September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Wat een superweertje vandaag! Wordt er helemaal blij van.

Narcissen mag dus na het weekend naar huis begrijp ik? Fijn hoor!

Paddy; spannend maandag!

Mir; leuk hoor baby-shoppen. Nikki gaat er ook zo vandoor als ik haar laat lopen.
    Knap van Tijn zeg! Ik zet nikki regelmatig op het potje en vaak plast of poept ze dan vlak daarna. Ze heeft het wel een beetje door denk ik, alleen de timing :rolleyes:
    Ik vind vooral tonijn en zalm lekker.

Chacha; je hebt je collega's goed verrast dus. leuk hoor!
    Hoe is het nu met Lynn?

Pinguin; fijn dat je bekkenproblemen over zijn! Grappig dat je mamsie gezien hebt!

Celientje; lastig als ze net in zo'n tussenfase zitten van 2 naar 1 slaapje. Leuk dat hij zo reageert op de speeltuin.
    Lekker joh; op vakantie! Ik heb weleens naar dat park zitten kijken op internet; ziet er heel; leuk uit!

Ezzie; hoe ging het met de wortels?
    Al sje denkt dat het door de warmte van het eten komt, misschien een paar dagen niet aanbieden (wel gewoon brood ofzo) en dan na een paar dagen weer. Misschien is hij het dan vergeten?

Juudje; vervelend dat je hoofdpijn krijgt. Hopleijk heeft het liggen geholpen.
    Lastig dat Lynn zo weinig eet en drinkt.

Met Nikki gaat alles goed. Ikzelf zit ff niet zo lekker in m'n vel. heb vorige week een onderzoek in het ziekenhuis gehad en krijg daar donderdag de uitslag van, merk dat het me toch wel heel erg bezig houdt.

2. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    Nou de wortelen gingen erin als ik ze heel gaf, dus niet geprakt met aardappels. Raar kind zeg. Afijn, hij heeft in elk geval groente binnen.

Als ik het zo van Lynn lees mag ik niet klagen! Ze eet echt weinig he, vervelend hoor. Wel een heerlijk vooruit zicht dat je op vakantie gaat juud! en al in je blouse buiten! ach, kon ook eigenlijk wel, en het is pas januari!

Fijn dat het met Nikki goeg gaat blubje, sterkte voor jezelf.

Celientje da's niks he die grote beesten, hier last van gansen, komen ook al sissend op je af. dan is de lol van eendjes voeren ook zo verdwenen. :(
    Fijn voor je, lekker op vakantie met de boys, leuk vooruit zicht! :D

3. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    He gets Blup sterkte. Ik hoop dat het niks ernstigs is.

Jeetje Juud dat is inderdaad weinig. Is ze niet meer ziek? En als je het drinken en eten interessant voor d'r maakt? Bijv. drinken uit een versierde beker met een heeel mooi rietje? Of eten geven terwijl ze speelt? Als Seán soms niet eet dan krijg ik op die manier toch nog wat naar binnen.

Lekker Mir dat Tijn toch nog wat langer sliep. Hier was Seán vanochtend ook vroeg 6:10 :( maar ik mag niet klagen als ik jullie verhalen lees.

Seán kan nu heel bewust boos kijken. Heeft ie van zijn broer geleerd en hij oefent het ook (net als zijn broer) in de spiegel of het raam. Wat een figuurtjes niet?

Vandaag zijn we naar de kinderboerderij geweest en hij vindt het echt geweldig. Is ook helemaal niet bang en voert gewoon de geitjes, konijnen, ezels etc. Voor kleine stukjes hoef ik de buggy ook niet meer mee te nemen want hij stapt nu goed. Het enige waar ik nu een beetje mee zit is dat zijn linker voetje ontzettend naar binnen draait als ie loopt.. Daarom valt ie ook vaker. Ik denk dat ik het maar eens ga na vragen of dat geen kwaad kan.

Nou hier is de tent klaar voor het megafeest van morgen. Dan wordt manlief 40 en Tim 4. Het wordt echt de hele dag megadruk volgens mij. Er komt zeker 30 man en dan nog de kids. Hihi volgens mij zijn we morgenavond allemaal gesloopt.

Prettig weekend allemaal.

4. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Jullie mogen aardbeientaart komen eten hoor. René zorgt wel voor een taartje

Wat goed Tijn poepie doen op het potje! Knap hoor. Lynn wil niet op het potje zitten, gaat er telkens met een voet in staan (tja en dan willen we er geen drolletjes in hebben hoor)

En Tijn niet luisteren in de winkel. Hij moet bij Lynn op les ;)

Oei ik heb Lynn ook wel eens een te hete hap gegeven....maar dan zit ze zo te drammen....en dan voel ik me opgejaagd.
    Grappig dat hij dan hees zegt

Pinguin wat fijn dat je bekkeninstabiliteit over is! Een hele opluchting of niet? Is de weg nu ook vrij voor een eventuele 2e?
    Aaaah je had mamsie gewoon aan moeten spreken joh. Hihi wel heel toevallig!
    Wat fijn dat de oortjes schoon zijn. Dan kan je dat in ieder geval uit sluiten als hij weer zo overstuur is 's nachts.

Celientje wat vervelend dat Vinny zo last heeft van zijn tanden. Tja daar word je wel humeurig van....
    Wat goed dat Vinny al naar zijn luier wijst. Lynn interesseert het echt niet dat haar luier vies is.
    En lekker vakantie zeg! Fijn dat het toch nog lukt met je budget

Mamsie rustig aan meid. Lekker uitrusten hoor!
    Nog 5 daagjes en dan mag je thuis bevallen. Joepie!

Mir kabeljauw is lekker, pangafilet, tilapia-filet. Bij onze viswinkel heb je ook lekker vispotjes met groente en kruiden.

Ezzie Lynn heeft dat ook met worteltjes...vindt ze leuk om heel te eten. Ze doet het ook met sperziebonen.

Juudje ik hoop dat Lynnie wat heeft gegeten. Ze drinkt trouwens wel weinig zeg. Is ze verder wel vrolijk en levendig? Als dat zo is kun je het er moeilijk ingieten he...maar ik kan me je zorgen wel erg goed voorstellen hoor.

Niek leuk om weer even wat van je te lezen

Blupje gets wat voor een onderzoek heb je gehad? Of ben ik nou te nieuwsgierig? Dan gaat het me niks aan hoor. Ik hoop dat het niks ernstigs is!

Lynn had gisteravond weer koorts. Maar ze doet verder niet ziek ofzo. Alleen erg hoesten. Dus vandaag gewoon naar het kdv.
    Vanmorgen weer half 6 wakker, uurtje wakker en dan weer in slaap vallen. Toen moest ik haar wakker maken. Wat een tuthola he?
    Ik heb de regel dat ik haar echt niet voor 7 uur haar bed uithaal. Voor 7 uur= nacht. (tenzij ze echt ziek is ofzo)

Vandaag heeft ze het erg leuk gehad op het kdv. Mooie tekening gemaakt voor René die volgende week jarig is. En veel lol gehad. Het wordt nog wel wat met die meid en het kdv.

Ikzelf ga er steeds minder florisant uitzien....de pukkels komen met bosjes opzetten...Grrr.

5. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Hey meiden,

Blup sterkte meis! Hoop dat de uitslagen van het zh je meevallen en je gauw weer wat beter in je vel zit. Dikke knuffel!

Kira heel veel plezier morgen en natuurlijk alvast gefeliciteerd!

Ik geef Quinn bijna alle groente een beetje a la rapley. Gewoon lekker zelf opeten.
    Hij begint nu ook een beetje met zijn lepeltje te klooien maar het meeste gaat met zijn handjes (behalve rijst ofzo)

Juud ik hoop dat je meisje gauw wat beter gaat eten. Ik ken het gevoel heel goed als ze dat niet doen en ik ken het gevoel ook als ze juist heel goed eten. Oh en Quinn drinkt op de dag ook nog maar weinig naast zn 2 flessen hoor!

Ah Chacha slaan de hormonen toe?!
    Gelukkig met Quinn geen last gehad van pukkels enzo.
    Fijn dat Lynn het echt naar dr zin begint te krijgen.
    Merk dat ook goed aan Quinn nu!
    Hij gaat trouwens per 1 maart over naar de dreumesgroep. Volgende week en de week erna gaat hij oefenen! (paar uurtjes spelen bij de dreumesjes)

Ben zelf heel blij dat mijn BI over is. Ben goed op weg in de juiste richting denk ik.
    Gaf me ook een enorme boost!
    Nee de weg voor een tweede is nog een beetje te vroeg.
    Eerst nog wat andere zaken op orde stellen en dan komt het vast.
    Steven zat vandaag nog op te scheppen dat hij van dat superzaad had!
    Dat zullen we nog wel eens zien Mister !

Oh ja heb gisteren Quinn zn voetjes laten opmeten. Hij valt nogal vaak en dacht dat het misschien er aan lag dat zn schoenen te klein waren ofzo.
    Hij heeft nog niet eens maat 21. Die man zei tegen me dat hij augusutus niet zou halen met deze schoentjes, maar er waarschijnlijk wel tot de zomer mee kon doen. HAd nog veel ruimte dus.

ik ga lui doen!

byeeee

6. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    paddy; gefeliciteerd met je mannen en heel veel feest plezier morgen! \:D/

spannend Quinn naar de dreumessen! ben beneiuwd hoe die het gaat vinden. Marno zit op een verticale groep dus blijft hier tot ie 4 jr is.

slaap lekker alvast allemaal!

7. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hoihoi,
    ik ben in de ban van een nieuw telefoontje. Ik heb er nu eentje van mijn schoonzusje. Dat is wel een gaaf dingetje, dus ben even alles aan het uitproberen. Maar dan is de avond zo voorbij...

He gets, blup. Ik hoop niet dat het wat ernstigs is! Sterkte ermee en hopelijk valt het allemaal mee!

Heeft Lynn vanavond wat gegeten? Vervelend dat ze ook zo weinig drinkt. De tip van Kira over het eten aanbieden zo tussendoor tijdens het spelen, helpt hier ook heel goed. Of tijdens het tv kijken. Of lukt dat bij Lynn niet?
    Hoe is het met je hoofdpijn?

Veel succes en natuurlijk ook veel plezier morgen Kira. Wat een drukte! De jongens zullen zich in iedergeval vast vermaken.

Mamsie, mag je over 5 dagen al thuis bevallen? wowie, dat gaat snel!

Dan heeft Quinn echt minievoetjes? Ik twijfel trouwens ook of Tijn niet een maat te klein heeft. Maar hij heeft van die hele brede dikke voetjes, dus hij komt niet zo makkelijk in zn schoentjes.

Kira, Tijn loopt met beide voetjes erg naar binnen... :( Ziet er soms een beetje lomp uit. Maar volgens mij kan het verder geen kwaad en corrigeert het zich later wel. Maar laat je het even horen als je weet of het kwaad kan?

Lynn ook zo vroeg wakker... pff... goed dat je haar kunt laten liggen tot 7 uur. Als Tijn wakker wordt en niet meer wil slapen dan is het net een luchtalarm voor de hele wijk, dus neem ik hem wel bij me. Hij gaat dan toch niet meer slapen. Vanmorgen was het gelukkig wel iets later, half 7... toch nog wel vroeg...

Gek kind die Marno.... weet je wat het misschien ook kan zijn? Hij wil het misschien zelf doen. Ik heb bij Tijn twee lepeltjes in zijn bord. Een voor hem en een voor mij. Hij probeert dan zelf te eten en ik stop er ondertussen ook elke keer wat in. Het is wel een beetje een geklieder, maar als hij niets mag doen behalve zn mondje opendoen dan krijg ik er ook echt niets in. Hij wil gewoon heel graag zelf doen.
    Misschien een tip om te proberen?

We hebben kabeljauwfilet gegeten. Ik wilde eigenlijk iets speciaals, maar had toen toch geen zin om dat uit te gaan zoeken. Dit was ook lekker!

Wie gaat er nog wat leuks doen morgen? Het wordt mooi weer he?

doeg!

8. mamsie

mamsie Bekend lid

4 aug 2006
    755
    0
    0
    doetinchem
    ja vanaf volgende week woensdag mag ik thuis bevallen....
    gaat echt erg snel!

pinguin, super dat je bekkenproblemen over zijn.
    en ook quinn zijn oortjes weer goed.......alemaal goed nieuws.

ezzie wat leuk! alles nieuw.

celientje lekker hoor de vakantie geboekt. kan me voorstellen dat je er veel zin in hebt.

blupje, hopelijk krijg je goed nieuws...sterkte en een knuffel...

juudje vervelend dat ze niet wil eten. misschien is het een fase......dimphy had het ook, ze had het nee en weigeren al snel uit gevonden.
    na een tijdje hield ze er weer mee op.......
    op het cb zeiden ze toen dat ik niet moest gaan dwingen.
    het gooien enz negeren en het eten gewoon weer weg zetten.
    vond het erg moeilijk. je wilt toch graag dat ze goed eet en drinkt.

paddykira, veel plezier morgen!

chacha, vervelend he de pukkels enz.....
    had het de eerste maanden ook nu is het gelukkig weer minder.

oh ik vind de schoenen verschrikkelijk! vind het zo moeilijk of ze nou wel of niet passen......

weltrusten allemaal en lekker genieten van het mooie weer morgen.

doeidoei

9. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    goeiemorgen! alweer een mooie dag voor de boeg,. 8)

mamsie, als je het niet zeker meer weet kan je altijd langs een goede schoenenwinkel om te kijken of de schoenen nog goed passen hoor.

Was er gister om even te kijken naar de nieuwe collectie en oh wat zijn ze leuk! :D Maar hij past nog in deze dus moet nog even wachten.

Wat een vroege vogels opeens zeg! Marno is gelukkig niet vaak meer voor 6e -wakker, maar om 6.30 ligt ie vaal al wel naast me.
    Laten liggen tot 7 gaat hier helaas niet lukken. :(

Leuk he zo'n nieuw telefoontje mir! Kan ik ook zo lang mee zoet zijn. :)
    Thanks voor de zelf eet tip mir maar dat deed ie altijd al, hij begon tijd terug ook met weigeren en toen had ik door dat ie het zelf wilde doen. Ging al best goed zelf scheppen en happen. Maar nu dus ff niet meer.
    Joh, komt vanzelf wel weer, af en toe gaat er nog wat in dussss, we zien het wel.

Gister in het speeltuintje hiervoor geweest,.. pfff, moet je ook alert blijven hoor, hij heeft de glijbaan ontdekt, dus hup, trap op klimmen en achterstevoren naar beneden glijen, helemaal super. Voor je het weet zit ie weer boven. Er is ook zo'n rond draai ding waar de wat oudere heel hard op draaien. Leg dan maar eens aan jouw kind uit dat ie daar dan niet naar toe kan lopen anders krijgt ie een enorme swiep!
    Dus daar moest ik hem ook steeds bij weg houden.
    Wel leuk om hem in de weer te zien met de andere kids. Vorig jaar bekeek je het allemaal nog een beetje en nu zit je er zelf tussen!

10. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Goedemorgen meisjes,

Waar ik bang voor was, is dus waar. Lynn is opgenomen met uitdrogingsverschijnselen. Was al met haar reserves bezig en het had geen dag langer moeten duren. Het is een oorzaak gevolg verhaal. Zij denkt: ik eet niks en ik drink niks, want als ik dat doe, word ik misselijk en moet ik overgeven.

Ze was dus gisterenmiddag even bij mijn zus en daar wilde ze niks eten. Alleen een toetje, daarna begon ze heel hard te huilen en kim oakte haar op. Daar kwam een golf kots aan. Alles over kim heen.

Ze woog nog maar 8950gr. Dus wij hebben gisteren vanaf 21.30 tot 0.00u in het ziekenhuis gezeten en lynn heeft sonde gekregen. Dat was even flink brullen, maar toen die er eenmaal inzat was het goed.

Ze zijn vanochtend al met een flesje gekomen, maar daar wilde ze nog niks van weten. Ben benieuwd en houd jullie op de hoogte.

Liefs juud

11. mamsie

mamsie Bekend lid

4 aug 2006
    755
    0
    0
    doetinchem
    he bah juud wat schrikken....
    heel veel sterkte en hoop dat ze snel weer wat wil drinken enl ekker naar huis kan.

dikke knuffel

12. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Jeetje Juud! Wat een schrik! Veel sterkte.
    Ik hoop dat ze snel weer wat binnen kan houden!
    Dikke knuffel vanuit hier

13. Narcissen

Narcissen Bekend lid

20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Ha meiden,
    Joepie de poepie ik ben weer thuis!
    Donderdagavond kwam de gyneacoloog me het blijde nieuws vertellen. Ik moet nu nog twee dagen pillen slikken. Die zijn ipv het infuus wat ik had!
    Het is geweldig om weer thuis te zijn! Frisse lucht in mijn slaapkamer, eigen eten, kopje koffie en nog veel meer. En natuurlijk het allerbelangrijkste: eigen meisjes en mannetje!

Heb net even een heel klein stukje terug gelezen: lees ik dat Lynn in het ziekenhuis ligt! Ach gossie.. Ik hoop dat ze heel snel aansterkt!
    Ik zal aan jullie denken.

Heb net voor Juudje en Pinguin nog een envelop geschreven voor het geboortekaartje. Die gaan vandaag op de post!

Tot later!

14. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    he getsie Juud! Heel veels terkte meis. Ik hoop dat ze gauw weer opkanpt en haar eetlust weer terug krijgt. Dikke knuffel voor jou en voor Lynn!

Narcissen wat fijn dat je weer thuis bent.
    Ben benieuwd naar het kaartje!

Mamsie ik heb Quinn zn voetjes bij van Engelen in Doetinchem laten meten. Geweldige man die dat deed. Hij wilde niet zomaar verkopen ofzo maar was erg eerlijk.

Mir Quinn heeft juist smalle voetjes. Ook niet makkelijk wat het vinden van schoentjes betreft.
    Hij heeft inderdaad kleine voetjes. Hij is wel opeens uit zn truitjes en shirtjes gegroeid. Broeken niet daar heeft hij nog steeds 74, maar zn shirtjes inmiddels 86.

Quinn slaapt de laatste week weer tot een uur of 7, maar dan is het ook wel over.
    Vannacht wel weer tussen ons in helaas.
    Rond 24.00 was het echt weer gillen. Jemig mina. Steeds troosten en weer terug leggen, maar hij was zoooo overstuur. Hij lag ook heel erg te tandenknarsen en op zn doekje te kauwen.
    Uiteindelijk een zetpil gegeven , weer geprobeerd terug te leggen maar dat ging helaas niet. Dan maar tussen ons in en zo hebben we tot 7 uur geslapen.

Wij gaan straks naar Utrecht, daarna naar Soest end an nog weer naar de Bilt.

Oh ik moet naar boven er ligt er een zn bed af te breken. :(

15. celientje

celientje Actief lid

9 nov 2005
    382
    0
    0
    nu nog thuisblijfmoeder
    almere
    Oo Juud, wat een schrik ! Ik hoop dat het met een sonde gauw beter gaat het Lynn en dat ze zich weer beter in haar vel voelt. sterkte meis.

Narcissen fijn dat je weer thuis bent, gelukkig dat het zo stuk beter gaat. Niets beter dan in je eigen omgeving !

fF vraagje:
    Ik las dat het 10e sprongetje eraan komt met 17 maanden, kreeg een mailtje van de groeiwekker. Nu heb ik dat boek niet, en bij de bieb is hij telkens weg..vraagje : heeft iemand dat boek en een scanner, en zou je dan dat hoofdstuk voor mij willen inscannen en willen mailen naar mij?
    Kon uit dat mailtje niet echt uithalen wat er nu aan gebeurd.

Kom straks nog wel ff reageren op iedereen hoor, ga nu ff genieten van mijn mannengezin ! ( Die duf op de bank zitten....behalve de kleinste) :D

fijne dag jose

16. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Jeetje Juud, wat schrikken! Hopelijk knapt je meisje snel weer op.

Narcissen; fijn dat je weer thuis bent.

17. mamsie

mamsie Bekend lid

4 aug 2006
    755
    0
    0
    doetinchem
    super dat je weer thuis bent narcissen.
    lekker genieten!

bedankt voor de tip, pinguin. ga ik dat maar eens doen.

18. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Juud bah wat schrikken zeg. Zo snel kan dat dus gaan :cry: Hopelijk knapt ze snel weer op.

Narcissen ik heb ook nog geen kaartje ontvangen en ben errug nieuwsgierig , hinthint ;)
    Fijn dat je weer thuis bent meid. Lekker gaan genieten nu

Lynn heeft hier maatje 21. Ik heb van de week nog gemeten. ik kan nog zeker een maand er mee door. Hopen dat ik het redt tot aan de zomerschoentjes.

Pinguin vervelend dat Quinn weer zo overstuur was. Gelukkig toch nog een beetje slaap gekregen! Veel plezier vandaag!

Celientje ik heb geen scan dus kan je niet helpen. Hier kan je er ook wat over lezen: http://www.oeiikgroei.nl/dreumestijdinfo.asp?id=126

19. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Narcissen fijn dat je weer thuis bent. Ga nu maar genieten van je gezinnetje.

Net bij Lynn vandaan en ze heeft er koorts bij gekregen. Ze mag ook absoluut niet vn de kamer af. Vanmiddag gaan we proberen of ze alweer iets wil eten. Vanochtend nam ze een slokje roosvicee en dit spuugde ze ook weer uit, ze heeft schrik dat haar buikje weer pijn gaat doen.

Heb al haar slaapzak in de was zitten en 2 pyama's helemaal onder de waterpoep.

Ga weer terug naar haar.

20. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Kom even inbreken;

Narcissen: alsnog gefeliciteerd en super dat je thuis bent!

Juud; wat een schrik! HEEL VEEL STERKTE!

Deel Deze Pagina