Wauw, Pinguin gefeliciteerd! Super zeg! Mooie echo hoor. Mir, wat een vrolijk kaartje zeg! Dank je wel! Hier gaat het gelukkig al weer beter! Borstontsteking is weer over. Twee dagen in bed met koorts doet wonderen. Later meer. Ga weer even terug naar bed met mijn ontbijtje....
het lijstje klopt niet meer volgens mij....inmiddels ben ik al ruim 27 weken. Pinguin tja gewoon een beetje een gevoel met daarbij dat je al een tijdje klachtenvrij was, je niet helemaal fit voelde en moe was. Maar ontzettend leuk. Wij schelen nu precies 4 maanden. Probeer lekker te genieten meid. En spannend hoor de nekplooimeting En wat een mooi koppie heeft Quinn weer. Narcissen fijn dat borstontsteking over is Hier een goede nacht. Waren we hard aan toe. Gister zo doodmoe (en we hadden ook nog visite, moest me bedwingen om niet gigantisch in mijn ogen te gaan wrijven) Mamsie hoe gaat het bij jullie?
Ezzie; zo denken wij er ook zo'n beetje over. Nu zijn die kriebels er, maar ik vermoed dat ze ook wle weer weggaan. Zolang we het nog niet zeker weten, doen we het ook niet. Narcissen; fijn dat je borstontsteking over is! chacha; een goede nacht had je wel verdiend!
vandaag naar zandvoort geweest, er was braderie, gelukkig min of meer droog. Stond zo'n draaimolen met auto's boten etc dus marno in een auto gezet, afwachten of ie het eng zou vinden of leuk, nou, helemaal geweldig, had het hartsikke druk met sturen en naar de lichtejs kijken, toen was het alleen een probleem om hem eruit te krijgen toen het was afgelopen, brullen want meneer wilde er niet uit, haha. hele straat naar boven boos geweest. blubje, ik ben ben benieuwd of het gevoel bij julie groeit! narcissen , vervelend zo'n borst ontsteking, gelukkig is het over.
hoi! Ik ben een tijdje niet geweest..... maar wat zag ik?! Pinguin, gefeliciteerd zeg! Geweldig! Ik dacht het al... (makkelijk he achteraf.. hihi) nee hoor ik dacht het niet, maaar het verbaast me niets Leuk! Wat veel zwangeren zeg.... Ik moet mijn banner trouwens even veranderen.... Hier gaat alles ok. Ik heb een super kraamtijd gehad hoor. Tijn werd ook echt in de watten gelegd, en dat was ergens mijn grootste zorg... Maar de kraamhulp kon lezen en schrijven met hem. Ze heeft hem vanalles geleerd, van die gekke dingen als... 'Wie is er een lieve jongen?'... dan roept Tijn heel hard: TIJNNNNN Verder ben ik ook goed verzorgd. Alleen de borstvoeding is toch gestrand.. het zette bij mij niet door. Ben trouwens nu nog wel bezig met kolven, maar de productie gaat niet echt omhoog, terwijl de behoefte van Floor natuurlijk wel groter wordt. Gestresst word ik ervan en ik wil geen herhaling van het drama bij Tijn... Nu heb ik nog een ventje rond lopen en die heeft ook aandacht nodig, dus kies ik denk ik vanaf morgen voor de Friso.... ik vind het echt heel erg jammer, maar ja... bart zegt als dit het enige is... Je hebt een gezonde dochter en een gezonde zoon, alles gaat goed... en flesvoeding is ook ok. Blehh.. hier kan ik wel lekker lang over doorzagen.. maar ok, dat is het nare randje van deze week.... Verder ben ik echt heel gelukkig! Floor is super lief en mooi hmm.. ik kreeg van de week post terug met 2 geboortekaartjes van Floor. Dat de enveloppen beschadigd waren en ze niet meer konden achterhalen voor wie de post bestemd was... Dus, nu zijn er twee kaartjes niet bezorgd, maar we weten niet wie... lullig zeg... Dus daar moeten we even achter zien te komen... wat een gedoe.. HOe is het met sean zn pokjes? al weer over? Narcissen, gelukkig zeg dat de borstontsteking over is! Het zit je ook niet helemaal mee he?.. Hoe bevalt het werken? Ezzie... ben benieuwd wanneer de twijfel overslaat naar een ja! Maar ik snap je redenering heel erg goed. Lekker genieten nog met eentje. Chacha, ik hoop voor je een goede nacht... ligt het aan Lynn of aan jezelf dat het slapen snachts beroerd is? Hoe is het met je buik? Groeit die lekker? Ik had vanmiddag mn zwangere vriendin op bezoek.. tjonge, gek.. maar toch mis ik mn buik dan wel een beetje.. voelt nu echt leeg. Gek he.. maar dat zijn vast de hormonen. Ik ga zo weer even kolven zeer frustrerend.... maar het moet nog even... en dan slapen doeeg, trusten
hey mir! fin dat het allemaal goed gaat, jammer van de BV, maar ja, als het niet lukt,.. er gestressed over worden schiet ook niet op, balen van die kaartjes, zijn ze goed beschadigd zeg als je geeneens meer kan zien voor wie ze waren hopelijk kom je er nog achter. ooooh, het lege buiksyndroom, hihi, weet nog goed dat ik er erge last van had, heb nog weken met mijn handen op mn buik gezeten, terwijl er toch echt niks meer in zat! ,... welteruste allemaal1
Hey Mir Leuk om wat van je te lezen. En fijn dat alles zo goed gaat. De kraamzorg is dus weer weg? Fijn dat het zo'n fijn mens was....(hier is het nog maar de vraag hoe het zal lopen met al die tekorten in de kraamzorg) En ja de BV....niet schuldig voelen hoor. Je hebt het toch geprobeerd? En zo heeft ze toch nog wat binnengekregen. Jammer dat je de productie niet omhoog krijgt. Had je dat bij Tijn ook? Maar op FV worden ze echt wel groot...kijk maar naar Tijn. Hoe gaan de nachten? Slaapt ze een beetje? Ja hier dus beroerde nachten... Lynn heeft ruim een week liggen spoken. Waarvan vorige week de topper. (toen hebben we amper slaap gehad) Nu slaapt ze weer redelijk, maar als ik wakker word kom ik niet meer in slaap. Oooh met die kaartjes hebben wij ook gehad. Uiteindelijk iets van 5 teruggekregen. Nooit alles kunnen achterhalen. We hebben hier net de schone was weggewerkt....is 2 weken blijven liggen....man wat een stapel. En ook heel veel strijkwerk. Doe ik ook nooit meer, zolang het laten liggen
hoihoi, het gaat goed hier. de uitslagen van de onderzoeken die ninthe heeft gehad zijn allemaal postitief! het is nog moeilijk te geloven dat ze zo ziek was en het nu zo goed doet... ze is alweer 3 maanden ze is erg lang, heel donker en heeft krulletjes...totaal anders dan dimphy dimphy wordt al een echt dametje, ze knutselt erg graag en spelen met andere kinderen vindt ze super. ze begint echt te praten. ook in korte zinnetjes...ze gaat zo snel in eens. ze gaat nu ook naar de wc, ze wil het zelf, ze heeft nog niet echt geplast...maar ze komt dan en zegt: plassen?... lees af en toe wel mee. veel zwangeren, leuk hoor! maar hier gaat het goed. kan eindelijk genieten van mijn 2 mooie gezonde meiden! hele fijne avond....
Mir en Mamsie: fijn om te horen dat alles zo goed gaat. Wat gaat het hard he! Chacha: beroerd die gebroken nachten, hopelijk wordt het beter voor je Vanmiddag bij de vk geweest, alles was goed, hartje horen kloppen en mijn bloeddruk is goed, niets te klagen dus..
Mamsie wat fijn dat alles zo positief is bij Ninthe. Alweer 3 maandjes oud. Wat gaat dat hard. Lekker genieten van je gezinnetje. Niek fijn dat alles goed was bij de VK. Heb je nog een nekplooimeting gehad? Of niet voor gekozen?
nekplooimeting en bloedonderzoek was allemaal goed.. wat een rust hier, iedereen aan het werk? ga ook nog even wat doen in huis, tot later
wowww wat rustig hier! Moeten we wel weer even verandering in brengen hoor! Daar ga ik ook aan meewerken! Tenminste als de kleine Floor ook meewerkt Ze slaapt namelijk de hele dag en savonds wordt ze wakker. Snachts slaapt ze (helaas) op mijn buik. Maar voor de rest is ze heeel rustig! Ze hoeft snachts niet te drinken, tenminste de afgelopen dagen niet. Afgezien van het mislukken van de bv, gaat het super en geniet ik echt. Het valt me zo reuze mee, vooralomdat Tijn zo goed reageert op zn zusje. Hij slaapt prima (wel vroeg wakker helaas, maar dat was oud nieuws) en is vrolijk. Niek, fijn dat alles goed gaat en de onderzoeken ook goed waren! echt leuk dat je ook weer zwanger bent! En dan ook nog Pinguin met een kleine pinguin in haar buik Hoe gaat het nu met je? Hoe voel je je nu? Mamsie, fijn om te lezen dat het zo goed gaat met Ninthe! Ben je lekker aan het genieten van je meiden? Heeft Ninthe nog veel nacontroles of is alles nu afgesloten? Wat goed dat Dimphy nu al op de wc wil! Ohh chacha... ik hoo dat die rotnachten snel over zijn. Je hebt je rust nu zoo hard nodig. Slaap je smiddags een beetje met haar mee als je vrij bent? wel doen hoor! Oei.. die was.. is die nu weggewerkt? Praten jullie kindjes nu ineens ook een heel stuk beter? Tijn zegt nu echt alles na zo leuk! Alleen Floor kan hij nog niet zeggen. Als ik zeg: zeg eens Floor, dan zie je hem denken.. maar zegt dan zusss of bibi.. AK hoe is het nu met jou? Hoe voel je je nu? Ik ga zo slapen. Floor heeft net haar laatste voeding gehad. Morgen gaat bart weer werken, dus ben benieuwd een hele dag echt helemaal alleen met mijn mormeltjes doeg! trusten
heeey dames hoe is het hier wat las ik nu alweer een paar zwangere en een paar die weer de kriebels hebben van harte gefeliciteerd pinguin en AK hier gaat alles goed druk aan het aftellen nog 7 weekjes heb de eerste striemen op mijn onderbuik ondekt ben ik minder blij mee youame wordt morgen opgenomen in het ziekenhuis en donderdag wordt haar harde gehemelte dicht gemaakt ze moet 6 dagen blijven maar de vorige keer mocht ze ook na 4 dagen naar huis omdat het zo goed ging maar dan is ze der voorlopig vanaf tot haar 9e en nu kan ik haar nog alle aandacht geven voordat de kleine erbij komt ik ga me bedje opzoeken ben bekaf dikke kus van ons
Hellow Ladies, Ben er maar weinig op het moment en dat is eigenlijk omdat ik simpelweg TE moe ben. Buiten dat ik al een maand of 2 slecht slaap komt Quinn nog steeds tussen half 6 en 6. Vooral de dagen dat ik werk ben ik dan echt bekaf. Gelukkig heb ik vannacht wel goed geslapen. Werd pas om 5 uur voor t eerst wakker dus dat is wel fijn. Mir geweldig dat het zo lekker gaat met Floor en Tijn. Hopelijk gaat ze gauw in dr eigen bedje slapen snachts zodat jij ook lekkerder kan slapen!. Mamsie vind het zo fijn voor je dat alles nu lekker gaat met Ninthe. Ben blij dat de uitslagen goed zijn en je weer heerlijk kan genieten van je meiden. Marline heel veel sterkte donderdag met de operatie van Youame! Fijn dat ze er dan voorlopig af is! Chacha hoe zijn de nachten nu. Pfff zwaar he die gebroken nachten. Quinn is vorige week ook weer wat onrustig geweest. Gelukkig vannacht weer helemaal doorgeslapen. HEbben jullie de nekplooimeting trouwens vergoed gekregen? Ik vind het best spannend. We moeten volgende week. Maar eigenlijk komt dat meer door de vrouw die met ons het councelingsgesprek over de onderzoeken deed. Ze had een beetje negatieve inslag en ging er van uit dat ik door mijn leeftijd een kindje met down bijv zou krijgen. Mijn kereltje wil torens van Duplo gaan bouwen dus dat gaan we dan maar doen fijne dag Pinguin
goedemorgen! Marline succes van de week met de operatie van Youame! Hopelijk doet ze het net zo goed als de vorige keren! Maar het blijft spannend altijd he.. sterkte meid! Pinguin, vervelend die nachten. Extra vermoeiend omdat Quinn geen langslaper is... Wat een vreemd mens die jullie zo negatief benadert :x Het zegt totaal niets! Je bent toch nog geen 36 of ouder? En dan nog! Jij bent gezond, Steven is gezond, Quinn is gezond, dus er is geen enkele reden om je extra zorgen te maken! Natuurlijk is het spannend zo'n onderzoek, maar ja, het zelfde geld voor Niek, die vond het natuurlijk ook spannend. Net als een 20 weken echo, dat is ook altijd weer spannend. Geen extra zorgen maken hoor! Het zit vast gewoon allemaal goed! Een dikke knuffel van ons! Floor heeft spruw Nu echt behoorlijk, haar hele mondje is wit en de lipjes beginnen nu ook. Eerst dacht ik dat het van de melk kwam, maar nu weet ik echt zeker... vervelend. Nu dus daktarine halen, rotspul is dat! Maar ja, dat het maar snel over gaat. De nacht was weer sjit... nu echt... Toch maar een flesje. Maar ja nu komt die rottigheid met de flesvoeding... dan krijgt ze een extra flesje dus teveel... Ik weet niet meer hoe ik dat met Tijn deed. Ze krijgt gewoon 6 voedingen.. en nu komt ze snachts voor een extra. Dus maar een half flesje aanbieden zei de kraamhulp, maar ze had zo'n honger... En dan snachts discussies met bart over de voeding... En Tijn die wakker wordt en absoluut niet meer wil slapen Ze wil ook niet in haar bedje liggen, ze slaapt snachts dus gewoon niet vast. Overdag is ze niet wakker te krijgen. ook niet voor haar flesje... haha nou ik merk het al... het blijft onwennig weer zo'n kleine, je moet weer je weg erin vinden... Maar ach... Alles is tijdelijk he? Dat weet ik nu wel! nou fijne dag iedereen. jammer dat het nog steeds slecht weer is....
Ach Mir arme Floor spruw? Wat sneu. En het ritme zit er dus nog niet echt in? Leg je haar overdag in een lichte kamer? Dat schijnt soms te helpen....en anders veel geduld.... En het hele huis vannacht dus wakker? Getsie. Die discussies zijn helemaal fijn Wat leuk dat Tijn zo goed op zijn zus reageert. Is altijd maar afwachten he? Ik ga eigenlijk weinig plat samen met Lynn. Ze slaapt 's middags maar een uurtje en daar word ik eigenlijk alleen maar beroerder van. Dus op dagen dat ik opvang heb, doe ik het wel hoor. Lynn praat ook steeds beter...het woordje van vandaag is lekker....zegt ze de hele tijd. Pinguin balen dat je zo slecht slaapt. Mijn schoonzusje is ook zwanger, nu 24 weken, en die slaapt ook zo vreselijk slecht. Hier nog steeds gebroken nachten, maar ze slaapt wel snel weer verder. Geen drama's meer. Ik heb trouwens geen nekplooimeting laten doen. Vanwege de onzekerheid die het op mijn leeftijd geeft (het schijnt hoe ouder je bent, hoe beter de kansberekening is en op mijn leeftijd is de kans op een valse uitslag erg groot....1 op 5 geloof ik). En ik zou ook nooit een keuze kunnen maken om een leven te beƫindigen. Dus ik heb lekker mijn kop in het zand gestoken. Maar ik zou m niet vergoed hebben gekregen. Volgens mij pas vanaf je 36e. Maar je kan gewoon proberen m in te dienen bij je verzekering, wie weet.... Wat stom trouwens dat ze zo negatief deed. De kans blijft klein op een down-kindje. Niet teveel zorgen hoor. Marline jij schiet ook al op met de zwangerschap. Succes met de operatie van Youame! Ik ben nasaal incontinent.....sjonge wat ben ik verkouden. Hierdoor vannacht vaak wakker geweest....kreeg ik weer geen lucht. Heel irri. Lynn is weer eten aan het weigeren....eet alleen maar beleg van het brood. Maakt niet of het plakjes zijn of smeerbaar beleg.... En wel zit ze te schreeuwen om EI (zo'n suprise ei....) Tja tis goed met haar. Hier ook steeds donkere luchten, maar wel warm.
haha, ik dacht al, Lynn lust toch geen ei, maar het is er 1 van chocola! Ach, arme Floor, hopelijk is de spruw snel over, en pakt ze voor jullie een wat beter ritme op wat slapen betreft! Als het even kan je rust pakken pinquin, hopelijk duurt het slecht slapen niet al te lang meer... Raar mens zeg, zo negatief doen, niet te veel van aan trekken hoor. sterkte met youame dr operatie marline! fijn dat alles goed gaat mamsie! ik was vanmiddag mn portomenee kwijt, ik zoeken en roepen, waar is mn porto? Staat marno in de schuur te wijzen naar,.. jawel, mn porto! wijneus zeg. Maar was wel blij met hem! haha. Praten gaat ook hier hard, zo leuk, soms ff goed horen wat ie nou zeg maar vaak verbeterd dat snel. Hoe zijn jullie kids met afscheid op het kdv? huilen of gaat dat goed?
Nikki gaat altijd huilen als ik haar wegbreng. En ik raak er ook niet aangewend hoor, blijf het rot vinden om haar zo achter te laten. Chacha; rot dat je niet lekker slaapt. En Lynn wil dus niet veel eten, behalve suprise-ei. Hmmmm.... Marline; sterkte met de operatie! Mir; balen dat Floor spruw heeft zeg! Hopleijk helpt de zalf snel Pinguin; balen dat je zo moe bent. Hoort wle een beetje bij de zwangerschap, maar het is zo vervelend! Ik heb geen nekplooimeting laten doen. Naar dat die vrouw zo deed. Ik ben vanmiddag met nikki naar de speeltuin geweest. Was leuk! Ze zag er daarna niet uit, dus lekker samen in bad geweest.
Lynn zwaait me de laatste tijd lachend uit op het kdv. Hoe gaat het met Marno met afscheid? Dat Marno nog wist dat de portomenee in de schuur lag joh. knap hoor. Hihi blup, de speeltuin is hier ook helemaal in. Leuk he dat ze zich zo goed kunnen vermaken? Vanmiddag bij de meiden van de zw-gym geweest. Lynn had ruzie met een vriendinnetje over een bal. Lynn laat zich normaal altijd dingen afpakken (en dit meisje pakt juist altijd alles af, niet slecht bedoeld...maar zo gaat het gewoon altijd). Voor Lynn was de maat vol. BOOS. en gillend achter het meisje aan om de bal terug pakken. Meisje schrok zich rot, brullen. Lynn schrok ook van zichzelf....ook brullen. Wat een meiden he?