September 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Allahinkulu, Sep 25, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. chacha

chacha Fanatiek lid

Jan 20, 2006
    4,918
    0
    0
    Ik ben thuis, ga zo naar mijn werk.
    Ben net met Lynn naar de dokter geweest. Ze begon gistermorgen weer met koorts en heeft de hele dag koorts gehouden (ondanks zetpillen).

Ze blijkt een dubbele oorontsteking en een luchtweginfectie te hebben :cry: Nu aan de AB, 3 x per dag een dosis (moeten haar ook wakker maken voor een dosis). En over 10 dagen terug voor controle.
    Heb d'r dus niet naar het kdv. René komt mij zo aflossen.

Dus daar ligt waarschijnlijk ook dat niet-eten aan...

Mir ik zal je zo even een pb sturen. Tuurlijk wil ik een kaartje ontvangen! Hoe is het met Tijn? Beetje lekker geslapen? Of is hij weer aan het uitslapen (en jij dus ook?)
    Gelukkig zijn jullie uit de namen. Wij zijn het voor 90% ook eens, volgens mij. Ben wel heel benieuwd naar jullie naam! (en als we maar niet dezelfde hebben)

Juudje heb je papieren nog teruggevonden? Haha
    Eerlijk gezegd ben ik wel blij dat ik me druk heb gemaakt om het eten van Lynn, het was hier toch een teken aan de wand. Maar in de meeste gevallen zal er wel niks zijn.

Kira hoe heeft Seán geslapen vannacht? Al weer wat beter? En wat een driftig manneke zeg. Heel herkenbaar...Lynn kan ook zo'n drama schoppen

Hoe is het met Quinn? Slapen gaat echt goed he? Wat heerlijk voor jullie!
    Slaap je zelf ook al weer wat beter?

2. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

Jan 16, 2006
    3,608
    4
    38
    Female
    Turkije
    hoi meiden,

hoe is het met jullie?

oh wat gaan jullie zwangerschappen toch snel..de tijd vliegt he..
    Vinden jullie ook niet dat sinds je een kindje hebt dat de tijd veel en veel sneller gaat? Het lijkt nog zo kort geleden dat ik naar het ziekenhuis ging om te bevallen.

mir nog een paar weekjes..hihi ben zo nieuwsgierig naar je meisje :)
    je bent er dus al uit met de namen?
    ben benieuwd :)

Wij gaan ook voor een tweede zoals jullie zien aan de banner :) eerste ronde nog maar hoor..maar wil het echt heel graag..
    heb zo lang geroepen dat ik het niet wou en niet aan zou kunnen maar opeens had ik er een heel ander gevoel over..ben er gewoon klaar voor.

Praten jullie kindjes al veel?
    Eslem niet echt..wat woordjes..maar meer turks dan nederlands..
    Wil wat dvdtjes van nijntje en dribbel enzo dan hoort ze wat meer nederlands..maar mijn moeder zit nog steeds midden in de verhuizing dus die heeft niet zoveel tijd.
    Nog even geduld dus.

hier gaat alles hardstikke goed..de zomer is ook begonnen dus we gaan vaak lekker naar buiten. Heerlijk dus.
    Volgende maand wordt als het goed is duidelijk of we kunnen verhuizen. Wil het zo graag..pff hoop dus echt dat mijn man overgeplaatst kan worden.

Groetjes, Gülay

3. pinguin72

pinguin72 VIP lid

Jan 7, 2006
    7,832
    1
    38
    Getverderrie chacha! Hoopd at ze gauw opknapt van de ab. Quinn deed het daar altijd erg goed op. Sliep hij ook heerlijk lang door en je zag gewoon dat hij snel opknapte!

Sterkte en een dikke knuffel!

Quinn slaapt inderdaad redelijk door. Gisterenavond weer duidelijk tandpijn. Zetpilletje gegeven en gezegd dat hij het nog even in zn eigen bedje moest proberen. Om 6 uur werd hij toen wakker om nog een uurtje bij mij door te slapen.

Gulay wat leuk dat jullie voor een tweede gaan! Spannend hoor!
    Heb ff in je album zitten spieken. Wat een rpachtig dametje is Eslem!
    Hoop voor je dat de overplaatsing van je man door gaat. Dan ga je toch weer richting Istanbul?

Heb zojuist mn laatste cesartherapiesessie gehad.
    Mn therapeute vroeg of ze me een keer mocht bellen om lekker thee te leuten.
    Leuk mens!

Quinn ligt er net in. Geen trek in zn boterhammetjes. Na ja dan niet toch!

Ga een beetje ruimen hier.

Fijne dag!

4. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

Jan 16, 2006
    3,608
    4
    38
    Female
    Turkije
    oh gets pinquin weer tandjes tijd hehe..
    Ben blij dat ik daar vanaf ben..eslem heeft al haar tanden door voor nu dan..geloof dat vanaf 2 of 2.5 toch nog een paar komen?

ja zeker spannend!
    en dankjewel :)
    ja mijn man zal dan gaan werken in istanbul maar dan zullen we in yalova wonen. (dat is aan de overkant..dus dan moet hij met de ferry boot elke dag op en neer)

cesartherapie? Wat houdt dat in?
    En is dat voor je bekken pijn?

5. pinguin72

pinguin72 VIP lid

Jan 7, 2006
    7,832
    1
    38
    Nou hoop voor je dat het lukt met je man Gulay!

Cesartherapie is inderdaad voor mn bekkeninstabiliteit geweest.
    Heb vooral geleerd mn spieren sterker te maken en mn houding aan te passen.
    Vooral in dagelijks leven, zoals in de auto stappen, Quinn optillen, gewoon lopen.
    Heb er heel veel baat bij gehad!
    Ik kan nu gewoon weer opstaan zonder pijn en stijfheid.
    Ik kan nu ook weer een middag lopen. Kon ik van de zomer echt niet zonder mega rugpijn te krijgen.

Ben echt hartstikke blij erom!

6. pinguin72

pinguin72 VIP lid

Jan 7, 2006
    7,832
    1
    38
    oh ja Quinn zn derde hoektandje is nu bijna door en dan nog 1tje!

Inderdaad zo rond de 2,5 nog 4 kiesjes!

7. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

Jan 16, 2006
    3,608
    4
    38
    Female
    Turkije
    wat heerlijk dat het nu zo goed gaat! Hopen dat het zo goed blijft gaan!

Was jij ook degene die toen van de trap was gevallen met haar kindje? ik kan me herinneren dat een van de vrouwen hier toen met haar kindje van de trap was gevallen..

8. pinguin72

pinguin72 VIP lid

Jan 7, 2006
    7,832
    1
    38
    Yup that was me! :(
    Pff Quinn was toen net 6 weken, mijn peetoom was net overleden.
    Niet leuk! Op mijn been kan je nog zien waar ik toen gevallen ben.

Ach gelukkig had Quinn helemaal niets. HEb hem goed beschermd met mn 'airbags' :D

9. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

Jan 16, 2006
    3,608
    4
    38
    Female
    Turkije
    :(
    ja ik wou zeggen..dat zal je geen goed hebben gedaan als jij dat was..aangezien je dus al last had van je bekken enzo..

gelukkig is alles goed afgelopen en had quinn niets..dat is het belangrijkste..zou liever zelf 2 jaar met pijn lopen dan dat me kind wat oploopt.

10. ezzie

ezzie Fanatiek lid

Jan 5, 2006
    1,387
    0
    0
    N.H
    Wat leuk Gulay, voor een 2e gaan!
    Fijn dat alles goed gaat, mooie meid heb je hoor!

Fijn dat je therapie is afgelopen pinquin, is dat eigenlijk hetzelfde als mensendieck?

ahwwww, dus Lynnn toch wat onder de leden, hoop dat ze hiervan opknapt!

Wel erg benieuwd naar de namen die jullie hebben hoor!

Zo, wat een drift bui van Seán zeg! mijn hemel, een volhouder hoor. Moelijk om ze dan te bereiken he.

Van de week nieuwe schoenen gekocht voor Marno, witte gymp achtige, leuk voor de zomer, pff, rib uit mn lijf. maatje 22 heeft ie nu.
    Hoop dat ie er even mee voort kan.

11. pinguin72

pinguin72 VIP lid

Jan 7, 2006
    7,832
    1
    38
    Gulay het is waarschijnlijk 1 van de factoren die de bekkeninstabilititeit hebben veroorzaakt. HAd er tijdens mijn zwangerschap eigenlijkg een last van.

Het is inderdaad zo goed als hetzelfde als Mensendieck Ezzie.
    Hier ook maatje 22 maar is nog wel aan de grote kant.
    Duur zijn die schoentjes he! Belachelijk gewoon.

Quinn heeft maar anderhalf uur geslapen. Werd hij huilend en auw auw wakker.
    Heeft 38.3 en een hele rode wang.
    Kan een tandje zijn maar zou me niet verbazen als het nog een nawee van de BMR is.

12. niek

niek Fanatiek lid

Aug 31, 2005
    2,611
    0
    0
    zaanstad
    HALLO :D

hier ben ik weer, terug van een weekje Duitsland! Deborah heeft het keurig gedaan en het was erg gezellig, alleen erg veel regen :(

Hoe gaat het hier?

Juud zwanger ;) , Gulay bijna zwanger ;) leuk hoor!

Chacha: hoe is het met Lynn, nog koorts?

ik moet zoveel bijlezen, ben blij dat ik weer terug ben! :D

13. chacha

chacha Fanatiek lid

Jan 20, 2006
    4,918
    0
    0
    Hey Niek, leuk dat je er weer bent en wat fijn dat het een geslaagde week was!

Gulay wat leuk dat je voor de 2e gaat, Ik hoop voor jullie dat het snel raak mag zijn!

Och Quinnie weer tandjespijn? Wat ellendig he? Heeft hij nog koorts?
    Gezellig dat je therapeute nog contact wil houden. Leuk!

Lynn is ook aan de maat 22. Heeft ze nou grote voeten voor een meid? Omdat de mannen hier het ook hebben?

Lynn heeft de rest van de dag koorts gehad. Wel lekker geslapen en ze heeft weer iets gegeten.
    Maar ze is zo lief en aanhankelijk.....ik kan de hele tijd wel knuffelen met haar.
    Moet haar straks wakker maken, getsie. Hopelijk slaapt ze snel weer door. Nou ja als het maar helpt.

Verder lekker gewerkt en René en Lynn hebben lekker getut. (mijn collega's hadden een weddenschap dat ik niet zou komen....maar papa's kunnen net zo goed zorgen he? ;) )

14. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

Jan 28, 2006
    2,696
    0
    0
    hoi hoi!

Voor Lynn vanuit hier een dikke knuffel en beterschap.

Gulay, spannend! :D Mooie meid heb je hoor!

Oh Chacha, zal erg toevallig zijn als we dezelfde naam hebben he?haha Zal vast niet hoor denk je?

Ik kom morgen weer reageren, ik heb de hele avond al ruzie met mn toetsenbord.... :( maar weet nu de letters te vinden... vaak is het een kwestie van weer opnieuw opstarten...

nou trusten allemaal!

15. pinguin72

pinguin72 VIP lid

Jan 7, 2006
    7,832
    1
    38
    Lastig he die antibiotica. Hoop dat zxe gauw opkanpt hoor!

Quinn is er al weer uit geweest. Tijdje tegen me aangelegen en flink aan het boeren en scheetjes laten. Vuurrode wangen.
    Ik wacht nog even met een paracetamolletje. Eerst even kijken of hij het zelf even redt.

Niek fijn dat je er weer bent! Had je al gemist!

Oh frustie Mir, ruzie met je toestenbord,
    Trusten!

Ik ga ook zo mn bedje in.
    Vandaag was niet mn beste dag.

trusten meisjes

16. juudje

juudje Fanatiek lid

Mar 7, 2006
    1,854
    0
    0
    helmond
    Nee, ikke niet zwanger.... 8)

Lynn en ik gaan dadelijk een droger halen. Das toch echt luxe he. Gisteren was ik op de zolder en de droger stond aan. Er hing me toch een brandlucht. Jean laten ruiken en die vond dat ook. Zullen we eerst een rookmelder kopen, zegt ie! Ja, daag, ga het niet afwachten. Dadelijk maar voor een nieuwe kijken en kopen. Heb jean zijn pinpas. :D

Hier verder alles goed.

Gulay, gefeliciteerd. Leuk joh, voor een tweede gaan.

17. niek

niek Fanatiek lid

Aug 31, 2005
    2,611
    0
    0
    zaanstad
    en Juud, heb je een mooie? ben je nu alles aan het droger? ;)

Deborah kan geen genoeg krijgen van de wasmachine, het is zelfs zo erg dat mijn moeder de was nogmaals draait als Deborah bij haar is en dan blijft ze maar schreeuwen: water! :rolleyes:

straks visite, dus nog even wat dingetjes opruimen, fijne dag allemaal

18. chacha

chacha Fanatiek lid

Jan 20, 2006
    4,918
    0
    0
    Nee Mir we zullen toch vast niet dezelfde naam hebben? hihi
    Hoe voel je je trouwens? Rommelt er al iets?

Pinguin is Quinn nog rustig gaan slapen?

Niek ik breng mijn was ook naar je moeder! hihi extra schoon!

de AB geven ging gister goed. Ze heeft het volgens mij amper doorgehad wat ik kwam doen.

19. pinguin72

pinguin72 VIP lid

Jan 7, 2006
    7,832
    1
    38
    Hey meiden,

Nog een goede wasdroger gevonden Juud? Ik vind het ook een luxe hoor een droger!

Hoe is het nu met Lynn chacha?
    Hier een uur of 6 rustig door een paracetamol maar vandaag was hij nog niet echt lekker.
    Had sinds vanmiddag echt koorts (39) maar hij speelt wel flink.
    Eet redelijk (minder dan normaal) en is vooral jengelig.
    We hebben eigenijk eht plan morgen naar Haarlem te gaan, maar als hij verhoging of koorts heeft blijf ik lekker thuis met hem.

Voor de rest weinig te melden. Zijn hier alledrie niet helemaal lekker en hangerig dus ga straks lekker in bad en dan mn bedje in.

fijne avond

20. chacha

chacha Fanatiek lid

Jan 20, 2006
    4,918
    0
    0
    Ach Quinn ook echt niet lekker? Hopelijk is hij morgen een stuk opgeknapt.

Lynn is vooral erg moe. Het vergt blijkbaar veel van dat kleine lijfje van d'r. Koorts is niet echt hoog, heb niet getempt (pest ik haar alleen maar mee), ze voelt warm maar gloeit niet vreselijk.
    Ze eet gelukkig wel weer wat. Nog niet veel. maar alles is beter dan niets eten.

Geniet van je bad Pinguin! En niet ziek worden he!

Share This Page