Dankje mir! Ja leuk he om te zien dat steeds meer weer zwanger raken hier hihi.. Nu ik het graag wil denk ik goh het had eigenlijk wel leuker geweest als we eerder waren begonnen..hehe maarja dingen lopen zoals ze lopen.. heb je alles al geprobeerd om de bevalling op te wekken? hehe.. veeeeel wandelen....een gezellig avondje met je mannetje... en wat waren nou nog meer dingen hehe.. bepaalde dingen eten en drinken hehe
Hey meisjes! Mir denk dat je morgen gaat bevallen. Dat is nog eens een moederdagcadeautje! Leuk dat Tijn zo lekker gespeeld heeft! Fijn dat alles goed was Niek. HEb je al 2 echo's gehad? AllahinKullu je hebt toch ook vrij laat positief getest? Misschien ben je gewoon minder ver zwanger. Als ze dinsdag nog neits zien zou ik me nog niet te druk maken en over 2 weken een afspraak maken. Een vriendin van mij hadden ze gezegd dat het niet goed zat en dat ze maar een curretage moest doen. Kon gelijk terecht. Ze heeft uiteindelijk besloten nog 2 weken te wachten en ze heeft nu een prachtige dochter! Dr eisprong was gewoon later. Lynn alle verjaardagen overleefd Chacha? Lekker tot vrijdag vrij! Hoe is het eigenlijk met je moeder. Helemaal genezen en opgeknapt? Hoe is het met de waterpokken kindjes? Quinn was alweer om 6 uur wakker Om half 9 lag hij er al weer in om tot 11.15 te slapen. Ben ik ook nog even teruggekropen. Quinn heeft sinds vandaag een zandbak of wel een bakkiebak zoals hij hem noemt. Ging Steven tegels die we over hebben naar voren brengen, en ik dacht ik help hem even. Quinn zat lekker te spelen in de zandbak dus.... Opeens hoor ik een gegil. Had hij geprobeerd een tegel voor zn pappa te pakken en die was dus op zn blote voetje gevallen Flinke schaafwonden maar bij zn nageltje ook een stukje vel weg. Lekker bloeden dus. Paar mooie pleisters erop (vond hij reuze interessant) en toen maar zn schoentjes aangetrokken. Voor t eerst echt gewond (snik) Ik ga op de bank kruipen met mn liefde. fijne avond meiden.
ooh Kira volgende keer neem ik Steven ook weer mee hoor! Ik vond het ook een geslaagde meeting! Misschien leuk om in juni/juli nog proberen een meeting te plannen.
ja de dokter hier had ook zoiets tegen mijn man gezegd geloof ik dat als ze nog niets zag dat ik het meteen weg kon laten halen.. Nou ik zou dan sowieso eerst afwachten of het niet natuurlijk weggaat... Maar ze had het bij mijn afspraak ook over een bbz.. maar weet niet of die mogelijkheid er nog steeds is..
ja leuk een meeting in juni/ juli! En dan komt bart ook mee. jee wat een verhaal Pinguin, van je vriendin.. niet te geloven...! Gelukkig dat het zo is gelopen zeg. ah... dat heeft zeker pijn gedaan, zo'n tegel op Quinn zn voetje Gelukkig zijn pleisters reuze interessant! Ik houd mn hart ook vast nu als hij in zn blootje aan het rennen is op de stenen... even vallen en de schade is een stuk groter dan met kleren en schoenen aan. Tijn heeft het de hele tijd over Bibi (baby)... zo lief. Bibi komma Bibi komma (baby kom maar) Nu maar hopen dat ze luistert.
Gossie arme Quinn. Geef 'm maar een dikke knuffel van ons. Hier is het ergste voorbij. Tim was weer vrolijk maar ook nog wel snel huilerig als iets niet naar zijn zinnetje gaat. Dat is een teken dat ie nog steeds niet lekker in zijn pokdalige velletje zit. Gelukkig zijn er geen nieuwe bij gekomen en zijn ze aan het indrogen. Goh wat lijkt dinsdag dan ver weg he Allahinkullu. Hopelijk is alles goed. Gewoon positief blijven denken. Mir spannend hoor. Ik denk dat je morgennacht gaat bevallen . Niek wat een goed nieuws voor jou. Leuk hoor.
Heeft Tim veel jeuk gehad? Geen littekentjes? Nu maar hopen dat Seán het toch niet krijgt! Morgennacht? Ook goed... Wij gaan hier voor vannacht Wie weet...! als het maar dit weekend is haha
Nou ik moet zeggen dat de jeuk wonderbaarlijk mee viel maar hij begrijpt ook dat ie niet moet krabben. Als Seán het krijgt houd ik mijn hart vast. Ik vind het al moeilijk om zijn nagels te knippen dus laat staan hem goed in te smeren met calendulan. Ach we zien het wel.. Maar je bent van de week toch pas uitgerekend Mir? Wie weet val je wel gewoon op de uitgerekende datum. Dat is mijn 'second guess'...
Ha dames, Kon het niet laten om weer even te komen kijken.... Mir, zet m op! Ik duim heel erg voor je dat je op dit moment ligt te puffen! (en dan bedoel ik niet van de warmte!) Groeten! (ps. de rest heb ik niet gelezen hoor, alleen maar gekeken naar de Mir berichtjes....)
Och Mir nog die dikke buik? Ik heb een ontbijtje op bed gekregen. Met een mooie kaart die papa en Lynn samen hebben versierd. En een cadeautje wat ze op het kdv had gemaakt: een beschilderde stoffen tas. Ach arme Quinn met zijn teen? Hoe is het nu? En was hij weer zo vroeg wakker? Met mams gaat het goed. Morgen gaat ze op vakantie. Ze werkt nog steeds op therapeutische basis en mag nog niet tillen. Ze is nu al 5 maand herstellende. Maar het gaat zeker de goede kant op. Lynn en ik hebben de verjaardagen overleefd gelukkig. Lynn heeft gister alleen maar geleefd op taart, chips, hapjes en een toetje. De rest weigerde ze. Vandaag eet ze voor het eerst sla, ben benieuwd wat ze daarvan vindt.
Quinn zn voetje gaat goed hoor. Is mooi aan het genezen. Ik mag er niet aan zitten maar voor de rest lijkt hij er geen last van te hebben. Hij was erg onrustig vannacht dus we hebben hem voor het eerst sinds lange tijd weer bij ons genomen. HEeft hij tot half 8 geslapen. Zijn kamer is zo bizar heet dat we hem op een andere kamer in zn campingbedje gelegd hebben vanmiddag. Tijdens zijn lange tukkie ( ruim 3 uur) heb ik de logeerkamer naar zijn kamer verhuist en zijn kamer naar de logeerkamer. Daar is het veel koeler en denk dat hij daar ook beter zal slapen. Volgend weekend nog wat kasten verslepen en dan zijn we al een heel eind! Morgen moet ik werken, maar volgens mij is de Gamma ofzo wel open. Kunnen we nog zonwerende rolgordijntjes kopen. Ik heb van Quinn een door hem beschilderde bloempot gekregen. Ook op het KDV gemaakt! Erg leuk. Voor de rest niets maar ik had ook tegen Steven gezegd dat ik dat niet wilde. Kan toch nooit wat verzinnen en heb eigenlijk alles was ik nodig heb Mir ik hoop dat je gauw bevalt. Pff kan me de hitte nog goed herinneren van Quinn zn zwangerschap. Wat n hel! Chacha wel lekker dat het beter gaat met je moeder. Jammer dat het langzaam gaat, maar ach als er maar vooruitgang is toch!? Ik ga nog even naar het werk fietsen. Mijn moeder is hard aan het werk vandaag. Fijne dag nog!
Arme quin met z'n voetje! Mir; ben je nu al aan het puffen dan? Met m'n opa gaat het nog steeds niet goed. Hij wil nu ook bijna niet meer drinken. Nikki heeft geen koorts meer, maar zit nog vol met plkejes die nu erg veel jeuken. Waterpokken met dit warme weer zou verboden moeten worden.
Wat een weertje weer he? Echt zalig. Gelukkig zijn alle pokjes van Tim aan het indrogen en van jeuk heeft ie gelukkig niet veel last. Ik kreeg een heerlijk ontbijtje in bed, een mooie bos rozen en een zelfgemaakt bloempotje met zaadjes. Dus we hebben gezellig met z'n allen in bed ontbeten maar je had het bed na het ontbijt moeten zien. Chaos . Gelukkig had ik het wassen van de lakens uitgesteld.. Mir gaat het nog? Blup balen van je opa.. Vond Lynn de sla lekker? Seán heeft voor het eerst sinds lange tijd 4 sperciebonen gegeten!
ohw mir, denk aan je hoor! hoop dat het geen 11 dagen overtijd worden,...geloof me, da's lang! maarrr, denk het niet hoor.... ach die Quinn, heel lief zn papa willen helpen, krijgt ie tegel op zn voet,... Hopelijk gaat ie beter slapen in zn nieuwe kamertje! Hier ook weinig aan moederdag gedaan, koffie op bed en een zelfgemaakt kado van Marno, was ik al blij genoeg mee,.. vervolgens ben ik zelf de broodjes gaan bakken,... (mannen,....) De boot ligt weer in het water dus we zijn veel aan het varen. Marno vond het in het begin ff eng, zat stijf tussen ons in en riep úit,uit'. Maar na half uurtje was ie gewend en stond ie stoer te sturen.
hallo! Blup, sterkte meid.... En voor Nikki een knuffel, hopelijk gaat de jeuk nu ook snel weg...! Wij zijn vandaag naar Meppel geweest, verjaardag van mijn schoonzusje.. pffieuww warm daar in haar appartementje, met balkon pal in de zon... dus daar zijn we ook niet lang geweest. Nu ga ik snel met mijn olifantenpootjes omhoog, het ziet er echt niet uit... Ik heb echt déjà vu's van de zwangerschap van Tijn... Nu al zo vreselijk warm op Quinn zn kamertje? Het is bij Tijn nu 27 graden.. dat vind ik ook al super warm.... Hoe liggen jullie kindjes nu? Het koelt bij ons niet echt af snachts, maar ik heb het gevoel dat Tijn vroeg wakker wordt omdat hij het toch wat fris heeft. Hij voelt dan ook frisjes aan... Leuke moederdagcadeau's chacha en Pinguin. vooral ook van het KDV, schattig zeg! Fijn dat het beter gaat met je mams chacha! Nou ik ga snel met mn voeten hoog, lekker slapen! truste!
leuk, ontbijt op bed Kira... lekkere puinhoop, maar wel gezellig! 11 dagen overtijd Ezzie? Had jij dat? ohhhh.... Heerlijk om te varen! Marno loopt niet weg maar blijft bij jullie?