AK (vind ik ook een goeie Afk. ) super gefeliciteerd, het zit dus hartstikke goed! Ben blij voor je! Genieten nu maar he! Hier dus nog geen baby. Wel nog buikpijn, dus ws toch echt wel een blaasontsteking.. ben benieuwd wanneer ik de uitslag van het kweekje krijg... Fijne verjaardag morgen van je mams Chacha! Zijn ze trouwens al terug van vakantie? Morgen lees ik weer even goed bij! Trusten iedereen!
het was weer vroeg vanochtend maar gelukkig wel de hele nacht doorgeslapen. Van het weekend gaan we op zoek naar verduisterende gordijntjes voor zn kamer. En dan gaan we zijn kamer afmaken naar echt zijn kamertje weer. Denk dat hijz ich misschien wat ontheemd voelt. Hij lijkt ook zo uit zn ritme te zijn dus ga proberen hem pas tegen 12 uur naar vbed te doen. Misschien kan ik het een beetje doorbreken op deze manier. Narcissen fijn dat je eerste dag goed is gegaan en ook dat je meiden het goed hadden bij de oppas. Zal inderdaad wel een boel georganiseer zijn. Chacha hoe was jouw nacht? Hoe trek jij de warmte trouwens? Gefeliciteerd met je moeder! Ik zag dat Marline ook al weer 31 weken is.. pff gaat t hard met de septembermamma's zeg. Zouden eigenlijk een keer een lijstje moeten maken voor t overzicht. Blup hoe is het met je? Ezzie en bij jou? Geniet je van je vakantie? Ga je een feestje geven morgen? Niek veel plezier in Parijs! MMmm Heerlijk. Ik zou ook wel willen. Loopt er eentje om koekjes te vragen.. om 8 uur sóchtends... ja daaaaaaaaag! Ik ga badderen. Fijne dag. Waar is Juud eigenlijk?
Gossie Mir, wat dat dat duurt. Schiet nou eens op. Niet vandaag hoor! Vandaag is Jean jarig. AK, Nu dus echt gefeliciteerd. Ik heb gisteren mijn eerste hond geknipt en ik vind het echt leuk. Heb van haar een hoop boeken en dvds meegkregen. Die ga ik maar eens bekijken en lezen. Dan op vakantie en als ik dan terug ben, ga ik weer een hondje knippen. Als ik het dan dus nog steeds leuk vind, ga ik naar rotterdam voor de cursus. Lynn is bij oma, dus geen flesje vandaag. Wel dadelijk boodschappen doen. Er komt toch wel wat visite vandaag, dus dan is het wel makkelijk om wat taart en drinken in huis te hebben. Tot later. Oh ja, Mir, als je gaat beginnen EIS ik een smsje hoor.
Gaat goed hier, weer erg druk, Marno naar kdv gebracht en wij gaan vandaag proberen al het verf werk af te krijgen,....plafond, keuken, muren,...dus op de bank zitten met een boekje is er niet bij! Marno eindelijk weer ok met wegbrengen, laaste tijd hing ie als een aapje om me heen en moest hem echt lostrekken om af te geven, nu weer gelijk spelen gelukkig. AK, gefeliciteerd! super meid, juudje gefeliciteerd met Jean, leuk je eerste hondje! Denk dat mir morgen gaat bevallen, leuke dag! Ik ben ook voor een lijstje van de zwangere! hou het niet meer bij af en toe! hihi. Nou, ik ga aan de gang bye
Oei mir is vandaag nog niet geweest Mijn ouders zijn trouwens net weg. 1 juni komen ze weer. Pinguin Quinn lijkt idd wat uit zijn ritme he? Zo vroeg wakker he? Hopelijk is het gewoon een fase. Is het nog gelukt om hem om 12 uur naar bed te doen? Ik trek de warmte nog aardig goed. Maar ik ga ook echt niet pal in de zon zitten hoor. Dan maar melkflessen. Gewoon rustig aan.....maar ja ik vrees voor juli en augustus Zo'n lijstje is inderdaad leuk. Ik zal m zo starten. Bedankt voor de felicitaties voor mijn mams. Juud gefeliciteerd met Jean. Ezzie morgen is zeker een leuke dag....Dan vergeet Mir nooit meer jouw verjaardag Succes met verven vandaag! Hier weer een nacht dat Lynn van 4 tot 6 wakker is geweest. Ik weet het echt niet...kiesjes of angst. Ze lijkt bang te zijn. Zit echt heel zielig te snikken in bed. Dus haar deur weer open en zodra ik haar hoorde, liet ik wat van me horen (zo kon ik toch lekker lui blijven liggen ) En dan was het goed. Gek hoor....nieuwe verlatingsangstfase ofzo? Verder lijken we het weer goed met elkaar te kunnen vinden vandaag. Ze is gezellig en behulpzaam. Nu ligt ze lekker te slapen. Ik heb een soeppie gemaakt en ga straks naar mijn schoonmama voor de voetjes Fijne dag iedereen
Mir - 13 mei - 40w2d zwanger Marline - 15 juli -31w2d zwanger Chacha - 20 augustus - 26w1d zwanger hai, ik heb net 3 uur gepit samen met Tijn... heeeerlijk Gaan nu maar snel even boodschapjes doen! Ik kom straks reageren!
hihi ik ook Mir, maar dan met Quinn! Ik 2,5 uur en hij 3 uur en 15 min. Kon datw el even gebruiken zeg. Hij is veel beter te pruimen vandaag trouwens. Heb hem om 12 uur naar bed gebracht, maar als ik het om half 9 had gedaan was hij ook gaan slapen. Denk dat t wel goed is zn ritme weer even te forceren. later meisjes!
Mir - 13 mei - 40w2d zwanger Marline - 15 juli -31w2d zwanger Chacha - 20 augustus - 26w1d zwanger Ak - 13 januari 2009 - 5w2d zwanger haha wij hebben ook 3 uur liggen pitten vandaag..! van 12 tot 3..hehe
Verdorie en Lynn heeft maar 3 kwartier geslapen en ik niet En mijn schoonmama heeft mijn voeten ook niet gedaan. Ze belde af dat ze het niet kon redden (en toen zaten we al in haar achtertuin)
Mir - 13 mei - 40w2d zwanger Marline - 15 juli -31w2d zwanger Chacha - 20 augustus - 26w1d zwanger Niek - 19 november-13w1d zwanger Ak - 13 januari 2009 - 5w2d zwanger AK: gefeleciteerd! Hopelijk worden de humeurtjes gauw weer beter! dikke knuffel allemaal.. Narcissen: nu even bijkomen van je werkdag Deborah net in bed gelegd, wel raar dat ik haar pas zondag weer zie, heb het haar wel verteld, maar of ze het begreep? Gister kwam mijn vriendin om kwart over tien 's avonds langs (1 van degene waarmee ik naar Parijs ga) en ze stapte uit de auto en ik wist het gelijk: zwanger! Twee jaar terug waren we ook samen zwanger, alleen was ik verder. Nu blijkt ze al 4 maanden zwanger te zijn wat ze zelf niet wist, dus we schelen nu drie weken (eigenlijk iets minder, want ik loop volgens de echo een week eerder), leuk he! Als ik niet meer kom vanavond, want ik moet er erg vroeg uit: Mir: ik puf vanuit Parijs mee zet hem op! fijn weekend allemaal..
dankje niek! jij ook he! kan me niet herinneren of ik je nou al gefeliciteerd had... goh wat steekt mijn zwangerschap pril af bij dat van jullie hihi..maar we hebben goede hoop wat leuk niek dat jullie weer samen zwanger zijn! en mir: tijdens de boodschapjes weeen gehad?
... ik heb het weer... tekst getyped... weg... Vandaag dus meer die lekker lang hebben kunnen slapen Behalve dan Lynn dan.. Je zou toch zeggen na een wakkere nacht dat ze toch wel moe zou zijn? Nou ja.. in ieder geval zijn jullie weer vriendinnetjes in tegenstelling tot gister Hopelijk slaapt ze vannacht wel lekker, kan je ook weer even bijtanken! Eh? Jullie zaten al in haar achtertuin toen ze afbelde? Heerlijk Pinguin, dat Quinn wat beter in zn hum is vandaag en lekker goed heeft geslapen (en jij dan ook!) Ben benieuwd of hij zn goede ritme snel weer hervindt. Als Tijn in zijn goede ritme zit (zonder gedoe en andere slaaptijden) dan is hij prima in zn sas! Juud gefeliciteerd met Jean! Nog veel visite gehad? Niek, wat leuk weer samen zwanger met je vriendin Heeft ze een zoontje of dochtertje? heerlijk naar Parijs! Geniet ervan! HEel veel plezier! haha AK... geen weeën in de supermarkt. Ik dacht er vanmiddag wel aan toen ik achter t winkelwagentje liep.. stel je voor... nu breken mn vliezen... ieuwwwww.... Tijn was vandaag in een vrolijke bui, veel lachen, goed slapen en zelfs vanavond geen een keer gemopperd bij het naar bed brengen. Behalve als hij uit zn badje moet.. dan is het echt dráma... gillen, krijsen, schoppen... hij houdt echt van badderen en vooral de douchekop op het laatst zelf beethouden en dan zichzelf afspoelen... Hier wel wat krampjes.. maar ik weet niet of dat nu gewoon buikpijn is of toch ergens een beginnetje... Nu voel ik niets meer.. ik weet niet wat ik moet denken.. Ik weet wel dat ik nu errug graag wil bevallen haha...
Mir: een dochtertje, die gaan heel erg goed met elkaar om. ik ga je bevalling missen stuur maaar een pb met je adres, dan stuur ik wel een kaartje vanuit Parijs!
lief van je Niek! Nou jij welterusten en heel veel plezier in Parijs! Juud... thanx... ik hoop zooo dat ik ga bevallen. Zou leuk zijn op Ezzie dr verjaardag
mijn kleine neefje die donderdag is geboren is weer opgenomen in het ziekenhuis, hij zag in ieder geval erg geel en gaf steeds over. Hij heeft nog steeds zijn geboorte gewicht niet, hopelijk komt hij gauw thuis.. nu ga ik echt,...