September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    oh en chacha, veel plezier met vertellen morgen.. smulze! ben benieuwd naar de reacties.... 'jaahh we dachten al wel zoiets...' :)

nou toedels!

2. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    @Mir, schaam, schaam, heb de deur dicht gegooid en ben niet meer terug geweest. Helemaal niet meer bij nagedacht. Hahaha. Oei oei.\

Meiden, ik heb ook hyves.

Trusten

3. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Hihihi Juud ik zou maar een raampje open zetten!

4. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    haha juud, heb je al geroken? :confused:
    Ik was echt een tijd bezig met boenen..dus ehh.. succes!

Leuk he, hyves :)

Hier al een aantal dagen goede nachten. Maar om half 6 is het gebeurd met slapen. Ik denk dat hij wakker wordt van Bart, die gaat er om 5.15 uit. Dus bij mij in bed, maar hij wil dan niet meer slapen. Hij blijft dat nog wel een uurtje liggen, maar slapen wil hij niet meer.
    Bart kan moeilijk met licht uit douchen natuurlijk.. sjit dat hij er wakker van wordt.

Nu lig ie voor pampus. Vanmiddag naar Almere even winkelen.

Nou iedereen fijne dag. Het is mooi weer!

5. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Euh... kan Bart de badkamerdeur niet dicht doen :D ? Ja is lastig Mir. Rond 5:00 raken ze in een lichte slaap en dan zijn ze heel snel wakker en als ze dan goed hebben geslapen zijn ze te wakker om weer te willen slapen.

En is het nog een beetje te harden in de auto Juud?

Chacha ik ben benieuwd hoe de reacties waren!

Hier gaan we zo met z'n allen naar de psz van Tim die daar zijn afscheid viert en dan maandag aan zijn nieuwe grote avontuur begint. Seán die vindt het altijd geweldig daar maar helaas wil ie altijd op de glijbaan naar boven lopen.. zucht.

6. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hoi hoi!

Hoe was het afscheid op de psz Kira?

Tja, het zal gewoon pechhebben zijn dat Tijn dan licht slaapt en dus elke keer wakker wordt om half 6 -zucht-. Maar ja wie weet slaapt hij er een keer doorheen.

Ik heb vandaag gebaby-shopt. Vriendinnetje was helemaal in de ban van het aantal hydrofielluiers, moltons en lakentjes dat ze moet hebben. Oh dan herinner ik me het weer zo goed! Wat een gedoe en je kon je er toen nauwelijks iets bij voorstellen.
    Tijn houdt niet zo van in de buggy zitten, dus het was na een aantal koekjes brullen, dus op een gegeven moment heb ik hem maar 'los' gelaten haha, nou weg wassie... door die hele zaak rennen... en ik erachter aan.. tjonge...

Hoe was de taart Chacha? En de reacties?

7. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    iedereen al aan het slapen?

nou welterusten!

8. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    heb mijn hyves ff ge-updated. Mijn geheimpje is openbaar.

TAART was heerlijk! Leuke reacties en ze hadden het niet verwacht.
    hihi en ik maar denken dat ze alles doorhebben.

Gaan mijn bed in. Lynn nog koorts en vanmorgen vanaf 5 uur aan het spoken geweest. Om om half 7 weer in slaap te vallen tot 9 uur (en toen was ik al een uur van huis)

Ben er morgen weer, dan reageer ik ff

Oh Mir...dat heeft Lynn ook gehad...dat ze wakker werd van René...ze raakte er toch wel aan gewend. Dus fingers crossed voor jullie

9. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    joepie, vanmorgen was het een uurtje later en dus niet wakker geworden van Bart :D Ik hoop dat het het zelfde is als bij Lynn, dat hij er aan gewend raakt.

Ga zo even je hyves bekijken!
    leuk om blije reacties te krijgen! Nu ben je dus officieel zwanger :D
    Gets, nog steeds zieke Lynn....beterschap voor je meisje, hopelijk hebben jullie vannacht beter geslapen.

Juud hoe is het met spugende lynnie? Gaat het al wat beter met haar?

Ik heb iets leuks :D , Tijn heeft vanmorgen gepoept op het potje. Zomaar in een keer haha.
    Gisteren had ik een potje gekocht en heb het in de kamer gezet. Tijn ging er opzitten en ik zei: ga maar even poepen op het potje en ik maakte er even geluid bij en ja hoor, Tijn ook: uhhh UHHHH. Later had hij toch een vieze luier. Dus vanmorgen na zn fles heb ik m met zn blote billen op het potje in de douche gezet en ja hoor daar kwam netjes een drolletje :D
    Hij pakte daarna ook een rol wc papier hihi! Ik ga het maar vaker oefenen met Tijn.

Ik ga even Tijn vermaken. Tot later!

10. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    Wat goed! Tijn op het potje gepoept! =D> Grote jongen.

Heb hem ook van zolder gehaald, hij zit er even op en wil er dan
    alweer vanaf. Geen punt, wil het spelenderwijs gaan doen.

Leuk chacha dat iedereen het nu mag weten, maakt het toch makkelijker denk. Beterschap met je meisje.

Ik zie je al achter Tijn aan rennen mir, door die winkel, van shoppen kwam toen weinig meer denk! haha. :)
    Wel leuk hoor weer babykleertjes kopen, en nu rose! Ik zou denk helemaal los gaan.

Juudje leuk hyves! wacht maar, weer een verslaving erbij. :D

het word de komende dagen heerlijk weer,.. (goed, ik heb liever 30 gr ;) ) nog leuke plannen? Hier lekker veel naar buiten.

11. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    ja, wij gaan morgen naar Austerlitz. Ik ga met een vriendinnetje met kids die wel wat ouder zijn, maar Tijn zal zich vast super vermaken. Alleen zal zn middagslaapje er bij inschieten, dus ik hoop dat hij de dag volhoudt. Heerlijk dat het lekker weer wordt, wist ik niet!
    Gaan jullie nog wat leuks doen Ezzie?

Ik ga het ook spelenderwijs doen met het potje. Het was nu gewoon puur toeval natuurlijk, maar ik vond het zó leuk! :D

Hoe is het met het eten van Marno? Nog steeds geen warme hap naar binnen te krijgen of gaat het al weer beter?
    Tijn had laatst een te warme hap genomen (of eh.. ik had Tijn een te warme hap gegeven :oops: ) , dat was brullen natuurlijk, zielig! Daarna was het een paar dagen over met goed eten en hij riep ook elke keer heess heeesss (heet denk ik?) dus ik denk dat hij bang was om een hap te nemen. Als hij merkt dat het niet meer heet is, dan eet hij wel, maar is bij de eerste hap toch voorzichtig.

oh tijn zit cd's te mollen... :(

tot later!

12. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    oh ja, maandag hebben we een afspraak voor een 3D echo! ik ben erg benieuwd!

13. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    hey meiden,

Ik snap eigenlijk nog steeds niet waarom chacha geen aardbeientaart voor ons heeft meegenomen bij die meeting in Houten ;)
    Fijn dat iedereen zo positief reageert!

Hihi Tijn op t potje. Heb er ook 1 in huis maar als ik hem erop zet wordt hij zo verdrietig. Leuk een 3d echo!

Kira hoe is het afscheid gegaan?

Hier goed nieuws! Kom net bij mn cesartherapeute vandaan en officieel bevestigd gekregen dat mijn bekkenproblemen over zijn! Geen instabiliteit meer. Nog wel therapie voor mn sigewricht, maar gelukkig geen bekken problemen meer!
    Nog meer goed nieuws is dat we gisteren bij de KNO arts zijn geweest en Quinn zijn oortjes weer schoon zijn! Hij mag alles doen, zwemmen enzo ook en heb niet speciaal dopjes voor zn oren nodig.

Gisteren ben ik met mijn moeder naar Doetinchem geweest en volgens mij heb ik mamsie zien lopen in de stad, maar durfde dr niet aan te spreken. Groen/blauwe buggy mamsie?

Wij gaan morgen waarschijnlijk shoppen in utrecht. Steven zijn opa en oma zijn volgend weekend 65 jaar getrouwd en we hebben een dinertje.
    Quinn blijft dan bij mijn moeder.

Oh ja nog iets leuks.. hij zegt doei! hahahah zo grappig

14. celientje

celientje Actief lid

9 nov 2005
    382
    0
    0
    nu nog thuisblijfmoeder
    almere
    Hoi hoi

Zo, de kleine man heb ik maar op bed gelegd, niet te genieten is hij, vannacht wel heel lang geslapen, hij was zo moe gisteren. Hij wil nog maar 1 keer per dag slapen en dat is eigenlijk nog te weinig voor hem. Om 6 uur is hij afgeknoedeld, dus gisteren lag hij er al om kwart voor 7 in. sliep in 5 minuten. Hij heeft zo last van zijn tanden, echt vervelend.
    Wel gistermiddag even naar de speeltuin geweest, ik ga altijd naar dezelfde hier in de buurt, en als ik dan die weg inloop dan schuift hij al naar voren in zijn buggy, gaan zijn armpjes omhoog en word hij helemaal blij, hij herkent het dus !

Juud, hoe is met Lynn. al wat beter? en met je auto ;)

Leuk chacha die reacties, was dus echt een verrassing. leuk hoor, nou kan je er lekker over praten ! Is Lynn nog ziek? vervelend hoor al die virussen die aan het rondspoken zijn.

Kira, hoe was het afscheid op de psz? Spannend hoor voor Tim.

Mir, Leuk volgende week de echo, vond die 3d echo ook zo vreselijk mooi ! Moet nog ff de foto's vragen aan bart.
    En wat goed tijn op het potje, zo spelenderwijs leren ze het wel hoor.
    VInny weet nu waar hij plast en poept, als hij wat doet dan komt hij gelijk naar mij toe, en wijst op zijn luier, dan op de kast, hij wil dan een schone luier. Ga het eerdaags ook maar eens proberen wat hij doet, doe het liever van de zomer, dan loopt hij toch in een kort broekje of zwembroekje.

ja he ezzie, het word bijna lente ! Hier nog geen plannen, ja gewoon lekker naar buiten, eendjes voeren, speeltuin, standaar dus, maar vinny vind het prachtig en ik kan daar lekke rop een bankje zitten, dus kom maar op met die zonnestraaltjes.

Ik ga ff verder.
    fijne dag
    gr jose

15. mamsie

mamsie Bekend lid

4 aug 2006
    755
    0
    0
    doetinchem
    ja, dat was ik wel! heb een blauw/groene nijntje buggy.
    ah had wat gezegd......heb je niet gezien.
    lekker geshopt. ik wel maar moet er vandaag wel voor boeten 8) pijnlijke bekken en vannacht heel veel kramp in mijn benen gehad.

leuk chacha, eindelijk kunne vertellen aan iedereen.

mir leuk een 3 d echo.

=D> tijn op het potje!
    dimphy is nog niet echt bezig met het potje er staat er 1 op de wc. ze gaat wel steeds mee als ik naar de wc ga.
    als ik dan opsta zegt ze, klaar!

inderdaad lekker weer de k omende dagen.weet nog niet of we wat gaan doen.
    we hebben dit weekend 2 verjaardagen......us dat is denk ik voor mij al druk genoeg. hahaha

beterschap voor de zieke kindjes.....

vind hyves ook erg leuk.... 8)

ik ben vast van alles vergeten.... :oops:

fijne dag allemaal.

16. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    ha wat grappig dat je mamsie tegenkwam Pinguin! Alleen jammer dat jullie elkaar niet gesproken hebben. Maar ja, je kon ook niet weten dat het haar echt was natuurlijk.

Wat top dat de oortjes van Quinn nu helemaal schoon zijn!
    En heerlijk dat de therapie zo goed heeft aangeslagen. Ben echt blij voor je! Je bent er vast nog niet, maar op de goede weg dus!

Vinny last van zn tandjes? :( Gelukkig heeft hij je vannacht niet wakker gehouden. Tijn wil ook nog maar een keer per dag slapen en eigenlijk is dat niet genoeg omdat hij maar hooguit anderhalf uur slaapt. Dus soms wordt hij heel chagarijnig wakker. Hoe lang slaapt Vinny overdag?
    Leuk he dat ze herkennen waar ze zijn.

Sterkte mamsie met je bekken! Pff het wordt steeds zwaarder he. Ik heb gister geshopt met een vriendinnetje die ook in maart gaat bevallen. Die loopt ook echt op de laatste eindjes.
    doe je wel rustig aan?

oei tijn zit te jammeren, slaapjestijd dus! voor mij mooi ook maar even!

Fijne dag iedereen!

wat voor vis is lekker om te eten?

17. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    slaap lekker mir!

Vis voor Tijn bedoel je? Ik hou van alle soorten vis, van kabeljouw tot zalm,... hmmmm, zitten ook geen graten in.
    Marno at een tijdje terug zelfs haring! haha. Weet niet of ie het nu nog zou doen.

Ben al heerlijk buiten geweest, in de tuin kan je gewoon al in de zon zitten. Kom maar op met de lente!

Wat fijn voor je dat je bekkenproblemen verleden tijd zijn pinquin! :D
    ben je er nou sneller gevoeliger voor bij een evnetuele 2e zwangerschap?
    Quinn z'n oortjes helemaal schoon, wat een goed nieuws zeg.

Ik heb morgen afspraak bij keukenboer, hoop zo dat we eruit komen. Kunnen we plannen wanneer we het gaan doen enzo,. hele woonkamer gaan we gelijk veranderen, van nieuwe vloer tot verven. Kan niet wachten.

Misschien dat marno ook eens een te warme hap binnen heeft gekregen, hij is erg bezig met dat het au is z'n eten. Wil nog steeds niet echt, vanavond eten we wortelen , z'n favorite hapje, eens kijken hoe dat gaat.

18. celientje

celientje Actief lid

9 nov 2005
    382
    0
    0
    nu nog thuisblijfmoeder
    almere
    Pinquin top zeg dat je bekkenproblemen over zijn. En Quinn zijn oortjes helemaal schoon.. Goed nieuws zeg !

Mir, vinny is zo wisselend met slapen. De ene keer slaapt hij wel een uur of 1 1/2 uur, vandaag was het minder dan een half uur :( .
    Dus zal hij straks wel weer helemaal afknappen. Heb je zelf nog ff lekker geslapen? Vis kan je allerlei soorten doen als het maar graatloos is, hier eten we kabeljouw of stukje zalm, of een andere filetsoort. lekker hoor.

Ben vanmiddag nog met hem naar de speeltuin en de eendjes geweest, bij de eenden vond ik het eng, zitten 2 zwanen bij en die komen het gewoon bijna uit je hand pakken, pff wat zijn die beesten groot van dicht bij. Dus maar naar huis gelopen.

Ezzie, heerlijk weer he. Heb toen ik thuis kwam de voortuin dicht gemaakt ( zitten geen hekjes in) met de prullebak, heb een stoeltje genomen en vin heeft nog ff heerlijk met de bal gespeeld. Het was echt heerlijk in de zon ! Je ziet ook overal al narcissen en krokusjes !

mamsie, dat is niet fijn dat je nu zo last van je bekken hebt, dan heb je lekker geshopt en dan heb je de volgende dag overal last van. Vervelend, rustig aan maar even he.

En..ik heb net mijn vakantie geboekt ! We gaan 2 weken naar De Beekse Bergen, is camping bij het safaripark, mag je dan gratis in en naar speelland gratis, de jongens vermaken zich wel, is een groot zwembad en meer bij, dus moet lukken. We gaan 28 juni weg voor 2 weken. Heb het kunnen redden met mijn budget ( ik had nog een soort vakantiebeurs gekregen voor vrouwen in de bijstand), moet er wel wat geld bij doen, maar dat lukt wel. Heerlijk ik heb er zo zin in !

groetjes
    jose

19. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Lekker jose, vakantie. Wij mogen eind mei met papa en mama mee. Kijk er ook al echt naar uit. En nu ik in mijn blouse buiten zit,in de zon, al helemaal.

Lynn wil jnog steeds niks eten. Haar boterham gooit ze door de kamer heen. Ze wil hem echt niet. Ze is nu met mijn zus mee, samen met een potje eten. Hopelijk eet ze daar wel wat. Ze wil ook niks drinken. Iedere keer maar 1 slokje. Gisteren heeft ze over de hele dag een kwart beker gehad. Heel weinig dus.

Lynnie is dus even met mijn zus mee. Ik ga even liggen. Voel een vervelende hoofdpijn opkomen. Medicijnen en uurtje oogjes dicht.

Leuk chacha, al die reacties. Nog maals gefeliciteerd.

20. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    hallo meiden! :D

hier weer even een berichtje, Deborah is 1 dag ziek geweest. We zijn een hele ncht met haar in de weer geweest, maar nu is ze alleen nog wat verkouden, verder geen klachten!

mamsie: sterkte met je bekken, ik heb het vooral met mijn stuitje gehad, niet fijn..

narcissen: hoe gaat het bij jullie? hopelijk ben je nog lekker aan het genieten

mir: leuk! babykleertjes kopen, je komt alleen met zoveel dingen tegelijk thuis :rolleyes:

ik ben vast wel een paar vergeten, maar in ieder geval allemaal een heel fijn weekend, geniet maar lekker van het zonnetje!

Deel Deze Pagina