September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Bij Seán is het ook zo'n 26 graden. Ik heb 'm in een pyama met korte mouwtjes en broekje in zijn zomerslaapzak. Ik doe als ie naar bed gaat de ventilator aan en die doe ik uit als wij naar bed gaan. Gisternacht werd ie om 23:30 wakker en wilde echt bij me blijven dus toen heeft ie bij ons in bed geslapen. Dat gebeurt niet vaak maar het was ook zo warm op zijn kamertje...

Jeetje Mir ik hoop dat het snel gaat gebeuren. Wie weet is vannacht de nacht...

2. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Bij Lynn is het 24 graden. Ze ligt in een mouwloze romper in de zomerslaapzak....van meer laagjes gaat ze zweten. En dan nog heeft ze het warm....gister wilde ze niet slapen....pfff pas om 10 uur en nu slaapt ze nog :rolleyes: en ik zit al beneden omdat ik mijn draai niet kan vinden in bed. Ik lig op geen enkele manier lekker.
    Ik ben al vanaf 6 uur wakker....iedereen slaapt nog. Heb al een was gedraaid en de vaatwasser uitgepakt en de post uitgezocht. Radio aan, deurtje open...best wel lekker eigenlijk.

Ooooh Mir die olifantenpootjes....die herinner ik me ook nog zo goed van Lynn. Echt heel vervelend. Mijn enkels hebben ook al een extra laagje...maar nog niet zo erg. Inderdaad de voetjes omhoog!

Goh Pinguin wat actief zo op moederdag! Hopelijk vindt Quinn zijn nieuwe koelere kamertje mooi! Lynn ligt hier op het Noorden. Ben blij dat ik daar voor gekozen heb.
    Nog op je werk geweest?

Blupje sterkte met je opa. En met de jeuk van Nikki....echt vervelend zoveel jeuk met dit warme weer

Ezzie lekker hoor varen! En grrr....over die broodjes zelf bakken. Hier was het ook alleen moederochtend hoor....geen moederdag...zodra ik mijn bed uit was, was het voorbij

Kira wauw 4 sperzieboontjes....nou ja tis wat groente. Lynn vond de sla lekker, allleen het gekookte eitje werd heel snel op mijn bord gelegd.

3. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    ben ik helemaal in mijn uppie vandaag'? :cry:

Mir mag afwezig zijn.....met hoop ik een hele goede reden......

Iedereen truste!

4. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik heb gewerkt en ben een beetje op.
    Ik zie Mir wel op hyves en ben neiuwsgierig!

Mijn pc is kadoek dus zit nu op de laptop. Morgen effies wegbrengen.

Quinn werd droog wakker! Geen zweethoofd vanochtend en ook vanmiddag niet zei Steven. Op zn oude kamertje was dat wel zo.
    Kleine man moet nog wel n beetje wennen merk ik.

Ik ga mn bedje in meiden.

Fijne nacht!

En Allhinkullu succes met je echo morgen meis.

5. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hoi!
    hier een gefrustreerde Mir ;)
    Nog niets....

Ik ga zo slapen! Morgen D-day voor mij en dan maar hopen dat het ook echt zo is!

Allahinkullu, succes morgen he!

doeg tot morgen

6. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Mir: kwam juist voor jou even kijken of je al aan het bevallen was..nog niet dus :)

wat lief dat jullie aan me denken!
    Ik zal het aan jullie laten weten..insaallah is het goed nieuws.

7. Narcissen

Narcissen Bekend lid

20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Goedemorgen ladies,
    We zijn weer thuis!

Later meer

8. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    13 mei vandaag,....spannend!

Het varen zit er weer even op want paps moet weer werken. Marno vind het geweldig, staat achter het stuur naar iedereen te zwaaien.
    Ergens wat wezen eten en al die tijd zoet op een stoel gezeten kijkend naar alles wat langs kwam. Genoten van mijn mannetje.

och chacha, ik ben dus niet de enigste waarbij moederdag maar kort duurde! :D ;)

blubje; sterkte meid, de komende tijd, :( las het op je hyves.

Lynn lust ook geen ei? Marno ook niet, maakt niet uit op wat voor manier, dat krijgen we er niet in! Wel knap dat ze sla luste!

Quinn heeft het nu dus een stuk koeler! lekker!

welcome home narcissen!

9. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Goedemorgen....

Blupje heel veel sterkte en gecondoleerd. Ik las het ook op je Hyves.

Mir vandaag is DE dag he? Die bevalling doe je vandaag maar gewoon eventjes ;)

Pinguin fijn dat Quinn beter heeft geslapen op zijn nieuwe kamertje!

AllahinKullu succes vandaag. Ik hoop op goed nieuws meid! Laat je het hier even weten?

Narcissen welkom thuis, fijne vakantie gehad?

Ezzie dat klinkt als een heerlijk weekend met dat varen en eten. Heerlijk.
    Lynn lust wel gebakken ei, maar geen gekookte (ben ik dus achter gekomen)

Lynn heeft weer last van kiesjes. Gisteravond wilde ze weer niet slapen. Continu met de vingers in de mond. En gillen als we niet in de buurt waren. Na een zetpil is ze wel gaan slapen. Vannacht is ze ook een tijdje wakker geweest. Laten we hopen dat het snel over is.

Vanmiddag naar de VK voor controle.

fijne dag iedereen!

10. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Mir, vandaag de dag.

Wij hebben er inmiddels een nichtje bij. Gisteren geboren om 16.19u. 52cm en 3760gr. Ze heet BO.

Lynn kan het al uitspreken. Hahaha. BOBO.

Dadelijk met Lynn naar de ka. Moeten er om 9.30 zijn. Ga me maar even aankleden.

11. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    goedemorgen!

Wat een mooi weer weer he?

Gefeliciteerd Juud met jullie nieuwe nichtje!

Lynn weer last van haar kiesjes? :( Hoeveel kiezen heeft ze nu? Of zijn de volgende weer op komst?
    Tijn lust ook geen ei. Gebakken heb ik nooit geprobeerd nog trouwens.
    Vandaag nog lekker vrij chacha?

Pinguin, het scheelt dus wel, een koeler kamertje! Gelukkig maar!

Leuk dat Marno zo van het varen geniet. Wij varen meestal ook zomers. De ouders van Bart hebben een zeilboot. Maar sinds Tijn er is hebben we niet meer gevaren. Maar als ik jouw verhaal zo lees is het nu zeker de moeite waard om het weer eens te proberen (ben namelijk bang dat Tijn niet stil wil zitten en ondanks zn zwemvest toch een duik neemt ofzo....tijn kennende....)

Hee Narcissen, welkom weer thuis! Jullie hebben het vast prachtig gehad! Heerlijk uitgerust? Wanneer moet je weer beginnen te werken? Hoe is het nu met je oog?

Ik ga even snel een plasje naar de ha brengen (wacht nu elke keer tot ik moet plassen... :( ) Ik heb al dagen last van mijn buik... dus misschien wel blaasontsteking...even checken dus...
    Vanmiddag ook naar de VK.... had gehoopt dat het niet nodig was
    geweest ;)

Hoe was het bij de ka juud?

nou fijne dag allemaal!

12. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Hier komt even een klaagzang hoor... excuse...

he getver... er zit dus wel iets in mn urine.. :( maar wat weet de huisarts niet. Kan blaasontsteking zijn maar ook wat anders.... dus moet ik morgen een plasje op kweek laten zetten...
    maar ja, word ik gelijk ongerust of het erg kan zijn... een andere bacterie... tja?
    Ik heb de VK ook al gebeld en ze heeft me wel gerust gesteld. Alleen had ze het ook over de kans op een streptocockbacterie.. maar die was erg klein en volgens haar ook niet uit de urine af te leiden.. nou getver... dus gerust ben ik dan toch niet helemaal.
    Vanmiddag heb ik een afspraak dus hoor ik verder....

bahbah...

13. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    He gets Mir die zorgen kun je nu helemaal niet gebruiken. Het zal vast niks zijn maar wel goed dat ze het nakijken. Succes vanmiddag..

Jij Ook Allahinkullu

14. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    He Mirrie, dat kunnen we nu niet gebruiken he. Succes vanmddag.

Net bij de ka geweest. Ze vindt Lynn een slanke den. Hahaha. Ze was 80cm en 9640gr. Het blijft een frummeltje.

Nu lekker van het mooie weer genieten.

15. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    He gets mir dat kan je nu helemaal niet gebruiken he? Ik heb ook wel eens gehoord van de streptokok bacterie. Dan houden ze je kindje wel wat extra in de gaten volgens mij. Maar veel vrouwen dragen dit bij zich zonder hun kindje te besmetten hoor.

Dus vanmiddag naar de Vk? Krijg je nog inwendig onderzoek om te voelen of er al wat gaande is?

Haha ja Tijn die neemt vast een duik in het water.....

Ik ben vandaag nog vrij...en morgen....en donderdag ook nog....Moet alleen vrijdag werken (mijn paps en mams zijn op vakantie, dus heb donderdag geen oppas)

Donderdag naar schoonmama, even mijn voeten laten behandelen (ze is verpleegkundige, maar klust er bij als pedicure).

Juud gefeliciteerd met je nichtje
    Was verder alles goed bij de KA? Lynn is ook zo'n fijn poppie he?

Ik heb net mars-ijsjes ingeslagen....is mijn nieuwe verslaving :oops:

16. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hoi!

Ah lekker Chacha, nog een paar dagen vrij! Die vrijdag is dan ook zo voorbij!
    Oh heerlijk even naar de pedicure... Ik zie net dat mn grote teennagel is gescheurd en het bloedt :( en ik kan er niet goed bij om het te bekijken hahaha.... dus zo'n behandelingetje kan ik ook wel gebruiken!

Ohhh marsijsjes... mmm... wij zijn nu van de waterijsjes, weet je wel die staafjes die je moet invriezen.. ook errug lekker en verslavend...

Tja, die streptococ... ik weet het ook niet, zal vast wel niet hoor.. maar ik word nu geloof ik overal nerveus van... :(
    vanmiddag gaan ze denk ik ook inwendig kijken omdat ik toch zo'n buikpijn heb zou het misschien ook wel kunnen zijn dat ik al wat ontsluiting heb. Anders komt ze morgen even langs om te kijken. Ik heb al afgesproken dat Tijn vanmiddag even bij de buurtjes is...

17. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    meiden..geen nieuw nieuws..ze ziet nog steeds niets..ze ziet wel wat maar niet duideljk en weet niet of dat het wel is.. moest weer bloed laten prikken krijg daar de uitslag als het goed is eind van de middag van..
    ze waren ook helemaal niet echt aardig of dat ze me wat uitlegt ofzo..
    we gaan vrijdag naar een ander ziekenhuis..want ik kan dit niet nog een week aan..

18. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Och AllahinKullu wat ontzettend naar zeg. Nou weet je nog niks :(
    En dan ook nog dat ze dan helemaal niet aardig doen. Volgens mij was ik spontaan in janken uitgebarsten.
    Hopelijk is de bloeduitslag goed. En goed idee om anders naar een ander ziekenhuis te gaan.

Mir succes bij de VK. Slim om Tijn bij de buurtjes te laten.
    Ik hoop dat de buikpijn komt door 2 of 3 cm ontsluiting ofzo.....

Sjonge Lynn is alweer wakker.....overdag slapen gaat ook al niet zo lekker :(

19. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    oh gut mir had het niet gelezen..nou hopelijk is het niets erg! en hopelijk kom je ons snel het nieuws brengen dat je bent bevallen van een prachtige meid!

chacha: ik was op van de zenuwen..maar omdat ik best wel lang moest wachten waren de tranen die onderweg in de auto al achter mijn ogen zaten van de angst al weg hehe..
    Echter..toen we dus terug gingen naar de auto barste ik in janken uit..vooral ook omdat ze me gewoon niet aardig hebben geholpen. Ik ben toch geen beest zonder gevoelens..het is toch logisch dat ik bang wordt hiervan..
    Maar goed..mijn man heeft me getroost..we zijn wat gaan eten en hij heeft een broodmachine voor me gekocht :p:p en we gaan vandaag samen brood bakken hihi..

chacha hoe verloopt jouw zwangerschap eigenlijk?
    beetje hetzelfde als de eerste..? of beter of juist slechter?
    Ik kan het me dus niet meer precies herinneren..maar volgens mij was ik toch wel vanaf einde van de 5 weken begin 6 weken kots misselijk..heb wel vlagen gehad..maar de laatste paar dagen heb ik alleen maar stress gevoeld en me niet meer echt zwanger gevoeld hehe..
    Maar toen mijn man gister blij nieuws kwam brengen en ik dus even helemaal niet daaraan dacht kwam er toch een vlaag misselijkheid..
    Volgens mij verdring je het toch psychisch ofzo..ik had ook geen echte pijntjes meer na mijn negatieve testen..maar hup toen ik positief testte wel weer hahaha :)

maar goed we houden hoop..even afwachten tot vanmiddag..en is de uitslag positief dan blijf ik ook positief (probeer ik :D)

20. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Hey meiden,

Heb een heeeeeeeeel slecht humeur dus hou het kort.

Blup gecondoleerd en veel sterkte!

Mir hoe was het bij de vk? Hoop dat je gauw bevalt meis en klagen mag altijd!

Chacha hoe was het bij jou en de vk? jij ging toch ook?

AllahinKullu, jammer van de echo meis. Nog erger dat je slecht behandeld bent.

IK haak weer af en ga in mn sop gaar zitten koken.

xxx

Deel Deze Pagina