September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    gezellig tijdstip he, 5 uur ;)
    wel een geluk dat hij even twee slaapjes deed op een dag, dan is hij hopelijk nu weer in het goede ritme en slaapt hij weer klokje rond!

Ging het goed met Tim de rest van de week?

Ik ga er zo maar een wakker maken om gewoon boven verder te tukken... ik ga ook slapen ben best moe van die vroege ochtenden, ookal hebben we nu geen gebroken nachten.
    trusten en tot morgen!

2. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Ja dat is echt een gezellig tijdstip. Ik ben dan niet echt de meest geduldige persoon..

Tim deed het gelukkig goed de rest van de week.

Ik ga ook zo naar bed. Trusten alvast.

3. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Pffff het zit Juud ook niet mee he. Sterkte hoor meis. Hele dikke knuffel vanuit hier!

Zou al dat vroege gedoe bij het sprongetje horen?
    Quinn komt soms ook vroeg, maar vanochtend was het 6 uur toen hij bij ons in bed kwam (redelijke nacht dus) en kwart voor 7 ben ik er uit gegaan.

Blup, fijn dat de uitslagen goed waren. Kan me goed voorstellen dat je je er druk over maakte, zou ik ook doen.

Nog meer gerommel gehad mamsie of is het nu rustig?

Hier dus eenr edelijke nacht. Heeft wel gehuild maar was maar even en daarna weer in slaap gevallen.
    Vandaag is hij erg uit zijn doen. Ontdekte vanmiddag dikke drab die uit zijn oortje komt. Gelukkig heeft hij die buisjes nu zodat het er uit kan. Dus naast zn neusje loopt het ook uit zijn oortje.
    HAd net 38.7. Toch maar een zetpilletje. Hij is dudielijk een beetje grieperig.
    Hij begint echt alles na te zeggen wat ik zeg. Zo leuk! Ook als ik het over zijn oor of oog of mond ofzo heb gaat hij het aanwijzen.

Chacha heel fijn weekend met zijn drietjes! Hoop dat jullie genieten en rene weer beter is! Nog gefeliciteerd trouwens met zijn verjaardag!

Ik duik er ook zo in. Morgen mag ik uitslapen, en ik heb t ook flink nodig. Slaap erg slecht op het moment.

fijne avond!

4. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Ik had beter niks kunnen zeggen, want vanmorgen was het om half 6 al feest.
    Ze ligt er nu wel weer in en dat is ook wel even lekker.

Paddy; nikki was idd een vroege vogel; totdat we haar bedje op een andere plek hebben gezet.

Pinguin; hoe is het nu met Quin z'n oortje? Gelukkig kan het makkelijker weg nu met z'n buisjes, maar dan nog is het geen pretje voor hem natuuelijk.

5. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Juudje; hoe is het met je?

6. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    jeetje juud, wat erg, dikke knuf voor je en sterkte.

Blubje, gelukkig zijn de uitslagen goed! Fijn.

Quinn weer beetje ziekies, vervelend, beterschap met het mannetje.
    Leuk he dat ze zoveel na gaan zeggen,. Ik sta af en toe echt te kijken.
    Hij probeert ook alles na te zeggen.

Poes zegt Marno bv nog niet (het geluid wel) maar pinquin (pinwin) weer wel! Klinkt zo schattig.

Veel plezier chacha!

Hier ook nog steeds een vroege vogel, rond 6e,.. :(

Geniet lekker van het zonnetje allemaal! 8)

7. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Hier een latertje. HAlf 7 bij ons inb ed genomen en half 8 is hij met Steven opgestaan.
    Ik kan niet zeggen dat hij echt ziek is, het druipt eruit aan alle kanten en hij heeft wat verhoging, maar speelt lekker en is ondeugend. Wil alleen wat minder eten.

GRappig he ezzie dat babbelen. Soms weet ik alleen echt niet wat hij bedoelt :(

Ik ga douchen, Quinn ligt te snurken en Steven is aan het sporten.
    Ik heb net een spelletje Catan op de pc gespeelt. Heerlijk!

Juud alles goed daar meis?

fijne dag allemaal

xx

8. Narcissen

Narcissen Bekend lid

20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Wat verschrikkelijk Juudje. Een hele stevige knuffel voor je meid. Wie doet nu zo iets. Dan ben je toch ziek!
    Maar ja, daar heb jij niks aan... Heel veel sterke.

Wat een boel vroege vogeltjes zeg. Wat is dat balen voor jullie. Kijk je op de klok is het nog zo vroeg. Dat ze zondag maar lekker lang mogen slapen!

Arme Quinn. Gelukkig heeft hij niet zoveel last en is hij wel vrolijk.

Hier is het echt bijtanken van het weekend. Het is erg wennen om er 's nachts zo vaak uit te moeten. Is toch heel anders dan elke keer naar de wc.

Mamsie, wat spannend zeg! Lijkt me raar om oefenweeën te krijgen.. Dan denk je dat het begint is het vals alarm.

Wat leuk dat Marno gaat kletsen. Wat schattig he.

Blub wat fijn dat de uitslagen goed waren. Altijd weer spannend lijkt me.

Chacha, jullie hebben wel een heel mooi weekend uitgekozen om weg te gaan! Het weer is geweldig.

Gaan zo eten, pizza staat in de oven. Helena ligt al op bed. Wilde vanavond geen rijst met sperziebonen eten. Vindt ze normaal wel lekker. Dan maar een bruine boterham en een toetje.
    Ze krijgt ook nog een klein flesje melk voor het slapen gaan dus zit er wel genoeg in haar maag.

Gabriëlle heeft vandaag een korte slaapjes dag. En veel willen drinken. Ha, ha, wat vergeet je dat snel zeg... Het komt wel snel weer boven als je zo'n dag hebt.

Pizza is klaar.
    Voor straks lekker slapen allemaal!

9. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    En was de pizza lekker :D ? Ja je vergeet het snel maar je zit dan toch snel weer in dat patroontje van vaak voeden en verschonen. Ik kan me zelfs niet meer precies herinneren hoe ik het deed in het begin met de 2 heertjes. Volgens mij ging het bij mij de 1e zes weken heel makkelijk maar daarna begon ik me wat sneller moe te voelen. Ik zou moeten terug lezen op de site hahaha!

Mamsie wie weet ben je al bezig!

Hihi Blup je kan inderdaad beter niks zeggen. Ik riep dus ook een paar dagen geleden dat Seán klokje rond slaapt maar de laatste 3 nachten is ie vroeg. Vandaag alweer om 5:40 en om 6:10 wilde hij er echt uit. Dus weer 2 slaapjes overdag. Na ja.. zal wel weer een fase zijn.

Pinguin mmm die Quinn een beetje ziekjes. In ieder geval wel lekker dat de druk in zijn hoofd nu weg is met die buisjes. Hopelijk knapt ie zelf weer op. Ging het goed met 'm vandaag?

Juud gaat ie een beetje meid?

10. mamsie

mamsie Bekend lid

4 aug 2006
    755
    0
    0
    doetinchem
    hallo,

juud hoe is het?

de oefenweeen zijn er nog steeds. ze zijn niet krachtig genoeg om het echt op gang te brengen. maar het is wel erg vermoeiend.....

blup, fijn dat het goed was.

oh dimphy wil even spelen....en ze laat me niet meer met rust....

fijne zondag allemaal.

11. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Hoi meiden,

Even een momentje voor mezelf gehad en om even goed na te denken enzo.
    Lynn doet het weer heel goed, dus das een zorg minder.
    Wat Kai betreft: Ik ben vrijdagmiddag nog door de dierenarts gebeld of dat hij iets kon hebben gegeten wat niet goed voor hem was. Kon zelf niks bedenken. Dan ga je terug denken en nu bedenk ik me dus, dat hij vrijdag tijdens het uitlaten de bosjes in is geschoten en er na veel geroep weer uit is gekomen. Hij had namelijk blauw korrelig spul in zijn ontlasting zitten. Ze denken aan iets van de aardappel teelt. Nu hebben ze hier, bij de uitlaatstrook, volkstuintjes, dus waarschijnlijk heeft iemand iets gedumpt. Het verdere onderzoek en uitslag heb ik nog niet gehoord, maar ze denken dus weldegelijk aan vergiftiging.

Mijn zus was donderdag bij mij en die merkte wel op dat Kai traag en sloom was. (Ze heeft hem zelfs een keer aangetikt, omdat ze dacht dat hij niet meer ademde). Dat zag ik ook, maar dacht er verder niet bij na. Hij was 2 dqagen bij mijn ouders geweest en daar had ie flink gespeeld met Blake(hun hond) De vriend van mijn zus kwam ook donderdag en normaal sprong kai altijd tegen hem aan. Dat deed ie nu dus ook niet. Dit hoorde ik allemaal vrijdag, nadat ik hem dus al had gevonden.

Tis nog niet te bevatten. Hij was mijn alles. Heeft me ze gesteund tijdens mijn zwangerschap en de periode daarna. Als hij kon schrijven, kon ie zo een bestseller schrijven.

Tis raar. Je komt beneden en in plaats dat daar kai staat te kwipspelen, is het nu stil als je beneden komt. Zijn mandje is weg, zijn knuffeltjes, alles. Heb hem ooit vervloekt, dat hij altijd zoveel zand mee naar binnen nam en zijn vieze poten. Ik altijd en elke dag stofzuigen voor het zand. Nu is dat niet meer. Tis stil en heb er veel moeite mee.

Ze zullen het niet express gedaan hebben, maar Kai is er wel de dupe van geworden.

Lynn roept de hele tijd: KA. Gelukkig beseft ze het nog niet.

Sorry voor mijn lange verhaal. Tis nog allemaal onwerkelijk.

12. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    ach meissie! Hele dikke knuffels voor jou! Denk aan je.

13. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Jeetje Juud sterkte meid en een hele dikke knuffel van ons.

14. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    jemig juudje, wat erg voor je, heel veel sterkte. dikke knuf.

15. celientje

celientje Actief lid

9 nov 2005
    382
    0
    0
    nu nog thuisblijfmoeder
    almere
    Juud een hele dikke knuffel van hier, wat erg van Kai, mag je ook zeker verdriet van hebben. Tis toch iets van je eigen wat er nou niet meer is.

Mamsie, wat een gedoe die oefenweeen he, had ik bij Vinny ook heel erg, en toch kwam hij pas bijna een week later. Goed je rust nemen, want het is best heel vermoeiend voor je lichaam.

Blup fijn dat het onderzoek nu goed was.

Hier lekker weekendje zonder vinny, daarvoor in de plaats een grote puber. Joey woont al vanaf dinsdag weer hier, hij wil niet meer terug naar zijn vader, moet van mij vanavond daar weer heen in ieder geval om te praten, maar hij zegt zelf al dat hij weer terug komt. Jammer genoeg gaat zijn vader niet vrijwillig akkoord dat Joey hier weer komt ( en hopelijk straks Maik ook weer), dus het zal denk ik wel weer een drukke tijd gaan worden.

Bart belde vanmorgen nog ff, Vinny was om half 8 naar bed gegaan en had de hele nacht geslapen tot 7.45 uur ! grrr, waaarom doet hij dat hier niet? :)

Nou ik ga ff douchen, zo op visite en dan wachten tot het mannetje weer hier is. Laters! jose

16. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Oh Jose dat zou toch fijn zijn als je alledrie je jongens weer bij je zou hebben wonen!

Hier ook een uitslaper vanochtend. Hij heeft wel vanaf half 11 gisterenavond tussen ons in gelegen want hij heeft toch echt wel last van zijn oortje . Zijn oogjes zijn nu ook ontstoken.
    Wij waren allang wakker en hebben naar hem liggen kijken totdat hij om 8.15! wakker werd.

Verder weinig nieuws van deze zijde.
    Wij gaan vanmiddag naar een etentje van Steven zijn opa & oma want die zijn 65 jaar getrouwd. Quinn gaat bij mijn moeder spelen. HEb net al voor ze gekookt want moeders is aan het werk totdat Quinn komt.
    Vanavond halen we hem gewoon weer op.
    t is wel een eindje weg van hier in Wormer, maar het zal allemaal wel goed komen.

Fijne dag meiden!

17. mamsie

mamsie Bekend lid

4 aug 2006
    755
    0
    0
    doetinchem
    juud, hele dikke knuffel voor jouw........
    wat ontzettend naar :cry:

18. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hallo!
    pieuw.. hier was het een erg druk weekend. En het belangrijkste, de zolder en de nieuwe kamer van Tijn, daar is niets aan gedaan :( nou ja ok...

Juud, sterkte met het verwerken meis. Je kunt nooit weten wat een hond eet onderweg... en achteraf kan je heel veel beredeneren, maar ja, je had het niet kunnen voorkomen. Erg hoor! Knuffel vanuit hier!

Dat is weer een hele omschakeling he, Narcissen? Snachts eruit, veel voeden.. Ik ben ook veel vergeten... ik zal het straks ook wel merken. Lijkt Gabrielle qua gedrag veel op Helena, of is het een heel ander kindje?

mamsie nog steeds nare oefenweeen? Het wordt steeds spannender hoor. Heb je wat voor Dimphy geregeld als er wat gaande is?

Celientje, het zou fijn zijn al je knullen bij je te hebben wonen! Maar de reden en waarschijnlijk de manier waarop zal wel veel energie vergen. veel succes ermee! Ja tuuurlijk.... Tijn slaapt bij anderen ook altijd beter en vooral langer. Hopelijk slaapt hij van de week bij jou ook gewoon goed. Hoe vaak gaat hij naar zijn papa? Elk weekend?

Hoe is het vandaag gegaan met Quinn? Oogjes nog steeds ontstoken, of is het weer ietsjes opgeknapt? Vervelend zeg, dat gekwakkel :( Vergt ook veel energie van het manneke. Het zou fijn zijn dat hij even virusvrij is zodat hij weer wat weerstand kan opbouwen.
    Was het etentje gezellig?

Tijn heeft vandaag met zn nichtje gespeeld. Ze logeert een weekje bij Bart zn ouders. We hebben de hele middag geen omkijken gehad naar Tijn. Heerlijk gespeeld samen met zn grote nicht, zonder ruzie. Zo leuk om te zien!

Hebben jullie het leuk gehad Chacha? Of kom je pas maandag thuis?

19. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Jeetje Pinguin in Wormer helemaal. Je had wel even bij Niek langs kunnen gaan. Die woont daarnaast.

Hier hadden we gisternacht weer een goede nacht. Hij werd pas om 7:30 wakker en vandaag gewoon weer 1 slaapje van 3 uur :confused: . Heerlijk gewoon.

Celientje pfff lijkt me ook niet makkelijk hoor om puber te zijn die niet lekker in zijn vel zit. Ik hoop dat ie een beetje goed gepraat heeft.

Leuk he Mir als ze zo lief samen spelen en ook makkelijk voor jezelf dan heb je zelf ook eventjes rust.

20. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    Wat heerlijk zo'n goede nacht en dag paddy, hoop dat het zich doorzet! :D

Wat leuk dat Tijn zo zoet heeft gespeeld. Nu kan het nog, straks krijgen ze de MIJ periode, hihi.

Pap's gaat vandaag met Marno naar vriendin met kind, (eigenlijk voor het eerst zo op stap) iets ouder dacht ik als Marno, ben benieuwd hoe dat gaat. (ook dat pap's zo met hem weg gaat1 haha)

Was het etentje gezellig pinquin= Quinn ook wat beter=

Die Vinny lekker lang slapen bij pap´s, zal je altijd zien he.

Willen jullie kids ook altijd de aandacht als het vooral even niet uitkomt, bv als je aan het koken bent= Daar is Marno in elk geval erg goed in!
    Terwijl paps er is om mee te spelen hangt ie aan mijn been in de keuken. :(

Wat doen jullie met slaan=
    )mijn tekens zijn beetje in de war hoor, sorry'
    Marno heeft er best een handje van, zeker als ie boos is. Streng toespreken, terug slaan= )niet zo hard natuurlijk'

Vandaag weer werken,...

fijne dag allemaal

Deel Deze Pagina