September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    he gatver Pinguin, weer zo'n nacht :( Kan me voorstellen, op een gegeven moment zit je er gewoon weer even doorheen. Heerlijk dat Steven je laat doorslapen en er met Quinn uitgaat!
    Quinn dus ook zo aan het hoesten? Ik geef Tijn nu van dat Tijmsiroop, hij hoest elke keer slijm op.

Ezzie, leuk weer een nieuwe foto! Kunnen we hem bewonderen?

Pinguin, ik heb orange, voorheen wanadoo. Ik had er al een heel gedoe mee, maar nu hebben we een nieuwe livebox etc. dus dacht dat het nu wel goed zou moeten zijn. Vandaar dat ik het even vroeg, misschien is het normaal en hebben meer er last van en komt het gewoon vaker voor.

Ja he, een datum voor 13 mei moet dan toch kunnen hoop ik, lijkt me leuk. Even kijken wat Niek invult? Niekkk? je vergeet toch niet de datumprikker in te vullen he? ;)

2. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    De koop van het bedje gaat door.
    Er staat een foto in mijn album van t bedje.

3. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    meiden, ik moet nu weg, maar zal zo snel mogelijk de datunprikker bekijken :oops: ik kan zoals ik het zie wat jullie hier net schreven alleen op 3 mei geloof ik, maar zal voor de zekerheid straks even kijken.

leuke foto!

tot later

4. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    ja, op 3 mei kan ik zeker! :D

5. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Mir ik heb hier ook wel eens problemen met internet (of dat ik de site niet opkom) De laatste tijd valt het mee, weinig gezeur. Ik bel ook via @home...nou das een ellende geweest. Nu ook gelukkig niet meer

Vindt Tijn de thijmsiroop ook zo lekker?
    Lynn is er dol op

Al een cadeautje voor mams?

Ezzie wat sterk van je om alleen die foto op te halen. Dat vind ik altijd zo moeilijk he om het dan bij 1 te laten

Pinguin balen van de nacht. Gisteravond was al niet zo'n best teken he?
    Lekker dat je nog even mocht blijven slapen.
    En wat een mooi bedje zeg!

Lynn werd gister al om 23 uur wakker. Dikke paniek. Ik heb haar deur opengelaten en het badkamerlicht aan. Toen heb ik haar tot 06.45 niet meer gehoord.
    Ze heeft weer een niet-eten bui. Vanmorgen niks. Om 10 uur een stukje paasbrood en bij de lunch weer niks. Wel heerlijk gesmuld van de pasta en vla als toetje.

6. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Ja de tijmsiroop valt hier ook goed in de smaak. Gelukkig maar! De neusspray is wat minder maar met een trucje en wat grapjes trapt hij daar ook in. We hebben boven nog zo'n kitspuit boven liggen om gaten dicht te maken. Die lijkt dus op de neusspray. Tijn had hem vanmiddag te pakken en ging bijna even dat ding in zn neus stoppen oepsie. Wel grappig dat hij dat met de neusspray associeert.

Narcissen hoe is het eigenlijk bij jullie? Gaat het wat beter met je?

Ja, gek he dat internet. Maar gelukkig heeft iedereen wel eens zoiets. Ik heb het verder vandaag niet meer gehad, kom weer overal op. houden zo.

Lynn wil dus liever niet in het donker liggen? Voor haar misschien ook een bedlampje? Misschien moet ik dat ook eens doen, want het is de laatste week drama met het gaan slapen. Tijn gaat savonds niet meer gewoon slapen, hij moet eerst even een tijdje de boel bij elkaar schreeuwen. Na een paar keer sussen is het goed. Dus misschien dat het te donker is?

Hoe is het trouwens met jouw mama Chacha?

7. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    vraag me ook af hoe het met Ninthe is. Naar hoor!

En inderdaad Narcissen kan je al wat beter zien?

Mir hebben jullie 1 of 2 pc's aanstaan op de momenten dat het moeizaam gaat?
    Bij ons scheelt dat nog wel eens. Vooral als Steven aan het downloaden is.

Zou dat licht/donker met deze leeftijd te maken hebben?
    Quinn heeft er gelukkig geen last van, maar misschien komt dat ook omdat ik heel vaak vergeet het licht in zijn kamer uit te doen :oops: stom he?

Ik geef Quinnt rouwens Nisykind van VSm.
    Als ik nu tegen hem zeg van kom eens hier om je neus te snuiten gaat hij zn snottebel eerst zelf voelen, dan over zn gezicht smeren en dan zn vingers aflikken.
    Kleine smeerpoets!

Ik ga Paul de Leeuw kijken!

fijne avond!

8. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    hihi wat grappig van die kitspuit. Gekke associaties he? Als we een boekje lezen van Nijntje waar papegaaien in voor komen zegt ze papa en wijst ze naar René (blijkbaar het woord ofzo)

Lynn heeft een bedlampje. Maar dat is een blauw led-lampje. Er komt net een schijnsel van af, dus waarschijnlijk niet genoeg. Het helpt hier wel om meer licht te hebben. Dus misschien idee voor Tijn?

Met mams gaat het goed, ze heeft controle gehad en mag weer fietsen en autorijden. Tot de volgende controle niet tillen in ieder geval (23 april)

9. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    gelukkig dat het beter gaat met je mams, was toch een nare operatie toch.

haha lekkere smeerpoets die Quinn. Even lekker het snot over zn gezicht wrijven, gek he dat ze dat lekker vinden :)

Grappig he, die associaties. Met klanken kan het dus ook goed. Als je even nadenkt is het best logisch.

ja hm.. nu ik er over nadenk. Gisteren hadden we boven ook de computer aan staan en die zijn we vannacht vergeten uit te doen. Bart heeft hem geloof ik pas vamiddag uitgedaan.. misschien dat dat het was? Thanks voor de tip, ik zal er zeker eens op letten.

chacha, hoe gaat het trouwens nu met voorlezen? Vindt Lynn het nu wel goed als René dat doet?

Mooi bedje trouwens Pinguin. Wanneer ga je het introduceren?

Ik ben ook benieuwd hoe het met Ninthe is. Hopelijk is ze aan de beterende hand. Maar ja, drie weken in het ziekenhuis blijven is toch wel een hele poos hoor. Lijkt me echt heel zwaar voor mamsie en fam.

10. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
  11. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Mmm geen idee of het met de leeftijd te maken heeft. Tim heeft pas sinds 10 maanden een nachtlampje en Seán vindt het pikdonker nog prima.

Pinguin wil je mij het wachtwoord pb'en? Dan ga ik ook ff koekeloeren.

Fijn dat het beter met je mams gaat Chacha.

Volgens mij was er ook nog een datum eind April waarop de meeste meiden konden?

Ik bemerk geen verschil als beide laptops aan staan maar het kan wel met downloads te maken hebben. Mir zitten jullie illegale films te downloaden haha.

Het lijkt me ook vreselijk voor Mamsie vooral omdat ze er al nare herinneringen aan heeft.. Hopelijk gaat het herstel voorspoedig maar wel eng hoor. Sterkte in ieder geval!

12. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    ah wat een mooie gestreepte sokken! Leuk filmpje :D

13. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hihi illegale films downloaden.. daar zijn wij te dom voor :)

Ik zal nog eens op de datumprikker kijken

14. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Leuk filmpje !

Mir ik wil voor de zomer Quinn van kamer veranderen. Dit omdat zijn kamertje zo bloedje heet is en we hebben 4 slaapkamers dus kunnen best wat proberen op deze manier.
    Denk dat ik dan langzamerhand dat bedje ga neerzetten, maar ook zn andere bedje nog. Kan hij het zelf een beetje proberen en aangeven wat hij wil.

We waren vanmiddag op kraamvisite trouwens. en zij hebben ook n dochter die in april 2,5 wordt. En ze is al helemaal zindelijk.

Fijn dat eht beter gaat met je moeder Chacha!

Ik denk dat eind april ook prima kan hoor. IS misschien wel wat rustiger voor jou Mir!

15. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    hey meiden,

Vrolijk Pasen!

Hier weer een nachtje doorgeslapen! Om half 7 hoorde ik hem wakker worden en heeft hij nog een half uurtje zitten spelen.
    Straks naar mn schoonouders !
    Nu ligt hij er al weer in. Hij blijft wat snotterig en hangerig.

Ik ga even mn LINDA lezen.

fijne dagen meiden!

16. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    helleuw!

Heb net een groot stuk monchoutaart naar binnen zitten werken :D :( :oops:

Pinguin lekker een doorslaapnacht. Goed zo Quinn! En dus een ander kamertje voor Quinn? Misschien wel beter als het zo warm wordt

Mir leuk filmpje! hihi...de rozijntjes onder Tijn z'n kont smaken beter :D

Hier ook een doorslaapnacht. Joepie!
    Vanmorgen naar de kinderboerderij geweest. Lieve lammetjes gezien.
    Lynn was dol op de glijbaan.

Het was hier heerlijk weer...nu begint het een beetje dicht te trekken

Ben ook benieuwd hoe het met Ninthe is. Ik hoop dat alles goed is!
    En is Juud wel weer heelhuids uit Zeewolde weer teruggekomen (of staat ze nog bij Mir schoon te maken?)

17. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Nikki is ziek. We waren uit eten omdat m'n oma jarig is en nikki werd steeds warmer en hing alleen maar bij mij op schoot. Af en toe viel ze ook in slaap. Toen we net aan het eten waren heeft ze lekker overgegeven; zij en ik zaten helemaal onder.

Hihi; Quin maakt er een lekker boeltje van met z'n snottebellen!

Chacha; fijn dat het beter gaat met je moeder.

Ben ook benieuwd hoe het met Ninthe is.

Mir; leuk filmpje!

18. Narcissen

Narcissen Bekend lid

20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Hallo allemaal,
    Ach gossie, Nikki ziek. Dat ze maar lekker mag slapen vannacht en snel weer opknapt.

Leuk filmpje van Lynn en Tijn!

Hier gaat het langzaam aan een beetje beter.
    Heb wel heel weinig energie. Ik ben echt aan het herstellen van alle kwaaltjes. Slaap heel veel.
    Ben heel erg blij met mijn mannetje die zich echt drie slagen in de rondte werkt om het huishouden running te houden.
    Was, koken, ontbijtje op bed vanmorgen. Ik kon nog even slapen.
    Meiden doen het beide nog steeds geweldig.
    Na het nieuws van Ninthe ben ik me nog veel meer bewust van hoe fijn het is dat het goed met de meiden gaat! Denk wel veel aan haar. Vind het heel erg naar en hoop dat ze snel opknapt.

Ga nu (alweer) vroeg naar bed.
    Gisteravond vrienden langs gehad. Ik had allerlei kleine gerechtjes voorbereid. (tapas) was een groot succes. We lagen pas om 12.00 op bed. Dus vandaag flink bijslapen.

Ben benieuwd welke datum het uiteindelijk gaat worden voor een date. Lijkt me erg leuk!

19. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Narcissen goed te horen dat het beter met je gaat. Het is ook niet niks wat je lichaam de afgelopen tijd allemaal heeft doorstaan. Rustig aan hoor meid. Lekker dat de meiden het goed doen.

Ik hoop dat Nikki niet echt ziek wordt of blijft.. Hopelijk doet een nachtje slaap haar goed.

Hier een ontspannende paasbrunch gehad met de hele familie bij ons thuis. Druk maar gezellig.

Ik was vorige week trouwens naar een soort Ballorig in Hoofddorp geweest en hij vond het erg leuk. Hij was al veel actiever dan de vorige keer en was niet meer te houden. Ik moest echt achter 'm aan rennen..
    De scooters vond ie geweldig en hij wilde zelf sturen. Hij duwde mijn handen weg :rolleyes: ..

We hebben trouwens echt geluk. De laatste week kunnen we gewoon tot 7:30 slapen. Heerlijk..

Oh en Seán heeft vandaag zijn 1e paasei gevonden en liet 'm triomfantelijk zien.

20. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Hoi,
    iedereen een leuke paasdag gehad?
    Wij hebben ook paaseieren gezocht. Elke keer als Tijn er een zag riep hij oohh dieessszzz hihi... de roze eieren waren favoriet bij hem...

Nikki ziek :( En jullie beiden onder het spuug.. agosh.. Beterschap voor Nikki. Hopelijk niet zo'n hele langslepende griep maar misschien iets verkeerds gevallen...

Narcissen, goed om te horen dat het steeds wat beter gaat. Jee, wat een lieve man heb je! Fijn hoor dat je daar van op aan kan en dat je de kans krijgt om goed op te knappen. Super dat het met Helena en Gabrielle ook zo goed gaat!

hihi monchoutaart, made by René? Mag je trouwens wel monchoutaart hebben?

Oh lekker chacha en pinguin een doorslaapnacht! Hier vannacht maar een keertje en hij ging daarna gelukkig gelijk weer slapen.
    Leuk de kinderboerderij! Wij hebben er geloof ik geen in de buurt.

Ik ben nu heftig op zoek naar een duowagen.. toch.... Ik wil er niet zoveel geld aan uitgeven. Maar ik wil ook geen lelijke.. aahh.. ik ben een zeikert.. maar tot nu toe dus nog niets gevonden... misschien toch maar eens naar de Gardo en dan voor een nieuwe kijken...

Ik zit propproppropvol van de chocola... :( het is echt een verslaving... :oops: Het zal me werkelijkwaar niet verbazen als ik straks ineens een bruin kindje op de wereld zet...

Deel Deze Pagina