.... smerig he... Iedereen verder een lekkere dag gehad? Chacha, heerlijk dat jullie morgen allemaal vrij zijn! Is het festival altijd leuk in Zwolle? Logisch dat commoderaadsel natuurlijk haha... Ik verschoon Tijn trouwens nog wel altijd op de commode. Hij maakt er meestal een drama van, dus ik wil de bank niet onder de sjit hebben zeg maar haha... Bij de commode heb ik altijd het meeste ruimte. Klinkt trouwens ook als een heerlijk relaxte dag chacha. Lekker hoe ze zo in haar hum is.. ook een echt buitenkind dus! Ja, wij zijn nog even naar het kabouterbos geweest. Is eigenlijk helemaal niets bijzonders. Voor oudere kinderen is het best leuk want het is een kabouterroute. Voor Tijn is het meer rondsjouwen, er zijn wat huisjes waar je in kan, een buis waar je door kan, van alles wat. Best leuk. En bij elke activiteit staat een houten kabouter. Die kabouter is precies evengroot als Tijn... Tijn heeft dus heel wat afgekletst met die kabouters.. haha.. dat was een schattig gezicht. Toen ik van Tijn zwanger was, was ik precies zwanger zoals nu... op een zondag 38 weken en 5 dagen. En toen... braken snachts mijn vliezen en was Tijn de volgende morgen geboren met 38.6 weken... Dus ik ben heel benieuwd... gebeurt er niets.. dan ben ik langer zwanger dan de vorige keer... nou nu wordt het toch best spannend. Ik voel niets, dus het kan nog een tijdje op zich laten wachten... maar je weet niet natuurlijk....
Spannend hoor Mir! Ik denk dat het volgend weekend pas gaat gebeuren.. waarom weet ik niet. Maar ja ik heb 't eigenlijk altijd fout. Waf waf Tijn . Wij zijn vandaag met de hele familie van mijn kant op de foto in Volendam geweest . Hihi de jongens staan er erg leuk op maar ik zie er belachelijk uit met zo'n hoedje. Ach het was ook niet voor ons.. Leuk he stoepkrijt. Seán vindt het ook altijd erg leuk om de stoep en zichzelf helemaal onder te krijten. Niek hoe was het in Enkhuizen? Leuk is het daar he? Heb je ook nog op het paard gezeten? Chacha leuk naar bevrijdingspop. Hier gaan wij het morgen rustig aan doen. We zijn de laatste dagen elke dag op pad geweest. Misschien dat ik weer even naar het strand ga want dat vindt ie toch wel heel erg leuk.
Lynn is erg blij met haar zandbak/zwembad. NOT!. Als ik ze in de zandbak zet, gaat ze alleen op haar kont zitten en trekt ze haar voeten omhoog. Of tewel, help help, ik wil eruit, vind het vies. Zelfde gisteren met het zwembadje. Lekker water. Vol in de zon en nog een paar emmers heet water erbij en ze begint me toch te huilen. Dat wordt dadelijk leuk op vakantie. Als we naar het strand gaan. Nog 2 weekjes. Heb er erg veel zin in. Hahaha, die Tijn. Ik moest zo lachen. Lynn en lynn lijken echt wel op elkaar. Hier ook een die alles na doet. Gisteren liep ze door de tuin: kutkutkutkutkutkutkutkut. Oei. Verkeerde woordje mama. Ze kwebbelt de oren van mijn hoofd. Een hoop versta ik nog niet, maar BOBO is heel duidelijk. Morgen gaat bono naar de kapper. Tis nu net een aangeklede rat. Hahaha. Oei spannend Mir. Is er iets gebeurd vannacht? Schoonzusje van Jean is ook hoogzwanger. Die loopt me toch te klagen. Haar bm mond is al verstreken en ze heeft ook al ontsluiting, maar verder geen weeën. Ik zit alweer buiten met een bakkie en een peuk. Heb ik trouwens al verteld dat ik, als het goed is, over 5 weken van mijn medicijnen af ben? Holadieeholadiooooo. Donderdag met Lynn naar de astma verpleegkundige. Nieuwe medicijnen halen en een verslagje voor in het vliegtuig. Anders pakken ze het misschien af. Verder weinig nte melden hiero. Ga mijn dochter weer wakker maken en dan een van haar laatste flesjes opvolg melk geven. Als dit pak leeg is, gaan we over op gewone melk. Fijne dag meisjes, geniet van het moie weer. Doei
fijn Juud, einedlijk ervan af! paddy: ja, ik heb ook paardje gereden, was heel erg leuk, zal straks even foto's op haar site zetten. mir: spannend hoor! geniet er nog maar even van!
Hihi wat een geweldige foto van je hond....eh....Tijn Dat klinkt leuk van die kabouterroute zeg! En Mir....ben je vannacht bevallen? Het is nu wel heel erg spannend he? Rommelt het al? Of had je daar bij Tijn ook geen last van? Bevrijdingsfestival is altijd superdruk hier in Zwolle. Maar wel gezellig. Diverse podia. Vandaag komt Di-rect, within temptation, Ilse de Lange, Krezip, Ferry Corsten, Alain Clark. Wel grote namen dus. Ik heb net di-rect gehoord vanuit mijn achtertuin. Vanmorgen zijn wel in de stad geweest, maar toen was het nog niet begonnen.....wel al een heleboel zuipende festivalgangers. Straks gaan we even bij het festivalterrein kijken. Oooooh Kira FOTO SCANNEN......wil je wel eens zien in Volendamse klederdracht Zijn jullie nog lekker naar het strand geweest? Het is heerlijk weer Aaaah Juud wat een gekke griet is Lynn toch ook he? Misschien even wennen aan het zand? Lynn zit er ook niet in hoor, meestal op het randje van de zandbak aan het spelen. Wat een korte tijd nog tot jullie vakantie. Mallorca was het toch? Je zit al lekker vroeg buiten met je bakkie en peuk. Ik heb trouwens ook zin in een peuk.....gek he? En wat fijn dat je de medicijnen aan het afbouwen bent. Hopen dat je ze niet meer nodig hebt. En Lynn op gewone melk....ik dacht dat je dat al deed? Wij geven het hier nu ook al een tijdje....en dan de volle melk (tja beetje extra vet kan geen kwaad he) Pinguin moet je nog werken vandaag? Hoe zal blup het hebben in Turkije? En zal Celientje al helemaal geïnstalleerd zijn in haar nieuwe huisje? Ik duik de tuin nog maar eens in....met een boek.
Geweldige foto van Tijn Mir! hihi vind het wel grappig eigenlijk. Juud wat fijn dat je straksjes medicijnvrij zal zijn. Je hebt er best een tijdje aangezeten toch? Vakantie? Waar gaan jullie naar toe? Pff ben jaloers, wil ook wel even lekker weg en lekker niks! Was het bevrijdingsfestival nog wat Chacha? Ben ook wel eens op 5 mie in Zwollywood geweest volgens mij. HEb inderdaad moeten werken. Was een uurtje eerder klaar. Veel minder telefoon. Quinn drinkt eigenlijk alleen nog nutrilon soya en soyamelk met een smaakje van alpro soya. HEb hem er om half 7 al ingelegd vanavond. Hij is zo moe dat hij dan zoooo druk wordt en totaal zn eigen grenzen overschrijd. Vandaag op het kdv is hij ook stout geweest. MEt zand gooien in de zandbak dus is hij uit de zandbak verbannen. MEt fruit eten gingen ze buiten aan de picknicktafel, maar Quinn blijft niet zitten tenzij hij in een stoel zit. Dat werd dus steeds rennen(hihihi) Zn leidster moet dan boos op hem zijn maar dat lukt niet omdat ze hem zo grappig vindt. Lekker dus! Ik moet echt gaan shoppen voor Quinn. HEb 1 3/4 broek en 2 t-shirtjes en 1 rompertje korte mouw. Erg he! Lekker rustig weekje hopelijk de komende week. We zijn lekker in de tuin aan de gang. Guisteren nieuwe schuttingen geplaatst. Dus nu kunnen we op zoek naar mooie beplanting. Mir ben nieuwsgierig! Kan je niet iemand een smsje sturen als je bevalt? Of neem je ons mee in bed OOh Kira ik ben ook wel nieuwsgierig naar je foto hoor!
hallo! pffff.... zo ga ik even klagen hoor haha... het lijkt wel of ik versleten ben.... lekker weertje hoor.. maar ik ben gewoon zo log dat het lijkt of echt alles 10 keer zo langzaam gaat... en als ik naar boven ben gelopen moet ik een kwartier uitrusten... blehh.... Maar verders gaat alles prima hier! ja ik zal wel sms-en als het gaat gebeuren of als ik bevallen ben. Ik heb kira en juud in mijn tel. staan. Kira, volgend weekend ga ik bevallen? Hopelijk heb je gelijk. Lijkt mij het beste. Ben namelijk best zenuwachtig bij het idee dat Bart doordeweeks zo ver weg zit... Klinkt gaaf bevrijdingsfestival in Zwolle! Hoe was het? Wat vond Lynn ervan? Lynnie houdt niet van zand? Ff wennen misschien? Super dat je eindelijk van je medicijnen af mag! Hoe is het trouwens nu met je slapeloze nachten? Dat is toch een van de vervelendste bijwerkingen van je medicijnen? Ben je aan het afbouwen? Is het schoonzusje van Jean al bevallen? Lekker trouwens een sigaretje... tjonge hier ook een die er wel trek in heeft... maar gaat niet gebeuren hoor Bij Tijn had ik er echt helemaal geen behoefte aan. gek hoor.
Quinn luistert dus ook voor geen meter haha... Ik kan me wel voorstellen dat de leidsters niet boos kunnen worden op zo'n koppie.... Quinn dus uitgeteld na een dagje kdv! Hopelijk slaapt ie heerlijk! Ik moet trouwens ook korte broeken gaan kopen voor Tijn... ik heb ook maar 1 3/4 broek... Vandaag bij de Hema gekeken, maar ze hebben helemaal niets aan korte broeken Grappig gezicht he, Tijn bij zo'n hondebak, maar het is eigenlijk zooo ranzig... al dat kwijl van die boxer er in en dan hangt hij erover heen bleeehhhh ale:
We hebben Lynn vanmiddag even bij oma achtergelaten. En dat was maar goed ook...het was megadruk. Het terrein was vol. Mijn broer is ook opgeroepen door zijn werk (NS) waarschijnlijk moeten er extra treinen rijden omdat er iets van 150.000 bezoekers zijn. Was wel even leuk om te zijn geweest, maar René en ik worden wel oud hoor We hadden het snel gehad met de drukte. Ik heb de grote namen gemist hoor. Ik hoorde net krezip spelen. Pinguin wat leuk dat Quinnetje zo stout is....hihi ik kan me die leidster helemaal voorstellen...hoe kan je nou boos worden op zo'n mannetje Maar Lynn blijft idd ook niet zitten als ze niet vast zit in een stoel (en met stoel kost het al moeite) Oooh Mir ik heb het met je te doen. Dat warme weer zit dan ook niet echt mee he in combinatie met die dikke buik. (oje ik hoop dat augustus een natte maand wordt) ooooh jullie moeten dus shoppen? Is het nou ook lastiger voor jongens?
Haha Juud dat had Tim ook hoor maar die is nu niet meer zo bang om vies te worden. Ik weet echt niet hoe je een foto hier op de site moet plakken hoor dus dan doe ik het ook maar niet . Mir jeetje het zijn echt de laatste loodjes he? Oh de H&M heeft altijd wel veel driekwart en korte broeken. De 'We Men' heeft ook stoere dingen voor jongens.
hihi @ oude chacha Hier nog een oude muts, maar word dan ook echt oud dit jaar! OOh Mir hoop voor je dat je gauw bevalt. Voel je je vast een stuk beter! Quinn is inderdaad een stouterd, maar hij en zn leidster lijken elkaar goed gevonden te hebben dus hij blijft haar uitdagen. Vind het moeilijk leuke kleertjes te vinden, maar heb ook nog niet echt gezocht. Weet dat ik de rompers van de H&M wil. Die van de HEMA krijg ik niet over zn grote kop heen. Moet daarnaast shirtjes en broekjes. Misschien ga ik wel naar een winkel hier in de buurt, wel duur maar wel leuk. HEMA zijn ze aan t verbouwen hier dus kan er echt niets vinden Kira je kan je foto toch ook op Hyves zetten Ik ga mn bedje in. Morgen weer vroeg beginnen. trusten
ja tuuuuurlijk 8) Hmm.. hier hebben we geen h&m in de buurt, ook geen We.. ik was al blij dat we hier een hema hebben haha...! Wel netjes dat Lynn zo bij de rand van de zandbak speelt. Tijn duikt er in... en nu hebben we in huis ook overal zand.... Zo'n zandtafel als bij jullie Kira is denk ik wel heel ideaal dus!... Haha.. tss..oudjes! Als ik op dat festival was geweest, was ik hélemaal uit mn dak gegaan en stond ik er nu nog....
quinn toch! ik weet eigenlijk niet wat Deborah van zand vindt. ik ga mijn bedje in, morgen van 8 uur 's ochtends tot half 10 's avonds werken dus tot woensdag... Mir: niet bevallen morgen he, anders mis ik het, hihi
Pinguin, ik heb dan anderhalf jaar aan de medicijnen gezeten. Eerst begonnen met 75mg, toen omhoog tot 150mg en nu nog maar 37,5. Dat is het laagste. We gaan trouwens met de hele familie naar Mallorca. Mir, dat was weer in combinatie met de andere medicijnen. Die heb ik een maand geslikt en ben toen 10 kilo aangekomen en nachtzweten. Werd er gek van. Pfff. Toen heb ik ze zelf maar achter wegen gelaten. Gesprekje met psych gehad en die vond het prima. Mijn lichaam geeft zelf aan, als de medicatie te hoog is. Ik heb voor Lynn veel shirtjes en eigenlijk geen korte broeken. Wil graag een kort spijkerbroekje, maar das nog nergens te krijgen. Dadelijk even h&m site kijken. Chacha, nee ik geef nog steeds opvolgmelk. Maar ga/wil dat allemaal niet meezeulen op vakantie. Ben erg benieuwd. Vandaag eens proberen. Ga even h&men.
even druk hier, keuken zit er half in, ben al helemaal blij. Ook nog begrafenis van bart zijn oom,. alles nog verven, ff geen tijd dus! sterkte mir!
Hoi! Iedereen van het lekkere weer aan het genieten? Warm is het he? Vervelend Ezzie, ook nog een begrafenis erbij .... sterkte! Hopelijk hebben jullie van het weekend alles klaar!
Ezzie: sterkte.. Juud: ik heb een kort spijkerbroekje gekocht van noppies bij baby planet, staat erg leuk Lekker naar Mallorca vanmorgen weer lekker gezwommen met Deborah, ze ligt nu heerlijk te slapen. Ze heeft nog maar 1 slaapje van soms wel 2.5 uur, heerlijk! ga even van het zonnetje genieten, tot later..