he goedemorgen Iedereen lekker zondag aan het vieren, lekker lui Lekker weer ook trouwens he! Ik word er een stukje vrolijker van! Ik heb of had n beetje de griep of in iedergeval wat ziekjes. Hoofdpijn behoorlijk, wat snotterig en beetje keelpijn en behoorlijk buikpijn oh joh ik was zo zielig ach valt wel mee Juud ik was niet winkelen in amsterdam maar we zijn naar bart zn oma geweest, overgrootoma van Tijn en zijn we in de stad wat wezen eten. wat een verschil dus... mijn oma is even oud als bart zn oma. En zijn oma is nog behoorlijk fit... hoe kan het verschillen he... We gaan zo naar het ziekenhuis. Ze ligt in Emmen, dus we moeten een end rijden. Ze zit onder de pijnstillers hoorde ik van mijn vader, die was er gisteren. maandag wordt er naar haar heup gekeken... Er hangen tv's boven de bedden... en m'n oma had het continu over: Wat een mooie schilderijtjes daar boven de bedden he! Dat hebben ze leuk gedaan... eigenlijk een leuke grap... maar ja ze meent het... ze snapt er allemaal dus niet meer zo van. Echt zo sneu.. en nu ook dr heup kapot.. Nou meiden een fijne zondag.. ohhh het gaat hier regenen jammer... tot gauw! xxxx
Hallo allemaal. Nou vannacht kwam Seán wederom om 6:00 en weer een poepluier! Daarna heeft ie tot 9:15 geslapen dus dat was wel lekker. Toen ik wakker werd ben ik meteen aan het kolven geslagen en zowaar kwam er 80ml uit. Ik ben iets van een kwartier bezig geweest en wilde niet teveel doen voor het geval ie wilde drinken. Toen hebben we direct voor het eerst het flesje geprobeerd met afgekolfde melk. Het was echt klok klok klok en het was binnen no time op. Niet eens gemorst. Wat een vreetzakje is het toch ook! Dus hij vond uit de fles drinken geen probleem. Wat ben ik daar blij om. Bij Tim hebben we toen zo'n strijd gehad. Plus we hadden toen alle merken flessen en spenen uitgeprobeerd. Die strijd blijft ons nu gelukkig bespaard want onze Seán die lurkt erop los! Hallo zielige Mir gaat het weer een beetje? Geen hoofdpijn meer? He maar wat balen voor je oma. Ik vind ook dat je met de neus op de feiten wordt gedrukt dat iedereen ouder wordt. Ik merk het aan mijn ouders. Opeens gaat de televisie een tikkeltje harder aan en zijn er wat meer pijntjes etc. Juud wat je doet is je kookt de peren tot ze zacht zijn. Is niet zo lang hoor. Dan pureer je de harde brokjes tot een glad mengsel. Giet het in ijsblokvormen, afkoelen en dan hup de vriezer in. Als het hard is dan doe je de blokjes in een zakje. Doe een label erop zodat je nog weet wat het is. Zo deed ik dat ook met appel en groenten (wortel, aardappel etc). Afhankelijk van hoeveel je dan nodig hebt pak je zoveel blokjes van elk. Ik ontdooide het gewoon in de ijskast de avond ervoor of als ik haast had gewoon in de magnetron. Straks meer want er wordt iemand wakker!
Goeiemiddag.... Mir wat vervelend dat je je zo beroerd voelt, er heerst van alles op dit moment. Gaat het nu al wat beter? En heeft Tijn je een beetje gespaard vannacht? Juud: Dawn of the Dead, wat een leuke film voor de zondagmorgen Raar hoor van je werk....nou dan weet je ook weer waar je aan toe bent. Leuke collega's en vooral leuke baas Ik wil wel een 2e hoor, maar niet binnen een jaar. Het spiraaltje is voor 5 jaar betrouwbaar, maar kan er eerder uitgehaald worden. Heb advies van de dokter gevraagd en die zei dat je het voor een paar maanden niet hoeft te doen, maar voor een jaar kan prima. Ik ben trouwens niet van plan om er 5 jaar tussen te laten zitten, vind dat net iets te lang. Marline: ga je al fruithapjes proberen? Paddykira: Wat fijn dat het kolven zo goed gelukt is. Dat is een hele zorg minder of niet? Mir: ik heb ook zo'n grappige oma Ze woont in een verzorgingstehuis en heeft daar al laatst een beeld bij iemand gestolen en aan mijn tante gegeven. Werd mijn moeder opgebeld door de verzorging of zij misschien dat beeld had gezien, oepsie.... En ze was laatst ook al weggelopen....mijn tante haar zoeken en uiteindelijk gevonden, maar ze vertikte het om in de auto te stappen. Ook staat ze 10 x met hetzelfde verhaal op het antwoordapparaat (echt op 1 dag) We kunnen er eigenlijk wel om lachen, maar het is toch triest. Veel sterkte met je oma, hopelijk komt ze er een beetje bovenop! Niek: ik zal je op de hoogte houden hoe het gegaan is! Wij zijn vanmorgen terug in bed gekropen. Lynn was vannacht om 3 uur wakker En ze kwam ook al voor de laatste voeding. Ze slaapt niet echt fantastisch. Ook naar bed brengen is opeens weer lastiger, volgens mij door boertjes die dwars zitten. Ze boert goed na de voeding, maar zodra ze plat gaat heeft ze weer ergens last. Als ik haar eruit haal, dan komt er ook zo'n harde boer die echt van ver komt. Fijn dat ie er uit is, maar je bent er wel druk mee. Ze heeft ook zo'n hekel aan boertjes laten, is altijd gillen en spartelen. Nu ligt Lynn weer lekker te slapen. Vanmorgen was ze supervrolijk....Vandaag ga ik verder lekker niks doen. Lekker hangen en genieten van mijn dochter
het regent het regent! wat een kl*te weer zeg,. mn vent is weer werken dus zit weer alleen,.... nou ja, kan ik me mentaal voorbereiden op mn eerste werkdag morgen! tegenstrijdig hoor,. wel zin maar ook weer niet,.. marline; wat een heerlijke slaapkop zeg die youame! daar word je wel vrolijk van! paddy; lekker joh dat de fles geven goed ging,. marno drinkt hem ook zo leeg,. hopen dat het zo blijft en je niet in de weer moet met andere flessen spenen uit proberen. nou ja zeg, ik hoor hem alweer, half uurtje geslapen,.. dat is niet helemal de bedoeling,. zal ff zn speen erin doen,...
chacha nee hoor wacht nog wl ff ze is dinsdag 3 maand maar denk dat k het pas met 3 en halve maand ga proberen en zou mij benieuwen hoe dat gaat ze heeft een plaatje in en ze kan niet met der lipjes het van de lepel afhalen mischien strax na de operatie wel maar heb alles opgeschreven dan plak k het op de koelkast is wel handig ezzie echt wel maar je schrikt nog wel hoor ook al heeft ze het vaker gedaan nou wij gaan ff de pc in de kast maken het staat nu nog op het tafeltje naast de kast maar daar komt de kerstboom ben er strax wel weer hoop k haha
Zo, het is echt weekend hier. Erg rustig. Lynn is zo lief. Ze lacht de hele tijd naar me. We hebben vanochtend samen een half uur in bad gelegen. Was erg lekker. Ik heb zo soort luchtbedje, daar had ik ze op gelegd, toen ik vlug uit bad, beetje afdrogen, huispak aan en toen was lynn aan de beurt. Heb haar wel goed in de gaten gehouden natuurlijk. Om 12.00u flesje, helemaal leeg. Ik ze in de box gelegd, moest ik haar om 16.00u wakker maken voor de fles. Ze heeft de hele tijd geslapen . Denk dat het badderen vermoeiend was. Om 18.00u heeft ze een eierdopje worteltjes gehad en dit is echt een succes. Nu weer dutje in de box. @Mir, het kan inderdaad verschillen hoor tussen oma's van dezelfde leetijd. Mijn ene oma "woonde nog op zichzelf" toen ze 85 was, daarna is ze naar een aanleunwoning gegaan. En mijn andere oma is juist heel vroeg al naat het bejaardehuis gegaan. De "fitte" oma is overleden in maart 2004 met een leeftijd van 92 en de andere in januari 2005 met de leeftijd van bijna 90. @marline, is het gelukt met de pc in de kast? @Ezzie, regen? Hier heeft het gelukkig niet geregend. Succes morgen met je eerste werkdag! @Chacha, bahbah wat een ballen film was het zeg. Vond er echt niks schrikwekkends inzitten hoor. En ja, van mijn collega's...... Heb eerst nog zitten denken om 1 of 2 dagen terug te gaan, maar op mijn kraamfeest kwamen maar 2 collega's en meer dan de helft had niet meegedaan met het cadeau, dus ik ga niet terug. Zoek wel wat anders, waar ik wel gewaardeerd wordt. Waarom niet binnen het jaar? Wat is er nou mooier dan 2 van die kleintjes @Lynn, je moet lekker slapen snachts. Mama moet uitrusten! Mijn Lynn doet het ook niet hoot, alhoewel, vannacht was het 4.40u. Best netjes dus. @Paddy, haha, dus dit keer geen winkeltje. Fijn hoor dat seán het goed doet uit de fles.
Hier heeft het ook geregend en niet zo'n beetje ook....en het is koud brrr. Juudje groot gelijk dat je niet teruggaat, lijkt me ook niet leuk om terug te gaan na zo'n ervaring.... Haha dawn of the dead is idd een erg slechte film, een vriendin van mij is helemaal verzot op slechte horror.... Marline: helemaal niet aan gedacht, is natuurlijk helemaal niet makkelijk voor youame om van een lepeltje te eten....Nog ff wachten dus. Hoe is het verder met Youame? Ezzie: succes morgen. Moet je gelijk de hele dag? Lynn's vrolijke bui was aan het einde van de dag helemaal omgeslagen....wat een verdriet Er zaten haar weer allemaal boertjes dwars (raar ik heb geen speen, fles of voeding veranderd). Het gekke is dat het al 2,5 uur na de voeding was en ze had wel geboerd. Ik heb een uur met haar rondgesjouwd (iets anders wilde ze niet) en er kwamen heel veel boertjes (echt van die ondergrondse). Het lijkt wel of het haar pijn doet, ze vindt het in ieder geval niet prettig. Ze huilt....ze is stil en er komt een boer en dan krijst ze superhard. Iemand nog tips om haar betere boertjes te laten doen? Gewoon wrijven en kloppen, rondlopen en haar van positie veranderen doe ik al....
chacha, leg haar eens over je benen heen.. Dus: je zit bijv. op de bank en je legt haar met haar buikje over je (bijv) linker been heen (alsof je haar billekoek gaat geven ) en dan over haar ruggetje wrijven...
Gulay fijn dat je er weer bent. Is alles goed gegaan met Eslem toen je weg was? Wanneer ga je naar Nederland. Las dat je je paspoort niet op tijd had gekregen ofzo? ChaCha ik zet Quinn op schoot en hup mn benen langzaam op en neer. De ene keer helpt het de andere keer niet. Quinn heeft dat ook wel eens dat hij vlak voor de volgende voeding opeens weer heel hard gaat boeren. Begrijp daar ook niets van eigenlijk. Vanmiddag naar Apeldoorn geweest. FLesje mee en flessenwarmer mee. Geen extra voeding meegenomen want meestal laat hij wel 10-20 cc staan. Nu dronk hij dat flesje leeg in een tempo alsof zijn leven ervan af hing en daarna heel hard huilen omdat hij nog meer wilde had dus niets meer bij me. Snel zn speentje gegeven en maar naar huis gereden. Toen sliep hij en heeft hij op de gewone tijd weer voeding gehad. @kira fijn dat Sean uit een flesje wilde drinken. Voor welke fles heb je nu eigenlijk gekozen? Ik ga banken meiden. fijne avond xx pinguin
juudje; ha, lekker in bad geweest! wat vond lynn ervan? best te doen toch, je word er elke keer makkelijker in hoor., en dan zo lang slapen, wat wil je nog meer! ook groot gelijk dat je op zoek gaat naar wat anders hoor,. b-tje lullig van je collegas idd,. chacha; moet de hele dag werken ja, 9.30 beginnen,. pas om 18.45 thuis, kan ie gelijk aan de borst en door naar bed,. dus zoveel zie ik hem niet morgen! stja is niet anders,,,, heb geen rust in mn kont,.. hoop dat morgen snel voorbij is! gulay; hey, ben je er weer! hoe gaat het met jullie?
chacha ja verders alles goed ze drinkt nu 150 per x en drinkt alles op slapen gaat ook goede elke avond tussen 23.00 /0.00 flesje ff lachuh schone broek en dan slaapzak aan als k op der kamertje komt laat k de lamp uit dan weet ze dat ze naar bed moet en krijgt ze zo'n driftbui 1x en dan leg k der in bed en papa moet een kus geven als ie dat nie doet oweeee en dan is alles weer goed en slaapt ze door tot 8.00 en ja verder is ze de hele dag vrolijk slaapt hooguit anderhalf uur en dan waakker tot 23.00 ja ze past al in bijna in 62 mt 50.56 is echt te strax nu ja en verder we leven van dag tot dag en proberen ons nog nie bezig te houden met de operatie juudje haha ja de pc zit in de kast joepie zit nu lekker de hele tijd achter de pc en vor de kachel lekker warm nou k ga maar s kerstkaartjes schrijven wou het gister al doen maar stel het steeds uit en met 1 oog bones kijken nou kindertjes goed jullie best doen vanacht dat vinden jullie mama's vast wel fijn lekker doorslapen nou doei doei
hallo dimphy heeft goed door geslapen. vandaag krijgt dimphy haar spuitjes. hoop dat ze er niet ziek van wordt. @ezzie. succes vandaag op je werk. fijne dag allemaal.
Haai meiden! Ik lees elke dag met jullie mee, maar vaak komt het er gewoon niet van om ook te reageren. Er komt steeds wel wat tussen; jammer!
goedemorgen! ik dacht dat ik vroeg was! maar ik heb mijn strijkwerk al weg Deborah ligt nog heerlijk te slapen en ik zit hier, kijkend door mijn raam naar een prachtige lucht. Blauw met geel, de zon die op komt, zucht, mooi hoor! Ik kon niet echt slapen, want het paard waar ik op rij wordt verkocht. Het was ook nog het vriendinnetje van mijn eigen paard die in 2004 is overleden, dus vindt het best wel moeilijk. Als Deborah iets ouder is dan ga ik met mijn schoonzus (die een tweeling heeft van de leeftijd van Deborah) een paard kopen waar we zelf dan ook nog op kunnen rijden. Nog even geduld dus..
o ja, morgen moet deborah voor haar prikjes. Helaas moet ik werken, dus papa mag het alleen doen . Hopelijk gaat het net als de vorige keer, toen had ze totaal geen last
goedemorgen! ha blup.. geeft niets hoor... er wordt hier ook echt veel gekletst haha.. dan hou je het niet meer bij joh... Ik moet ook weer ff bijlezen! chacha, dat boeren ken ik, maar dat lynn daar zó'n last van heeft zielige meid... Vandaag naar de Kinderarts he! Zal je het vast ook wel vragen! Tip om Lynn op je knieën te leggen heb ik ook heel veel gehoord, en helpt bij Tijn ook, maar niet altijd. Als het helpt dan laat hij zo´n harde boer.. en komt er altijd wat mee.. Ik ben benieuwd hoe het is gegaan bij de kinderarts! Oo ook weer werkende mensen vandaag ... succes! sorry heb niet alles goed terug gelezen... maar volgens mij gaat ie allemaal wel zo zn gangetje! Sean die zomaar uit zn fles drinkt! Lynn lekker in bad op een luchtbed, waauwie.. Youame slaapt goed he marline! Top! Ik heb Tijn nu in zn bedje gelegd en hij zit gewoon met zichzelf te kletsen hihi.. Hier gaat het goed. Met mijn oma wat minder. We zouden erheen gaan maar er werd toch besloten om iets aan haar heup te doen. Nu hebben ze de kop weer in de kom getrokken en hangt er nu iets van 2 kg aan haar been. Van de week gaan ze verder kijken want haar heup is verbrijzeld Wij zijn dus gisteren niet overdag naar mijn oma gegaan, maar savonds. Tijn bij mijn schoonouders gedropt. Ben heel blij dat ik ben geweest. Ze heeft morfine, maar haar lichaam is zo zwak.. ik weet niet hoe lang ze dat dan aan kan en straks weer een narcose... brr... ze zag er echt slecht uit.. en dan doen ze ook haar kunstgebit uit en haar bril af dan ziet ze er nog slechter uit mn omaatje.. Nou ja het is afwachten dus... Vanmorgen wezen sporten en Tijn mee bij de oppas daar! Nou hij heeft iedereen vermaakt met ´eehs en aahss´ en lachen hihi... En hij viel zomaar in slaap 8) Super! Dus prima! En ik ook nog zn wipper meegesjouwd zo van... hij wil niet zo graag liggen maar zitten en alles even bekijken.. maar nee hoor hij lag de hele tijd lekker in de wagen.. Verder ben ik weer wat opgeknapt. Alleen merk ik wel net met het sporten dan mijn luchtwegen nog vol zitten, snotterdesnot... maar ja dan komt het lekker los Voel me nu wel moe best.. dus misschien was ik nog niet echt helemaal opgeknapt.. Ik ga nu maar even wat in het huis doen.... oepss... puinnnhoooppp mega... tot later!
mir1976: sterkte met je oma zijn hier al meer mensen die met hun baby hebben gezwommen? Ik sta pas voor begin maart ingeschreven. En hoeveel van jullie hebben ook zo'n last van haartuitval? Ik heb dik haar, maar ik blijf uitvallen
k wou vorige week zwemmen maar het was zo'n k*t weer we moeten met de bus en dan nog een stuk lopen morgen is ze 3 maand en krijgt ze der 2e prikjes duzz denk dat k van de week nog wel ga kan ze wennen aan het water voodat we met babyzwemmen beginen
dimphy heeft haar prikjes gehad. het viel mee, even huilen. geen driftbui. maar ze wou weer haar benen niet op zij doen en ook haar hoofd optillen vertikte ze. [-( maar ja ze kan het wel. ik mocht ook beginnen met fruit. om haar aan de smaak te laten wennen en het happen en slikken. ik heb ook erg last van haaruitval. sinds een week of twee. ben erg blij dat het mee viel op het cb. doeidoei
Goedemiddag, Ik heb er al weer een hele dag opzitten, echt een drukke ochtend gehad. De dag begon slecht....Tijdens het verschonen vanmorgen, had Lynn opeens weer zo'n last van slijm en zo hoesten, ik dacht ff dat ze er in bleef Toen een flinke rochel en er was weer niks aan de hand. Daarna vrolijk en goed gedronken. Het is geen verkoudheid of rs-virus (waar ik eventjes bang voor was)....Ben blij dat ik vanmiddag naar de KA mag..... Vanmorgen het spiraaltje laten zetten....het viel echt reuze mee! Ik was wel zenuwachtig, maar eigenlijk nergens voor nodig, het was zo gepiept. De eendenbek is het naarste van alles en eventjes iets aanhaken wat je voelt. Daarna wat lichte menstruatiepijn. Alleen bij het omhoog komen werd ik erg duizelig. Ben snel weer gaan liggen. Na 5 minuutjes nergens meer last van en was weer helemaal de oude. Ik kan het iedereen aanraden hoor Kom ik terug bij de auto, heb ik een bekeuring :x Verkeerd geparkeerd, 48 euro, dikke sh*t. Zul je René straks horen Ooo Mir wat naar om je oma zo te zien liggen....ik hoop echt dat ze er goed door komt Marline, Niek en Mamsie: succes met de prikjes. Hopelijk hebben de meiden nergens last van! Ezzie: succes met werken....ik hoop dat het meeviel Blupje: Maakt niet uit hoor dat schrijven, we lezen het wel wanneer je weer wat meer tijd hebt. Is alles goed met Nikki? Gulay: Bedankt voor je advies, ik kan het in ieder geval proberen wanneer Lynn de voeding wat langer op heeft, zo dat er geen hele blup uitkomt. Is alles goed met Eslem?