September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    hoi, het was me weer een ochtend! :(

ik stond in de douche en Deborah zat achter me. ineens begon ze iets te huilen, maar het zette niet door. Ik pakte haar op om haar op de overloop te zetten en ze was ineens helemaal slap. toen ik haar omdraaide was ze wel bij, maar erg suf en lijkwit. daarna is ze erg moe geworden en heeft ze veel geslapen. de huisarts heeft niets gevonden en nu moeten we over twee weken naar de kinderarts voor de zekerheid. ik ben vanmiddag naar huis gegaan, zodat ze niet naar de oppas hoeft. elke beweging of iets wat ze doet is eng! ze ligt nu leker te slapen..

nou, hopelijk gaat het bij jullie wat beter..

2. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    he gets Niek, was dat even schrikken zeg,. zo ineens! brrr, wat zou dat dan zijn, fijn dat ze dan wel even onderzocht word.

celien; hoop voor je dat je ook een huis krijgt1 duimen! Lekker dat zn tanden door zijn. Hoeveel moet ie er nu nog dan?
    haha, leuke versto pplek, onder de koelkast, ook echt een plek waar jegelijk kijkt om iets te zoeken! :)

foto van Tijn! :D

De slaapzak van 90cm begint iets te klein te worden, dus heb alvast een nieuwe gekocht van 110cm, daar ligt ie nu in, hihi, die is dan weer veels te groot.

3. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    hoi hoi

hoe is het hier?

jeetje niek wat lijkt me dat schrikken zeg

celien hoop het ook voor je dat je snel een huisje krijgt

juudje wat vreselijk zeg om zo je hond te verliezen
    wij hebben dat ook een keer gehad met onze kat

heb niet alles bijgelezen

youame is weer ziek vorige week kreeg ze al hoestdrank en neusspray omdat ze erg hoeste en erg verkouden was
    nu hoest ze nog een beetje gister kreeg ze ineens allemaal uitslag op der borst buik en rug en had ze jeuk op der hoofd dus vanmoorgen maar na de huisarts geweest

mijn meisje heeft de 6e ziekte en spruw
    nu weet ik ook waarom ze al een paar dagen geen avond eten meer wou wel koude dingen zoals vla enz

heb nu een zalf gekregen tegen het spruw de 6e ziekte moet zelf overgaan
    daarvan heeft ze geen last alleen beetje jeuk

verder gaat alles goed zwangerschap verloopt goed over 2 weekjes weten we wat het wordt en nog belangrijkste of dit kindje ook een schisis heeft
    voel de kleine niet zo duidelijk als youame
    kan het nog niet met de hand voelen maar deze is erg rustig ligt altijd stil op de echo''s enz
    begin nu moe te worden en was 7 kilo afgevallen ben gelukkig nu alweer een kilo aangekomen

oh ik moet gaan youame is wakker
    groetjess

4. Narcissen

Narcissen Bekend lid

20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Alweer even snel een berichtje.... Pfff.
    Hier alles goed maar wel erg druk met twee meiden.
    De oppas was deze week ziek dus.. geen tijd voor mezelf. Dat merk ik. Gelukkig net weer even een uurtje kunnen liggen/sluimeren. De dames liggen alle twee nog te slapen.

Lijkt me erg leuk om kraamvisite te krijgen Mir. Je bent van harte welkom!

Juudje, wat een vreselijk verhaal van je hondje zeg. Heb erg met je te doen hoor. Zo vreemd een leeg huis.. Sterkte!

Niek, wat een verhaal van Deborah zeg! Volgens mij houdt je je ogen nu geen moment van haar af. Twee weken duren dan wel erg lang zeg voordat je naar de kinderarts kan. Ik kan me goed voorstellen dat je haar lekker thuis houdt!

Celientje, wat een spannende tijd voor jou zeg. Hoop dat je snel een huisje toegewezen krijgt!
    Wat naar dat je Bart vervelend doet.. Ik hoop voor je dat hij er snel mee op houdt!
    En, Vinny ook al zo'n klauterkabouter. Hier ook! Ik houd mijn hart vast! Je zou ze bijna in huis een helmpje op doen!
    Ook hier zijn we wel eens spullen kwijt.. Liggen ze in de la voor de schoenen of inderdaad in de prullenbak.. De inhoud van de prullenbak wordt hier altijd goed bekeken voor ie de kliko in gaat. Gelukkig bestaat die inhoud grotendeels uit plastic dus dat is niet zo erg.

pinguin, Joepie! Geen lage rugpijn! Wat heerlijk!
    Wat is Bocholt?
    En wat heerlijk dat het eten al klaar stond! Ik kan me niet meer herinneren wanneer dat hier voor het laatst het geval was.....

Die Tijn, lekker bij mama slapen! Dat is natuurlijk ook heel gezellig!
    Fijn dat alles goed was bij de vk. Dat je ijzer maar snel weer goed mag zijn! Hopelijk voel je dan dat je wat meer energie hebt. En dat je maar goed mag kunnen blijven poepen want dat zou wel heeeel vervelend zijn als dat niet meer lukt!
    En verder, inderdaad Roosvicee ferro, appelstroop, appelsap, spinazie, andijvie, volkorenspullen... Succes!

Goed, ga even een meisje wakker maken. (Helena) Anders wil ze vanavond niet meer lekker gaan slapen..
    Slapen in het peuterbedje gaat trouwens super (dit klop ik nu af) Ze kan er zelf in en uit klimmen maar doet dat alleen als we in de kamer zijn. Als ze wakker wordt zit ze rechtop te mopperen tot we haar komen halen! Zo schattig!

Tot later

5. Narcissen

Narcissen Bekend lid

20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Het vervolg
    Ha, ha Chacha ik las net dat ook jullie lekker burgerlijk aan het worden zijn. Hier ook al een poosje een lekkere grote auto... Ben ik nu wel blij om. En steeds burgerlijker... Bevalt goed hoor! Als je dat een paar jaar geleden tegen me gezegd had, had ik je heeeeel hard uitgelachen.
    En lekker aan het klussen voor de baby-kamer. Leuk hoor! Hebben jullie genoeg ruimte in huis voor twee aparte kinderkamers?
    Wij hopen dat over een poos de twee meiden samen op de grootste kamer kunnen slapen zodat wij de andere kamer weer in kunnen pikken om als kantoor in te richten.

Ezzie, wat een gave foto van Marno zeg! Wat een kereltje! Leuk!

Paddy, hoeveel leeftijdsverschil zit er tussen Sean en Tim? Dat was ook wel bikkelen, zeker in het begin..
    Ik denk trouwens dat ik pas met op het potje plassen ga beginnen met Helena als het zomer is. Kan ze buiten lekker in haar blootje rond lopen en oefenen. (als ze daar tenminste aan toe is)

Wat een prutweer is het trouwens buiten! Bleh!

Oja, ik merk trouwens wel heel erg dat we minder kraamvisite hebben gehad bij Gabriëlle dan bij Helena. Ik hoop dat het nog komt!
    Ben bang dat mensen een tweede "gewoon" vinden.
    Wat erg zeg! Maar.. ik merk zelf dat als ik er niet op let ik het zelf bij anderen ook doe.. (schaam)

Ha, ha, Helena heeft een oude zonnebril van mijn vriend ontdekt en is die steeds op aan het zetten! Geweldig!

6. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Hoi allemaal,

Niek gets wat schrikken zeg.
    Hoe is het nu met haar? Kwam het zo uit het niets? En verder niks aan de hand? Geen koorts ofzo? Hou haar maar goed in de gaten.
    Ik kan me voorstellen dat je geen rust in je kont hebt. Sterkte en hopelijk is het niks

Ja Mir fotooooooo van Tijn! Lekker dat jullie nog zo lang hebben kunnen slapen

Pinguin bij jullie dus ook een slechte nacht? Hoe is het nu gegaan?
    Fijn dat je geen last meer hebt van je rug.

Celientje wat naar die situatie met Bart. Moeilijk voor te stellen dat je relatie zo kan veranderen met iemand met wie je zo lief en leed hebt gedeeld. Sterkte meis! Tis niet niks.
    Wel lekker dat je binnenkort je huisje hebt.
    En dat Vinny door slaapt.
    LAchen van dat vaste verstopplekje.

Ezzie eigenlijk zouden ze een tussenmaatje slaapzak moeten hebben

Marline das ook wat met Youame. Ze kunnen dus nog steeds spruw krijgen? Dat vroeg ik me laatst al af. Beterschap voor Youame.
    Fijn dat de zwangerschap goed loopt. Was je zoveel afgevallen joh?
    Dus over 2 weekjes de spannende echo? Heb je nu ook meer kans op een kindje met een schisis omdat Youame dat ook heeft?

Narcissen lekker dat je vandaag even kon uitrusten.
    Wat lief dat Helena gewoon blijft zitten mopperen in bed. haha
    Wij worden ook steeds burgerlijker haha. Ook nooit verwacht.
    We hebben gelukkig genoeg ruimte. Als de babykamer straks af is, hebben we nog een kamer over.
    Jammer dat jullie nog niet veel kraamvisite hebben, hopelijk komt het nog.

Lynn had vandaag ook wat....ze was boos omdat papa haar ophaalde bij het kdv. Stampvoetend voor de buitendeur en ze wilde niet meelopen.
    Das ook wat he?

Vandaag heb ik gewerkt en ik kom eindelijk een beetje door die berg werk heen (wetende dat het volgende maand net zo erg weer is)
    Maar nu lekker weekend :D

7. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hallo!

Jee Niek, dat is schrikken! Heb je verder helemaal niets aan haar gemerkt? Hoe is ze nu? Goed in de gaten houden maar en mooi dat er snel extra gekeken wordt naar dr.

Narcissen, weer helemaal opgeknapt? Ik vroeg in mn vorige berichtje nog of je het leuk vond om ons op kraambezoek te ontvangen? Leuk?

Vervelend hoor Celientje, dat gedoe met Bart. Heerlijk dat je snel je huisje hebt, hopelijk gaat dat niet lang meer duren. Vinny is dus ook beter gaan slapen? Lekker he, ben je gelijk ook meer uitgerust. Tijn slaapt de laatste week ook weer door, heerlijk hoor.

Marline, leuk weer van je te horen! Gelukkig gaat alles lekker met je zwangerschap. Zeker spannend, straks de 20wk echo. Bij Youame wist je toch niet dat ze schisis had? Hadden ze dat niet goed gecontroleerd toen?

Haha, mocht Rene Lynn niet ophalen? Had ze het zo naar haar zin?

Is het zo druk bij jullie Chacha? Of blijft het werk gewoon liggen als je even een paar dagen vrij bent.. Nou lekker niet aan denken dit weekend en van je vrije dagen genieten!

Wat voor kleur rood/oranje hebben jullie precies Chacha? Ik wil de kamer van Tijn gewoon zo laten voor ons nieuwe kleintje, maar het lijkt me ook wel leuk om de groene kleur te vervangen door een andere.

Hier gaat alles ok. Tijn belt nu met zn hengel hihi. Hij heeft een hengeltje die bij een visjespuzzel hoort. Nu ziet hij mij wel eens in de auto mijn oortjes in doen van mn mobieltje. Later hoort hij mij praten.. dus heeft hij de link gelegd tussen de oortjes en het bellen. En nu ziet die hengel er ok een beetje zo uit. het magneetgedeelte lijkt op een oortje. Die doet hij bij zn oor en gaat dan druk praten.. hahah.. gek kind. :)

8. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    een foto van Tijn zn korte koppie. Ik kreeg het alleen niet voor elkaar dat hij in de camera keek :( lekker expres de andere kant opkijken...

9. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Jeetje Niek wat schrikken. Was ze overdag verder wel zichzelf of was ze uit d'r doen? Houd d'r maar goed in de gaten hoor.

Celientje ik duim dat je snel een woning krijgt!

Mir wat een leuk kort koppie heeft Tijn. Wij zijn vandaag ook geweest en gelukkig viel het vandaag mee. Ik had dvd's van de teletubbies mee genomen en dat hielp. Het was ook binnen 5 minuten gedaan want toen werd ie echt boos.

Hihi die Lynn toch. Die weet ook wel wat ze wil of niet :D .

Narcissen tussen die twee zit 2,5 jaar. In het begin was het inderdaad even rommelig en zoeken naar een nieuwe 'routine' maar dat komt vanzelf.

Marline jeetje nu nog spruw? Ik hoop dat ze snel weer opknapt van dit alles.

Zo vandaag heb ik de box uit elkaar gehaald en klaar gezet voor de kringloop winkel. Toch wel met gemengde gevoelens maar ja..

Stoer koppie heeft marno!

10. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    @ mir nee we wisten het niet tot de geboorte youame had altijd der handjes voor der gezicht hoezo eigenwijs haha

@chacha nou het zit niet in de familie dus dan heeft 1 op de 1000 kindjes kans dat ze het hebben maar ze denken dat het bij mij allemaal net is goedgegaan toen mijn moeder zwanger was van mij want ik praat ook een beetje nasaal en mijn bovenkaak staat ook ver naar voren

maar nu krijgen we een hele uitgebreide echo om te kijken naar het mondje
    heb ook nog niks aan flessen/spenen gehaald
    dat had ik bij youame namelijk wel gedaan en kon ze weer allemaal gaan verkopen omdat ze een speciale fles nodig had

ja ik wist ook niet dat ze op deze leeftijd nog spruw konden krijgen maar het schijnt dat bij volwassenen en oudjes het ook vaak voorkomt
    maar ze heeft zalf gekregen daarna was ze al wat beter te pas
    baal er wel van youame is verslaafd aan kusjes geven en ik ook maar dat doen we dus ff niet meer omdat ze het ook weer aan ons kan geven

de uitslag van de 6e ziekte lijkt ook iets minder te worden
    moet nog steeds met der naar de kapper maar elke keer was ze weer ziek ze ziet bijna niks meer denk dat ik der morgen zelf maar knip haha als dat maar goed gaat

narcissen jeetje bij de 2e minder bezoek dat is ook wat
    bij youame kreeg ik het bezoek pas toen de kraamzorg weg was omdat de geboorte kaartjes 2weken onderweg zijn geweest

oh mir wat een schatje is tijn zeg
    zal zo ook eens een foto van youame erop zetten ;)

11. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    oeps jeetje wat een lang verhaal zeg hihi

hier een foto van youame kunnen jullie ook gelijk zien hoe mooi der lipje is geworden je ziet het litteken niet eens meer

12. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Leuk hoor Marline dat geklep :D gezellig.

Wat is haar lipje erg mooi genezen zeg. Je ziet er idd helemaal niets meer van. vooral als je het niet weet. Mooi hoor!
    Haar haren zijn echt lang, gaaf twee van die staartjes!

13. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    haha dank je
    sommige mensen vragen nu vaak of ze gevallen is
    dan zeg ik gewoon ja anders weer het hele verhaal uitleggen pff

hoe is het met jou voel je je nog steeds goed?
    vindt jij het ook zwaarder worden of hoef je tijn niet meer te tillen youame loopt nog niet helemaal los alleen paar pasjes
    heb soms erg veel last van mijn rug en wachel nu al als een eend haha

youame tilt mijn trui op als ik vraag waar is baby gaat ze mijn buik aaien erg liefff

14. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    kom net van een verjaardag meiden, heb niet echt teruggelezen. Morgen ben ik er weer.

trusten en een rustige nacht voor iedereen.

15. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    wie weet hoe het met mamsie is
    ben erg benieuwd of de kleine er al is

16. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Ja ik ook! Al eventjes niks van d'r gehoord!

17. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    trusten jij ook pinguin! tot morgen!

Marline, ik vind het ook best zwaar soms hoor. Tijn kan goed lopen, maar toch moet je veel tillen. Ik heb ook best last van mn bekken. Tja, het is eigenlijk ook best snel op elkaar he? Over het algemeen vind ik de zwangerschap erg prettig verlopen!

Ik ga ook richting dromenland. trusten!

18. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    op hyves ook nog niets te zien...
    ... hihi.. ze wordt wel in de gaten gehouden haha...
    Mamsie.. je hebt hier wel een meldplicht hoor ;)

doeg

19. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    doet Tijn ook. Lief he? En als hij de trui weer terug doet zegt hij: daaaa daaa (dag dag)
    :D

nu ben ik echt slapen doei!

20. mamsie

mamsie Bekend lid

4 aug 2006
    755
    0
    0
    doetinchem
    hoi,

ik lees net van mijn meldplicht.... ;)
    maar nog niks hoor.....het gerommel is ook helemaal gestopt :(
    het word nu met de dag wel zwaarder.....

marline, het ziet er echt mooi uit. en wat een lang haar!
    spannedde de 20 weken echo
    en beterschap voor je meisje.

niek, wat schrikken, hoe is het nu met jouw en je meisje?

paddy kan me voorstellen dat het dubbel voelt om de box weg te doen. je sluit toch een heel stuk af

marno en tijn allebei een nieuwe coupe. stoer!

narcissen, raar dat je nu minder visite krijgt. misschien komt het nog.....

dimphy groeit toch in eens hard. al haar kleren zijn op eens te klein.

fijne dag allemaal

Deel Deze Pagina