Wow, Pinguin, gefeliciteerd. (zie je wel, ik blijf alleen over als niet zwangere) Mir, Dat is weer ff wennen he. Nog geen dag en nacht ritme. Discussie met Bart. Tijn wakker. Hè toch meis, maar zoals je zelf al schrijft, alles gaat over. Chacha, lekker rustig aan doen nu hoor. Op tijd met de voetjes omhoog. Lynn weet ook alles. Als ik iest vraag, gaat ze het halen of doen. Onze vakantie zit er weer op. Helaas. Hebben alleen slecht weer gehad. Niet normaal. Is de laatste 15 jaar niet zo geweest. Regen, regen en nog eens regen. We hebben 3 dagen in de zon kunnen zitten. Lynn heeft het hardstikke goed gedaan. Lag er 's avonds niet voor 22.00u in. Alle spamjaarden waren heolemaal vertederd van Lynn. Beautyful blue eye girl. Gisteren om 5.00u op en om 6.00u werden we opgehaald. Om 9.00u in het vliegtuig en toen kwam de man met de hamer bij Lynn. Ze heeft de hele vlucht geslpen (2 uur). Werd wakker toen we aan het landen waren. Nu dus flink wassen. Blegh. Ik ga nog maar eens een bakkie koffie pakken.
Welkom terug Juud. Jammer dat je regen hebt gehad.. ach maar hier was het ook niet veel droger.. Marline sterkte met de operatie van Youame. Hihi die Marno. Houd je knip maar in de gaten . Mamsie wat fijn dat het goed gaat met Ninthe! Hier hebben we beide keren geen nekplooimeting laten doen. Ook ik zou de keuze om het weg te laten halen nooit kunnen maken dus dan maar niet en geen stress. Wat raar van die vrouw Pinguin. Zo oud ben je volgens mij niet.. Hier werd gister ook een speelgoedje afgepakt. Eerst probeerde Seán het beleefd terug te vragen en te krijgen maar toen dat niet lukte was het pets op het hoofd . De pokjes zijn mooi ingedroogd, gelukkig heeft ie niet van die diepe kraters dus we zijn er goed vanaf gekomen. Mir ze is nog maar anderhalve week. Ze moet d'r ritme nog vinden. Je bent dan wel moe als je Tijn overdag ook nog hebt.. en de hormonen gieren nog door je lichaam. Dikke knuffel van ons hier. Als Bart werkt kun je bijv. je moeder niet vragen om Tijn overdag te vermaken zodat jij even kan rusten? Bah en ook al spruw! Dat is snel. Seán had het ook zo erg weet je nog? Die middeltjes hielpen bij hem allemaal niet dus toen heb ik zijn mondje schoon gedept met die braziliaanse thee. Succes in ieder geval hoor!
Juudje welkom terug in ons landje. Balen van de regen, maar wel lekker dat jullie er tussenuit zijn geweest. Kira fijn dat de pokjes mooi zijn ingedroogd. Gelukkig geen erge littekens.
welcome back juudje,. ! fijn dat Lynn het zo goed gedaan heeft. hier nog een niet zwangere hoor juddje! Marno moet de laatste tijd huilen bij afscheid, soms laat ie me helemaal niet los bij binnekomst en soms gaat ie wel even spelen maar houd me in de gaten en als ik maar een kleine aanstalte maak om weg te gaan zie je dat lipje al! Is toch fijner als je ze je gewoon uitzwaaien. Maar goed, ik weet dat het zo over is en verder heeft ie het reuze naar zn zin en heb ik smiddags problemen om hem weer mee te krijgen!. hihi, die lynn, voor jezelf opkomen hoor! terug pakken die bal!
Hoi! Alles goed met idereen? Hier alles goed. Ik heb een soort van verlate nesteldrang... ben in opperste poetsstemming haha.. De avond gevuld met soppen en poetsen... Juud welkom terug! Jammer dat het zulk slecht weer was... maar als jullie maar genoten hebben! En super dat Lynn het ook zo goed heeft gedaan! Hoe eet ze nu trouwens? Weer een vreetmonstertje nu? Dank jullie wel voor de mooie kaartjes Hier alles ok. Vannacht ging beter. Een wereld van verschil trouwens met Tijn. Floor drinkt haar flesjes niet leeg... gek kind! Verder weer de hele dag liggen pitten.. Net in bad gedaan, dus maar hopen dat ze zo goed slaapt. Vannacht ging wel beter, dus een badje voor de nacht helpt misschien wel. Gelukkig de pokjes over bij jullie Kira! Zijn jullie er in ieder geval vanaf! Je hebt gelijk hoor.. ze is pas anderhalve week oud, ze komt straks wel in een ritme.. maar ja, je maakt je dan toch druk he. T is tijdelijk he... De spruw wordt ietsjes beter. Hopelijk trekt het snel weg! Zo niet, dan moet ik toch maar even dat receptje van die braziliaanse thee van je hebben Chacha, ik dacht dat Lynn wel van zich afbeet met haar temperamentvolle karaktertje Nou fijne nacht voor iedereen! Doeg!
Hey Ladies, Fijn dat je er weer bent Juud. Jammer van de regen maar hopelijk wel goed met elkaar gehad! Hihi Chacha, Quinn laat alles nog van zich afpakken. Goed dat Lynn van zich afbeet hoor! Mir, Ik hoopd at Floor dr spruw gauw over is. Quinn heeft ook zo'n spruw gehad. Gelukkig hielp de daktarin hier goed. Marline hoe is het met Youame gegaan? Ik ga zo wel even op je hyves snuffelen of er iets staat. Hier geen tranen bij het afscheid als Steven hem wegbrengt. Als ik hem weg breng en dat is maar sporadisch vindt hij het moeilijker. Ligt er ook een beetje aan of hij vervroegd gaat en dan dus op een andere groep is of op zn eigen groep. Gisteren had ik echt een offday. Quinn voelt dat natuurlijk echt uitstekend aan dus dat maakte het niet makkelijk. Ben tijdens de zwangerschap van Quinn niet zo humeurig geweest en het erge is dat ik het mezelf nog kwalijk neem ook. Gisterenavond is hij meerdere malen wakker geworden. Heel erg overstuur. Hij had die dag ook al zn zuivel geweigerd en ook geen brood gegeten smiddags. Fruit wilde hij ook niet. Alleen rijstwafels en een bekertje sap. Avondeten ging wel weer goed. Maar dus iedere 20 minuten huilend wakker. Uiteindelijk een paracetamolletje gegeven en samen op bed een beetje tv gekeken. Toen wilde hij naar bed, dus in zn bedje gelegd. HEb hem tot 7.15 niet meer gehoord. Ik was natuurlijk al wel om 6 uur wakker Ben al blij dat hij wat langer sliep want hij is echt te moe steeds. Hij heeft onder zn oog een flinke blauwe plek. Denk dat er op het kdv iets is gebeurd. Zal het ze eens vragen. fijne dag meiden!
Marline, hoe is het met youame? Mir, Lynn eet nog steeds niet goed hoor. Tis wel een broodmonster. Op vakantie weigerde ze na 4 happen haar potje, maar als wij dan gingen eten, at ze nog wel wat stokbrood. Zo kwam ze toch nog wel aan een vol buikje. 's Middags sprokkelde ze zo ook haar eten bij elkaar. En 's ochtends flesje pap. Heb me er maar bij neer gelegd. Ik neem aan dat ze groot genoeg is om aan te geven als ze honger heeft. Tenminste, dat hoop ik. Mir, om floor 's avonds in bad te doen, kan wel helpen. En jezelf niet te druk maken hoor. Gisteren naar de tandarts geweest en moet om 14.00u weer terug. Au au au. Maar dan ben ik er weer voor een half jaar vanaf. Ga even met mijn dochter spelen.
goedemorgen! Pinguin, dat voelen ze heel goed aan he, als je zelf niet in je hum bent. Vervelend dat je humeurig bent, ik had het ook heel erg in het begin van de zwangerschap. Na 15 weken ging ik me wat beter in mn vel voelen. Het is ook best zwaar hoor met een kleine dreumes erbij. En vooral deze leeftijd nu. Wanneer heb je de onderzoeken trouwens? Of heb ik daar overheen gelezen? Juud, vervelend hoor dat Lynn nog steeds avondeten weigert.... maar goed dat ze haar eten door de hele dag heen wel bij elkaar sprokkelt. Tijn weigert de laatste week nu ook vaak zn avondeten, maar zeurt wel de hele dag om koek en ijs... ja daaag... maar dan nog... als hij niets krijgt, wil hij savonds ook nauwelijks eten... Eerst deed ik er dan nog een pyjamapapje in voor het slapen gaan, maar dat doe ik nu ook niet meer. Hopelijk is die fase ook snel weer over. Ezzie, marno is wel een slimme he? Laatst had hij dat toch ook met zn schoenen? Of wat was dat? Dat jij iets zocht en hij vond het? Ik kan Tijn nu ook kleine opdrachtjes geven. Niet dat hij het altijd doet, maar hij begrijpt het wel. Vannacht weer een klaarwakkere Floor Tja wat wil je als ze de hele dag pit. Ze gaat nu echt rondkijken en reageren op je bewegingen, zo leuk! Vanmorgen was ze een tijd echt goed wakker, dus hopelijk gaat nu langzamerhand het ritme ietsje veranderen. Maandag komt het CB hier, dan kan ik weer vragen spuien over de voedingen..tjoh.. ik weet het allemaal echt niet zo goed meer van Tijn. Zo lang is het niet geleden, maar je vergeet een boel. Hier wordt een dametje wakker. Ik moet wel oppassen met Tijn hoor. Hij is wel heel lief voor haar, maar hij kan er ook zomaar bovenop springen En hij wil de hele tijd haar flesje hebben... Pap Pap , Tijn pap roept hij dan... Dus geef ik hem een flesje water en gaat hij naast ons zitten en dan is het goed. Het mooie weer wil niet echt doorzetten he? Morgen voor het eerst de dubbele buggy uitproberen. fijne dag iedereen!
hey dames ff een update de operatie is goed gegaan toen ik naar boven mocht om der op te halen had ze nog veel pijn maar ze kreeg een extra pijn medicatie bij de morfine en de rest van de dag ging goed de operatie heeft ong 2 uurtjes geduurt en zo snel ik kon zien zag het er al mooi uit ze begon gister middag al weer wat babbels te krijgen wij hebben vanacht thuis geslapen youame kreeg een slaapmiddel omdat ze toch veel moet rusten maar ze had de hele nacht geslapen en had geen pijn gehad ik heb heel erg slecht geslapen had steeds harde buiken had de wekker om 7 uur staan maar werd net pas wakker ze moet zoieso nog wel tot maandag blijven denk ik ik heb foto's op mijn hyves staan ze heeft ook een dapperheidsdiploma gekregen en een beertje zo lief nou ik ga me maar snel klaar maken en naar mijn meisje toe sorry dat ik ff niet reageer op anderen fijne dag nog
wat heeft Youame het goed gedaan zeg! Super! Ik ga zo even de foto's bekijken. Doe je rustig aan? Het is voor jou natuurlijk ook heftig, vooral nu met een kleintje in je buik! Sterkte meis! Even mijn klein scheel monstertje showen hoor
Fijn dat het goed is gegaan met Youame Marline! Die foto bij jou op schoot is erg aangrijpend! HAhaha @ Floortje! Ik hoop dat ze gauw een ritme vindt Mir. Woensdag hebben we de nekplooimeting en krijg ik denk ik ook de uitslag van de combinatie test. Dit kan allemaal niet bij mijn eigen vk maar we moeten hiervoor naar Deventer. Als ik 6 weken eerder 36 zou worden zou het hier in het ziekenhuis gedaan zijn. Raar toch!? Quinn is sinds een paar dagen zijn stem aan het testen door heel hard NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE te roepen. Van zacht naar hard en weer terug.
Mir nu nog poetsdrang....haha jij bent echt raar! Floor drinkt haar flesjes niet leeg...goh dat zal wennen zijn na Tijn. Floor dus ook weer zo wakker? Tja echt wennen voor haar he? Heb je de BV nu helemaal afgebouwd? Wat een flinke meid is Floor trouwens! Pinguin balen van je moodswings....maar erg herkenbaar hoor. Rare hormonen ook. Hopelijk wordt het straks minder (maar ja....ik heb ze ook nog steeds ) Bij Lynn trouwens ook. Erg vervelend, vooral voor de omgeving. Woensdag dus de nekplooimeting. Wel rare regeling hoor helemaal naar Deventer. Fijn dat Quinn wat later wakker was. Redt hij het dan wel op 1 slaapje? Juud hoe was het bij de tandarts? Hier ook nog steeds een slechte eter hoor. Muizehapjes Marline fijn dat de operatie is goedgegaan. Ik ga zo ff foto kijken. Lynn heeft er gisteravond weer een potje van gemaakt. Zo verdrietig. Lijkt echt op verlatingsangst. Ben maar gaan strijken op de overloop met haar deur op een kier. Ik zag haar koppie elke keer boven het ledikantje uit komen en dan ging ze weer liggen. Heb d;r maar genegeerd. Ze is toen wel in slaap gevallen. Morgen komen mijn ouders weer. Lynn zal wel blij zijn, roept elke dag om opa. Vanmorgen gewerkt. Vanmiddag een brief van het UWV gehad. Moest bellen voor een afspraak stond er. Uiteindelijk niks aan de hand...gewoon wat gegevens controleren.
Misschien is het inderdaad wel verlatingsangst Chacha. Moeilijk hoor. Is ze de nacht verder wel goed door gekomen? Quinn slaapt al een tijd 1 slapie tussen de middag. Probeer een beetje het ritme van het kdv daar in aan te houden want dat is voor hem en uiteindelijk ook voor mij prettiger. Merk toch dat een strak ritme heel prettig is voor hem. Heb hem vandaag om 12 uur in zn bedje gelegd en net om 3.15 maar eens wakker gemaakt. Denk dat het door zn verduisteringsgordijn komt dat hij zo lang slaapt. Gisteren had ik het half open en sliep hij maar anderhalf uur. Morgen weer eens testen. Ik ga nu wel plat als hij ook plat gaat. Merk dat dat me aardig goed doet. Qua avondeten kom ik met de gekste dingen thuis. VInd het simpelweg niet lekker allemaal. Van de week al een keer pasteitjes gegeten. Ik ga wat te drinken maken voor mn kleine man. Fijne dag nog meiden.
De nacht is wel goed gegaan, 1x wakker zonder al te veel drama. Fijn dat Quinn het weer op 1 slaapje kan. En Lynn functioneert ook het beste bij een strak schema. Hihi@dat avondeten. Hoe herkenbaar. In het begin smaakte me echt helemaal niks....Nu gaat het wel beter, maar ik moet me wel bedwingen om niet alleen maar vette hap te eten.
hihi Mir, leuke foto hoor! ik was vroegr ook zo scheel aan het kijken op foto's, heerlijk! Marline: fijn dat alles is goed gegaan, wel zelf je rust neme hoor.. ik reageer morgen even weer op de rest, ben erg moe, gister was het ok al 1 uur wel trusten..
Niek wel jezelf in de gaten houden hoor, wat een latertjes! Lynn is gister zonder problemen gaan slapen. Op het kdv helemaal niet geslapen. Ze begon al te schoppen en te trappen toen ze de slaapzak aandeden. Dus die was munt gister Paps en mams zijn terug, Lynn weer helemaal blij
alles goed met iedereen? fijn dat Lynn goed heeft geslapen vanmiddag hadden we een verjaardag en Deborah was heerlijk in de achtertuin aan het spelen met andere kindjes. Er stond een kinderglijbaan wat mevrouw blijkbaar niet interessant genoeg vond en dus koos ze voor de iets grotere glijbaan, waar ze zonder problemen opgeklommen was ik schrok me rot, maar Deborah vond het prachtig, rare meid af en toe..
Hihi die Deborah. Lynn geeft ook de voorkeur aan hoge glijbanen. Mir wat ik je nog wilde vragen....waar was Tijn eigenlijk tijdens de geboorte van Floor? Uit logeren?
Hier gaat het goed hoor. Nikki is wel te vroeg wakker steeds (meestal half 6), maar je doet er niks aan, dus ik probeer me er maar niet teveel over op te winden. Chacha; fijn dat lynn goed is gaan slapen. Niek; deborah durft wel zeg!