Beterschap Kira! Goed slapen scheelt weer. Gelukkig slaapt Seán nu super. Ja, je had het al eens verteld, dat er hoop was haha.. ik hoop ook dat die tijd hier is aangebroken met goede nachten. Ik merk echt heel erg dat als hij goed heeft geslapen, het zo'n vrolijk mannetje is (behalve dan die chago momenten soms als hij verkeerd wakker wordt) Gelukkig ging het op de dag beter met Tim. T is met vallen en opstaan, echt wel wennen hoor voor zo'n ventje. Hopelijk heeft hij snel zn vriendjes gevonden en gaat hij met plezier naar school. Goede oplossing zo, dat je man een paar dagen thuis kan werken, heerlijk toch! Fijn zeg dat het wat beter gaat met Lynn. Is maar goed dat ze even niet zoveel heeft gegeten, wat er niet in zit komt er ook niet uit, omdat het maagje ws nog van streek is. Als ze maar drinkt in ieder geval! Ik duim voor een goede nacht voor jullie! Haha ja Tijn is vatbaar voor dreigementen, mooi dat ik dat weet! Goed zeg dat je al zo ondernemend bent met de kleine Gabrielle. Tja, logisch misschien wel natuurlijk, maar je hebt het toch maar weer mooi gefikst zo op de fiets enzo. Celientje, hopelijk voor jou een goede nacht, klokje rond voor Vinny! Ik ben vanavond weer naar de fysio geweest met wat oefeningen. Ik hoop dat het gaat helpen. Tijn slaapt heerlijk en wij zitten hier aan de toastjes. Pinguin, bij jullie alles goed? LEuke dag gehad? Ezzie, was je vandaag vrij of weer hard moeten werken?
Goedemorgen! Chacha fijn dat Lynn zich beter ging voelen. Is voor jou toch ook een stuk rustiger. Hoe is het trouwens met je moeder? Vandaag weer opadag toch?! lekker Mir die lange tuk van Tijn. Hoopd at Quinn dat straks ook gaat doen. Ik hoop dat je oefeningen helpen. Ik merk bij mezelf dat als ik de dag begin met oefeningen ik de dag veel beter doorkom. mamsie lastig he die rottanden! Hoop dat het wachten op je tweede meisje niet te lang meer duurt voor je. Lekker Narcissen dat je al weer zo bent opgeknapt! Ik weet nog goed dat ik het heerlijk vond er weer even op uit te zijn! Kira hoe is het vanochtend met Tim gegaan? Gisteren zijn we dus naar huishoudbeurs geweest. Nou ja eigenlijk alleen naar de 9 maanden beurs. Huishoudbeurs zelf vind ik verschrikkelijk. 2 jaar geleden zijn we geweest en ik vond het toen juist meer voor kindjes die wat groter waren. Hebben best wat leuke dingen gekocht, voor in bad bijv, maar ook extra tuiten voor Quinn zn tuitbeker. Bij de pampers stand waren Bert en Ernie. Quinn stond van een afstandje naar ze te zwaaien, zo lief. Ging hij er in een boogje omheen lopen en dan aan de andere kant weer zwaaien. uiteindelijk durfde hij nog wel een handje te geven maar dat was het dan ook wel weer. Beetje jammer was dat hij zijn gehele avondeten heeft overgeslagen Toen we thuis kwamen was het een uur latenr dan hij normaal te eten krijgt en hij had geslapen en wilde absoluut niet eten en ook niet drinken. De nacht was mede daardoor erg onrustig en om 5 uur begon hij al te kletsen. Heb het tot 6 uur kunnen rekken. Hij is trouwens mega verkouden, niet hoesten maar niezen en een MEGAsnotneus. Als hij niest hangen de snottebellen tot aan zijn kin.. getsie. Ik ga een appeltje voor mn kindje schillen en dan lekker samen weer het bed in.!
Chacha, ik kan me voorstellen dat ze de ors niet wil. Heb je dat zelf al geproefd? Dat is echt goor. HAhaha. Maar wel slim om het via een spuitje te doen. Vannacht is lynn wakker geworden. Had ahar slaapzak open liggen. Ze heeft er een paar, maar bij een krijgt ze de rits open en die heeft ze nu aan. Slimme kip. He paddy, ook al aan het rommelen? Lynn is wel fit, maar heeft veel last van haar keeltje. Dit komt door de sonde. Ze begint te huilen als ik met een hap eten aankom, maar als ie in haar mondje zit is het goed. Appelmoes doet trouwens ook wonderen. Haha. Ik ga haar maar even uit bed halen. Vanmiddag komt kim en dan krijgt ze nieuwe schoenen. Heb ze zelf nog niet gezien. Maar ze schijnen erg mooi te zijn.
goedemorgen! Fijne valentijnsdag iedereen! Leuke dag gehad dus gisteren Pinguin! Hahah Quinn, wel heel nieuwsgierig maar toch een beetje bang. lief gezicht is dat he? Ze willen wel, maar durven niet zo goed dan.. Jammer dat hij even helemaal uit zn ritme is met avondeten. Ik herken dat wel hoor. Als Tijn een uurtje later moet eten dan wil hij ook niets meer.. over zn honger heen dan? Nou ja een rotnacht bij jullie dus als resultaat... Hebben jullie net nog even lekker geslapen? Juud, doet ze gewoon haar slaapzak open haha. Slim kind! Lekker dat het een stuk beter gaat! Alleen vervelend dat ze last heeft van haar keeltje... jummie appelmoes... dat verzacht het zeker! Ben benieuwd naar haar nieuwe schoentjes! Hier weer een goede nacht, alleen werd hij wakker van Bart. Dus om half 6 al wakker bij mij in bed. Dan gaat hij niet meer slapen... vroeg vandaag dus!
Zo, werk week zit erop,...gelukkig. Ben beetje afwezeg hier want close familielid heeft beetje relatie problemen, dus ben daar erg mee bezig in t hoofdje. Marno vandaag uit het kdv voor het eerst snel sjaggie. Wilde zelf al naar boven om 18.45! Doodmoe, hij slaapt nu dan ook al. Normaal is ie altijd super vrolijk dus kon echt verschil merken! Pinquin, geef jij stukjes appel aan Quinn? Gaat dat goed? Om een of andere reden vind ik dat nog eng om te geven. Nog iemand verwend vandaag?
hier weer even een berichtje van mij! Deborah gaat nog steeds erg goed, wij zijn zo trots op ons meisje! alle kindjes die ziek zijn, dikke knuffel en beterschap ik hoop gauw weer echt mee te kunnen kletsen.... liefs... ps mamsie: zet hem op! hopelijk kan je gauw je kindje in je armen houden...
dankjewel niek. hopelijk tot gauw vanmorgn vals alarm! werd om half 5 wakker van de weeen tot ongeveer kwart voor 6 toen hield het weer op de vk zei dat dit bij een tweede normaal was...en zou ook nog wel vaker kunnen gebeuren. sterkte met je familielid, is altijd vervelend problemen in de familie. juud, wat fijn dat lynn weer opknapt en hoe waren de schoenen? betschap voor quinn leuk! bert en ernie...dimphy is helemaal ernie fan. helemaal niks voor valentijn gehad wij doen er niks aan.... heb vanmiddag cakejes gebakken met dimphy. we hebben er twee extra mooi versierd en dimphy heeft er een mooie tekening bij gemaakt voor papa. ze zit echt in een sprongetje...zo eigenwijs! en huilen als ze naar bed gaat, schone luier krijgt enz enz gaat allemaal nergens over...... ga nog even een stukje in het babydagboek schrijven en dan op de bannk. alvast weltrusten
ezzie Quinn appel graag en goed. Ik snij het in dunne plakjes. Strerkte met het gedoe met je familielid meis. mamsie jij ook sterkte hoop dat het gauw doorzet! ik ga naar bed, vannacht was maar weinig slaap dus nu hopelijk weer een goede nacht!
Nou hier ook een slechte nacht. René was ziek....en mannen kunnen niet lijdzaam ziek zijn he? Dus dat ging met een hoop commentaar en gekreun. Vanaf 4 uur wakker, en vandaag gewerkt. Ga mijn bedje in. Morgen naar centerparcs....ik kom waarschijnlijk nog wel even voor die tijd langs Trusten allemaal
chacha veel plezier, het wordt mooi weer! ja zieke mannen pinguin, hopelijk heb je een goede nacht... weltrusten (ga nu echt)
joh het is echt rustig? Veel plezier in Centreparcs Chacha! Je zult nu wel al vertrokken zijn. Ik hoop dat Rene niet meer ziek is! Hoe gaat het bij jou mamsie? Klinkt allemaal wel spannend hoor.. ook al kan het nog wel even duren, het kan natuurlijk ook zo ineens doorzetten. Hier gelukkig weer een goede nacht, alleen wel weer half 6, maar ok, dat zal hopelijk ook wel weer wat later worden. Ik kreeg vandaag een smsje van Juud. Haar hond Kai heeft ze vanmorgen dood gevonden en het erge is dat hij niet vanzelf dood is gegaan, maar dat het opzet is. Nu is de hond naar Utrecht voor onderzoek! Vreselijk he Pff.. heeft ze net dat met Lynn achter de rug, nu dit... Sterkte Juud! Nou ik hoop dat het wel wat drukker wordt hier hoor!
heel veel sterkte juud. wat verschrikkelijk! weet je al wat meer? mir fijn! weer een goede nacht. in mijn buik is het vandaag rustig gebleven.......geen weeen ofzo.
Jeetje; het zit ook echt niet meer voor Juud! Pffffff! Maar al sik het goed begrijp heeft iemand de hond dus vermoord zeg maar? Mir; Tijn blijft maar een vroege vogel he? Jammer. Maar dat ie de hele nacht doorslaapt is ook wel fijn! Chacha; je leest het vast niet meer, maar veel plezier! Mannen die ziek zijn zijn vaak nog erger dan kinderen Mamsie; je kleintje in je buik heeft je lekker in de maling genomen zeg! Hopelijk duurt het niet al te lagn meer. Ezzie; sterkte meis! Vervelend als iemand problemen heeft! Nikki eet ook weleens appel in dunne schijfjes. Pinguin; vervelend dat Quin nu verkouden is. Dan slaapt ie natuurlijk ook niet lekker. Gisteren de uitslag van het ziekenhuis grkregen en alles is goed! Mijn uitstrijkje was al 2 keer niet goed en daarom heb ik een onderzoek gehad in het ziekenhuis. Ik heb wat onrustige cellen maar het is dus niks ernstigs gelukkig. Ik moet opbver een half jaar wel een nieuw uitstrijkje laten maken, want ze willen het wel in de gaten houden.
Gelukkig Blup, dat alles goed is met je. Is wel schrikken! Goed dat ze het nu extra in de gaten houden! Hoe is het met Nikki? Lekker, geen last van een sprongetje? En nog steeds ook zo vroeg wakker, of is dat nu beter geworden? Ja, wat vreselijk he, idd haar hond is dus vergiftigd denk ik. Hij had allemaal slijm bij zn mond en rooddoorlopen ogen duidelijk geen natuurlijke dood... Ben benieuwd wat er uit het onderzoek komt. Hoe was jullie nacht PInguin? Quinn al iets opgeknapt? Ezzie, sterkte meid. Hopelijk komen ze er uit en kan je een goede steun zijn. Bart is gewoon gevloerd na een week werken. Het half 8 nieuws heeft hij al niet meer meegekregen. Lekker gezellig zo haha.
Gezellig zo'n man, haha! Met Nikki gaat het goed; Ik merk eigenlijk niks van een sprongetje ofzo. Ze is nu meestal rond half 7, 7 uur wakker. Later zou ook lekker zijn, maar dit vindt ik ook al helemaal prima!
jaa 7 uur is al weer een heel andere tijd... Tijn wordt nu wakker - denk ik - van bart. Dus misschien kunnen we morgenochtend wel 'uitslapen' tot 7 uur.
Jeetje Juud dat is niet niks. Sterkte meid. Blup gelukkig is het niks ernstigs! Lekker dat Nikki zo goed slaapt. Dus je ziet Mir er is hoop want Nikki was toch ook altijd zo'n vroege vogel? Mamsie spannend hoor. Nog eventjes en dan... Chacha veel plezier dit weekend. Je hebt in ieder geval lekker droog weer. Hier niet veel gebeurd. Seán dacht vanochtend van goh laat ik Tijn eens even na doen en die was om 5:00 al wakker. Daarna zijn vingers in mijn oog en neus bij ons in bed en een half uur later is manlief naar beneden gegaan met 'm. Toen heeft ie om half elf een uurtje geslapen en wonderbaarlijk heeft ie om 3 uur nog anderhalf getukt. Daarna was ie het mannetje, vol energie! Gelukkig lag ie een half uurtje later dan normaal gewoon in bed en hopelijk trekt ie het nu wel weer tot 7:00 morgenochtend! Hij heeft trouwens wel een vervelende blafhoest...