September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    zien er erg handig uit. Alleen dus niet voor de Buzz :( da's balen!

2. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    jammer meiden.

Anders eens bij een winkel in Duitsland kijken, zijn ze over het algemeen veel goedkoper.
    Of kijken of je zo'n ouderwets zitje van vroeger op de kop kan tikken maar weet niet of de wagens van nu dat houden.

3. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    ... misschien dan toch maar zo'n opstapje doen.
    ach.. Bart roept al waar ik me nu al druk om maak...
    het is bedjes tijd nu! trusten!

4. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    wat een gekwebbel! :D

juudje wat heerlijk dat je meissie weer thuis is!

mir prachtige foto's zeg!

ben afgedraaid dus duik mn mandje in.

5. mamsie

mamsie Bekend lid

4 aug 2006
    755
    0
    0
    doetinchem
    hoi,

wij hebben een duowagen van topmark.
    heb ook eerst gedacht aan de draagzak, ik heb er een, ook gebruikt bij dimphy, maar het wordt wel snel zwaar (pijnlijke schouders/rug) en in een winkel is het ook niet handig (met bukken enz)
    het opstapje vind ik dimphy te klein voor, ze blijft niet staan en als je wilt winkelen is het wel lang.....
    ze loopt goed, maar blijft niet bij je...en luisteren doet ze ook niet...
    :rolleyes:
    herken de twijfel erg goed :)

Hoera hoera hoera! lynn is thuis!
    Wat een goed nieuws....

hier ook chocolade verslaving....
    de kilo's vielen mij ook erg mee. had verwacht wel weer 15/20 kilo net als bij dimphy.
    '
    pinguin aahhhh! wat lief een werkje van quinn.

duik ook zo mijn bedje in..weltrusten

:p

6. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Lynn is weer ziek :cry: Ze kotst de hele bende onder. Ik heb geen slaapzakken meer, er zitten er 4 in de was, dus nu heeft ze een te kleine aan (past eigenlijk precies, maar ze is net een worstje)

Vanaf 1 uur aan het spugen. Net was het alleen fluoriserende gele gal (sorrie voor de details op de vroege morgen)

Heb net een uur bumba zitten kijken met haar en nu ligt ze weer in bed. Hopen dat ze nou eventjes blijft slapen.

7. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    he gets chacha!
    Misschien toch de huisarts bellen? HEt is nu de zoveelste keer in korte tijd toch.
    Misschien heeft ze wel een virus waar ze niet overheen komt?
    BEterschap in ieder geval!

Hier weer een goede nacht. Maar 1 x eruit geweest en weer de hele nacht in zijn eigen bed.

Ik ga douchen, gaans traks weg.

Fijne dag!

8. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Chacha, lynn moest 1000ml binnenkrijgen om aan te sterken. Vanaf maandag moest ze zelf 600ml binnenkrijgen.
    Een beker roosvicee is al 350ml. De beker die ik heb dan. Die met dat rietje.

Ik kan niet met jullie meekletsen over duowagens enzo. Boehoe.

Lnn heeft vannacht erg goed geslapen in haar eigen mandje. Alleen ik niet. Mijn hoofd staat op ontploffen, althans, zo voelt het. Mijn keel doet pijn en blablabla. Zeur zeur zeur.

Vandaag dus lekker binnen met haar.

Chacha let je goed op met Lynn. Er heerst buikgriep en griep. Sorry voor mijn bemoeienis, maar ik ben nu zo bang dat het ook met jullie kleintjes gebeurt.

Ik ga er een uit haar mandje trekken en lekker het flesje geven. Das al te lang geleden.

9. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    goedemorgen..

Chacha, dat klinkt niet zo goed zeg :( Misschien is het wel verstandig gewoon gelijk de huisarts te bellen? Ze is toch nog in tussentijd niet echt beter geweest? Elke keer beetje koorts, beetje snot etc? Sterkte en een knuffel!

Lukt het om 600 ml te drinken voor Lynn? Durft ze zelf ook weer wat te eten? Beterschap voor jou, lekker rustig aan doen!

Hier ook een goede nacht, niet gehoord tot half 7 en toen kletsend wakker geworden.. Gelukkig zeg!

Mamsie, wat jij zegt is precies waarom ik dus nog twijfel.. het sjouwen met die draagzak in de winkel en bukken enzo. Nou ja, ik laat het even op zn beloop... het duurt nog een tijdje hier.
    Hoe gaat het met jou? Nog steeds aan het rommelen? Spannend hoor!

getver het is hier mistig... ik vond die zon van afgelopen dagen wel erg aangenaam! van mij mag de lente beginnen hoor!

doeg

10. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Moggu..

Jeetje Chacha arme Lynn. Misschien inderdaad een idee om even de huisarts te bellen?

Juud fijn dat Lynnie weer thuis is. Jammer dat jij je nu niet fit voelt.

Hier ook een ziekenboeg. Mijn hoofd ontploft bijna en ik kan bijna niet praten. Seán is ook snotje verkouden. Helaas zijn alle evt oppassers deze week weg :cry: . Ook Tim heeft het nu wat moeilijker op school. Ik was er al een beetje bang voor maar elke ochtend is het hard huilen geblazen en met een dwaze Seán die alle lijmpotjes, scharen etc. uit de kasten trekt is het niet makkelijk. Nou dat was mijn klaagzang weer eventjes. Ik wacht op de teletubbies en probeer dan even wat te rusten ;) .

11. celientje

celientje Actief lid

9 nov 2005
    382
    0
    0
    nu nog thuisblijfmoeder
    almere
    Hoihoi

Juud wat fijn dat Lynn weer thuis is ! Drinkt ze nu genoeg op een dag? Ben zo blij voor je dat ze weer beter aan het worden is ! En jij beterschap he, die rot griep ook.

Paddy kira, jij ook beterschap ! Is ook echt wennen voor Tim he, maar het is ook een hele overgang naar school, ander ritme, andere kinderen, duurt een paar weekjes maar met rust en geduld komt dat zeker goed .

Chacha, jeetje Lynn weer ziek, ik zou ook even naar de dokter gaan, het wil niet echt over gaan, al is het maar evenvoor de zekerheid.

Pinquin, lief he zo'n kunstwerk, vooral de eerste. goed bewaren. Ik heb hier nog 2 grote bewaardozen waar van allerlei knutsels van de jongens in zitten, is zo leuk om terug te kijken wat ze allemaal gemaakt hebben.Ik heb ze zelfs van mezelf nog, die zijn al oud ;) .

Narcissen, wat een lief meissie, mooie foto's . Jeetje wat een verhaal zeg, wat zal je ziek zijn geweest, goed at iedereen zo voortvarend heeft gereageerd en dat je snel aan de antiobiotica lag ! en nu genieten van je 2 meiden.

Mir, zo mooi die 3d foto's. Mooi dat je zo al zo goed het gezichtje kan zien he. Lijkt ze op Tijn?

mamsie, gerommel, daar kan je inderdaad meer last van hebben in de laatste weken. 7 kg is een mooi gewicht toch..ik had er 25... ze zijn er nu n og niet allemaal af haha.

Vinny loopt hier ook weer 3 nachten al te spoken, vannacht was hij echt om de haverklap wakker. bed uit, hem neerleggen, toespreken, dan is hij weer even stil, na eenhalf uur weer pfff, gelukkig vieil hij om 4 uur echt in slaap, kon ik nog slapen tot half 8 hihi. Hij is ook wel verkouden en wat snotterig, dus het kan daar ook aan liggen, Ik ga wel weer proberen of hij toch 2 keer wil slapen vandaag, hij red gewoon de middagen niet, en om 7 uur 's avonds naar bed is te vroeg dan is hij half 6 klaar wakker.

Gisteren nog lekker gewandeld naar de kringloopwinkel. Leuke kleine dingetjes voor mijn "uitzet"haha gekocht, en voor vinny weer 3 leuke leesboekjes en een speelgoedtelefoon. Hij weer helemaal blij en ik ook, en dat voor totaal E 9.00. Leuk winkelen zo

zo ik ga ff aan de koffie en met vinny meekijken met de tubbies.

groetjes jose

12. Narcissen

Narcissen Bekend lid

20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Goedemiddag meiden!
    Juudje Wat fijn dat Lynn weer thuis is! Dat is toch helemaal niks zo'n meisje in het ziekenhuis. Ik hoop dat ze snel wat aansterkt en dat geldt natuurlijk ook voor de mama!
    Er heerst inderdaad hier ook een hardnekkig buikgriepje. Hoor van veel kindjes die ziek zijn.

Celientje, ja dat is leuk winkelen! Poeh, jouw nachten lijken op de mijne! Wat sneu voor Vinny dat hij zo slecht slaapt.
    Gelukkig heb je tot half 8 kunnen slapen.
    Helena heeft deze week de vroeg wakker week. Vanmorgen was het 6 uur. Toen lag ik net weer een uurje te slapen.

Mir, wat een gave foto's zeg! Fijn dat je een prettige nacht hebt gehad na al dat gespook! Daar ben je dan maar druk mee. Hoe bevalt Bart zijn werk? Is wel heel wat anders lijkt me. Is hij al aan de file gewend? Of blijft hij zo vroeg opstaan dat hij er niet in staat?

Paddy, beterschap! Dat je nog maar even plat kan om wat bij te komen! Dat heb je dan echt nodig..
    Is Tim ook ziek? Heeft hij het daardoor wat moeilijker op school? Of is het gewoon wennen?

Pinguin, ook al een goede nacht! Heerlijk zeg! Veel plezier vandaag.

Jeetje Chacha, Lynn ook al aan het overgeven.. Hou haar goed in de gaten! Ik geloof dat we nu allemaal wel heel erg alert zijn als onze kinders ziek worden.
    Er bestaat trouwens roosvicee stop bij Diarree. Weet niet of ze ook diarree heeft. Misschien help dat een beetje.

Mamsie, wat gaat het snel allemaal! Ik had ook al een paar weken voor de uitgerekende datum regelmatig harde buiken. Maar er gebeurde niks.
    Spannend hoor het afwachten. Hoe begon de bevalling bij Dimphy? Sorry, ben het even kwijt.
    Ik ben gisteren voor het eerst met twee meiden naar de supermarkt geweest. Gabriëlle in de buikdrager en Helena in het winkelwagenkarretje. Gabriëlle is zo licht dat ik haar makkelijk op mijn buik kan dragen zonder last te krijgen en geen marathon ga lopen...
    Verder gaan wij geen extra wandelwagen kopen ofzo want we hebben een fietskar. Over een poosje kunnen de dames daar als het goed is naast elkaar in.

Ezzie, alles goed?

Ik heb vandaag weer een dagje zonder Helena. Kan ik lekker bijslapen! Het dag-nacht ritme van Gabriëlle is nog andersom. Dus 's nachts wordt ze echt om de drie uur wakker... Pffff. Nu ligt ze knock out in de box te slapen en zit ik weer met Pamela-borsten... Over een half uurtje ga ik haar weer wakker maken.
    Hoop natuurlijk wel dat ze over niet al te lange tijd wat langer achter elkaar slaapt 's nachts. Maar ja, je kunt het niet sturen...

Ga een boterham eten. Ik hoop dat ik niemand vergeten ben....

13. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Nou ik heb de HA gebeld hoor. Maar ben er niet veel mee opgeschoten. Er heerst een hardnekkig griepvirus waar ook buikgriep bijhoort.
    En dat Lynn zoveel ziek was, was aardig normaal op deze leeftijd. Ze gaat immers ook naar kdv. De andere kindjes krijgen hun portie wel als ze naar school gaan.

Maar goed ik moet haar in de gaten houden. Heeft ze langer dan 12 uur geen plasluier dan moet ik aan de bel trekken. ORS kon ik geven, maar hoefde niet per se.

Heb ik dus wel gedaan, want ze wil niks drinken. De ORS ook niet, maar heb het om de paar minuten naar binnen gespoten met een spuitje.

Nog lekker in bad en toen knapte ze wat op en heeft ze zelf gedronken (wat er ook in is gebleven) Nu slaapt ze.

Juud geniet je ervan dat je meisje weer lekker thuis is? Veel beterschap meis

Pinguin fijn dat zo'n goede nacht. En leuk die kunstwerken. Hier hangt er 1 aan de kast te pronken (voor de verjaardags van papa) en de rest bewaar ik ook in een doos.

En Mir ook al zo'n goede nacht. Lekker hoor!
    Lastig he? wat je nou moet doen met die wagen? Ik ga het mooi bij jou afkijken ;)

Kira bij jullie ook al zieken? Getsie Vervelend dat alles zo tegelijk komt. Beterschap!

Celientje balen dat Vinny zo aan het spoken is. Hopelijk lukt het vandaag met 2 slaapjes.

Narcissen fijn Helena bij de oppas.
    Spannend zo'n uitje met de 2 meiden. Ging het goed?

14. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hoi!
    Slim om de ORS met een spuitje te geven. Tja, Lynn heeft zometeen superweerstand en is straks nooit meer ziek. Maar voor nu is het zeer vervelend. Gewoon dus goed in de gaten houden.
    Ja slimmerik, je kunt nu goed afkijken hihi. Ik kijk dan maar een beetje af bij Narcissen hoe ze het doet met de buikdrager.

Ik kom net uit mijn bed gerold, daar heb ik gewoon 2 uur en driekwartier ingelegen :confused: - yep, Tijn dus ook :D en die ligt nog steeds. Nog 10 minuten en het record voor dit mannetje is echt gebroken! Ik ga zo toch maar eens koekeloeren denk ik.

Dan maar met eten aan de slag.
    Bart probeert elke dag voor de files ook weer terug te zijn. Dat is dan meestal 17 uur. Wel lekker.. maar ok, hij vertrekt sochtends ook om kwart voor 6 ieuwwww....

Lekker een dagje zonder Helena? Kan je het lekker even met Gabrielle uitvogelen. Tja.. nog geen ritme.. hopelijk komt het snel!

Ik ga er een uit zn bed plukken denk ik...
    ahh ik hoor zelfs wat :) doeii

15. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hier had er een last van opstartproblemen, tjonge lekker chagarijnig. Maar het gaat nu wel weer geloof ik.

Heeft Vinny twee keer geslapen Celientje? Rot he, die nachten. Tijn gaat geen twee keer meer slapen. Als hij om bijv. 10 uur of 11 uur geslapen heeft dan wil hij smiddags niet meer. Dus ik probeer het altijd te rekken. Meestal om half 1 erin en dan redt hij de middag ook wel weer. Hopelijk heeft Vinny even lekker bijgetukt en heb jij ook nog even je rust gepakt!

Oh chacha, ik zat net de banners te bekijken... ik ben nu 27 weken zwanger en ik moet nog zo'n 13 weken. Jij bent 13 weken zwanger en moet nog 27 weken, haha. Grappig. :D

ik ga even met Tijn de tuin in

doeg!

16. Narcissen

Narcissen Bekend lid

20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Heerlijk lekker lang slapen!
    Is Tijn weer bijgetrokken?
    Grappig, 27 weken en 13...
    Oeh, kwart voor zes is wel heel vroeg. Maar om vroeg thuis is ook wel heerlijk. Is hij dan nog wel gezellig 's avonds of ook heel vroeg naar bedje toe? De een heeft minder slaap nodig dan de ander.. Ik ben af en toe net een marmotje.

Vandaag had ik ook mijn bijslaapdagje. Vanmorgen uitgeslapen en vanmiddag ook nog een uurtje terug.
    Net Helena opgehaald met Gabi in de cosy in de fietskar, ze sliep gewoon door, nu nog... En Helena voor op de fiets. Het is een klein stukje met de fiets, dat ging goed.
    Met twee meiden naar de supermarkt ging goed. Gabi sliep op mijn buik en Helena zat heerlijk rozijntjes te knabbelen (die wilde ik kopen maar die had ze al gezien! )
    Het lastigste is de meiden in en uit de auto krijgen als er auto's strak naast geparkeerd staan... (mopper)

Er wordt er een wakker dus ik ga me op de bank installeren met een kopje thee.

17. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Joh wat heeft Tijn lang geslapen zeg. Heerlijk. Het dreigement dat René hem streng toespreekt doet waarschijnlijk al voldoende. haha

Bart vertrekt om dezelfde tijd als René. Vroeg he? Het enige verschi is dat René meestal wel wat eerder thuis is....behalve in december dan.

Wat grappig van die weken zeg....Hihi

Narcissen dat klinkt goed hoe je dat aanpakt met die fietskar enzo. Wat voor een fietskar hebben jullie? Het klinkt erg knus daar

Lynn heeft niet meer gespuugd vanmiddag en redelijk gedronken, wilde alleen thee. Ze heeft zelfs wat rijst, broccoli en kip gegeten. Niet veel, maa toch een goed teken.

18. celientje

celientje Actief lid

9 nov 2005
    382
    0
    0
    nu nog thuisblijfmoeder
    almere
    Gelukkig chacha dat lynn weer wat gegeten heeft, hopelijk gaat het nu de goede kant op met haar.

Wow narcissen, voortvarend hoor, naar de winkel, wandelen, heerlijk hoe je dat doet. Ik vond zo'n fietskar ook altijd prachtig, jammer dat ze die diingen nog niet hadden toen joey en maik zo klein waren. En voor vinny alleen vind ik niet nodig.
    Is zeker zo'n toestand die meiden in en uit de auto te krijgen, maar goed kijken op de parkeerplaats naar een plek waar je redelijk vrij kan parkeren.
    lekker dat je zo hebt bij kunnen slapen.

Mir, Tijn weer bijgetrokken? Ze kunnen toch soms chagrijnig zijn pff.
    Nee hoor, vinny heeft niet meer geslapen, hij heeft vanmorgen 3/4 uur geslapen, ging er om 11 uur in, en ik heb het vanmiddag nog geprobeerd maar nee hoor. Hij had gelukkig wel wat afleiding thuis, de oudste woont een paar dagen hier, gaat niet goed bij zijn vader, het kan zelfs zo zijn dat hij bij mij blijft, en grote broer verwent zijnkleine broertje ! Dus Vinny had geen tijd om sjaggie te worden. 7 uur naar bed, ik hoop dat hij nu eens in 1 keer doorslaapt.

ik ga er vroeg in, tot morgen !
    jose

19. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Chacha dat klinkt goed. Hopelijk is ze nu over het ergste heen.

Narcissen het klinkt alsof het je allemaal vrij makkelijk af gaat met de 2 dametjes. Super hoor. Ja strak ingeparkeerd worden is inderdaad geen pretje. Ik ben weleens met de maxicosi via de voorstoelen naar achteren geklommen. Het zweet breekt je dan echt uit.

Celientje dus Vinnie aan het spoken? Ik hoop dat het vannacht beter gaat. Misschien heeft ie wel keelpijn. Daar wordt Seán ook altijd wakker van.

Na de dramatische start van vanochtend heeft Tim het toch goed gedaan op school. Gelukkig is manlief morgen thuis en hoeft Seán niet mee met het wegbrengen zodat ik mijn aandacht aan het mannetje kan besteden.

Heej die Tijn toch. Goed geslapen mannetje. Ik moet zeggen dat Seán nu meestal 2 uur slaapt tussen de middag, echt heerlijk gewoon. Ik herinner mij dat Tim ook rond de 17 maanden opeens helemaal in een routine zat en nu dus Seán ook. Dat had ik geloof ik al een keer eerder gemeld toch? Dat er hoop voor ons was rond de 17 maanden? Als Tim 's middags naar school moet (na de vakantie gaan we daar mee beginnen) dan werkt manlief 2 dagen thuis en hoef ik 'm maar 1 keertje wakker te maken en mee te sjouwen.

Nou ik ga zo naar bed want mijn hoofd bonkt nog steeds.

20. mamsie

mamsie Bekend lid

4 aug 2006
    755
    0
    0
    doetinchem
    hallo,

het gerommel gaat hier vrolijk verder.... :(
    maar echt door zetten zit er nog niet in denk ik.
    bij dimphy begon de bevalling met gebroken vliezen.

vandaag leker rustig dagje bij mijn moeders gehad...

dimphy krijgt weer een 2/3 kiezen tegelijk...
    ze heeft er weer flink last van.

narcissen, lijkt me super spannend! voor het eerst met allebei naar de winkel....
    fijn dat het goed ging.

chacha, vervelnd dat die griep steeds terug blijft komen.
    beterschap voor jullie

paddy en juud ook beterschap.

juud, hoe is het met lynn?

oh mijn bekken beginnen weer op te spelen, dus ga weer achter de comp weg.

weltrusten alvast allemaal.

Deel Deze Pagina