September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0

2. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0

3. mamsie

mamsie Bekend lid

4 aug 2006
    755
    0
    0
    doetinchem
    hallo,

wat mooi ! mir.
    vervelend dat Tijn niet wil slapen....

juud, hoe is het nu met je meissie?

ik ga thuis bevallen als alles goed blijft gaan. dimphy is ook thuis geboren.
    heb veel harde buiken en af en toe een wee en veel slijmverlies. maar volgens de VK zegt het allemaal nog niks en kan het nog wel een paar weken zo blijven rommelen, vooral bij een tweede.

verde was alles gelukkig goed bij de VK, ben tot nu toe 7 kilo aangekomen....dat was bij dimphy wel anders. 20 kilo in totaal :p
    en mijn HB was aan de lage kant....maar dat was niet erg. ze gaf als advies om vitamine te gaan slikken.

oh ik ruik een ontzettende poepluier

fijne middag allemaal, de zon schijnt weer 8)

4. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    gaaf Mir! :D ik zie al vergelijking met Tijn, hihi

paddy: beterschap!

narcissen: mooi meisje hoor!

hier gaat alles zijn gangetje, geen bijzonderheden, tot later..

5. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    HOERA HOERA HOERA!

Mijn meisje is weer thuis. Ze mocht mee. Zooooo fijn. Ze was sterk genoeg om mee te mogen. Thuis lekker aansterken. Vanmiddag samen boodschapjes gedaan en lekker gewandeld. Ze ziet nog erg pips. Ook maar meteen ORS in huis gehaald. Dit gebeurt me geen tweede keer.

Mir wat een mooi meisje.

Ik ga een anti grippine nemen en me onder een dekentje verstoppen.

6. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    O Juudje wat fijn dat ze weer thuis is! Kun je weer lekker veel kroelen!

Mir; moioie foto's zeg van de echo!

7. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Mir mooie foto's hoor! Wauw wat duidelijk. Dat was bij mij toen echt minder!

HIEPHIEPHOERA LYNN IS THUIS! Fijn Juud, lekker weer samen met je meisje. Lekker van genieten meid!
    Moet ze trouwens altijd 1000ml drinken? Das wel erg veel, Lynn haalt net de helft.

Beterschap Juud!

Mamsie je bent niet veel aangekomen. Ik was bij Lynn ruim 20 kilo aangekomen. Ik ben benieuwd hoe het nu zal gaan.....Spannend dat gerommel.

Mir wat balen dat Tijn niet lekker slaapt. Gaat hij 's avonds wel lekker slapen? Het is wel sprongetjestijd dus misschien gaat het vanzelf wel weer over?

Lynn werd vanochtend weer om 5 uur wakker en alles wees er op dat ze niet meer ging slapen. Uiteindelijk René er heen....streng maar niet boos toegesproken: Lynn nu moet je slapen, het is nog geen tijd. Ze heeft geen kik meer gegeven. Ach zal wel toeval zijn....maar het hielp wel :D

Vanmiddag weer veel te weinig geslapen. Dus met hangen en wurgen het avondeten gered. Ze lag er al om half 7 in.

8. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    O, heerlijk zeg, Lynn weer thuis! joepie! Fijn, lekker genieten van je meisje en dat ze maar snel weer aansterkt! En wel goed je eigen rust nemen he? Niet ziek worden hoor!

Blup, hoe is het met Nikki?

Mamsie, maar 7 kilo aangekomen? Woww...netjes hoor! ik eh.. ben er al 15 aangekomen. Bij Tijn ben ik in totaal 22 kilo aangekomen. Ik hoop niet dat dat nu weer gaat gebeuren. Ik ben nu wel met minder kilo's deze zwangerschap gestart, dus de 80 haal ik hopelijk niet.

Chacha, goede actie van René! Kunnen we m inhuren? hahaha. Een telefonisch consult met Tijn. Dan bel ik vannacht wel even, kan René hem even streng toespreken, wie weet :)
    Maar idd wat je zegt, het is sprongetjestijd. Dat zal het misschien wel zijn. Ik ga deze week nog even aankijken wat voor structuur er in zn slaapgedrag zit. Als ik merk dat er een gewenning insluipt, dan maar de 5 minutenregel....

ja wel heldere foto's he? Toch zat de navelstreng er elke keer voor en zijn de meeste foto's onduidelijk. Maar ok, het is vind ik al zo bijzonder om even de kleine te hebben gezien. Ze lijkt sprekend op Tijn he? ;)

Ik ga me toegeven aan mijn chocoladeverslaving... of eh.. ik heb me er al aan toegegeven... de kilo's zijn dus voor een deel eigenschulddikkebult.... :oops:

tot later!

9. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Mir zolang je mij maar niet wakker belt, vind ik alles best ;)
    Tja misschien inderdaad de 5-minuten regel? Zeker als hij verder nergens last van lijkt te hebben. Ik ben bij Lynn ook wat strenger geworden hoor (niet dat dat altijd helpt).

Oei chocoladeverslaving....das wel ernstig! Ik ben weer misselijk...heb vandaag normaal gegeten en het valt niet echt lekker. Vreemd hoor....of zou nu de zwangerschapsmisselijkheid toeslaan? Kan dat zo laat nog?

Jaaaah echt mooie foto's. Ik zie er zeker wel herkenning in van Tijn. Echt broer en zus.

10. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    nee toch? nu nog zwangerschapsmisselijkheid? Denk dat je maag gewoon nog van streek is en dat dat langzaam weer wat moet wennen. Alles ging er van de week toch weer uit?
    Lekker rustig aan doen!
    Het zou nu eigenlijk zo moeten zijn dat je zo langzamerhand meer energie gaat krijgen, of is dat pas richting 20 weken.. euh.. ik merk van die extra energie nu niets meer hoor....

Ja ik ben ook een stuk strenger naar Tijn toe. Hij kijkt gewoon dan echt uitdagend naar je. Soms zwaait hij ook met zn vingertje, bijdehand!

Pinguin, welke duowagen vond jij nu zo goed?
    Ik twijfel nog steeds..
    Misschien doe ik geen duowagen maar een buikdrager en dan een extra goedkope buggy voor Tijn als we met zn viertjes gaan wandelen. En met boodschappen de kleine in de buikdrager....

11. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Mir dat is het gewoon, ik ga echt niet meer aan zwangerschapsmisselijkheid doen hoor. Overdag heb ik al wat meer energie, maar 's avonds is de koek wel op. Met Lynn voelde ik me ook pas weer lekkerder rond de 15 weken. Maar er zit een stijgende lijn in.

Ik kan me voorstellen dat jij niet zoveel energie hebt. Met spokende Tijn. Het is sowieso vermoeiender he?

Ik twijfel ook heel erg over een duowagen....of ik doe een goedkope (zoals die van topmark) of zo'n buggypod ofzo. Draagzak is ook een goed idee. Lynn loopt zo goed...zaterdag ook een heel eind gewandeld (maar ja dan heb je de tijd en was het mooi weer)
    Volgens mij had pinguin het over de phil en teds (maar trek dan wel je portemenee maar)

Gaat Tijn al wel naar het grote bed?

12. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Ik denk net zoals jij. Als ik een duowagen doe dan een goedkope. Gets.. ik twijfel echt! Tijn kan ook goed stappen. Jep die duowagen bedoelde ik.. hmm... niet goedkoop dus... Ik denk dat het een buikdrager wordt en een extra goedkope buggy voor Tijn. Verder zie ik wel. Gaat het niet, kan ik altijd nog zo eentje aanschaffen.

Tijn gaat zeker nog niet in een groot bed. Dan heb ik geen nachtrust meer denk ik.... Ik vind het trouwens erg goed van Helena dat ze al in een groot bed slaapt. Als Tijn merkt dat hij uit zn bed kan gaan dan gaat hij er écht niet meer in. Denk ik hoor.. misschien is het wel helemaal niet zo, maar ik doe voor hem nog een ledikant. Een goedkope dan. Of die van mijn nichtje, die is 2 en gaat binnenkort misschien in een groot bed.

Gelukkig zit er een stijgende lijn... de motor komt weer op gang. Ik merkte ook goed dat mijn energie meer werd rond 15 weken, maar omdat je nu veel energie steekt in zo'n kleine dreumes spat het er niet vanaf. Toen Tijn in mijn buik zat sliep ik heel wat af, lekker lui doen. dat is nu over he?

Wat is een buggypod? Dat is toch zo'n opstapje?

13. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    buggypod is een stoeltje wat je aan je wagen kan vastmaken.

Erg mooie foto's Mir!

Juud ben heel blij voor je dat je meisje weer thuis is.

Mir Quinn slaapt tussen ons in redelijk goed.
    Vannacht maar 1 x gehoord en tot 6.45 in zn eigen bed.
    We zijn het een beetje zat en laten hem langer huilen. Afgelopen nacht werkte het.

Quinn kreeg vandaag zn eerste "schoolwerkje"mee van het kdv. *slik* zo lief!
    Een groot hart met zijn handjes erop in verf. Voor Valentijn!

Toen ik uit mn werk naar huis reed zag ik hem trouwens op pad met de meiden van het kdv. Voorop in de bolderkar, druk kwakend! zo leuk!
    Hij zag mij gelukkig niet.

Verder weinig nieuws meiden, ben ontzettend moe(gisteren lag ik er om half 9 al in) en nu duik ik er ook in.

fijne nacht voor jullie allemaal!

14. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Trusten Pinguin!

Wat heel erg leuk, zo'n werkje handgemaakt van Quinn. *Smelt!*
    Leuk dat je hem zag zonder dat hij wist dat jij het zag. Dan zie je hoe hij zich vermaakt in een andere situatie. Meneertje heeft het dus prima naar zn zin!

Ik zal eens googlen op buggypod. Klinkt namelijk wel goed!

trusten!

15. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
  16. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Zie dat hij op de Quinny speedy kan, die hebben jij en chacha toch?

17. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
  18. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    hahaha allemaal tegelijk.
    Staat een lijstje bij chacha waarin de Quinny vermeld wordt.

19. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    thanks! Ik ga even de linkjes bekijken..

Ik heb de Buzz. Die heb jij toch ook chacha?

Tot morgen

20. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Ik heb ook de buzz.

Deel Deze Pagina