ooh Mir mooi buikje hoor! Ik ben precies zo als jij, een opkropper en als het lontje dan aangestoken wordt door iets onbenulligs ontplof ik. Niek welkom terug! Fijn dat je meidje het zo goed doet! Ezzie heb t even voor je opgezocht. www.gengigel.nl De dreumesgroep ging niet echt goed vandaag. Morgen hebben we het overplaatsingsgesprek. Denk dat hij even vertrouwen moet krijgen en dat het dan best goed gaat. Denk dat het er ook niet aan bijdroeg dat ze hem gestuurd hebben op het moment dat hij normaal slaapt. Ben wel blij dat hij overgaat want ze hebben nu een invalkracht op de groep op dinsdag die totaal geen feeling met de kindjes heeft. Denk dat Quinn lastig voor dr was dus heeft ze maar in bed gekwakt om 4 uur terwijl wij hem altijd om half 5 komen ophalen. Toen ik hem uit bed ging halen zat hij in het donker rechtop in zijn bedje. Heel zielig te kijken. Mamsie spannend hoor allemaal! Narcissen getsie meid, net nu je meisje zo afhankelijk is van jouw lichaam. Sterkte hopelijk wordt je gauw weer beter. oh ik ontdekte het puntje van een hoektand vanmiddag. Eindelijk dan. Ben trouwens niet gaan slapen maar heb een boom gesnoeid vanmiddag terwijl mijn vaatwasser eindelijk gemaakt werd!
haha chacha dat doet Quinn ook dat draaien! Grappig he. Hij zit trouwens behoorlijk in een sprongetje volgens mij, meneertje kan flink driftig doen . Ik heb hoop Chacha dat het wel goed komt. Ben niet afgeschrikt door jouw verhaal Ik weet niet waarom ik zo moe ben. Misschien omdat ik net weer een ab kuur achter de rug heb. Wellicht een tekort aan vitamine B of gewoon een tekort aan slaap! Waar is jouw buikfoto chacha? ben niet opdringerig ofzo
Ja hier ook! En maar blijven lachen... grappig he? Bart is behoorlijk totalloss elke avond. Het is natuurlijk ook wennen zo'n ritme. En nu is het heel erg druk, er loopt vanalles. Maar in april wordt het weer rustiger. En dan is hij hopelijk ook goed ingewerkt. De patatten waren heerlijk!
Juud nogmaals sterkte meid. Patatten? Yummie! Mooie buik hoor Mir. Hier ben ik geveld door buikgriep sinds zondag. Bleh.. gelukkig werkt manlief thuis. Niks nieuws te melden. Gelukkig heeft Seán zijn ritme weer hervonden en slaapt overdag keurig 2 uur en 's nachts slaapt ie door tot 7:15 dus we mogen absoluut niet klagen. Heeej Niek is er weer, gezellig.
paddy: beterschap mir: wat een mooie buik! chacha: hier vooral rondjes rennen op muziek en dan gillen van plezier, hihi pinquin: bijna vakantie, zal voor je meetellen
Ja, mijn buik wordt nu echt wel dik he? Dank voor het complimentje. Mijn buik is trouwens wel een heel stuk dikker dan bij Tijn rond 28 wk. jaaa chacha, waar is jouw buikfoto? haha, iedereen aan het draaien? Leuk he, die dezelfde dingetjes die ze dan hebben. Nog meer draaikonten? Jee, weer een ab kuur achter de rug Pniguin..? Ja joh, je weerstand moet dus weer helemaal opkomen en dat gaat zo lastig he met gebroken nachten. vast dat de vakantie je goed doet, heerlijk ontspannen met zn drietjes! Wat idioot zeg van die invalkracht? Gewoon dan maar in bed dumpen als het even lastig wordt? Nou ja zeg! Ik hoop dat hij snel went in de andere groep.
Juud: wat vreselijk voor je. ik heb even terug gelezen, veel sterkte meid, die stilte is vreselijk, maar straks kan je het een plaatsje geven, dikke knuffel...
Pinguin wat jammer dat het niet geweldig ging op de dreumesgroep. Maar het is ook niet echt handig gegaan he? Op een slaapjestijd allemaal nieuwe indrukken opdoen? En wat klinkt die invalkracht gemeen zeg! Heb het te doen met arme Quinn. Ik zal binnenkort eens een buikfoto maken....maar het is niet echt een zwangerschapsbuikje....meer een-teveel-gegeten-buikje Ha dus meerdere kindjes hebben het draaien ontdekt? Lachen! Ik hoop voor Bart dat het snel rustiger wordt. Arme man! Kira fijn dat bij jullie alles zo goed gaat. Lynn zat vanmiddag te zoenen met het buurjongetje van 2 huizen verderop. Hij is 4 maand jonger. Toen mocht ze van buuf naar binnen...koekje halen. Nou weg was ze en de deur ging ook dicht. Stond ik buiten. Later kwam ze heel trots met haar koekje naar buiten. Tutje
ssst... niet té veel medelijden he hihi....anders is hij nog moeier dan in werkelijkheid.. maar idd.. het is best zwaar voor m. vooral die lange reistijd. Haha.. die Lynn...wat schattig he? Zo krijg je nu stees meer van die leuke en grappige situaties. Het wordt dan tijd om ze op te schrijven, leuk voor later. Kira, ook ziek? Getver! Gelukkig heb jij ook versterking. Doe rustig aan en ziek lekker uit. Super voordeel dat Seán zn ritme zo goed te pakken heeft, dan ben je niet extra gevloerd!
Leuk he chacha, zoenen. Mijn vader liet straks een foto zien aan lynn, van mij als dreumes, en lynn pakt de lijst vast en begint de glasplaat helemaal af te lebberen. Hahaha. Lynn draait ook rondjes, maar dan op haar knieën. Ze vertikt het om te lopen. Ze racet wel door het huis achter haar pooh wagen. Ze heeft ook nieuwe schoenen, k-swiss. maat 19,5. Groot man. Kan ze mooi op lopen in de vakantie. (als ze dan loopt) Hehe niek, je bent er weer. Dank jullie wel allemaal voor jullie lieve woorden. Hij was toch een deel van het gezin. Je mist toch wat als je 's morgens beneden komt. Wow Mir, wa un skôn boikske. Dikke toeter. Zit vast een heel mooi meisje in. Hihi. Ik ga maar naar bed. Oh trouwens ook nog goed nieuws. Mijn oom, die met longkanker, is naar amsterdam geweest voor een second opinie en de artsen waren zeer positief. Het blijft dan een moeilijke ziekte, maar ze waren zeer hoopvol. En ze gaan hem nu daar verder behandelen. Hopelijk heeft het succes. Mir, gewoon even doorzetten wat de zolder betreft. Ik wil hier even weg. 8) Anders kom ik wel helpen. Ik ga slapen. tot morgen. Trusten iedereen
goedemorgen, Hier weer een goede nacht, alleen wel weer 10 voor 6... Maar bij mij nog even verder geslapen. We gaan zo naar mijn schoonzusje even naar de kapper. Zaterdag gaat hij op de foto met zn nichtjes. Ja juud, die zolder is een kwestie van doorzetten. maar het zijn vnl bart zn spullen... en voor hij tijd heeft duurt nog wel even.. Als we weer slaapplek hebben, kom je maar gezellig langs, leuk! Iedereen fijne dag! Ik ga er maar weer een van de tafel afplukken. .. hij lacht me al toe... stiekumerd, ze weten het donders goed he. nou doeg!
Hier ook een rondjes draaier! hihi. Vooral als ie extra vrolijk en uitgelaten is. Deze nacht was beter, gewoon doorgeslapen! Wel z'n bed zeiknat van het kwijlen maar ach, hij heeft een goede tuk gemaakt. Hij is nu op het kdv, heb net de grote boodschappen gedaan en vanmiddag gaat ie voor het eerst naar de kapper! Dat word foto's nemen natuurlijk. Echt mooi buikkie mir! beterschap paddy. niet slim van ze om Quinn te laten wennen op zijn slaap moment zeg! Beetje raar ook van die inval kracht. Wat houd dat overplaatsinggesprek in? Hoe of wat het er daar aan toe gaat op zijn nieuwe groep ofoz?
vanmorgen naar peuterzwemmen geweest. Kwamen we bijna te laat omdat Deborah tot 8:10 sliep en we om half 9 weg moesten. Ze vond het geweldig, ze kon lekker lopen in het water en ze is nu net pas in slaap gevallen ezzie: veel plezier bij de kapper, ben benieuwd!
Goedemorgen, Nou het overplaatsingsgesprek ging hartstikke goed. Er was iemand van de dreumesgroep en iemand van de babygroep enw ij. De babygroepleidster vertelde over hoe zij Quinn ervaren en och wat een complimenten allemaal. Ze vonden het erg jammer dat hijw eg ging omdat hij zo ontzettend vrolijk is en makkelijk. Erg leuk om te horen allemaal. Daarna hebben we het gesprek met de leidster van de dreumes voortgezet. Over hoe de dagindeling daar is , over Quinn zijn allergieeen. Dat soort dingen. Hij moet daar op een zaal met 17 anderen slapen Hij heeft beide dagen dezelfde leidsters. Daar ben ik wel heel blij mee want Quinn heeft op maandag en dinsdag andere meiden. Daarnaast is er in de tijd dat hij geweest is ook veel verschuiving van personeel geweest dus vind deze stabiliteit voor hem wel prettig. Quinn heeft trouwens toen wij het gesprek hadden lekker op de groep gespeeld en nu ging het wel goed. Spannend ezzie met Marno naar de kapper. En fijn dat hij goed geslapen heeft. Leuk dat je dat zo vol blijft houden Niek dat zwemmen. Ik ga eigenlijk alleen op vakantie met hem zwemmen. Pff Mir dat was wel weer vroeg. Hier was het kwart voor 7 en meneer is met zn verkeerde been uit bed gestapt. Sjongejonge zeg. 3 kwartier zitten brullen en doen. Daarna was hij weer het heertje. Sprongetje? Juud een foto van mn knapperd staat in je gastenboek! Ik ga zo lekekr in de tuin werken. Beetje frisse lucht doet me erg goed! De nacht was trouwens uitstekend voor mij. Heb Quinn niet gehoord en ben er dus niet uitgeweest. Steven schijnt er 2 x uit te zijn geweest. Niets van gemerkt. Fijne dag meiden en beterschap voor alle zieke mensen en minimensen!
hmm, probeerde een plaatje neer te zetten hier maar dat lukte niet, kreeg alleen de tekst, zo maar weer proberen. Pinquin Fijn om dat te horen over Quinn! Wel goed zo'n gesprek, hebben wij namelijk niet. Is dit de laatste groep voor hem of hebben ze ook nog een peuter groep?
Leuk fotootje ezzie! De dreumesgroep is van 1,5 naar 2,5. Vanaf 2,5 tot 4 is het peutergroep. Pfff Steven heeft onze broodjes bapao geswitched en de mijne voor de helft opgegeten. Ik had er eentje met sate en hij heeft een notenallergie. Nu zit zijn hele lijf onder de uitslag. Bleh! vind dat altijd zo naar voor hem! Ik heb via marktplaats op een bedje geboden, Staan erge leuke bedjes. Heb het advies van mn zus gekregen geen meegroeibedje te nemen maar een peuterbedje. Ezzie jij woonn toch in de buurt van Aalsmeer?