Goedemorgen! Oh leuk ezzie dat je leuke dingetjes voor Marno gevonden hebt. Was ook mijn doel, de rommelmarkten afstruinen, maar ja helaas pindakaas. Hoofdpijn is na een goede nekmassage van mn lief gelukkig weggetrokken. Zijn nog even de stad ing eweest. Boodschappen gedaan (AH was open) en voor de rest lekker thuis. Quinnetje gisteren weer goed gegeten gelukkig. Ik heb van mn zus een klein bureautje met bankje gekregen voor Quinn. Hij is er niet vanaf te slaan. Steeds aan tafel zitten en het liefst wil hij kleuren! Erg leuk. Vanochtend zij hij potlood! Mir heb je eigenlijk reactie gehad van ballorig op je klacht? Zit het beebje nog hoog en droog? Lekker Narcissen even er uit met je gezinnetje. Ik zelf ben niet zo van het slapen in een tent maar dat heeft meer met mijn lichamelijke toestanden soms te maken. Vind het wel heel knus en romantisch! Het beloofd mooi weer te worden dus veel plezier! hihi Juud, ondeugend hondje he! Wanneer ga je met hem naar puppycursus? Wat slaapt jouw meisje toch heeeeeeerlijk lang! Al zou Quinn dat maar 1 x per week doen ( en dan het liefst in het weekend!) Ik ga zo douchen en straks misschien naar de dierentuin ofzo. Misschien ookw el kinderboerderij, maar even eruit is wel lekker! FIjne dag ladies! Kira heb je een kater?
Fijn dat je hoofdpijn weer weg is pinquin, zit je ook niet op te wachten. Leuk he zo'n tafeltje, marno is ook helemaal weg van die van hem, kunnen ze zo gezellig op zitten! Wat goed dat ie al potlood zei! he, goed idee de kinderboerderij, ga ik ook doen denk, zo warm is het trouwens niet buiten! brrr.
pinquin: fijn dat het beter gaat met je hoofd! Leuk is dat he, wij hebben van de week een tafel en een stoeltje gekocht, ze wil er ook aan eten, helaas voor ons niet altijd even makkelijk om bij haar aan te schuiven! narcissen: lekker! broodjes uit de oven! hier wel een zonnetje, maar veel wind. Vanmiddag gaan we naar een pleintje in de buurt, daar is van alles te doen voor kinderen, hopelijk blijft het droog, fijne dag allemaal!
Oef dat was weer erg gezellig. Voor de kleintjes was het ook leuk. Lekker voetballen, dansen op het podium etc. en zoals afgesproken gingen dit jaar de mannen met kinderen naar huis . Nu zijn ze met z'n drietjes naar het aquarium waar ze vissen kunnen aaien. Vinden ze erg leuk en kan ik ff bijkomen . Ik ben de jaren ervoor telkens de rommelmarkten afgeweest maar we hebben nu zoveel speelgoed dat ik het wel goed vond. Jeetje Pinguin wat een verhaal van die lamp. Fijn dat je mannetje zo goed masseren. Ik had ook nog een klacht naar het hoofdkantoor van Ballorig gestuurd en kreeg als antwoord dat ze het zsm zouden dicht maken zodat er geen kinderen meer doorheen kunnen. Tja dan moeten we er maar op vertrouwen. Ik denk dat ik morgen nog even ga bellen om te vragen of ze al wat gedaan hebben. Narcissen las ik wat over kamperen? Wanneer gaan jullie? Leuk hoor. Juud hihi die Bono. Hij is zijn stembanden waarschijnlijk aan het trainen. Wordt Lynn er wakker van?
Joepie, bijna 900 pagina's ! Wij gaan waarschijnlijk morgen weg. Weekje kamperen. Hopelijk hebben ze in Zuid-Limburg op een natuurcamping nog plek. Paddy wat heerlijk dat de mannen naar huis zijn gegaan met de kinderen. Poeh, Juud die Bono..oh nee terror. Dat is ook wat. Word je wakker van je dochter maar van de hond. Leuk Niek een tafeltje en stoeltje voor Deborah. Gisteren was ik ook van plan om even over de rommelmarkt te lopen. Toen ik zag hoe druk het was ben ik alleen maar even oranje tompouchen gaan halen.
Nee lynn slaapt daar wel doorheen. Vanochtend was ie weer aan het blaffen, ben ik uit bed gegaan en heb ik hem eens even de krant van dichtbij laten zien. Rennen voor zijn leven. Goh, dan hadden we met kai maar geluk. Die heb ik in al die tijd 3 keer horen blaffen. Daar is Bono al dik overheen. Gezellige boel dus Kira. Geen last van hoofdpijn? Mir? Ik wil voor Lynn zon huis met glijbaan. Een hoge glijbaan. Die kleintjes vindt ze niks aan. De durfal. Hier schijnt het zonnetje weer volop. Dadelijk lekker met de buggy boodschappen doen en brokken halen voor de hond. Die heeft helemaal niks meer. Oei. Fijne dag meisjes.
hoi! wat een mooi weer he? We hebben nu een zandbak en bart is het nu aan het vullen met speelzand. Zo'n huisje met glijbaan lijkt me trouwens ook wel wat Nu sjouw ik heel wat af naar de glijbaan hier in de buurt. oh, Tijn stinkt heeeeel erg zeg.... ale: ga ik maar snel wat aan doen.. Fijne dag iedereen!
Het lijkt wel zomer We gaan zaterdag weg. Een camping in Zuid-Limburg gevonden met nog plek, maar pas vanaf zaterdag. Dus nu lekker in de zon en dan vanavond verder inpakken. En heeft het geholpen om Kai de krantenkoppen te laten " lezen "? Leuk een glijbaan en zandbak! Hier ook een fanatiekeling. Wij hebben er nog geen. Als ze een van de twee ziet is ze niet te houden! Dames, geniet van het weer!
Joepie pagina 900! Mir dat sterk ruiken in de zwangerschap herken ik....brrr. Ik ruik ook lichaamsgeurtjes van onze clienten. Jullie misschien in een huisje van de zomer? Is wel even lekker om weg te zijn he? Juudje nou idd, dan heb je een kind dat lekker uitslaapt, gaat je hond vervelend doen. Hopelijk heeft het met de leeftijd te maken en wordt hij snel wijs. ezzie poeh wat zijn jullie druk zeg. Hopelijk wordt het mooi! Leuk zo'n traptractor Pinguin wat leuk dat Quinn zo dol is op zijn tafeltje en dat hij potlood zegt. Wat goed zeg Kira wat fijn dat koninginnedag zo gezellig was. Wij hebben ook een zandbak voor Lynn. Ze is er helemaal gek van. ' Narcissen lekker hoor op vakantie. Geniet ervan met je gezinnetje Wij mochten vandaag van de baas eerder weg. Lekker hoor! Was ook geen r**t te doen. Iedereen is natuurlijk vrij. Als de telefoon 5x is gegaan dan is dat veel. Lynn is naar het kdv. Ga d'r zo ophalen
Goeiemorgen meiden, Hier alweer een tijdje goede nachten, maar wel vroeg wakker (6.45) Quinn hoest alsof hij een zeehond heeft ingeslikt, dus hij zit weer aan de nisykind. Gisteren was hij echt niet lekker maar nu lijkt hij zich weer helemaal top te voelen. Ga zo buiten met hem krijten. Heb stoepkrijt voor hem gekocht! Narcissen nogmaals fijne dagen! Lekker dat je zo vroeg vrij was Chacha! Lekker avondje gehad? Is het nu helemaal over met dr oortjes? Hoe had ze het op het kdv gehad? Bono je weer vroeg wakker gemaakt Juud of viel het mee vandaag? Hoe is het bij jou Mir? Rommelt het al een beetje? Ezzie is je rugpijn helemaal over? Over hoeveel weken moet het helemaal af zijn, de keuken enzo? Komt je moeder nou dit jaar weer naar Nederland? Heb net een staartje bij Quinn gemaakt. Zn haar wordt echt te lang. Zit de hele tijd met zn oogjes te knipperen. Maar eens kijken of ik vanmiddag ergens terecht kan. Vanmiddag hopelijk ook nieuwe schuttingen ophalen. Met een n beetje geluk kan Steven hem samen met de buurman gelijk plaatsen. Ik ga badderen. Fijn weekend meiden
pffff, het zat allemaal even tegen, probleempje met de electriciteit, maar dat is opgelost en we kunnen weer verder klussen. pinquin, benieuwd wat Quinn van het stoepkrijten vind! M'n rugpijn is min of meer over, voel nog wel wat maar dat mag geen naam hebben. De keuken komt maandag dus die zit er woensdag zeker helemaal in, dan is het al een stuk bewoonbaarder. Dan nog alle muren verven en een nieuwe vloer leggen. dat laatste als er weer geld is! Vliegt je zakken uit met ritjes naar de gamma. Mijn mams komt eind aug hier naar toe, dus duurt nog ff. Fijne vakantie narcissen! succes met het opvoeden van terror ala Bono juudje!
Vanochtend heeft ie het heel netjes gedaan. Hopelijk heeft de krant geholpen. Was om 7.45 wakker en Bono niet gehoord. Hij leert het al. Hier zitten we lekker buiten. Net de tuin gedaan, plantjes gekocht en potten opgevuld. Nu ziet het er wat kleuriger uit. Jean zit nu in de voortuin. Daar moet eerst een kuub zand in. Nu kan ik niet harken. Zit gewoon vast in de wortels. Nog even lekker chillen en dan zo lynn wakker maken. Gezellig in de zandbak. Fijne dag meiden en geniet van het zonnetje. Mir, wel even laten weten als er iets begint hoor.
He Mir je hebt wel meldplicht hier he? Pinguin wat fijn dat jullie nog steeds goede nachten hebben. Quinn dus weer verkouden? Mijn HA zei al dat de virussen dit jaar erg hardnekkig zijn. Wat leuk stoepkrijten! En is het allemaal gelukt met de kapper en schuttingen? Lynn d'r oortjes gaan goed. Ze heeft wel weer een nieuw verkoudheidvirus. Ach ja houdt mams bezig he? KDV was goed gegaan. Alleen na haar slaapje niet zo, ze werd nogal humeurig wakker. Maar toen we haar kwamem ophalen, wilde ze niet eens mee. Ezzie balen dat het klussen tegenzat. Hopelijk kunnen jullie nu weer snel door zonder tegenslagen. En wat leuk dat je moeder hier heen komt! Pff dan heb je haar echt al lang niet gezien he Juudje wat een slimme hond, hij leert het al. Veel plezier en succes in de zandbak. Hier ook een goede nacht. Lynn lag gister om 18.45 uur op bed en werd vanmorgen om 9 uur wakker. En geen 1x vannacht. Ik wist vanmorgen niet meer waar ik was, welke dag het was en wat ik allemaal moest doen. Heerlijk. Vanmorgen even duplo ingeslagen. Had Lynn nog niet. Leuk spul en niet zo heel erg duur bij de blokker. Daarna bij oma in de tuin gespeeld. Bloemetjes water gegeven met een gieter. Lynn heeft een nieuwe ladenkast op haar kamer. De commode is weg en nu een witte kast die ik opgeleukt heb met decoratiestickers. Dametje is helemaal trots op haar kast. Eten gaat hier nu even goed. Donderdag patat gegeten. Nou toen kon ze opeens wel bunkeren. Een bord patat en een hele frikandel. Gister zelf bietjes gegeten met vork. Dat ging ook heel goed. En vanmorgen een croissantje met kaas uit de oven. helemaal op. Oké niet de meest gezonde dingen...maar ze eet
iedereen genieten van het mooie weer! hoera vor Bono! narcissen: fijne vakantie.. wij gaan morgen met vrienden naar het sprookjesbos in Enkhuizen, ben heel benieuwd wat ze er van vindt, foto's volgens snel tot later..
Hoi! Ohh heerlijk weer he vandaag! Lekker hoor. Tijn heeft zich de hele dag in de tuin uitgeleefd... In de zandbak en hij heeft ons en de hond vreselijk uigeprobeerd. we werden er moe van... elke keer zand naar je gooien, zand in de drinkbak van de hond, aan de staart trekken van de hond, ons slaan... Maar hij heeft ook wel lief gespeeld. Oh, Narcissen heb ik gemist... met fijne vakantie te wensen... Houden zo die goede nachten Pinguin! wel balen dat vroeg wakker worden, maar ok. Hier ook goede nachten, maar vroeg wakker. Heb ik 10x liever dan snachts eruit moeten.. toch! Wat vond Quinn van het stoepkrijten? Leuk idee! Ezzie, gelukkig heeft de massage aan je rug resultaat opgeleverd! Hopelijk blijft het zo! Heb je nog tips meegekregen? Of zou het nu gewoon over moeten zijn? Vervelend dat het tegenzat... is vaak zo he, met een grote klus dan gaat er altijd wel wat fout... Jullie zijn heel wat van plan dus! Gelukkig zit de keuken er woensdag al in, kan je weer uit de voeten. Hoe is het met jullie voortuin Juud? Heeft Jean er wat moois van kunnen maken? Zo hallo zeg, Lynn, was dat een vergissing zo lang slapen? Kan me voorstellen dat jij ook eventjes helemaal de weg kwijt was haha. Maar wel lekker zulk soort nachten he! Duplo is leuk he? Is er bij de Blokker een aanbieding dan? Commode helemaal weg? Waar verschoon je haar dan?.. of staat ie nu natuurlijk gewoon in de babykamer.. ja zeker? En heerlijk dat Lynn weer beter eet!
jipieee, ook vandaag weer heerlijk weer! Die Tijn lekker aan het uitproberen dus,.. monstertje. Kunnen ze dat he. Jij was al verder met denken waar Lynn nu verschoond word mir, ik vroeg het me ook af! Veel plezier niek, geef maar verslag. Jee, wat een lange tuk heeft Lynn gemaakt! wat heerlijk voor je. Goed zo Bono! Volhouden beessie. Pikken jullie kids ook alles zo snel op nu, hij hoeft maar 1 keer iets nieuwd te zien of hij weet het al vor de volgende keer, ik sta af en toe echt met open mond te kijken. Net gaf ie papa aanwijzingen hoe die koffie moet zetten! (aan uit, open dicht) Fijne dag!
hallo! wat een lekker weer he? jeetje, warm gewoon. Ja Ezzie, vind ik ook, dat ze zo snel dingen oppikken. Tijn verwisselt gewoon een dvd'tje... nou jaaa Maar de dingen die hij niet mag, doet hij dus juist! Vandaag nog steeds zand naar ons gooien.. hmm... Bart stuurt hem dan naar binnen, maar ja tig keer naar binnen sturen maakt ook weer geen indruk. Ik probeer heftig hem ergens anders voor te interesseren, werkt ook niet echt .... oh en Tijn denkt soms dat ie een hond is. De drinkbak staat in een hoekje van de Tijn en elke keer gaat hij erheen en wil ie eruit drinken... Maar nu is ie lief aan het spelen. Zo maar even een tukkie doen en vanmiddag misschien even naar het kabouterbos en ergens even wat drinken. fijne dag iedereen!
Wat een weertje he vandaag 8) Bij ons in de achtertuin was het vanmiddag wel iets te warm, dus lekker er op uit geweest. Kinderboerderij, ijsje eten....heerlijk. En Lynn vermaakte zich geweldig vanmorgen in de achtertuin. Een heel ander kind. Oh foei wat is Tijn lekker stout zeg. Bij de blokker was er inderdaad een aanbieding van de duplo. Zijn jullie nog naar het kabouterbos geweest? Wat is dat eigenlijk? Oh en om het commoderaadsel op te lossen......ik verschoon Lynn gewoon op haar ladenkast. Hup aankleedkussen er op...tis maar een klein beetje lager en smaller. En ook heel vaak beneden op de bank, scheelt weer getil Haha Marno kan al koffie zetten.... Maar Lynn heeft ook alles snel door en kopieert ook alles (ook het gedrag wat je eigenlijk niet wil, moeten er nu echt op letten) Hier verder geen nieuws. Morgen lekker vrij....wil met Lynn en René even gaan kijken bij het bevrijdingsfestival hier in Zwollywood. Zo nu ga ik even stil zijn....zometeen al 20 uur.
hai, Hier ook een heerlijk e dag. Afgezien van het zandgooien heeft Tijn zich super vermaakt, heerlijk geslapen vanmiddag en lekker vrolijk geweest tot half 8 en toen als een blok in slaap gevallen! De hond is weer naar mijn schoonouders... alleen nu denkt Tijn dat ie een hond is....