het puffen? Paddy, ik kan daar ook niet meer tegen. Om 22.00u zitten mijn ogen bijna dicht. Ik had dat na mijnbevalling ook. Pamela anderson was er niks bij. Ze zaten onder tegen mijn kin aan. Hahaha. Nu is er helaas niet veel meer van over. Maar ja. Chacha, succes met je moeder. Hopelijk is snel alles goed. Vandaag nog niks gedaan, alleen wasje in de machine gedaan. Heb lazy day today. Lynnie zit lekker in de box te spelen en tussendoor tv te kijken. Over 3 kwartier boterhammetje en dan naar bed. Ga ff koffie drinken.
Niek, fijn dat je weer bijna internet hebt, heeft lang geduurd ! Paddykira, mooi he barcelona, ik snap dat je genoten hebt, lekker toch uit eten en uitgaan, ff een paar nachtjes hier vroeger naar bed.... dan is de vermoeidheid ook weer over. Zo , hier ook een lazy dag, net als juudje ! ff mijn huishoudelijke taken gedaan, met vinny naar de eendjes geweest, nu ligt hij ff lekker te slapen, vanmiddag ff kijken wat ik ga doen. als het nog droog is ga ik nog lekker even wandelen. doegie jose
Helaas, nog geen gepuf. Net naar de vk geweest. Ze vond het nog te vroeg om te strippen. Nog een weekje geduld dus.... Lijkt me ook geweldig Barcelona! Fijn dat jullie het naar je zin gehad hebben! Net gestofzuigd, gezellig boterhammetje gegeten en Helena naar bed gebracht.. Daar zit ze nu de longen uit haar lijf te huilen.... Pfff... Heb het andere bedje maar weer in haar kamer gezet, daar kan ze tenminste niet uitklimmen.. Maar het is de vraag hoe lang ik dit vol ga houden... Grrrrr. Het kan toch niet zo zijn dat ze nu al zonder middagslaapje kan? Ik in ieder geval niet!
bleh wij zijn net terug van de KA en hij moet 2 nachten in het ziekenhuis slapen zodat ze 'm kunnen observeren. Oh hij is wakker. Later meer
O gets paddy! Dat is ook niet leuk zeg! Maar aan de andere kant wel goed dat ze hem willen gaan observeren. Juudje; lekekr een lui dagje! Celientje; klinkt ook als een lekker dagje en niet eens zo lui vind ik hoor. Narcissen; de baby zit veel te lekker bij je. Helana; je moet lekker gaan slapen meid, je bent nog veel te jong om dat slaapje weg te laten. Nikki wil ook niet slapen, ik ga maar even kijken of ze gepoept heeft.
Paddykira, wat een vervelend nieuws, maar misschien wel goed, nu kunnen ze goed kijiken wat er nou misschien aan de hand zou zijn. Narcissen, rustig aan. hoor. Helena kan inderdaad nog niet zonder slaapje, heeft ze daarna nog wel geslapen? wij zijntoch nog wezen wandelen, naar de kinderboerderij geweest, toen gespeeld, lekker samen boerenkool gegeten, en nu ga ik hem naar boven doen. Hij zat namelijk heerlijk op schoot bij mij, en zijn luier was te vol...dus alles nat haha.
He Paddy, dat is ook wat om Sean twee dagen te moeten missen... Wanneer gaat dat gebeuren? Heerlijk he, zo'n lui dagje.. Morgen ben ik aan de beurt. Geen plannen. Al het schoonmaken is al gedaan vandaag. Helena is trouwens na 10 minuten volle kracht huilen in slaap gevallen en heeft bijna twee uur geslapen! Zo hoort het! (op het dramatische huilen na natuurlijk). We hebben het bedje met spijlen voor kleintje nog niet nodig dus kunnen we die nog gebruiken als het even niet zo goed gaat. Zo terug, even flesje naar boven brengen
En Blub, heeft Nikki nog geslapen? Klinkt leuk kinderboerderij Celientje. Herkent Vinny al veel dieren? Ha, ha, volle luier en alles nat.. Bleeh. Gelukkig geen poepluier hoop ik? Lena ligt nu lekker in haar eigen bedje. 's avonds is het meestal geen probleem. Ze ligt dan nog wat te teuten met haar knuffels en valt dan in slaap. (ik klop dit even af hoor!) Hoe is het met de anderen? Alles o.k.?
Nee; nikki heeft niet meer geslapen. Ze was gelukkig we gezellig. Net in bad heb ik haar badverf gegeven; dat is echt zo leuk!
paddy, fijn dat je zo hebt genoten, nu weer ff bijkomen van je mini vakantie! Wel goed dat ze Sean gelijk willen observeren, naar dat ie daarvoor 2 nachten in het ziekenhuis moet maar dan is ie wel goed onderzocht. Je mag hem toch wel gewoonbezoeken? en misschien zelfs blijven slapen? of dat niet. Het is nog spannend he narcissen, ik weet wel toen ik over m'n datum was dat elke dag erna zo lang duurde! en dat 11 dagen lang bij mij,... ben je het al goed zat of red je het nog wel een paar dagen? Marno laat een winden vandaag niet normaal, papa is er niks bij! Ze stinken echt een uur in de wind, zo erg dat je er steeds van overtuigd ben dat ie gepoept heeft. Ik ga lekker bankhangen, fijne avond! (kijkt er nog iemand models?)
Hehe mijn internet doet ut weer Hihi celientje ik heb hier ook een lepel op de tv gehad en mijn kapotte horloges opgehaald....het heeft niet geholpen, dus ik vind het nu echt dikke onzin Narcissen thnx voor je pb! Ik ga het zeker overwegen. Fijn dat Helena toch nog lekker heeft geslapen. Zou het misschien aan het bedje liggen, mist ze de begrenzing? Kira gets Seán 2 nachtjes in het ziekenhuis'? Wel goed dat ze zo zuinig op hem zijn! Was het zo verontrustend dan'? Blupje badverf? Wat moet ik me daar bij voorstellen? Ezzie suc6 met de stinkscheten. Mir alles goed? En Pinguin ook? GOED NIEUWS: Mams is vandaag thuisgekomen. Wel met een dosis morfine, maar ze is thuis Lynn is nog steeds om 6 uur wakker, laten we hopen dat deze periode snel voorbij is. Gister wilde ze overdag ook helemaal niet slapen, 1.5 uur in bed gelegen, maar geen oog dichtgedaan. Hmmm sprongetjestijd? :-k
Hey meiden, Ik kijk ook ezzie. Ik volg maar weinig programma's eigenlijk maar dit is er een waar je heerlijk je verstand op nul kan zetten en kijken. Euuww Marno vieze windjes? Quinn kan er soms ook wat van. Op t moment stinken zn boertjes ook! Kira niet fijn voor Sean dat hij 2 nachtjes daar moet blijven maar wel fijn voor jou dat je serieus genomen wordt! Vind het wel goed dat ze hem even monitoren. Ik kan trouwens ook niet meer nachtbraken (of laat in de avond) hoor. Ik vond vandaag ook wel een mooie datum Narcissen. Knap dat je meisje al in een peuterbedje slaapt. Weet niet of mijn kereltje dat al zou kunnen. Alhoewel, hij probeerde van de week zijn been over de rand van zn bedje te slingeren Misschien toch ook maar even daar naar kijken bij Ikea. Quinn is vandaag weer op stap geweest met de bolderkar. De leidsters vertelden me dat hij echt de party boy is en het gezellig maakt. Hij kwaakt erop los, wijst naar van alles en lacht volop. Echt leuk. Ze zullen hem nog missen. Hij gaat over 4 weken nl al naar de dreumesgroep! Wij zijn gisteren ook naar het bos geweest. Heerlijk even uitwaaien. Ik zal kijken of ik een fotootje of filmpje van mn kleine man kan plaatsen. Goed, models begint bijna... fijne avond. Chacha & Mir alles goed bij jullie?
Fijn dat mams thuis is. Scheelt een boel vliegwerk voor jou ook denk ik. OOhh Lynn ook zo vroeg wakker. Hier ook hoor! Vanochtend was het ook rond 6 uur. Gelukkig moest ik er om half 7 uit, dan vind ik het niet zo erg. Hoop wel dat hij gauw weer tot in ieder geval 7 uur slaapt. (bij het naar bed brengen en welterusten zeggen zegt Steven altijd: tot morgenochtend 9 uur Quinn, helaas helpt t niet )
Ik mag er gewoon bij blijven - ik zou 'm ook niet alleen willen laten. Dus ik ben ook weer 2 nachtjes van huis. We gaan morgen om 14:00 heen en ik heb eigenlijk geen flauw idee wat ons te wachten staat. Het ging allemaal zo snel eigenlijk. Nou ik zie het wel. Euh lepels op de televisie? Ik heb zeker wat gemist? Fijn dat je mams weer thuis is Chacha. Is Quinn al geknipt? Seán moet eigenlijk ook alweer maar na het drama van de vorige keer ga ik toch maar zelf met de schaar aan de slag . Hij vindt het echt niks als vreemden aan 'm komen. Bij de dokter was het ook al zo'n drama. Pfff dat wordt morgen nog wat als ie aan de apparatuur moet maar hopelijk doen ze dat pas als ie slaapt. Ezzie gelukkig slaapt Marno op zijn eigen kamertje. He wat goed dat helena al in een peuterbedje slaapt.
Kira ik ga zaterdag met Quinn naar de kapper. Vorige keer is alweer 7 maand geleden en toeng ing het wel. Ben benieuwd hoe het nu gaat. Steven blijft bij hem en ik wordt in de stoel er naast geknipt. Ik ga hem niet heftig laten kortwieken hoor! Beetje model erin en achterin iets korter zodat zn krulletjes er weer inschieten! Sterkte morgen. Ben ook best benieuwd wat ze gaan doen.
Narcissen, nee gelukkig geen poepluier Moet er niet aan denken haha ja was leuk op de kinderboerderij. Vinny vind kippen geweldig, en poezen, hij wijst overal naar, en loopt achter de kippen aan. de schapen vin dhij een beetje eng, hij doet ze wel aaien. Maar het mooiste was ....de wipkip....daar wou hij niet meer van af haha. Blubje: badverf? Hoe werkt dat? Ezzie; succes met de winden, hoop dat ze snel wegwaaien ! Chacha:: haha, ben ik gelukkig niet de enigste "maffie"die de lepels op de tv heeft gelegd. Ik doe het ook niet meer hoor, maar het was wel Lol. En wat fijn dat mams thuis is! DOe haar maar lekker verwennen. Pinquin: oh, eng dat Quinn zijn beentje over het bedje doet! Is het zo'n klimmannetje dan? Vind een peuterbedje eigenlijk nog te vroeg, ga er wel dit jaar eentje aanschaffen, maar vinny doet nog erg rustig in zijn bedje. Maar vind het wel knap hoor als ze er al wel in willen slapen. Jeetje, al die kids zo vroeg wakker! Hoort zeker een beetje bij de leeftijd...hoop alleen dat het niet te lang duurt en dat ze allemaal toch weer wat langer gaan slapen haha. Nou ik ga ook slapen truste meiden !
hellow, Ik heb al 2 dagen dat mijn internet elke keer wegvalt. Zeeeeer irritant. Dan moet ik m elke keer weer opstarten en soms blijft hij weigeren. Misschien ligt het aan het draadloosinternet.. nou ja, ik ben weer even online! Jee Kira, dat is wat! Maar wel goed dat er actie wordt ondernomen! Je weet nooit en zo wordt gewoon alles uitgesloten! Goed dat je gewoon mag blijven. Lekker dat je hebt genoten van je weekend Barcelona! was het lekker weer daar? Ook naar de fonteinen geweest? Hihi Ezzie, Tijn heeft dat ook wel eens, hoe kan zo'n kleintje dan stinken he? Waar halen ze het vandaag haha. Chacha, geweldig dat je mams weer thuis is! Opluchting! Hopelijk sterkt ze snel weer aan en is ze snel pijnvrij. Verwen haar maar goed! Narcissen... de kleine zit daar lekker zeker? Hopelijk duurt het nu echt niet lang meer. Ezzie, jij moest dan ook lang wachten op Marno zeg? 11 dagen overtijd jeee. Ik was 1 weekje te vroeg. Chacha, jij was toch ook behoorlijk overtijd? Leuk, een filmpje van Quinn ben benieuwd! nee vind ik ook niet hoor, Quinn niet kortwieken met zn mooie krullen! Slaapt Quinn nu weer tot ongeveer half 7 in zn eigen bedje? Heerlijk zeg! T is wel megavroeg, maar ok, hij slaapt tenminste weer lange rukken. wat leuk trouwens die bolderkar! Leuk he Celientje, naar de eendjes gaan. Tijn vindt het ook geweldig, maar als we brood hebben dan komen ze als een speer naar ons toe (hebberige beesten..) en dan verstopt Tijn zich wel een beetje achter mijn benen hoor.. en dan schaapachtig lachen hihi... bange poepert Hoe is het nu met Lynn Juudje? Gaat er wat meer naar binnen? Hier vanavond ook drama met eten, gewoon uittuffen enzo.... En vooral overal in en op smeren, hij zag er niet uit... Vervelend Narcissen dat Helena zo koppig is ineens met slapen.. Goed idee om dan maar even overdag haar andere bedje tevoorschijn te halen. Ik vind het trouwens knap dat ze in een groot bed ligt. Ligt ze niet in een slaapzak? Tijn zou het echt nog niet kunnen. Ik ga zo mn bedje opzoeken. Morgen ga ik werken hier in Zeewolde. Ik heb er wel zin in. Alleen euhh 34 kinderen groep 7. Dus ik ben benieuwd wat ik aantref. Trusten!