September 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Allahinkulu, Sep 25, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

Jan 28, 2006
    2,696
    0
    0
    hmm ik kijk morgenochtend ook nog wel even.
    besluiten we dan waar precies

doeeg trusten!

2. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

Sep 28, 2006
    984
    0
    0
    NH
    Hoi hier ben ik ook. We hadden vanavond een etentje maar werden net opgebeld door de oppas want Tim was wakker en niet helemaal lekker.

Ik weet ff niet wat nou de bedoeling voor morgen is.. wacht ik lees even beter bij..

3. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

Jan 16, 2006
    3,608
    4
    38
    Female
    Turkije
    Kom morgen allemaal gezellig een dagje naar turkije :)
    het is hier heerlijk weer (lees: 30 graden)
    Ik zet buiten in de tuin hier bij het appartement een babybadje neer...wat kleedjes.. en dan picknicken maar :D

:p:p:p

4. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

Sep 28, 2006
    984
    0
    0
    NH
    Vinden jullie het erg om gewoon naar Houten te gaan want ik had Tim beloofd om te gaan en hij is gelukkig niet echt ziek geworden. Hoe laat spreken we af?

5. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

Jan 28, 2006
    2,696
    0
    0
    jaa :D :D dat lijkt me nou een heel goed plan!

6. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

Jan 28, 2006
    2,696
    0
    0
    Houten is voor mij ok hoor. Hoe laat? 10 uur? Half 11?
    Wij zijn erbij! tot straks.

7. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

Jan 28, 2006
    2,696
    0
    0
    gelukkig is Tim niet ziek geworden!

8. Narcissen

Narcissen Bekend lid

Nov 20, 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Okay, wij komen ook naar Houten toe!
    Tot een uur of 10

9. pinguin72

pinguin72 VIP lid

Jan 7, 2006
    7,832
    1
    38
    ok dan gaan we zo maar evenb adderen en komen we naar Houten.

oooh Gulay dat klinkt aantrekkelijk meis!

tot straks meiden!

10. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

Jan 28, 2006
    2,696
    0
    0
    ok! tot straks

11. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

Sep 28, 2006
    984
    0
    0
    NH
    Gezellig wij zijn er ook rond 10:00!

12. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

Sep 28, 2006
    984
    0
    0
    NH
    Hoi meiden, zijn jullie weer veilig thuis? Mir jij ook? Dat was ff schrikken he? Het was gezellig. Tot later.

13. Narcissen

Narcissen Bekend lid

Nov 20, 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Wij zijn weer thuis! Hebben nog een hele rondrit gemaakt. Tripp Trapp gekocht van bonnen die we hadden gekregen. Helaas bij het filiaal in Amersfoort verkochten ze die stoelen niet meer dus naar Hilversum terug. Daarna naar Amersfoort voor een hangmatje voor in de fietskar zodat de meiden samen erin kunnen. Gaan we morgen testen op "oogjesprikken"....

Vond het gezellig. Merk wel dat ik veel aan het opletten ben en te weinig aan het bijkletsen... Ach, dat doen we dan hier wel weer.

Paddykira, gelukkig was jij snel bij Tijn en ging het goed! Pfff

Mijn vriend is de hele dag bezig geweest met het opnieuw in de verf zetten van ons balkonhek. Was echt een K.. klus. Eerst alle ouder verf eraf, daarna opnieuw in de verf. Hij was nog niet klaar toen wij thuiskwamen om 16.00. Gelukkig heeft hij wel lekker in de zon gewerkt!

Tot later!
    Helena heeft maar 30 minuten in de auto geslapen en is nu nog wakker! Tsjonge dat had ik niet verwacht. Ze ligt een beetje te mopperen.
    Ik ga lekker in de tuin zitten.

14. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

Sep 28, 2006
    984
    0
    0
    NH
    Zo Narcissen je bent nog druk geweest vanmiddag. Seán heeft 45 minuten in de auto geslapen en is een beetje mopperend de middag door gekomen.

Een hangmatje in de fietskar? Hoe zit dat precies? Kan de maxicosi er niet in? Dan zou je eventueel de zonnekap er nog overheen kunnen doen zodat er niet in de oogjes geprikt kan worden.

Mir ligt waarschijnlijk nog voor pampus op de bank ;) . Ik vind het knap dat je nog zoveel energie hebt. Pfff moet er inderdaad niet aan denken wat er had kunnen gebeuren. Belachelijk eigenlijk dat dat zo maar kan bij zo'n kindvriendelijk speelparadijs. Volgens mij kunnen ze aardig in de problemen raken mocht er bijv. wel iets gebeurd zijn. Ik ben in ieder geval blij dat ik de laatste tijd gezond heb gegeten :D .

Hier liggen de mannetjes op 1 oor. Manlief is naar de Melkweg en ik ga eens lekker in bad, heb ik al een tijd niet gedaan. Tot later.

15. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

Jan 28, 2006
    2,696
    0
    0
    hoi!
    Ik vond het heel erg gezellig vandaag!

Ik ben je echt heel dankbaar Kira, dat je Tijn van die trap hebt kunnen halen, dankzij je slanke lijn en snelle reactievermogen! Tjonge, hij had zo van het dak gesprongen als hij de kans kreeg die hele trap op te klimmen. brrrrrrrrrrrrr.... :pale: hopelijk doen ze wat met de klacht, dat er serieus nooit wat met een ander kind gebeurt.

Jee Narcissen, dat je dat vanmiddag nog allemaal gedaan hebt! :confused:
    En dan nog weer terug naar Hilversum. Vond helena dat allemaal best? Geen gemopper in de auto?

Tijn heeft de laatste 5 minuten in de auto geslapen en ik heb hem zo zn bedje ingelegd. Toch nog een uur geslapen.

Bart gaat het wiegje uit de auto halen :D Dan is écht écht alles gereed voor het kleine smurfje... maaar bart en ik hebben bedacht dat ze nog een weekje blijft zitten. Nu maar kijken of ze daarnaar wil luisteren ;)

Ik kan nu ook echt niets meer.... lekker vroeg naar bed vanavond!
    Ohh en nu wou ik ook dat wij hier een bad hadden!

16. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

Sep 28, 2006
    984
    0
    0
    NH
    Ja joh die blijft vast nog een week zitten! Kun je nog even genieten van Tijn alleen. Is toch ook wel speciaal. Ik moet zeggen dat mijn hartje heel eventjes sneller begon te kloppen toen ik Gabi vast had. Zo klein en zo lief. Maar ja manlief deed alsof ie niets zag :rolleyes: . Ik hoop trouwens dat jullie de juiste maat inbus hebben. Dat zat ik mij net te bedenken..

Pinguin zijn jullie al thuis? Alles goed gegaan?

17. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

Jan 28, 2006
    2,696
    0
    0
    Lekker gebadderd Kira?

oh vast wel een goede sleutel, bart heeft de zolder er vol van haha... dus dat komt goed. :D
    Ja lief he zo klein.... daar smelt iedereen toch van weg.... je had Gabi even aan je man moeten geven om vast te houden... hihi... ;)

Pinguin, lekker gebarbeknoeid?

Chacha, hoe was de verjaardag? Lekker in de tuin gezeten zekers?

18. pinguin72

pinguin72 VIP lid

Jan 7, 2006
    7,832
    1
    38
    Wij zijn net thuis. Leuke dag gehad!
    Vond t erg gezellig meiden!. Goed dat je een klacht hebt ingediend Mir! Ik schrok me kapot toen hij daar zo stond. Brrrrrr

Quinn heeft de hele dag niet geslapen, ja 10 minuutjes in de auto en toen we naar huis reden vanuit de Bilt was hij binnen 3 minuten vertrokken.
    Hij heeft heerlijk gespeeld, maar wilde niet eten. Ja appelmoes en melk dat wilde hij wel. Had Sean dat ook niet dat hij een paar dagen niet wilde eten?

Ook Steven vond het erg leuk om jullie te ontmoeten!

Pff Narcissen dan heb je nog een flinke toer gemaakt dat je zo laat thuis was!

Chacha hoe was jouw dag bij je schoonouders? Gefeliciteerd touwens!

Ezzie hoe is het met je rug? en de verbouwing?

Blup alles ingepakt?

Juud leuke dag met Jean gehad?

Niek en... wat heb je gewonnen?

Ik ga ff bankhangen.
    Steven is de foto's aan het bewerken dus die komen morgen meiden.

fijne avond!

19. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

Jan 28, 2006
    2,696
    0
    0
    Quinn ook al zo weinig geslapen? Gelukkig heeft hij wel lief gespeeld.
    Tja.... ik snap wel waarom quinnemans niet wilde eten.... :rolleyes: volgens mij heb ik m teveel patatjes gevoerd... :oops:
    Hopelijk morgen wel weer gewoon!

ben benieuwd naar de foto's! :)

20. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

Sep 28, 2006
    984
    0
    0
    NH
    Ja klopt en daarna begon ie weer wat meer te eten. Nou ja Seán eet eigenlijk nog steeds niet echt goed. Hij eet alleen wat ie echt lekker vindt.. Onze fijnproever :rolleyes: . Lekker dat ie lief gespeeld heeft ondanks dat ie weinig had geslapen. Wat een mooie krullen heeft Quinn! Volgens mij heeft ie die niet van Steven :D ?

Joh Mir als we op kraambezoek komen zullen we manlief ..... in zijn armen duwen :D .

Ja Niek! Wat heb je nou gewonnen?

Share This Page