September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ah Blup Quinn is dus niet de enige vroege vogel ;)

Ik ga volgende week maar eens een afspraak maken met een acupuncturist. Op aanraden van de verloskundige en dan voornamelijk omdat ik zelf zo slecht slaap.

Ik heb vanmiddag een kledingkast voor Quinn zn kamertje via marktplaats gekocht. We gaan hem morgen halen. Leuk want dan is het qua meubilair echt af en moeten we alleen nog wat aan decoratie doen.

We hebben net onze fatboy geplakt. Wat een gedoe zeg. Eerst de inhoud eruit en dan later die er weer in zien te krijgen.
    Gelukkig wel allemaal goed gegaan en nu kunnenw e er tenminste weer gebruik van maken.

Quinn wil 's avonds voor het slapen gaan alleen nog Dikkertje Dap voorgelezen krijgen. Hij staat dan in zn bed AF! AF! (giraf) Vindt hij helemaal geweldig.
    Hij is sowieso erg met dieren bezig.
    Ik verbaas me iedere keer weer hoe groot zn woordenschat al is.

Weet iemand van jullie welke leeftijd ongeveer die laatste kiesjes doorkomen? Ik dacht 2,5 maar hij is de laatste paar nachten weer ouderwets aan het wakker worden en ik dacht misschien toch weer tanden.

Ben benieuwd hoe het met AK is. Volgende week toch weer een echo?
    En Celientje hoe zou het daar mee zijn.
    En narcissen hier ook al even niet meer gezien.

Ik ga een bad nemen en proberen te slapen.

trusten meiden.
    xx

2. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hoi,
    ik kom nog even snel spieken. Net weer kraambezoek gehad.. eigenlijk de hele dag door. Gezellig, maar het wordt toch weer laat. Niet dat ik anders eerder naar bed ga, maar het is toch vermoeiend, ik zat de hele tijd te gapen :oops:

Pinguin, een fatboy plakken? Wassie lek? lijkt me ook een gedoe ja.
    Leuk, Quinn zn kamertje bijna helemaal af!
    Ik heb goede verhalen gehoord over acupunctuur, hopelijk heb jij er ook er baat bij!

Blup, hier ook elke keer een vroege vogel.. maar half 6 is wel erg vroeg he... :( HIer heb ik het idee dat het met het geluid van de vogeltjes te maken heeft... die beginnen zo rond 6en...

Tijn kwijlt ook als een bezetene.. heb ook het idee dat er meer kiesjes in aantocht zijn, maar ik dacht idd ook dat de laatste zo rond 2,5 jaar komen..?

Chacha, de nachten bij jullie worden dus ietsje beter! Hopelijk heb je zelf ook wat meer rust!
    Tijn was trouwens gewoon thuis. Toen ik merkte dat de bevalling zou gaan beginnen (scheurtje in mn vliezen) stond ik met Tijn te douchen en hebben we nog overwogen mijn schoonmoeder te bellen om hem op te halen. Hij was immers nog niet in bed. Toen hebben we toch besloten hem gewoon thuis te laten en maar te hopen dat hij lekker zou slapen. Het was toch een fijn idee dat hij gewoon lekker thuis was als de baby geboren was. Hij heeft heerlijk geslapen toen ik aan het bevallen was. Een half uurtje na de bevalling (was nog lekker rumoerig door de kraamhulp die alles aan het opruimen was enzo..) werd hij wakker. Het was wel een heel gedoe om hem weer te laten slapen, hij was helemaal wakker en het was natuurlijk allemaal vreemd zoveel mensen over de vloer (2 vk's waren er ook nog) en ineens een klein mensje bij mama... Maar na een flesje melk is hij toch nog lekker gaan slapen. Gelukkig hebben we het zo besloten, het was wel mooi zo.

Ben ook benieuwd hoe het met celientje is! Ze zou nu toch wel gesetteld zijn in haar nieuwe huisje?
    Heeft Ak niet meer gepost? Hopelijk alles ok!

Ik ga zo slapen, Floor was vanavond veel wakker, dus hopelijk straks heerlijk slapen!
    trusten! tot morgen

3. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Hier ook een kwijlkindje. Lynn moet nog 3 kiesjes. Dus het kan wel hoor, die 2e rij dat die eerder komt.

Mir wat klinkt dat mooi hoe dat bij jullie is gegaan. Tijn lekker in zijn eigen bedje en na een half uur zijn zusje bewonderen.
    Maar even kijken hoe het hier zal gaan. Ik hou meerdere opties open afhankelijk van het tijdstip.

Celientje zou toch een tijd geen internet hebben?

Pinguin heb je de kast opgehaald? FOTO!
    Ik verbaas me ook over Lynn's woordenschat. Ze snapt zoveel en probeert ook zoveel te zeggen.

Misschien wel verstandig om een afspraak te maken met een acupuncturist. Rust is wel belangrijk in de zwangerschap.

Poeh blupje nikki is ook nog steeds zo'n vroege vogel he?

Lynn heeft lekker van 8 tot 8 geslapen vannacht. Geen 1x wakker.
    Eten is erg moeizaam hier. Gister drama om het aromat-potje. Die zat ze af te likken (en verder nergens een hap van nemen he). Dus afgepakt. Dikke drama joh. Dus die is verhuisd met het gezicht naar de muur. Toen kon ze wel gezellig doen.

Maar eten blijft moeilijk....Vandaag nog even naar mijn ouders geweest. Dan zit te smullen van de smarties (oei die kleurstoffen)

Heb trouwens nieuwe buikfoto in mijn album

4. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Hihi Chacha volgens mij kunnen Lynn en Seán elkaar een hand geven qua eten. Wij draaien de stoel ook weleens om. Helaas werkte dat bij Tim effectiever dan bij Seán... Ik moet zeggen dat het avondeten ietsje beter gaat. Soms neemt ie zelf een hapje aardappels en groente..

Voor de rest weinig te melden.. Ik baal dat mijn weekendje Parijs niet door is gegaan. Manlief moest plotseling naar zijn familie.. In plaats daarvan zit ik hier met een zieke Tim. Seán is wel vrolijk maar krijgt volgens mij nu cabin fever. Lekker gezellig dus.

Ik reageer later weer op iedereen.

5. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Mooi buikje Chacha! Vind hem nog steeds bescheiden hoor!
    Fijn dat je nacht goed was!

Kira lijkt me ook erg balen dat je weekendje parijs niet doorging!
    IS er kans op een herhaling of was het dit weekend of niet?

Mir hoe was jou nacht.
    Lekker zeg dat Tijn door je bevalling heeft heengeslapen. Wel zo makkelijk!

Pff ben kapot. Erg drukke dag. Eerst naar Vleuten om de kast op te halen maar routeplanners en Vleuten corresponderen niet echt goed met elkaar.
    De kast is geweldig. Beetje strandhuisje idee. Was precies wat ik wilde maar werd meestal in combi met een hele kamer aangeboden.
    Nu dus flinke mazzel.
    Ben nu ook nog op zoek naar een reiswieg voor de kinderwagen. Kijken of ik die ook nog op MP kan vinden.
    Vanmiddag zijn we bij mijn vader geweest. Voor zn verjaardag. Mijn nicht was er ook met een van haar kleinkinderen. Zo apart. Zij is ergens in de 50 geloof ik en haar oudste dochter is een aantal jaar jonger dan mij.

Vanavond met Quinnetje gedouched. HEt was geen succes. Zo'n rillend lijfje tegen me aan. Zelfs als ik hem de douchekop zelf geen wil hij het niet.
    Iemand tips?

Oh wat de acupuncturist betreft. BEn ook met behulp van acupunctuur gestopt met roken. Kan ik een ieder aanraden!

Goed ik ga mn bedje in.

Trusten meisjes
    xx

6. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Thnx Pinguin voor het compliment...Ik begin me toch al een aardige rolmops te voelen (en René beaamt dit....*zucht*)
    Maar met Lynn was ik idd veel ronder.

Ben benieuwd naar de kast. Leuk idee.

En zeker een drukke dag zeg. Je zult wel erg moe zijn nu!
    Lekker gaan slapen meis.

Over dat douchen...Lynn wil het hier ook niet...vindt ze niks aan, dus doen we het eigenlijk niet meer. Alleen maar in bad.

Kira balen van je weekendje. En sterkte met Tim, wat heeft hij? Griep?
    En heeft Seán het binnenzitten nog overleefd?

7. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    HOi!

Haha... Lynn verhuist dus ook regelmatig met haar gezicht naar de muur? :)
    Gelukkig weer een goede nacht voor jullie. van 8 tot 8 klinkt heel aantrekkelijk!
    Mooi buikje heb je zeg. En zeker bescheiden, mooi in verhouding! Dus de term rolmops is overdreven joh!

Chacha, wij hadden ook een aantal opties voor de bevalling. In principe gewoon laten slapen. Werd hij toch wakker dan konden we Tijn gelijk naar de buren brengen. Tasje en bedje stonden al klaar. Als het overdag was dan of mijn ouders of bart zn ouders bellen. Gelukkig dat het zo ging. Alles zat ,gelukkig!, heel erg mee. Maar ik was er toch wel nerveus van van te voren hoor..

Kira, echt jammer van je weekendje Parijs... :( Hadden jullie al geboekt enzo? HEb je het verzet of nog geen nieuw vooruitzicht om naar Parijs te gaan? Nu een zieke Tim? :( sterkte! wat heeft ie?

Pinguin, wat een dag zeg! Irritant he die routeplanners! Maar wel super dat je de kast nu hebt. Ben ook nieuwsgierig naar een foto!
    En dan ook nog naar een verjaardag. Heeft QUinn het goed gedaan vandaag? OF nauwelijks aan zn slaapje toegekomen?
    Tja.. dat douchen.. ik heb ook niet echt tips. Het is of ze houden van water of niet.. niets aan te doen. Mijn broertje gilde ook altijd moord en brand als hij moest douchen... De tip die ik je wou geven was idd de douchekop geven.. dat is bij Tijn favoriet. Hij kan dan zelf sproeien in het bad of de muur. Gewoon misschien weer een tijdje wachten en nog eens doen. De angst kan ook zomaar ineens overgaan... En het badje, dat ging nu toch goed?

Hier alles ok. Weer lekker druk vandaag... Eerst zijn we naar de oma van Bart geweest in Purmerend. Toen we thuis kwamen, kwamen mn ouders en broertje hier eten. Tijn ging helemaal door het lint van pret... het kostte me de grootste moeite om hem weer rustig te krijgen. Om half 9 had ik hem eindelijk in bed... (en dan nog protesteren he.... hij viel haast om van de slaap)
    Floor slaapt gewoon de hele dag... Niet te geloven. Drinkt ook met de ogen dicht, komt niet zelf om te drinken... Echt de omgekeerde wereld, wat betreft Tijn. Vraag me dan ook wel eens af of dat wel goed is?!...
    Vannacht sliep ze ook aardig, 1x wat gedronken en het laaste gedeelte van de nacht toch weer naast mij.
    Ik ben zo blij dat Tijn gewoon elke nacht zo goed slaapt. Het is een keer voorgekomen dat hij wakker werd en toen was het ook drama... twee kinderen wakker... :(

Morgen komt de mevrouw van het cb hier. Ben heel benieuwd wat ze zegt allemaal.

Narcissen hoe is het bij jullie? Tijdje niets meer gehoord? Is je borstontsteking helemaal over? Hoe gaat het op school? Ben je al weer gewend aan werken? Hoe gaat het met Gabi en Helena? Slaapt Gabi al door nu?

8. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Goedemorgen,

Lynn zit op dit moment zand te eten in de zandbak. Lekker geluid.
    Vanmiddag naar de huisarts. Ze zit helemaal onder de bultjes, op haar armen en benen. Op haar benen zijn rode bultjes en op haar armen normale kleur. De ass zei al dat het geen waterpokken waren. Kan eindelijk bij onze eigen huisarts terecht. Ze heeft er, volgens mij, ook koorts bij, want 's avonds ligt ze te zweten in haar bedje, maar vind het dan zo zielig om haar wakker te maken om te tempen. Hoor het vanmiddag wel.

Lynn is eigenlijk nooit vervelend aan tafel, dus hier geen draaiende stoel. Ze weigert gewoon en gaat dan zitten spelen met haar eten.

Deze week weer druk druk druk. Zaterdag feest en moet nog alles doen. Jean is de hele week werken, dus alles komt weer op mijn schouders.

We hadden afgelopen zaterdag personeelsfeest van jean zijn werk en we zijn naar Bavaria geweest. Rondleiding gehad en daarna eten. In het begin kreeg je een viltje en dit moest je goed bewaren. Als je dit aan het einde inleverde kreeg je een krat bier. Nu dus 2 kratten bier gekregen. Hoef ik die alvast niet te halen. ;)

Lynn is helemaal into de vliegtuigen. Als ze er een hoort begint ze te zwaaien en doei te roepen. Maar als ze er een ziet gaat ze helemaal uit haar dak. Schreeuwen en zwaaien. Heel grappig.

Ga even een beetje onkruid tussen de tegels vandaan halen. Waar dat in enen vandaan komt!

9. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    Juud: hier nog een die gek is van vliegtuigen, zelfs als ze binnen staat, hihi

Paddy: jammer van je weekend Parijs..

ga zo even verder reageren, Deborah heeft erg veel last van de warmte en is een beetje hangerig (en dat heb ik zacht uitgedrukt!)

10. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    hier net gigantische hagelstenen en vol op het raam van Deborah. Aangezien ze nog niet sliep heb ik haar even meegenomen naar beneden en ze vond het prachtig! Ze ligt nu wel prinsheerlijk te slapen..

11. Narcissen

Narcissen Bekend lid

20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,
    Hier geen hagel, wel regen en onweer.....
    We hadden net op tijd alles binnen....Gelukkig

Hier alles goed. Wel druk, druk, druk etc.
    Met Helena alles prima. Vind alles leuk.. ook vliegtuigen! Zou het bij de leeftijd horen ? En glijbanen zijn het einde.
    Gabriëlle begint met doorslapen! Hoera, hoera! Soms vergist ze zich en wil dan echt om 5.30 drinken...

Mijn borstontsteking was na twee dagen pijn en koorts gelukkig over. Voor mijn oog moet ik volgende maand weer naar de oogarts. Ondertussen gewoon verder gaan met medicijnen dus heb ik zaterdag maar een nieuwe zonnebril uitgezocht met versterkt glas..

En Juud, waar heeft Lynn last van? (behalve van zand tussen haar tanden.. bleh)
    Pittig hoor als je alles alleen moet doen.

Mir, ik vond het ook enorm wennen zo'n kleintje erbij. Wat is Tijn dan al weer groot he! Maar ja, Floor is negen maanden in je buik geweest en zoekt nu ook nog warmte. Ik heb s avonds uren met Gabriëlle op schoot gezeten. Daar werd ze rustig van toen ze krampjes had. Niet te streng zijn hoor voor Floor. Doe wat je gevoel je verteld!
    Gabi heb ik na een week ofzo echt wakker gemaakt om te drinken. Die draaide dag en nacht ook om... Ze sliep een gat in de dag als het aan haar lag.
    Nog nieuws van de cb mevrouw?

Chacha, mooie buik hoor! Wat gaat het toch weer snel! Nog maar een week of 12 voor jou!

Paddy, wat balen zeg, geen Parijs.. Heb je een ander weekend gepland?

12. Narcissen

Narcissen Bekend lid

20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Pinguin, volgens mij heb ik je nog helemaal niet gefeliciteerd! GEFELICITEERD!
    Wanneer moet je voor de nekplooimeting? Spannend hoor!

Tot later.
    Zal proberen mijn leven te beteren en wat vaker te posten!

13. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    hey meiden,

Mir: wat heerlijk dat tijn zo lekker heeft geslapen tijdens de bevalling..en tsja ok dat hij daarna dan wakker werd..ach dat heeft ook wel wat toch..dat hij zijn zusje meteen heeft gezien :)

Pinguin: ik douche eslem eigenlijk al vanaf een maand of 6..zette haar dan op het matje en dan wassen. Wij hebben geen bad..en ik vond elke keer dat badje pakken en vol laten lopen en dan weer leeg laten lopen zo'n gedoe.
    Eslem vindt het dus heerlijk om te douchen. Maar ze heeft de laatste tijd wel dat ze helemaal gek wordt als je haar haren wast..zo bang dat er zeep in haar ogen komt.
    die truthola pakte van de week een beetje shampoo in haar handen en wreef het zo over haar gezicht en ogen...nou dat werd een DRAMA wat een gejankt en gegil hehe..
    was natuurlijk eigen schuld dikke bult...maarja ze kon het ook niet weten..maar ze had het helemaal toen ze het nog een keer deed 1 minuut nadat ze eindelijk gestopt was met huilen en het geen pijn meer deed!

chacha: wat gaat het snel he..wat een buik al :)

hier goed nieuws.
    We gaan terug verhuizen naar waar we eerst woonden :) ben echt super blij. Als nu alles goed verloopt met de zwangerschap dan kan mijn moeder tenminste bij me zijn bij de bevalling of iniedergeval meteen daarna komen. en niet pas dat ze haar kleinkind 3 maanden later ziet.

Vrijdag ga ik inderdaad naar het ziekenhuis. Afwachten maar.
    Ze hadden me medicijnen gegeven progestan. Denk omdat ik dus op de echo korter bleek dan ik zelf dacht en ivm miskraam gevaar ofzo.
    maar het medicijn maakte me echt kapot. kon nie top mijn benen staan van de moeheid..werd agressief en lichtelijk depressief (zelfde als ik word als ik dus de gewone pil slik) en ik was het dus spuugzat en ben ermee gestopt. In nl wordt dat medicijn niet eens gegeven dus ik geloof echt niet dat het een miskraam echt kan voorkomen ofzo. En tsja..als het een miskraam wordt..dan wordt dat het toch wel en dan zal het ook zo zijn redenen wel hebben. Waarom kunstmatig in me buik houden. (niet dat ik denk dat die pil echt zo'n effect zou kunnen hebben maar toch)

afwachten dus voor vrijdag. Voel me verder goed (zolang ik die pillen niet slik hehe) niet misselijk..wel beetje last van moeheid..maar kan ook door de vreselijke warmte komen.
    maarja weet neit of ik hier blij mee moet zijn of niet..bij eslem was ik vreselijk misselijk..
    ik heb nu alleen als ik niet op tijd eet dat ik dan misselijk wordt..en eigenlijk heb ik echt nergens trek in...avond eten is een ramp..zelfs pizza heb ik geen trek in en word al naar bij het idee.

ohja en nog goed nieuws haha..precies op het laatste moment..maar heb tot we gaan verhuizen werk! ik had een tijdje geleden een advertentie gezet voor nederlandse les. maar nooit verwacht dat iemand hier in deze stad nederlandse les zou willen.
    Nu had er een meisje gereageerd wiens man in nederland woont en zij gaat daar dus ook heen. En ze moet dus mee doen aan dat examen om naar nederland te kunnen en ze wilt dus nederlandse les.
    Omdat het mijn eerste keer is heb ik een redelijk 'laag' bedrag gerekend..maar ga 10 euro per uur verdienen en het betreft 6 uur per week. Nouja is wel een lekker bijverdienste.
    en zo voor de eerste keer..is het voor mij ook even wennen.
    normaal gesproken kun je toch zo'n 20 a 25 euro vragen per uur. Maar als ik dan zelf ook nog experimenterende ben vind ik dat een beetje oneerlijk.

nouja al met al allemaal goed nieuws. insaAllah vrijdag ook een mooie echo.

14. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Goedemorgen, wat een rust weer.

Lynn heeft een of andere infectie. En die uit zich bij lynn door bultjes. We gaan dus de hele week binnen zitten, ivm besmettingsgevaar. Donderdag moet het over zijn en moet meteen haar humeur beter beter zijn. Die is nu om te schieten.

Willen jullie lachen? Luister. Ik was dus gisteren in de tuin bezig en keek naar binnen. Lynn zat heel lief te spelen. Toen ik na 10 minuten ging kijken, had ze de hele bank onder de sudocreme gesmeerd. OEI! Alles zat onder, inclusief lynn. Zal dadelijk even een fototje erbij zetten.

15. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond

Zo ziet onze bank er bij. OEI!

16. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond

En zo zag Lynn eruit.

17. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    hahahaah *OOPS*

krijg je het nog wel uit de bank?

ben je niet woest geworden? hehe
    Mijn bankstellen zijn me echt dierbaar haha het is het enige fatsoenlijke aan meubels wat ik in huis heb en ik zou dus werkelijk doordraaien hihi..

18. Narcissen

Narcissen Bekend lid

20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Ooooh, die Lynn.... Ha, ha het is net een baardje.
    Krijg je het nog uit de bank? Ik vind sudo wel lekker ruiken maar of het ook lekker smaakt?

Wat irritant zeg een infectie. Kunnen ze niet precies zeggen wat het is? Kun je zelf ook besmet worden? Sterkte als huismus! Heel hard hopen dat het dan over is.

AK ik hoop heel erg voor je dat je vrijdag goed nieuws hebt!
    Wat fijn voor je dat je weer gaat verhuizen.

Wilde ik net de auto gaan wassen (ik was echt aan de beurt.. :( Gaat het regenen! Ja je kunt natuurlijk best de auto wassen in de regen maar daar heb ik echt helemaal geen zin in!
    Als het zo droog is maar verder (als de meiden dan nog slapen...) (Gabi slaapt tegenwoordig steeds maar een uurtje.... bleh, maar wel vanmorgen pas om 7.00 wakker!

Geloof dat ik weer naar buiten kan.
    Tot later

19. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Hahaha Juud, wat een foto.... :) Het lijkt wel dat ze gaat scheren

Dus ze weten niet wat Lynnie heeft? Wat gek. Heeft ze ook koorts dan?
    Sterkte met haar pesthumeurtje.

AK wat een goed nieuws dat jullie gaan verhuizen. Zeker omdat je het zo graag wilde. Fijn zeg
    En vrijdag naar het ziekenhuis. Spannend zeg. Maar geen bloed geeft moed toch?
    En leuk een baan.
    Succes vrijdag

Narcissen nog steeds aan de oogmedicatie? Sjonge wat duurt dat lang zeg.
    Wat fijn dat Gabi gaat doorslapen. JOEPIE

Mir wat ben je weer druk geweest. Helemaal naar purmerend.
    En dat Floor de hele dag slaapt....haha, dat ben je gewoon niet gewend joh. Geen zorgen hoor, pasgeboren babietjes horen veel te slapen.
    Fijn dat Tijn 's nachts lekker slaapt.
    Hoe was het bezoek van het CB?

René en ik begrijpen elkaar de laatste dagen niet zo goed :( Heel vervelend. Ik ben wel wat hormonaal, maar we hebben hier allebei schuld aan. Getsie....

Lynn doet het goed. Wel veel "nee" is het de laatste dagen. En eten is echt rampzalig. Alleen maar vlees....Gister aten we bij mijn ouders....ze ziet de aardappels en groente en begint al te miepen. En oweeee als er een stukje aardappel of groente aan haar vlees zit.....Dan tuft ze alles zo weer uit. Ze heeft het bij elke soort groente....dus waarschijnlijk is het gewoon eigenwijs-heid
    Iemand nog tips?

20. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    hihi Lynn, geweldig! al is het voor je bank wat minder :oops:

AK: fijn dat alles zo goed gaat, hopelijk straks je echo ook. Wel eng om zo voor het eerst nederlandse les te geven, maar voor dat meisje wel fijn..

Deborah gaat ook iedere dag onder de douche, net asl jij vond ik het een gedoe om dat bad iedere keer neer te zetten. Ook zij vindt de shampoo vreselijk, maar ja..

Deel Deze Pagina