Ja leuk he de eerste hapjes....lijkt me zo leuk! Het RS-virus krijgt niet iedere beeb zo heftig hoor, maar de kans bestaat er wel op. Ja de 3 standenspeen, ik heb die van bibi niet eens uitgeprobeerd....Normaal gesproken is 1 de langzaamste stand en 3 de snelste...de stand die je wil hou je onder het neusje van je beeb.... Ik geloof niet meer in de 3 standenspeen, althans nu nog niet....stand 1 gaat nog veel te snel voor Lynn, maar misschien is deze weer anders. Vanaf vanochtend 11.00 uur heb ik de aventspeen op de Bfreefles zitten. Ik heb die van fase 3, volgens mij met 3 of 4 gaatjes....en dit gaat erg goed. Ze doet nu netjes 15 minuutjes erover. Dus ik blijf hier maar bij. Wel uitkijken met schudden, want hij past niet helemaal, maar met drinken lekt ie niet. Volgens mij heb ik het nu dan eindelijk gevonden (voor zolang we volledig Comfort geven) Lynn was vanmiddag gewoon vrolijk, ff 3 kwartier geslapen. Toen nog ff beneden, gewoon in badje gedaan, goed gedronken en nu ligt ze te ronken.....Ik hoop dat ze door blijft slapen, dan komt ze er mooi door en dan zien we morgen wel weer verder.... Atlantis. toch wel spannend een vaag streepje....in de bijsluiter van de zwangerschapstest stond toen bij mij: hoe vaag het streepje ook is, als het een streepje is, dan ben je zwanger.....dus misschien snel weer testen? Wel erg leuk hoor. Mir bij jou is het ook spannend...dus bij jou ook al een kapot condoom....je zal het niet in de gaten hebben....Hou je ons op de hoogte morgen? En Tijn slaapt de hele dag? Heb je m met de hamer geslagen Goh hopen dat ie het een beetje doorheeft....of zal ie nog naweëen van de prikjes hebben (of misschien moe door vannacht constant wakker te worden). Heb je zelf nog een beetje energie?
hoi, het is me in de rug geschoten dus kan niet lang achter de computer zitten. spieren overbelast. auw hoop dat het snel weer weg is. maar wilde wel even welkom tegen milky zeggen. verder gaat hier alles zijn gangetje liefs mamsie
mamsie: sterkte! Kregen jullie bericht voor die prenatal doos? Deborah krijgt volgende week haar tweede prikjes. Vanmiddag weer luier vol. Ik wilde het niet boven doen, dus even beneden, maar ze was nog niet klaar Voortaan maar weer naar boven....
Ja mamsie, beterschap, hoop je snel hier weer te zien. Niek: het bericht voor de blije doos zat bij het blad wij jonge ouders, heb ik vorige week binnengekregen.
Hoi hier even een snel berichtje want ik heb hoofdpijn. Niks ernstigs hoor, gewoon oververmoeidheid. Allereerst welkom Miky leuk dat je ook meekletst. Aargh en alweer een baby die doorslaapt! Seán kwam vannacht overigens pas om 5:45. Niet slecht voor onze bul. Ik heb besloten dat ik die voeding van 23:00 nog een week lang volhoud en dan zie ik het wel. Het valt niet mee om tot 23:00 op te blijven. Als ik eerder naar bed ga ben ik bang dat ik gewoon niet wakker wordt. Of misschien toch maar kolven? Ezzie hoe gaat het bij jou? Nog even over dat RS virus. Het kan best zijn dat Seán dat 3 weken geleden dus ook had? En ook nog even over dat wippertje rechtop zetten. Het wordt niet aangeraden omdat het slecht voor het ruggetje is. Pas als ze zelf aangeven dat ze goed kunnen zitten dan mag het geloof ik en meestal is dat rond de 6 maanden. Nu is dat voor iedere baby natuurlijk weer anders. Seán die gaat nu telkens als ie op schoot zit echt zitten. Hij vliegt echt naar voren. Zijn hoofd is nog wel zwaar dus ik trek 'm meestal weer terug maar dan gaat ie echt protesteren. Tijdens het eten wil ie ook niet meer in de wipstoel. Hij wil recht op schoot zitten en bekijken hoe we aan het eten zijn. Pfff nu heb ik 2 kleine mannetjes met een sterke eigen wil. Maar Mir als Tijn het nog niet helemaal zelf doet dan zou ik het niet zo vaak doen. Atlantis, jeetje wat spannend. Houd je ons op de hoogte? Jij ook Mir? Wie weet is er volgend jaar de 2e lichting hahaha? Mir wat heb je met Tijn gedaan dat ie zo slaapt? Seán heeft wederom maar 1,5 uur geslapen vandaag. Hij was echter wel vrolijk dus dan zal het wel. Chacha ik hoop dat Lynn er gewoon doorheen slaapt. Zal vast wel! Mamsie ieks da's niet fijn. Kan je Dimphy wel tillen? Juud hoe gaat het nu Lynn?
o, wat een vreselijke film op rtl4 en dan bedoel ik hoe erg het is voor een moeder als je kind ontvoerd wordt, bah. maar ik blijf toch even kijken even wat anders: deborah kan ik overdag wakker in bedje leggen en dan is ze druk met haar handjes totdat ze in slaap valt. Maar nu 's avonds is het iedere keer een beetje mekkeren. Als ik haar dan even 5 minuten in mijn armen hou naast haar bed dan is ze zo vertrokken. Is dit verkeerd? Ik denk zelf dat ze dan zo moe is dat ze even een zetje nodig heeft..
he hoi! Nee idd.. ik zal oppassen met hem rechtop doen... Ja, Tijn wil ook rechtop zitten alles overzien. Vanmiddag waren we bij mijn ouders en mijn vader had hem in de 'babywiegstand' maar dat was gelijk brullen! Mn vader had het eerst niet door en ging hem maar heen en weer wiegen in de trant van: ´nou zeg, je was zo vrolijk...´ Toen hij hem recht opzette was het in orde en was meneertje weer vrolijk.. Haha, sean wil niet meer in de wipper tijdens het eten? Hij maakt het jullie nog moeilijker? haha.. lekker eigenwijs Nou... ik heb misschien wel een beetje vals gespeeld dan met het vele slapen.. we hebben in de auto gereden.. maar.. hij blééf slapen en dat is normaal niet.. geen idee waar die slaapbehoefte ineens vandaan komt. Ik riep bij mn ouders de hele tijd...´dat is ook gek, hij slaapt nog stééds´ ´Doet ie anders nooit´... etc... Toen zei mijn moeder: Het is ook nooit goed. Zeuren als hij niet slaapt en ook zeuren als hij wel slaapt.. wat wil je haha... Kira, misschien is kolven echt wel een optie. Beginnen met een voorraad op te bouwen. Want als Sean nog een tijdje besluit niet door te slapen zal je misschien wel steeds moeier worden en trek je het niet meer.. Je hebt het al zwaar met twee ventjes... op een gegeven moment kom je echt je zelf tegen! Dan is het handig om een voorraadje moedermelk te hebben, dan kan je eens echt goed uitrusten, lekker lang slapen! Trouwens, zou heel goed kunnen dat Sean het RS virus had met zn slijmhoesten enzo... Mamsie beterschap...het in je rug hebben is erg lastig.. vooral ook met een kleine.. doe je rustig aan? Juud, hoe is het met Lynn? Hoe was het vandaag bij de huisarts? He Ezzie, nieuwe kleur van je banner? Ik ga lekker vroeg naar bed... Tijn ligt er al in. hopelijk tot morgen 7.00 Morgen dus maar even die test doen. HEb nu wel ongesteldheidspijn.. dus misschien dat de ongi er wel aan gaat komen? Verder niets te zien dus toch maar even die test.... groetjes!
Niek pffff ik kan er ook niet zo goed naar kijken.. verschrikkelijk. Is het waar gebeurd? Vast wel want 4 heeft altijd van dat soort films op woensdagavond geloof ik. Over het 's avonds naar bed brengen. Tja als ze na 5 minuten zo is vertrokken en niet meer wakker wordt dan waarom niet? Jeetje wat lekker dat ze overdag zo makkelijk in slaap valt. Daar kan Seán nog wat van leren.
ah niek kan denk ik geen kwaad.. wij doen het ook altijd savonds.. op mijn of Bart´s buik in slaap laten vallen, omdat ik weet dat als ik hem in zijn bedje leg hij ook wel in slaap valt. Hij protesteert dan wel even maar is zo moe van de hele dag.. dat hij dan toch wel in slaap valt. met die wetenschap vind ik het juist wel fijn om hem lekker bij mij te hebben na de laatste fles en dan lekker liggend met Tijn op mn buik naar de tv kijken.. dus.. lekker doen dan hoor!
Hallo maisjes, wat hebben jullie veel geschreven. Met Lynn gaat het wel. Ze huilt nog steeds tijdens de fles en drinkt hem nog steeds niet leeg. Ze heeft ontzettende rode wangen, maar niet echt koorts. Wel slaapt ze eigenlijk al de hele dag. Kijk het nog even af. Ik ben vanmiddag naar de ha geweest en heb medicijnen gekregen waar ik rustig van wordt. Mag ook niet auto rijden of machine's bedienen. En GEEN alcohol. Maar das dan maar ff jammer. Vandaag was ook de crematie van de buurjongen. Het was druk, niet normaal. Ze hadden 350 bidprentjes en dit was nog te weinig. De aula zat en stond vol. Ze moesten een extra kamer gereed maken met een tv scherm en daar was dus de crematie op te zien. Al zijn vrienden hadden de scooters allemaal naast elkaar neegezet en allemaal een ballon aan vast gebonden. Om 13.00u is ie thuis opgehaald. Dit was hartverscheurend. Daarna dus vlug naar het crematorium. Om 19.00 uur ging ik nog even een bloemetje brengen en toen moest ik dus mee naar binnen. Zij denkt alsmaar dat er maar 1 trein was. Een kennis van mijn vader heeft het zien gebeuren en er waren 2 treinen. De stoptrein liet ie netjes voorgaan en de goederentrein heeft ie niet gezien. Hij dacht waarschijnlijk dat er maar een trein aankwam. Hij probeerde nog uit te wijken. GVD, waar zijn die spoorbomen dan toch voor. Er staat toch: wacht tot het rode licht gedoofd is, er kan NOG EEN TREIN aankomen. Heel toevallig staat er op dat punt een camera gericht en zijn moeder wil deze beelden graag zien. Bah bah, zit er maar vol mee. @Niek, die ben ik aan het opnemen. Morgen die film kijken. @Chacha, al 5185 gr? Dat was niet afgesproken. Jou Lynn was de lange en de mijne de dikke. Nu is de mijne niks meer! @Mir, heb je de kerstmuts? Wat stond er op jou Bibi fles? @Miky, welkom. Leuk dat je mee komt kletsen. Ik ga weer mijn bedje opzoeken. Tot morgen
Juud bah wat erg van die buurjongen. Moet er gewoon niet aan denken. Wat erg voor die familie zeg.. Ik zit met een half oog die film te kijken en dat is ook al niet iets om vrolijk van te worden. Ik hoop dat die medicijnen helpen. Wel balen dat je niet mag autorijden..
De ha adviseerde me om 's avonds de pillen in te nemen. Je kan er dus duf van worden en 's avonds rij ik geen auto, dan is het bedtijd voor judith/ Ja paddy, heel erg voor die familie. Hij stond volop in het leven. Wordt 30 dec 17. Nu is het alleen denken. Waarom deed hij dit? Stoerdoenerij? Duurde het hem te lang. Nu ga ik echt slapen. Tot morgen.
Paddy: het lijkt er wel op dat Seán het RS-virus heeft gehad, maar raar dat ie daar dan niet op getest is, het heerst vreselijk deze maanden. Juudje: Lynn is in 1x zo hard gegroeid, haha kom weer bij jullie in de buurt! En tuurlijk is Lynn nog wel wat, namelijk: de oudste (dat halen wij nooit in) Op mijn Bibi fles stond I (hartje) mama....(je mag m van me hebben juud) Vreemd dat Lynn zo huilt tijdens de fles...krijgt ze er wel genoeg uit? Zeker omdat je nu ook de comfort aan het ophogen bent. Als ze slecht drinkt kan je proberen wat water tussendoor te geven, krijgt ze iig genoeg vocht.... Pfff vreselijk van die buurjongen....dat de moeder ook de beelden wil zien, ik kan me het voorstellen, maar poeh he, is wel heftig hoor.... Mir en Juud wat heerlijk dat jullie vroeg je bed in kunnen....ben jaloers... Tijn doorslapen nu jongen, dat kan je best.... En Lynn goed slapen, dan ben je snel weer opgeknapt... Lynn slaapt hier nog steeds, is ff wakker geweest, maar was zo weer in slaap....gelukkig maar, dan gaan de bijwerkingen aan haar voorbij... Ik vind het ook heerlijk hoor als Lynn bij me in slaap valt, krijg er zo'n knus gevoel van.....en ik heb geen problemen met dat ze dan niet in haar eigen bedje wil.... Die vriendin van mij die vorige week is bevallen....ik heb ze eindelijk te pakken gekregen, maar voorlopig willen ze geen bezoek....het gaat niet zo best. Wel met haar dochter, maar niet met haar, ze is erg zwak en alles is teveel....Pff vreselijk, kun je niet eens lekker van je kraamtijd genieten. Ze hebben ook nog geen geboortekaartjes verstuurd...
ik kan dimphy niet optillen. zo balen, kan niet eens lekker spelen enzo. dimphy valt altijd wel bij mij in slaap, na de fles. maar ze kan ook zo wel gaan slapen. maar vind het veel te fijn. straks is ze groot en kan het niet meer. mijn man haalt morgen de prenatal doos op ben benieuwd. weltrusten (alvast) liefs mamsie
hoii dames ben k ff en heb een vraagje k ben nu bijna 2 weken bezig met de pil is ie nu al veilig want ben de condoom zooooo zat k ben nog steeds niet ongesteld geweest na de keizersnede maar ben al wel met de pil begonnen wie weet dit? miky wat leuk nog een september mama welkom hier gr marline
chacha; lekker dat je dr nu al wat makkelijker wegbrengt,.. alles went idd! Marno gaat voor het eerst 4 jan naar kdv maar ik moet maandag alweer beginnen,.. mn man en schoonmoeder passen die drie dagen op. mamsie; wat vervelend van je rug!,. hoop dat het snel beter gaat! paddykira; over het algemeen red ik het wel tot 23 uur,. maar soms zit ik ook echt de klok vooruit te wensen,. soms doezel ik ff weg op de bank en 1 keer ben ik om 9 uur naar bed gegaan en heb de wekker om 23 uur gezet,.. omdat marno nu vaak wel tot 7 uur slaapt doe ik het soms ook iets eerder,. 22.45. ik zorg wel dat ik alles al gedaan heb zodat ik daarna gelijk kan slapen! ff kijken wat voor jou lekker is,.. maar het word al wel iets later voor hem! niek; oo, mijn hormonen konden die film niet aan hoor,.. hihi tranen met tuiten,. maar toch blijven kijken he! gelukkig was alles weer goed op het end. mir; ff ander kleurtje ja,.. hihi.
de dag is nog zo jong en nu heb ik al pech. Ben net weer ongesteld geworden! Buikpijn. Jeeej, hier zat ik echt op te wachten! NOT. Wil ik net de lampjes van mijn kerstboom aanzetten, ik heb 2x100lampjes, springt er 1 kapot. Nu moet ik dus mijn hele boom weer aftuigen en nieuwe lampjes erin gaan doen. Whahahawhèèèèhhhh. En als derde lag Lynn net zo te huilen in bed. Ze zit nu naast me in de wipstoel, het nieuws te kijken. @chacha, Oh ja. Ze blijft de oudste, hihi. Was even benieuwd wat er op je fles stond, heb namelijk een email terug gehad van prenatal en dit stond erin: We begrijpen je opmerking. Echter word de doos gevuld door een extern bedrijf, Wij special media. Wij geven wel vaak de beleving van de klant door aan het bedrijf en zullen dat nu ook doen. Helaas is het een vrij algemene doos die gericht is op de ouders. Uiteraard zullen er altijd situatie's zijn die wij niet geheel kunnen indekken. Zo was juist nu de vraag van vele ouders of er niet ook wat voor de pappa's in kon. Omdat de doos vaak moeder gericht was. Maar goed we zullen je opmerking doorgeven aan Wij special media. Einde. Hou er maar over op. @chacha, heb het gaatje al wat groter gemaakt. Ik ben niet aan het ophogen, ben juist aan het minderen. 4 gewoon om 2 comfort Als je de fles kwijt wil? Dan willen wij die wel . Alles beter dan een fles met papa is the best. In mijn geval dan hè. Nou, vannacht geen poepbroeken, maar wel wakker geworden. Om 2.00u bij me genomen, op haar buik gelegd en om 6.15 werden we wakker. Ze zit nu echt héél vrolijk in de wipstoel. Ik ga even het nieuws kijken.
hallo, @marline, mij is vertelt dat je de pil eerst een maand moet slikken, voordat hij werkt. de tweede strip werkt dan wel. dimphy is ook zo'n tv kijker. mijn rug is nog steeds prut. geen verbetering. iedereen een fijne dag vandaag. liefs mamsie
Zo'; ben je er even een dagje niet......... Gisteren bij een kdv wezen kijken en het was erg leuk; we waren alledrie erg enthousiast. Nikki was de hele tijd aan het lachen en heeft daar zelfs even geslapen in de autostoel. Vorige week gingen we naar een ander kdv en toen huilde ze de hele tijd. Zegt genoeg toch? Juudje; wat erg voor die buurjongen zeg! Dapper dat zijn moeder de videobeelden wil zien! Lijkt me erg confronterend! Wat een rotbegin van je dag zeg! Marline; volgen smij moet je de pil een maand slikken voordat hij veilig is. Tenzij je op de eerste dag van je menstruatie begint; dan is hij gelijk veilig. Maar dat is bij jou dus niet het geval. Wat zijn er veel die het gevoel hebben dat ze weleens zwanger kunnen zijn. Ik heb het ook; erg vreemd hoor, want eigenlijk kan het helemaal niet. We gebruiken condoomd en zover ik weet is er niks misgegaan. Zouden dat hormonen zijn ofzo? Miky; welkom! Wanneer komt Gulay eigenlijk weer terug? Nikki krijgt om 22 uur de laatste fles en dat doet m'n man gelukkig altijd, zodat ik vroeg naar bed kan. De laatste dagen wordt Nikki steeds weer om 4 uur wakker, terwijl het zo goed ging en ze al ruim een week doorsliep. Balen hoor. Mamsie; sterkte met je rug!