Quinn heeft dat ook vaak dat hypergedrag na een dagje kdv. Zojuist als de koop doorgaat een leuk peuterbedje voor Quinn gekocht via marktplaats. Zijn al een tijdje aan het zoeken daar en zit er steeds naast. Nuw as ik de eerste. Hadden ook een leuke bij de prenatal gezien maar die is toch een stukkie duurder en minder mooi. Moet er wel helemaal voor naar Limburg, maar ja dat moet dan maar! Hij gaat er trouwens niet eerder dan zn tweede verjaardag in denk ik. Quinn is al een paar keer wakker geweest. Ligt weer flink te kauwen op zn doekje.
oh bleh.. zit er toch nog iets door te komen bij Quinn? Tijn bijt dan ook altijd veel op zn doekjes, die zijn dan ook doorweekt. Wat leuk, een peuterbedje voor Quinn! Helemaal naar Limburg! pffieuw! maar ok, dan heb je dus ook wat je wilt. Wanneer ga je hem er in laten wennen?
Leuke foto! Ik ben ook erg benieuwd om iedereen weer 'live' te zien. Lijkt me leuk. Ik hoop wel dat het is voor er iemand moet bevallen . Die rottandjes ook. Ik hoop dat ze snel door komen.
Het zijn dezelfde hoektandjes. Ze zijn nog niet helemaal door. Heb hem net naar beneden gehaald. Pijnstillertje en nu ligt hij bij pappa naar de lama's te kijken. Lijkt mij ook leuk elkaar weer te zien. Mir wanneer ben je precies uitgerekend?
ik ben 13 mei uitgerekend. Duurt nog wel eventjes eigenlijk, maar als ik zeg over 7 weken dan klinkt het weer zo dichtbij... geef Quinn maar een knuffel van mij!
hahahaha zat net te kijken bij de datumprikker. Niek moet hem ook nog invullen. Jemig wat snel al Mir! Spannend. Dank je wel voor je knffel zal hem overbrengen!
beetje maar Ook een knuffel voor Quinn van mij. Dat hij vannacht maar lekker mag slapen. Ik duik er ook zo in...René komt er zo uit....de laatste keer werken voor die rotpaasdagen (het is al net zo erg als met kerst....hoeveel kunnen mensen eten?)
oehh jeetje, Rene dus de hele nacht aan de bak? Tja, wat een idioterie eigenlijk he? Nu ook al met pasen zo'n vreetfestijn...
Ja hij begint om half 12. En vanaf 5 uur gaat hij bezorgen. Echt idioot ja. Maar gelukkig zijn we hier heel wat gewend. Maar voor ons geen paasstolletje hoor.... Heb de datumprikker ingevuld. Het gaat spannend worden of we dit gaan redden voordat Mir bevalt
Dank je Chacha! Nu MOET hij wel lekker gaan slapen toch!?! Hier geen vreetfestijn gelukkig. Ook geen speciale broodjes enzo. Ik ga ook zo naar boven, neem ik mn boefje mee en hopelijk gaat hij dan lekker in zijn eigen bedje slapen.
hmzz.. ik heb hier geen outlook en mijn internetmail laat me er niet in.. error.. ben ook wel benieuwd welke datum het gaat worden? Ik kijk morgen even. Hopelijk wel voor mijn bevalling. welterusten iedereen. Ik hoor Tijn de hele tijd blaffen als een hond.. dus ik hooooooop dat hij zichzelf niet wakker blaft vannacht... doeidoei
Leuke foto van Tijn Lynn en Bono! Chacha; Lynn maakt het de leidsters niet makkelijk zeg, haha! Gewoon bijna de hele dag wakker blijven. Mir; 13 mei al joh1 Jeetje, wat gaat dat hard! Pinguin; heeft Quin verder nog goed geslapen? Idd dat ge(vr(eet) met pasen. Niet normaal! Wij gaan echt niks geks doen. Ik ga ff bij de datumprikker kijken.
haoi .. het internet hier is soms echt raar. Ik weet niet of het aan mijn provider ligt. Net kon ik niet op deze pagina komen, vanmorgen wel, daarna niet meer. Gister een tijdje niet op hyves en op mijn mail. Ligt dat dan aan mijn soort internet of gebeurt het jullie ook wel eens? Tijn heeft wonderbovenwonder goed geslapen veel gehoest en gepruttel, maar hij bleef slapen gelukkig maar. wat een naar weer he? Het wordt met pasen dus ook prut geloof ik. Morgen gaan we paaseieren zoeken met de kleintjes, nou kunnen we onze lol op brr... ik heb de datumprikker ingevuld. Er is geen 100% score, jammerrr! Op de data 26 april - 3 mei - 17 mei - 31 mei - 14 juni kunnen de meesten wel uitgezonderd 2. Misschien moeten we hier een datum uit halen? Het ligt er dan aan wat Niek op deze data in gaat vullen. Gewoon de meeste ja's is een date? Ik moet zo een cadeautje voor mijn mams bedenken, ze is dinsdag jarig. Ik heb werkelijk géééén idee. En het erge is, ze weet het zelf dus ook niet nou fijne dag iedereen!
geweldige foto! Fijn dat het bezoekje weer zo geslaagd was meiden! Heb de foto bij V&D opgehaald en geen andere erbij genomen,...goed he,. hand op mn knip gehouden. Moet ook zeggen ze waren leuk maar niet geweldig. Vervelend he die hoektandjes pinquin, hier ook, net een beetje door maar nog niet genoeg,..denk je dat het over is en dan begint ie weer met kwijlen en wakker zijn. mir, heb dat ook wel eens hoor, dat ik niet op een pagina kom, heel raar en heb oko geen idee hoe dat komt.
Oh leuk ezzie, staat zn nieuwe foto op je hyves? Vanacht was echt bagger weer. Gisterenavond is hij lang wakker geweest en uiteindelijk wel in zn eigen bed gaan slapen, maar helaas maar voor even. Toch weer bij ons in bed in slaap gevallen. Maar rond 6 uur vond hij het wel genoeg geweest. Ik niet en was dus mega chagerijnig. Steven is er toen met hem uitgegaan en ik heb to 9 uur liggen tukken. Hij is hartstikke hees van het hoesten en niet helemaal in zijn hum maar ook niet ziek ofzo. Mir denk dat we toch wel aan een datum moeten komen die voor jouw uitgerekende datum zit? Die van eind april of begin mei misschien? Denk trouwens dat dat best aan je internetprovider kan liggen Mir! Welke heb je?