September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Narcissen wat een spannend nieuws! Misschien ben je nu al bevallen? en zo niet dan nog heel veel succes.
    En nog een broodje ei? Gedurfd! hihi ;)

Pinguin balen van de gebroken nacht. Hopelijk eenmalig.
    Wel een fijn idee dat jullie op controle gaan volgende week.
    Nog wat kunnen vinden bij de Makro? of toch niet gegaan?
    Heeft Quinn nog lang geslapen?

Juudje jeetje je hondje krijgt dus nu een dubbele dosis?
    Ben je al wat opgeknapt na je dagje bankhangen?

Mir hoe is het bij jullie?

Kira ik ben wel benieuwd naar jullie ziekenhuisverhaal. Is alles goed?

Mamsie balen van de lichamelijke klachten. Jij hoeft trouwens ook niet zo lang meer he. Begint het al te kriebelen'?

Vinny dus ook al last van hoektanden? bleeeeh vieze stinkluiers.

Wij vieren ook geen carnaval (kunnen ze trouwens ook niet in Zwolle). Ze doen er hier wel wat aan, maar het is net apres-ski hier.....

Vandaag was ik harrie in de warrie met mijn afspraken...was 2 uur te vroeg op een afspraak :oops: Zou het al zwangerschapsdementie zijn?
    Opa heeft op Lynn gepast....hij is kapot nu haha.

2. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Narcissen ik hoop dat je inmiddels volop aan het genieten bent van jullie tweede wondertje.
    Ben reuze nieuwsgierig :)

Vanmiddag alsnog naar de Makro geweest.
    Daar niet echt kunnen slagen voor een pakje voor Quinn. Dus naar de naastgelegen ski/surfshop gegaan.
    Daar wel geslaagd voor een pakje. Daar aangepast en ach wat een droppie wordt hij dan toch in zon pak.
    Ook is nu onze derde boeking voor de vakantie eindelijk gelukt.
    Wel megaduur, maar hebben we alles erin. Ook een zwembad en speelzaal zoals bij ballorig wat geheel niet verkeerd is want ik ga niet skieeen en dan kan ik lekker met Quinnetje keuvelen.

2 uur te vroeg chacha? hihihi.. waar in NL ga je naar centerparcs trouwens (was toch cp?)
    Steef en ik gaan binnenkort een nachtje samen weg. Hotelletje en even samen zijn. Mijn moeder past dan op Quinn. Zal de eerste keer zijn.

Paddy ik ben ook benieuwd naar je verhaal. Hoop dat het allemaal goed heeft uitgepakt!

Celientje 4 tandjes tegelijk he.
    Dat is bij Quinn ook vaak zo. Lastig he?

Gabje jij schreef toch ook bij de bevallingslijst van september 06 beebjes?

dat was hem weer.

Niek waar ben je? Je hebt nu toch weer internet? Of ben je aan het lezen geslagen ;)

Ik ga slapen.

Hopelijk een rustige nacht.

xxx trusten

3. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Narcissen? Kom eens vertellen.

4. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    hahaha ja ben ook nieuwsgierig!

5. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    we zijn nieuwsgierig narcissen!......................

cute een ski pakje voor Quinn! Heb je al een foto gemaakt?
    Heerlijk toch zo'n vakantie met alles erop en eraan, moet wel wat te doen zijn als je niet gaat skieen toch!
    Wanneer gaan jullie?

Ik zit nu te wachten op de ketel meneer, kan vanaf 7.30 komen tot 12.30, fijn, de hele ochtend wachten.... :(

Wel goeie nacht en ochtend gehad, heb hem (geloof ik) helemaal niet gehoord en sóchtends pas om 7.15! Geloof dat ie toen al wel ff wakker was want hij lag behoorlijk te huilen, ik lag echt in coma zeg.

Oh, en weekendje weg Pinquin, lekker! Zal echt wel even moeilijk zijn om Quinn voor het eerst achter te laten maar geloof me, als je het afscheid achter de rug hebt is het echt fijn om even met z'n twee te zijn.
    geniet ervan!

6. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hoi!

Narcissen, je laat ons wel in spanning hoor. Maar tja, we kunnen ook goed begrijpen dat je er nu niet aan denkt om je te melden, maar lekker van je kleintje aan het genieten bent! Ik ben wel errug nieuwsgierig hoor naar jullie kleine hummeltje!

Hier nog steeds problemen met internet.Het ene moment kom ik er wel op, het andere moment zegt hij dat hij geen verbiniding kan maken. Ik denk dat het aan het draadloos internet ligtt, want ik heb een stick in de laptop die best een beetje krom is. De vaste compu is niet aangesloten. Dus maar even de provider bellen voor een nieuwe stick.

Hier weer een mannetje dat om half 6 wakker is.. maar snachts wordt hij maar 1x wakker en is zo weer in slaap gelukkig maar.

hihi chacha, harrie in de warrie :) , last van zwangerschapsdementie? , 2 uur te vroeg da's wel veel he. heb je je die tijd wel een beetje kunnen vermaken?

Hoe slaapt Lynn nu? Nog steeds vroeg?
    Ik zou wel eens willen weten waar het aan ligt? Tijn ging van de week om 19 uur naar bed en werd om half 8 wakker. De dag erna ging hij later naar bed en was om half 6 klaar wakker? Ik snap wel dat ze niet elke dag uitgekiend hetzelfde aantal uren slapen maar zoveel verschil. Lynn had toch een tijd dat ze tot half 9 sliep?

Juud, ik hoop dat de medicijnen voor Kai nu wel aanslaan. Niek is dierenartsassistente, ze heeft vast wel ervaring met dat medicijn.
    Hoe is het nu met jou? Geen off-day meer vandaag? Lynn nog steeds goed aan het eten?

Wat balen weer Pinguin, van die rotnachten. Ik hoop ook niet dat zijn oortje weer opspeelt :( En dan dat je ook nog even niet zo lekker in je velletje zit enzo, sterkte meid!
    maar die vakantie lijkt mij wel top of niet? Heb ik nu wat gemist? Drie boekingen? Ook nog een weekendje weg zonder Quinn? Ik kan even niet meer zover teruglezen... Met wintersport gaat hij wel mee toch, aangezien jullie een leuk pakje hebben.

Mamsie, bij jou schiet het nu ook wel op he? Ook last van je bekken? Het wordt natuurlijk steeds zwaarder, de laatste loodjes. Ik heb er ook last van en heb nu fysio. Ben nog maar 1x geweest, maar hopelijk gaat het wat helpen.

Kira, hoe is het nu bij jullie? En met Seán? Hoe waren de ziekenhuisnachten en is er al een uitslag? Ik ben heel benieuwd.

Ik ga me even met Tijn vermaken, want hij hangt de hele tijd aan mn benen.

Oh chacha, jij vroeg toch over het werk van Bart? Hij werkt nu 1 jaar op kantoor, helaas is dat wel in Rotterdam. Hij werkt nu voor de ondernemingsraad daar. Elk jaar komt er weer een ander op die plek. Komt voor ons nu heel goed uit. wel balen is dat hij om 5.50 weggaat en om 18 uur thuis is, dus lange dagen. Het is nu even wennen dat heen en weer gereis en hij heeft ook maar kort vrij gehad. Ach het zal vast snel wennen!

t0t later

7. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Lynn heeft 2 dagen goed gegeten en gisteren was het weer knudde. Ik denk dat ze alleen smeuïge dingen lust. Chicken tonight, macaroni, potjes, Die zijn allemaal smeuïg. Dat ze dan die droge aardappel niet lust.

Oh ja Mir, Niek was de dierenarts. Hoop nu wel dat Kai gaat afvallen.

Lynn en ik zitten nu aan een boterham met hagelslag en lynn eet zelf. Alles onder de hagelslag.

Heb Narcissen ff stiekem een sms gestuurd. Jullie horen het wel als ik reactie heb.

Ga me zo even terug trekken onder de zonnebank.

Morgen begint het feest en morgenavond zal ik best zat zijn. Hahaha. Lynn en ik gaan samen als pippi. Baby pippi en mama pippi. Ze heeft ook een roodkapje pak. Zo schattig.

Onze vakantie is ook gebeokt. We gaan in mei 8 dagen weg met de hele familie, incl aanhang. Dus zijn we met zijn 9. We gaan het zonnetje opzoeken in mallorca.

8. Narcissen

Narcissen Bekend lid

20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Hallo meiden,
    Jaaaa een dochter!
    Gabriëlle is om 17.55 geboren.
    Gisteren om 6.00 mijn vliezen gebroken, weeën kwamen toen al wel op gang maar gingen helaas weer weg.
    Om 15.00 besloot ik om even te gaan liggen, dat had ik eerder moeten doen want toen kwamen de weeën weer op gang (joepie de poepie...) Wat zijn buikweeën heftig zeg.
    Om kwart over vijf stond mijn vriend nog eten te maken.... Ik zat onder de douche. Heel snel kreeg ik al persdrang. Snel naar het bed verhuisd... Een wee verder was Gabriëlle al geboren!
    Het is dus eigenlijk super snel gegaan. Voel me goed, ga zo even een tukkie doen. Vannacht niet zo veel geslapen.... beetje adrenaline-overschot..
    Als jullie een geboortekaartje willen ontvangen stuur ik die graag. Heb ik wel nog even je adres nodig..

ps. Ik lees en reageer later wel op jullie verhalen.. (sorry)
    ps. ps. Lief hoor Juud een smsje!

9. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    hoeraaaaa narcissen helena en man
    van harte proficiat met jullie dochter en zusje gabrielle

10. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38

Van harte gefeliciteerd Narcissen, man en Helena!

Heb je al een pb gestuurd!

xxx

11. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Jeeeeej, een dochter. Gefeliciteerd. Geniet er lekker van.

Ga je ook pb'en.

12. celientje

celientje Actief lid

9 nov 2005
    382
    0
    0
    nu nog thuisblijfmoeder
    almere
    Heee wat tof, een meisje !
    Hartstikke gefeliciteerd, lekker knuffelen en genieten.

liefs
    jose en vinny

13. mamsie

mamsie Bekend lid

4 aug 2006
    755
    0
    0
    doetinchem
    narcissen van harte gefeliciteerd!
    een hele fijne kraamtijd.
    zou wel graag een foto willen zien?

juudje veel carnaval plezier!

mir heb er de ene dag heel erg last van en de volgende helemaal niet,
    maar het schiet ind op.....
    kan nu helemaal niet meer wachten, nu narcissen bevallen is.
    ben zo nieuwsgierig 8)
    hoop voor je dat de fysio gaat helpen.

marline, hoe is het met jouw?

nou ga lekker relaxen.....dimphy ligt heerlijk te slapen.

goed weekend

14. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Narcissen wat een goed nieuws! Van harte gefeliciteerd! Lekker genieten nu met z'n viertjes! Laat je maar lekker verwennen en probeer een beetje te rusten. Super!

15. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Narcissen van harte gefeliciteerd. Geweldig weer zo;n kleintje er bij! Lekker gaan genieten. Tuuuurlijk wil ik een kaartje :D volgens mij heb je mijn adres al.
    Meid super hoor!

Hey Kira hoe is het nu? Hoe was het in het ziekenhuis?

Juudje Lynn dus dol op smeuige dingen? Ach het kan ook zo weer veranderen hoor. Kan je de aardappel niet smeuiger maken?
    Lynn is ook dol op hagelslag, mijn huis wat minder.....
    Veel plezier met carnaval!

Mir ik ben weer teruggereden naar kantoor...anders waren die 2 uur voor eigen rekening geweest en ik heb al zo weinig vakantieuren.
    Lynn is nog steeds vroeg. En vannacht om de 2 uur wakker, maar ze is nu ook verkouden, dus dat zal er wel mee te maken hebben.
    Lynn had idd een tijd dat ze tot half 9 sliep (zucht...zei chacha met weemoed ;) )
    Ik hou het maar op een periode/fase...ze gaat vast weer beter slapen.

En poeh wat maakt Bart lange dagen zeg! Maar dus nu wel een jaar op kantoor? dat is wel erg prettig. Maar vermoeiende dagen voor hem hoor.

Ezzie zijn ze nog geweest voor de ketel? zeker pas om 12.30?

Pinguin wat lekker een 3e vakantie. Waar gaan jullie heen?
    En binnnenkort lekker weg met z'n 2-jes. Lekker hoor. Fijn dat je moeder op kan passen, is wel een vertrouwd gevoel.
    Wij gaan naar de Huttenheugte (of de K*ttenvreugde, zoals René zegt....hij is echt plat *zucht*). Das in Dalen bij Emmen.

Hier de hele dag gewerkt. Lynn heeft goed gedaan op het kdv. Liet zich bij weggaan goed troosten door de leidster. Vanmorgen hebben ze lekker buitengespeeld.

16. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Narcissen; gefeliciteerd! Wat is het snel gegaan zeg en fijn dat je je goed voelt. nu lekker genieten!
    mooie naam!

Mir; lange dagen voor Bart, maar wle erg fijn dat hij 's avonds bij je is. En in het weekend is hij ook thuis toch?

Juudje; wil natuurlijk wel en foto zien van de 2 pipi's!
    Veel plezier alvast.

Chacha; oepsie! Dat is een beetje te vroeg. Poeh, wat een nacht zeg, om de 2 uur wakker. Hopelijk gaat ze snel weer lanher slapen. Jij hebt je rust nu ook hard nodig.

Pinguin; lekker op vakantie!

Paddy; ben benieuwd hoe het allemaal gegaan is met Sean.
    Gaat het met je andere zoontje nog steeds goed op school?

Nikki heeft vandaag op het kdv van 12.10-15.50 geslapen! Zo lang heeft ze thuis nog nooit geslapen. Ze ligt er ook net pas in; hopelijk slaapt ze morgen dan lekker lang uit.

17. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    ooh ben denk ik onduidelijk geweest.
    We hebben 3 keer een poging tot boeking gedaan en het is pas de derde keer gelukt.
    We gaan maar 1x op wintersport! De andere twee keren was het op aanvraag en dus al vol.

Fijn dat Lynn het zo goed heeft gedaan op het kdv. En wat het slapen betreft. Ik denk ook dat het fases zijn. De ene keer een tijd laat wakker en de andere keer weer vroeg, of erg vroeg!
    Hier is het al een paar dagen half 6! Vanochtend gelukkig wel weer bij ons in slaap gevallen tot half 8. En vannacht maar 1 x wakker geweest.
    Ben vanochtend met de provocatie begonnen. 1 eetlepen halfvollemelk in zn flesje pap gedaan.
    Zag zo gedurende de dag plekken op zn wangen komen. Niet heel erg, maar ziet er ook niet echt gezond uit of zo.
    Verder klinkt hij wat slijmerig. We gaan het 3 dagen testen. , morgen 2 eetlepels en zondag 3.
    Hij heeft trouwens een heel naar hoestje. Hij is er hees van. Had ook weer wat verhoging vanavond.
    Tja denk dat de eerste paar jaren wel zo zal blijven met verkoudheid enzo.

OOh Juud hoop dat je veel foto's maakt van t carnaval en hoe jij en Lynn er uit zien!

Mir fijn dat je naar therapie bent geweest. Hoop dat het je helpt.

BArt maakt inderdaad lange dagen, maar ook wel fijn dat hij er sávonds gewoon is!

Hoe is het invallen trouwens gegaan?

Ik ga wat nuttigs doen hier.

fijne avond!

18. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    GEFELICITEERD Narcissen :D
    Geniet maar lekker van je dochtertje! Fijn ook dat je gewoon lekker thuis kon bevallen! Hoe reageert Helena op haar kleine zusje?

Kira, hoe is het nu met Seán? Alles ok?

Ik ga er snel weer vandoor, we hebben bezoek, maar ik wilde even snel reageren!

Tot morgen iedereen!

19. celientje

celientje Actief lid

9 nov 2005
    382
    0
    0
    nu nog thuisblijfmoeder
    almere
    Hoi hoi
    lekker hoor op wintersport pinquin, en dat pak zal Quinn zeker wel stoer staan ! Heerlijk in de sneeuw ravotten en sleeen !
    En ook lekker dat jullie alleen weg gaan, dat heb je echt af en toe nodig hoor, die tijd voor elkaar. zo'n kleintje vraagt toch heel veel tijd en aandacht. En Quinn is in goede handen toch.
    Rot is dat als je de plekken al weer ziet terugkomen, en je moet het nog 2 dagen doen, maar zo kan je wel heel goed zien wat er nu gebeurd.

Ezzie, de ketel al gerepareerd of moest je lang wachten?

Juud, ben heel benieuwd hoe jullie er uit zien met carnaval. feest ze.

chacha, fijn dat Lynn het zo goed deed op het kdv, dat is toch altijd een geruststellng lijkt me.

Mamsie, spannend voor jou, je bent de volgende !Weer een kleintje erbij, prachtig he.

Mir ik hoop dat de fysio gaat helpen.

Zo, vinny zijn tas staat ingepakt, hij gaat morgen naar papa toe. We gaan eerst met zijn 3en nog even naar ballorig of ergens koffiedrinken, en dan heb ik lekker weekend. Heb voor zaterdag nog geen plannen, misschien weer wat spullen inpakken, zondag ga ik met een kennis uitwaaien op het strand in Zandvoort, zal wel koffiedrinken worden als het nog zo slecht weer is :) .
    fijn weekend !

jose

20. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Sorry meiden het komt er telkens niet van om er even goed te voor gaan zitten. Nu ook niet want ik val om van de slaap. In het kort gaat het goed met Seán. Het verblijf in het ziekenhuis vond ik erg vermoeiend maar Seán vond het allemaal prima. Ze hebben niks ernstigs kunnen ontdekken. Ze spreken pas van een echt apneu als ie langer dan 20 seconden niet ademt. Bij hem duurde het telkens iets van 10 seconden maar dat vonden zij niet verontrustend. Nu kan het natuurlijk wel voorkomen dat ie op andere nachten langer niet ademt maar dat is moeilijk te controleren. Ik ben er nog niet helemaal over uit wat ik er nou allemaal van moet denken- ik moet het nog steeds laten bezinken. Als ik naar 'm kijk zie ik een gezond en energiek kind. In mijn achterhoofd blijft toch de gedachte van 'maar toch' hangen. Ik weet het niet. Anyway ik ga naar bed want mijn ogen vallen dicht. Gisteren lag ik pas om 1:00 na flink wat borrels in bed en daar heb ik vandaag flink voor moeten boeten.

Ik reageer van het weekend weer op iedereen!

Oh lief dat je het vraagt. Het wennen op de basisschool gaat echt heel goed! Volgende week maandag begint ie echt..

Trusten.

Deel Deze Pagina